http://portforward.com/en(...)XboxLive360index.htmquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef Micra het volgende:
[..]
Die functie heb ik op mijn Router, maar waarop moet ik die instellen?
Het probleem is cashflow deze maand. Mijn auto heeft nieuwe remmen nodig, een APKtje, vakantie moet betaald worden enz.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Ik heb hem ondanks mijn (vertraagde) pre-order ook maar gewoon gehaald gisteren, die raak je wel weer kwijt aan iemand joh.
WAT!!! Als ie dat kost hier in zoetermeer, dan koop ik m vanavond nog!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:26 schreef CyberTijn het volgende:
Zojuist gehaald voor 44 euro bij Mediamarkt Amsterdam (normale versie, PS3)
Goedkoper heb ik hem niet kunnen vinden.
daar is hij 55quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:40 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
WAT!!! Als ie dat kost hier in zoetermeer, dan koop ik m vanavond nog!
Ok dan zet ik die even aan, hopelijk verhelpt het mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:33 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
UPNP is alleen aan of uit volgens mij? Kan je regelen in het control panel van je router.
ik zal de bon even inscannen, als het inderdaad zo werkt, even uitprinten en mee nemenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef R_B het volgende:
Volgens mij is het zo bij de MM als je kan aantonen dat een andere MM hem voor een bepaalde prijs verkoopt,d at jij hem dan ook voor die prijs moet meekrijgen.
zo ging het bij mijn xbox aankoop een week na aankoopdatum.
toen heb ik toch nog 30 euries in mijn zak kunnen steken.
Beetje van beidequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jij doet toch inbreken als beroep? Of heeft je vrouwtje RDR gekocht?
Je vriendin heeft ingebroken en RDR gejat!?quote:
hmmmzzzzz........ Interesting.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
ik zal de bon even inscannen, als het inderdaad zo werkt, even uitprinten en mee nemen
Dat lijkt me sterk, Media Markt mag ook per vestiging haar eigen aanbiedingen bepalen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef R_B het volgende:
Volgens mij is het zo bij de MM als je kan aantonen dat een andere MM hem voor een bepaalde prijs verkoopt,d at jij hem dan ook voor die prijs moet meekrijgen.
zo ging het bij mijn xbox aankoop een week na aankoopdatum.
toen heb ik toch nog 30 euries in mijn zak kunnen steken.
Wordt ik in de aarsch genaaid omdat ik in Zoetermeer woon?quote:
Haha nee, ik heb de LE pre-ordered, die zou op de release datum worden bezorgd. Omdat het pas volgende week zou worden heb ik gisteren maar de normale editie bij MM gekocht (wormpjes noemen ze dat...). Nu is vandaag mijn pre-order alsnog verzonden (quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik wacht al zo lang.... kan nog wel wat langer wachten
Volgens mij pre-order jij hem om met winst te verpatsen![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je vriendin heeft ingebroken en RDR gejat!?
Dat wordt je sowiesoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wordt ik in de aarsch genaaid omdat ik in Zoetermeer woon?
MM erkent nu zelf ook dat ze die shit met veel te veel winst verkopen, er staat dat je bent "genomen" op je bon.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef CyberTijn het volgende:
et voila, doe er je voordeel mee:
[ afbeelding ]
Dat weet ik, maar een DP ben ik niet voor te "porren" wheheh.....quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:55 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
MM erkent nu zelf ook dat ze die shit met veel te veel winst verkopen, er staat dat je bent "genomen" op je bon.
Was de 360 versie dezelfde prijs?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef CyberTijn het volgende:
et voila, doe er je voordeel mee:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |