een typfout een blunder noemenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waarom was mijn topic over de kapitale blunder van Renske Leijten (SP) een kutklacht? Omdat het over de SP ging?
Ja zeker wel. Renske staat wel mooi te kijk. En het is nogal een beladen onderwerp, dus om daar nou zo een fout tegen te makenquote:
LOLwut? Daar ben ik allang eigenaar van johquote:![]()
je moet maar eens gaan solliciteren bij de sensatiebladen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Lelijke Joel Voorwind op voorkant Veronica
In dit topic laat de TS zich niet van zijn beste kant zien en hij laat een term vallen die ik liever niet wens te herhalen en ook niet op Fok wens te zien.
[..]
Respect tonen is een kleine moeite.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ja zeg ik kan met mijn weelderig reukorgaantje niet zien dat jij de bebaarde man in de wolken aanbidt
o.us, Bek houden, Dat is een user doodwensen, 72 uur.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Zout eens even op. Jij voegt daadwerkelijk niets toe aan FOK!, baggert maar aan een stuk door en jij dwingt zelfs mods jouw wil. Jij hebt echt een te hoog eigendunk wat slecht zal uitpakken, mannetje. Wat bij mij betreft kan je de krampen krijgen en heb je een mooi visitekaartje bij me achtergelaten.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
o.us, Bek houden, Dat is een user doodwensen, 72 uur.
je mag weer buiten gaan spelen hoor, groetenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:40 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Hmm, ze hebben hem te vroeg ontslagen van de RIAGG.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En wie denk jij wel niet dat je bent
Dat heb ik dus gedaan en ik zie veel topics die ongeveer hetzelfde zijn als de topics die ik heb geopend. Ze zijn net zo zinloos en eigenlijk ook gewoon troll topics. Er liggen een paar goede tussen, maar in het algemeen zie ik niet wat mijn topic anders maakt dan de meeste topics in klaagbak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Adelante het volgende:
Lees eerst eens wat topics die nog open zijn en zie wat je moet doen om niet direct een slotje op te lopen.
Dan lees je selectief. Er staan momenteel redelijke klachten in KLB, de echte bagger en verzonnen topics sluiten we van iedereen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat heb ik dus gedaan en ik zie veel topics die ongeveer hetzelfde zijn als de topics die ik heb geopend. Ze zijn net zo zinloos en eigenlijk ook gewoon troll topics. Er liggen een paar goede tussen, maar in het algemeen zie ik niet wat mijn topic anders maakt dan de meeste topics in klaagbak.
het komt over als een trolltopic, gaat niet werken hierquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke. Iemand maakte een topic over VMBO'ers die geen zin hebben. Die blijft wel open.
Ik maak een topic over WO'ers die neerkijken op andere mensen. Die wordt gesloten.
Waarom is die VMBO topic goed, maar de WO topic slecht?
Ze zijn allebei slecht, die andere zijn ze alleen nog vergeten dicht te gooien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke. Iemand maakte een topic over VMBO'ers die geen zin hebben. Die blijft wel open.
Ik maak een topic over WO'ers die neerkijken op andere mensen. Die wordt gesloten.
Waarom is die VMBO topic goed, maar de WO topic slecht?
Maar die VMBO topic is dan geen troll topic? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom die VMBO topic open blijft, terwijl mijn topic dicht gaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
het komt over als een trolltopic, gaat niet werken hier
die zit ook dicht, ik kan niet alles tegelijk lezen hequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar die VMBO topic is dan geen troll topic? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom die VMBO topic open blijft, terwijl mijn topic dicht gaat.
Kan je toelichten?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan lees je selectief. Er staan momenteel redelijke klachten in KLB, de echte bagger en verzonnen topics sluiten we van iedereen.
Kennelijk vergeten ze veel bagger topics dicht te gooien. Want tot nu toe heb ik alleen maar topics gemaakt die overeenkomen met de gemiddelde topics in KLB.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ze zijn allebei slecht, die andere zijn ze alleen nog vergeten dicht te gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |