Zie fok-wiki.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer was jij ooit mod geweest?
Jups! Of Loubnaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Burakius het volgende:
Is dit een Marokkaanse meisjes naam: Lobna? Of iets in die richting.
hehhehheequote:
Wat moet een sociale nobody op zo'n feest joh...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Montelly het volgende:
Wie gaat er allemaal heen zaterdag???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
een marokkaan zei op een bruiloft te zijn tot diep in de nacht, gaat dat bij de meeste van jullie zo?
Een Marokkaan zei dat ze op een Marokkaanse bruiloft was waar ze tot diep in de nacht doorgingen, is dit bij de meeste Marokkaanse bruiloften zo?quote:
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Marokkaan zei dat ze op een Marokkaanse bruiloft was waar ze tot diep in de nacht doorgingen, is dit bij de meeste Marokkaanse bruiloften zo?
Ergens in een hok slapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt tot 4.00/5.00 ofzo? Wat doen de kleine kinderen?
Ben je serieus?? Is er op dat tijdstip nog muziek? Of alleen eten/praten? Hoe blijft IEDEREEN wakker?quote:
Zuipen voor het levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je serieus?? Is er op dat tijdstip nog muziek? Of alleen eten/praten? Hoe blijft IEDEREEN wakker?
Nou, dat met moeite (en koffie) kan je het meestal wel uithouden. Vorig jaar was ik bij een bruiloft in Marokko die gewoon de hele nacht (tot 6 uur doorging). Avondeten was om 2 uur snachtsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je serieus?? Is er op dat tijdstip nog muziek? Of alleen eten/praten? Hoe blijft IEDEREEN wakker?
Damn, die mocro´s kunnen dus wel feesten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat met moeite (en koffie) kan je het meestal wel uithouden. Vorig jaar was ik bij een bruiloft in Marokko die gewoon de hele nacht (tot 6 uur doorging). Avondeten was om 2 uur snachts
Laatst was ik in Frankrijk op een bruiloft. Het duurde tot 07:00quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Marokkaan zei dat ze op een Marokkaanse bruiloft was waar ze tot diep in de nacht doorgingen, is dit bij de meeste Marokkaanse bruiloften zo?
Is er ook drank?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat met moeite (en koffie) kan je het meestal wel uithouden. Vorig jaar was ik bij een bruiloft in Marokko die gewoon de hele nacht (tot 6 uur doorging). Avondeten was om 2 uur snachts
Uiteraard niet, het zijn ook vaak een beetje patser-weddings. Maar goed, het is dan ook meer een culturele uiting dan een daadwerkelijk religieuze he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Burakius het volgende:
Ik vind het niet normaal dat ze zo uitbundig feesten Marokkanen. Ik vind Turken al veel te ver gaan. Dit lijkt me niet de bedoeling van het "bekend " maken dat je gaat trouwen zoals dat in de Islam is bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |