Ja idd. Als het zo makkelijk was had ik nooit iets gevraagd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
Wat dacht je van minder vaak per dag het pakje sigaretten pakken om er vervolgens 1 uit te pakken, in je mond te doen, en aan te steken.
Was dat nou zo moeilijk?
Zo makkelijk is het ook vieze aansteller. Als je verslaafd bent geraakt van 6 sigaretten dan kan je beter helemaal stoppen, je lichaam kan het kennelijk niet hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef Kingstens het volgende:
[..]
Ja idd. Als het zo makkelijk was had ik nooit iets gevraagd.
Ja ik ben heel verslavensgevoelig. maar ik denk dat je er zelf nooit verslaafd aan bent geweest? tis zo'n gewoonte.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zo makkelijk is het ook vieze aansteller. Als je verslaafd bent geraakt van 6 sigaretten dan kan je beter helemaal stoppen, je lichaam kan het kennelijk niet hebben.
kettingrokerquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:05 schreef Salatrel het volgende:
wow wel 6 sigaretten per dagrook dan gewoon helemaal niet
Longkanker krijgen, dan ben je zo gestopt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:59 schreef Kingstens het volgende:
Hey ik zit eraan te denken om met roken te minderen ik wil niet meteen helemaal stoppen.
Wie hier rookt er allemaal en hoe veel? ik doe zelf zon 6 per dag.
Als iemand trouwens tips heeft om te minderen graag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |