Het is een cafe genaamd "schoonewil" in het oude noorden.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef o.us het volgende:
Montelly is een player eerste klas. Waar was het?
Je was zeker in hollywood??quote:Op zondag 23 mei 2010 03:45 schreef Rookert het volgende:
Werd weer iemand in elkaar gemept bij uitgaan, sommige mensen kunnen echt niks qua alcohol hebben, mongolen
Lahmacun was wel lekker
+ thee drinkenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:38 schreef Rookert het volgende:
Debat is idd lachen, wat een entertainment. Cohen komt nu een beetje los. Wilders heeft nu al 100x 7,2 miljard genoemd
Pechtold is geen kandidaat premier, daarom is er niet...
Ja, beetje sneuquote:
Heel sneaky nog even woordje "koopkrachtbehoud" tussendoor.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, beetje sneu
Heb wel het gevoel dat Cohen voor zichzelf moet spreken ipv PvdA
Dom antwoord van Balkenende, tuurlijk gaat het de burger geld kosten
Ja, maar het oogt nogal zwak op een ja/nee vraagquote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heel sneaky nog even woordje "koopkrachtbehoud" tussendoor.
Woon je in Rotterdam?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Onder een hele grote steen in de buurt van Rotterdam
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mwhaha nee, dat niet. Zal ook niet snel gebeurenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Woon je in Rotterdam?![]()
Ik reageer wel erg snel trouwens
Rotterdam de gekste!quote:Op maandag 24 mei 2010 14:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Na de zomer ook niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mwhaha nee, dat niet. Zal ook niet snel gebeuren![]()
@ Montelly; ik ben 20 jaar
Neinz. Ik heb laatst nog gesprek gehad met beiden ouders en laten me nog steeds niet gaan. Ze zijn bang dat ik de verkeerde kant op gaquote:
De verkeerde kant op ga?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:25 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Neinz. Ik heb laatst nog gesprek gehad met beiden ouders en laten me nog steeds niet gaan. Ze zijn bang dat ik de verkeerde kant op gaAchja, het moet wel te doen zijn komende 3 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |