Op elke potje past een dekseltjequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heel goed jonge...ze is heel petit! Ken haar met een arm optillen![]()
![]()
Perfect kontje, strak lichaam. Echt een beauty
Ik ben "one size fits all "quote:
Ik ga zometeen "the book of eli " kijkenquote:
Denzel Washington filmsquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik ga zometeen "the book of eli " kijken
Ja, wat een held he. Vooral in American Gangsterquote:
"What are gonna do, shoot me in front of all these people?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja, wat een held he. Vooral in American Gangster![]()
Wie heeft de broek aan in jullie relatie??quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
Gedwongen met jouw meid naar 't songfestival kijken.
Geen van ons.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie heeft de broek aan in jullie relatie??
Met wiens meid?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:19 schreef o.us het volgende:
Gedwongen met jouw meid naar 't songfestival kijken.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik bedoel met geen broek aan iets heel anders.
Ik ook. Gelukkig was het weer vandaag wee rlekker depressief, dus zat ik weer lekker in dat studiegevoel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik zit al helemaal in de vakantiemood en ik moet nog zoveel tentamens
Dat is een teken van: Verkiezingen staan voor de deur dus laten wij marokkanen laten zien hoe (schijn)goed wij het wel niet hebben voor/met nederland.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef wikwakka2 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kaans_wilhelmus.html
Ik weet niet of dit nou een teken is van goeie integratie of niet.
Nou, het is me wel een verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef G.R.S. het volgende:
De eerste Marokkaanse mod?
Gefeliciteerd btw
Ach, die KLBlui kun je wel aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:39 schreef o.us het volgende:
[..]
Nou, het is me wel een verantwoordelijkheid.
Niet danquote:
Triggershot ging er met de eer vandoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Niet dan? Ik weet alleen dat o.us Marokkaan en nu een mod is. Voor de rest heb ik geen flauw idee
Triggershot is geen Marokkaan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef o.us het volgende:
[..]
Triggershot ging er met de eer vandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |