Ja idd. Als het zo makkelijk was had ik nooit iets gevraagd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
Wat dacht je van minder vaak per dag het pakje sigaretten pakken om er vervolgens 1 uit te pakken, in je mond te doen, en aan te steken.
Was dat nou zo moeilijk?
Zo makkelijk is het ook vieze aansteller. Als je verslaafd bent geraakt van 6 sigaretten dan kan je beter helemaal stoppen, je lichaam kan het kennelijk niet hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Kingstens het volgende:
[..]
Ja idd. Als het zo makkelijk was had ik nooit iets gevraagd.
Ja ik ben heel verslavensgevoelig. maar ik denk dat je er zelf nooit verslaafd aan bent geweest? tis zo'n gewoonte.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het ook vieze aansteller. Als je verslaafd bent geraakt van 6 sigaretten dan kan je beter helemaal stoppen, je lichaam kan het kennelijk niet hebben.
kettingrokerquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef Salatrel het volgende:
wow wel 6 sigaretten per dagrook dan gewoon helemaal niet
Longkanker krijgen, dan ben je zo gestopt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Kingstens het volgende:
Hey ik zit eraan te denken om met roken te minderen ik wil niet meteen helemaal stoppen.
Wie hier rookt er allemaal en hoe veel? ik doe zelf zon 6 per dag.
Als iemand trouwens tips heeft om te minderen graag
Gast, een maat van me rookte 6 pakjes op een dag. Tot hij het een paar maanden geleden ineens zat was, toen is'ie gestopt. Dus niet zo janken en gewoon afblijven die dingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef Kingstens het volgende:
[..]
Ja ik ben heel verslavensgevoelig. maar ik denk dat je er zelf nooit verslaafd aan bent geweest? tis zo'n gewoonte.
true story, of ... ?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gast, een maat van me rookte 6 pakjes op een dag. Tot hij het een paar maanden geleden ineens zat was, toen is'ie gestopt. Dus niet zo janken en gewoon afblijven die dingen.
Tuurlijk jong.quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gast, een maat van me rookte 6 pakjes op een dag. Tot hij het een paar maanden geleden ineens zat was, toen is'ie gestopt. Dus niet zo janken en gewoon afblijven die dingen.
Juist niet. Dan geniet je nog van elke sigaret lijkt me.quote:
Marlboro zeker, daar zitten er niet zoveel in.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja naja misschien waren het 1 of 2 pakjes, maar wel godseveel.
rook dan nietquote:Op maandag 31 mei 2010 23:29 schreef blckbb het volgende:
Ik rook ca. 2 sigaretten per week en ik ben al een week gestopt. Goed he![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:02 schreef JamFlava het volgende:
Ik rook niet, maar ik ben dan ook helemaal geweldig!
Same.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:02 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Marlboro zeker, daar zitten er niet zoveel in.
In Chesterfields zitten 24 sigaretten, en daar doe ik 2,5 dag mee.
Waarom is 6 per dag niks? Van 6 naar niks kan even moeilijk zijn als van 15 naar niks hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:46 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Same.
Ben ik nou zo raar, of zaten er eerst 25 in?
Ben er van overtuigd dat er een half jaar geleden toch echt 25 in zaten!
Ontopic: 6 sigaretten is inderdaad niks.
Als je wil blijven roken= blijf bij 6 en niet meer.
Als je niet wilt blijven roken = cut the crap.
wat een junk opmerking!quote:
Ik snap het ook niet. Nu als ik een sigaret neem krijg je echt dat lekkere gevoel ervan tenminste (althans, ik vind het gewoon lekker) Denk ik echt hier had ik weer zin inquote:Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat een junk opmerking!je mag alleen roken als je 800 kankerhijsjes per dag neemt? en je moet 3 kilo cocaine snuiven per week, anders doe je alleen maar stoer en kan je beter niks doen
waarom trek je conclusies die nergens op gebaseerd zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wat een junk opmerking!je mag alleen roken als je 800 kankerhijsjes per dag neemt? en je moet 3 kilo cocaine snuiven per week, anders doe je alleen maar stoer en kan je beter niks doen
hallo, jij bent degene die zegt dat je als je rookt je veel moet rokenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom trek je conclusies die nergens op gebaseerd zijn
alweer trek je conclusies zonder dat daar enige aanleiding voor isquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
hallo, jij bent degene die zegt dat je als je rookt je veel moet roken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |