Juist nietquote:Op maandag 24 mei 2010 15:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
De verkeerde kant op ga?Ben je zo gevoelig voor invloeden buitenshuis?
![]()
Ik zou na een maand al gedag hebben gezegd
Rotterdam op een zonnige dagquote:Op maandag 24 mei 2010 15:24 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Geef mij maar Zuid-LimburgMaar Rotterdam mag er ook wel wezen
Vind je het echt goed zo?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Juist nietMaar ach, ik vind het goed zo.
Ik heb geen voorraad, er zit er maar 1 in mijn hoofdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:31 schreef Montelly het volgende:
Waazzzuuuupppp.....
Jongens kom op, ik mis hier marokkaanse huppel***** van de stad. Rookert begin wat pics te posten uit je voorraad.
M18?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb geen voorraad, er zit er maar 1 in mijn hoofd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cmeisje?quote:
Ik weet niet of rookert dat wilquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil je het delen met de rest van de posters?
Op een gegeven moment komt al dat vlaai je strot uitquote:Op maandag 24 mei 2010 17:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vind je het echt goed zo?Kan me niet voorstellen..
Je hebt wel altijd vlaai, ik moet een keer een excuus vinden om naar Maastricht te gaan
Stuur maar doorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt al dat vlaai je strot uit
Hey, ik wou ook mijn golffoto's posten voor Rookert en uiteindelijk toch niet gedaan. Maar das zielig.quote:
Wat je hier zegt is HARAM!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt al dat vlaai je strot uit
Ik heb ze al gezienquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Hey, ik wou ook mijn golffoto's posten voor Rookert en uiteindelijk toch niet gedaan. Maar das zielig.
Heel goed jonge...ze is heel petit! Ken haar met een arm optillenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |