Je weet toch.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee jungee...van jou verwacht ik dat zeker niet! Je bent daar te nuchter voor en een toffe peer.
Ze eten nooit het braadworst zonder curry.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja zo he...ik kon die k*t sappen bijna ruiken! Als we alleen waren had ze me helemaal opgegeten met mijn braadworst en al
ga eens een avondje sex and the city kijken, en ervaar hoe wij vrouwen over jullie mannen pratenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:57 schreef Burakius het volgende:
Ongelooflijk hoe onrespectvol jullie over vrouwen praten. Jullie zijn echt lager dan beesten. Gaan ze mij op mijn vingers tikken wanneer ik biologische feitjes opnoem. Vrouwen zijn niet gelijk aan mannen en mannen niet gelijk aan vrouwen, maar mannen en vrouwen zijn GELIJKWAARDIG.
Sex & the City is vergif voor elke geest.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
ga eens een avondje sex and the city kijken, en ervaar hoe wij vrouwen over jullie mannen praten
(overigens eens met je statement mbt gelijk zijn en gelijkwaardig zijn hoor)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:57 schreef Burakius het volgende:
Ongelooflijk hoe onrespectvol jullie over vrouwen praten. Jullie zijn echt lager dan beesten. Gaan ze mij op mijn vingers tikken wanneer ik biologische feitjes opnoem. Vrouwen zijn niet gelijk aan mannen en mannen niet gelijk aan vrouwen, maar mannen en vrouwen zijn GELIJKWAARDIG.
Nee, vandaag geen collegequote:
Wat heb je vandaag gedaan jongen?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Montelly is zeker naar BED of Sorbonne geweest.
Waterpijp gekocht in Zuid en wat shesha gerookt. Daarna Prince of Persia in IMAX gezien, en vervolgens waterpijp gerookt en Youth in Revolt (zeker een aanrader) gezien.quote:
Zo zo. Favoriete smaak?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waterpijp gekocht in Zuid en wat shesha gerookt. Daarna Prince of Persia in IMAX gezien, en vervolgens waterpijp gerookt en Youth in Revolt (zeker een aanrader) gezien.
en spange clipz in da hood opgenomen broeder je weetquote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef o.us het volgende:
Ik heb vandaag alleen maar binnen gezeten. En in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |