Zie fok-wiki.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:54 schreef o.us het volgende:
[..]
Sinds wanneer was jij ooit mod geweest?
Jups! Of Loubnaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Burakius het volgende:
Is dit een Marokkaanse meisjes naam: Lobna? Of iets in die richting.
hehhehheequote:
Wat moet een sociale nobody op zo'n feest joh...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef Montelly het volgende:
Wie gaat er allemaal heen zaterdag???
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
een marokkaan zei op een bruiloft te zijn tot diep in de nacht, gaat dat bij de meeste van jullie zo?
Een Marokkaan zei dat ze op een Marokkaanse bruiloft was waar ze tot diep in de nacht doorgingen, is dit bij de meeste Marokkaanse bruiloften zo?quote:
Helaas wel ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Marokkaan zei dat ze op een Marokkaanse bruiloft was waar ze tot diep in de nacht doorgingen, is dit bij de meeste Marokkaanse bruiloften zo?
Ergens in een hok slapen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
echt tot 4.00/5.00 ofzo? Wat doen de kleine kinderen?
Ben je serieus?? Is er op dat tijdstip nog muziek? Of alleen eten/praten? Hoe blijft IEDEREEN wakker?quote:
Zuipen voor het levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je serieus?? Is er op dat tijdstip nog muziek? Of alleen eten/praten? Hoe blijft IEDEREEN wakker?
Nou, dat met moeite (en koffie) kan je het meestal wel uithouden. Vorig jaar was ik bij een bruiloft in Marokko die gewoon de hele nacht (tot 6 uur doorging). Avondeten was om 2 uur snachtsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je serieus?? Is er op dat tijdstip nog muziek? Of alleen eten/praten? Hoe blijft IEDEREEN wakker?
Damn, die mocro´s kunnen dus wel feesten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat met moeite (en koffie) kan je het meestal wel uithouden. Vorig jaar was ik bij een bruiloft in Marokko die gewoon de hele nacht (tot 6 uur doorging). Avondeten was om 2 uur snachts
Laatst was ik in Frankrijk op een bruiloft. Het duurde tot 07:00quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een Marokkaan zei dat ze op een Marokkaanse bruiloft was waar ze tot diep in de nacht doorgingen, is dit bij de meeste Marokkaanse bruiloften zo?
Is er ook drank?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dat met moeite (en koffie) kan je het meestal wel uithouden. Vorig jaar was ik bij een bruiloft in Marokko die gewoon de hele nacht (tot 6 uur doorging). Avondeten was om 2 uur snachts
Uiteraard niet, het zijn ook vaak een beetje patser-weddings. Maar goed, het is dan ook meer een culturele uiting dan een daadwerkelijk religieuze he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Burakius het volgende:
Ik vind het niet normaal dat ze zo uitbundig feesten Marokkanen. Ik vind Turken al veel te ver gaan. Dit lijkt me niet de bedoeling van het "bekend " maken dat je gaat trouwen zoals dat in de Islam is bedoelt.
Tsja, als men alles volgens de regeltjes zou doen zou men wel in Saoedie Arabië wonen, en zelfs daar is men niet perfect. Gelukkig dat er nog zoiets bestaat als cultuur.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:22 schreef Burakius het volgende:
Ik vind het niet normaal dat ze zo uitbundig feesten Marokkanen. Ik vind Turken al veel te ver gaan. Dit lijkt me niet de bedoeling van het "bekend " maken dat je gaat trouwen zoals dat in de Islam is bedoelt.
WTF. Ik vind Turkse bruiloften al ontzettend lang duren, met al die harde muziek, met als gevolg alsof ik nooit stilte heb ervaren als ik eindelijk buiten sta. En al die boys bij elkaar in een hoekje aan de drank. Net een feest voor de bezoekers.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Laatst was ik in Frankrijk op een bruiloft. Het duurde tot 07:00Ze zijn naaste familie van me dus moest ik verplicht blijven tot het einde
Ik ben van mening dat men in Saoedie Arabie nou net niet de regeltjes volgt, maar dat terzijdequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, als men alles volgens de regeltjes zou doen zou men wel in Saoedie Arabië wonen, en zelfs daar is men niet perfect. Gelukkig dat er nog zoiets bestaat als cultuur.
Is alcohol tijdens een bruiloft algemeen geaccepteerd bij Turkse bruiloften?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTF. Ik vind Turkse bruiloften al ontzettend lang duren, met al die harde muziek, met als gevolg alsof ik nooit stilte heb ervaren als ik eindelijk buiten sta. En al die boys bij elkaar in een hoekje aan de drank. Net een feest voor de bezoekers.
Nou ja, ik kon geen land bedenken waar men precies leeft zoals de Koran dat voorschrijft, dus...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat men in Saoedie Arabie nou net niet de regeltjes volgt, maar dat terzijde
Kom een keer naar Zaandam, stap de eerste bruiloft binnen bij Sade en waarschijnlijk zul je er drank vinden. Wel moet ik zeggen dat alleen de mannen drinken, raar he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is alcohol tijdens een bruiloft algemeen geaccepteerd bij Turkse bruiloften?
Geen rijke stinkerds die stiekem in zo'n metalen drankflesje in hun zak verstopt houden?quote:
Nee, wel mensen die reeds dronken op het feest verschijnen. Zogenaamde thuis-zuiperts.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen rijke stinkerds die stiekem in zo'n metalen drankflesje in hun zak verstopt houden?
Tsja, ik vind het altijd een beetje apart dat het vaak als noodzaak gezien wordt moslim te zijn, maar dat er dan wél gewoon drank e.d. gedronken wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kom een keer naar Zaandam, stap de eerste bruiloft binnen bij Sade en waarschijnlijk zul je er drank vinden. Wel moet ik zeggen dat alleen de mannen drinken, raar he?
Ah, lekker indrinken op de westerse manier. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, wel mensen die reeds dronken op het feest verschijnen. Zogenaamde thuis-zuiperts.
Dat wordt niet in alle Turkse kringen als noodzaak gezien....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het altijd een beetje apart dat het vaak als noodzaak gezien wordt moslim te zijn, maar dat er dan wél gewoon drank e.d. gedronken wordt.
Saudi-Arabië is niet een lichtend voorbeeld wat betreft een land met sharia. Het zijn dan ook Wahabieten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, als men alles volgens de regeltjes zou doen zou men wel in Saoedie Arabië wonen, en zelfs daar is men niet perfect. Gelukkig dat er nog zoiets bestaat als cultuur.
Hahah, zo gaat het ook hier, behalve de drank danquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
WTF. Ik vind Turkse bruiloften al ontzettend lang duren, met al die harde muziek, met als gevolg alsof ik nooit stilte heb ervaren als ik eindelijk buiten sta. En al die boys bij elkaar in een hoekje aan de drank. Net een feest voor de bezoekers.
Zoals ik hierboven zei kwam dat als eerste bij mij op als een land waar een groot deel volgens religieuze regeltjes gaat. Wat zou dan een beter voorbeeld zijn, als zo'n land uberhaupt volledig bestaat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Saudi-Arabië is niet een lichtend voorbeeld wat betreft een land met sharia. Het zijn dan ook Wahabieten.
De eerste keer dat ik ging was bij je neef (?)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef Burakius het volgende:
Er komen gelukkig steeds meer "ilahi"-trouwfeesten. Dus gewoon van 6 tot 11 ofzo Islamitisch muziek geen dans geen drank en leuke dingetjes voor kinderen etc.
Tegenwoordig bestaat er niet zo een land. De laatste is 100 jaar geleden van kant gemaakt (die eigenlijk toen ook al schommelde aan alle kanten wat betreft regels door Westerse interventie).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven zei kwam dat als eerste bij mij op als een land waar een groot deel volgens religieuze regeltjes gaat. Wat zou dan een beter voorbeeld zijn, als zo'n land uberhaupt volledig bestaat?
Maar ook nog diep in de nacht muziek? Wat doen die kinderen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah, zo gaat het ook hier, behalve de drank dan
Ik blijf het toch vreemd vinden hoe veel Turken tegen Arabieren kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat wordt niet in alle Turkse kringen als noodzaak gezien....Je hebt nog de groep trotse Turken, die niet op arabieren willen lijken en (daarom) geen moslim zijn... ofzo (wel drank)
Of de groep trotse Turk, wel moslim, maar hekel aan arabieren (wel drank)
Of liefde voor arabieren en moslim (geen drank meestal)
Hebben Marokkanen ook zulke hippe vrijgezellenfeesten zoals de Turken dat hebben?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hahah, zo gaat het ook hier, behalve de drank dan
Serieus? Mijn omgeving doet ALLEEN maar ilah-trouwfeesten. Ik ga liever niet naar trouwfeesten uberhaupt. Je zelf in een apenpak pushen en als een malloot zitten, maar goed dat is mijn mening. Ik zit dan ook doorgaans een half uur of 3 kwartier om mijn hoofd te laten zien en daarna ben ik weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik ging was bij je neef (?)
Ach.. andersom hoor ik het ook vaak genoeg van Arabische Marokkanenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik blijf het toch vreemd vinden hoe veel Turken tegen Arabieren kijken
Nationalisme heeft ons uit elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik blijf het toch vreemd vinden hoe veel Turken tegen Arabieren kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |