quote:AMSTERDAM - Hoofdredacteur Margriet van der Linden vindt dat premier en CDA-lijsttrekker Jan Peter Balkenende zijn excuses moet maken voor opmerkingen tegen RTL-presentatrice Mariëlle Tweebeke, woensdagavond in het Carré-debat. Balkenende zei daar „U kijkt zo lief”, toen Tweebeeke bleef aandringen op een antwoord op haar vragen.
Van der Linden noemde die opmerking donderdag voor BNR Nieuwsradio „zeer aanmatigend”, „totaal ongepast” en „seksistisch”. Ze vindt daarom dat Balkenende excuses moet maken.
„Een vrouw staat daar haar werk te doen, en dan is het de minister-president for god’s sake die zo’n opmerking maakt”, aldus Van der Linden. „Nee, het is niet leuk, het is ongepast en het past niet in een moderne maatschappij waarin mensen de mond vol hebben van normen en waarden.”
quote:AMSTERDAM - Femke Halsema was, net als vele anderen, zeer verbaasd over de opmerking die premier Balkenende maakte tegen interviewster Marielle Tweebeeke.
De nieuwslezeres van RTL4 stelde in het verkiezingsdebat woensdagavond enkele lastige vragen aan de CDA-leider. Toen zij enkele malen aandrong op een antwoord op de vraag welke drie partijen zouden moeten gaan regeren antwoordde de premier: 'U kijkt zo lief'.
Rick Nieman vertelde in de ochtendshow van Edwin Evers dat Femke Halsema de premier na afloop van het debat tijdens het voorbijlopen liet weten dat zíj zo'n opmerking niet zou pikken. "Ik had u een knietje gegeven", zou ze hebben gezegd volgens Nieman.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Maar intussen willen ze wel allemaal serieus genomen worden!
Nee joh, zoiets:quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:57 schreef Garisson72 het volgende:
Die Mariëlle keek al de hele tijd zo van "kijk mij eens intelligent zijn met mijn redactie-voorgekookte vragen", heel terecht dat Tha Balk haar eens op haar plek zette. Ze kwam er alleen maar zo genadig vanaf omdat die deskjes net te ver van elkaar af stonden, anders was het de rug van Balkie's hand die hij op haar wang zou vlijen.
Flink anaal zou ik zeggenquote:
Sowieso het universum. Wat een poppenkastquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:58 schreef Biogarde het volgende:
Sowieso de wereldwijde politiek. Wat een poppenkast
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef Ad_rem het volgende:
We zijn allemaal gelijk.
Lijk jij zo op je vriendin dan?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef Ad_rem het volgende:
We zijn allemaal gelijk. Dat dit nog kan in Nederland.
Wat een enorme "hap"quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Lijk jij zo op je vriendin dan?
Dat eeuwige "we zijn gelijk " gelul mag wel eens afgelopen zijn .
Mannen hebben namelijk totaal andere (genetisch bepaalde) kwaliteiten dan vrouwen.
Om te beginnen zijn wij doorgaans fysiek sterker ingesteld .
Logisch, zo komen ze weer even extra in het nieuwsquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:01 schreef pervertedhermit het volgende:
Van een mug een olifant maken zeg
Door Balkenende?? Als er iemand is door wie ik absoluut niet genomen wil worden....quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Daar is Jack de Vries dan weer beter in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Nee niet, want die gaan ook lopen klagen achterafquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:03 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Daar is Jack de Vries dan weer beter in.Vrouwen serieus nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |