abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_81683526


Officiële landsnaam: Verenigde Staten van Amerika (United States of America)
Inwoners: Amerikaan, Amerikanen
Inwoneraantal: 309 Miljoen inwoners (Schatting Januari 2010)
Officiële taal: Geen, echter Engels is de officieuze taal en de taal waarin het land bestuurd wordt.
Andere talen: Spaans (+/- 40 miljoen Spaanstaligen), Frans (+/- 1 miljoen), Duits (+/- 1 miljoen)
Staatssoort: Federale Republiek.
Staatshoofd: President Barack H. Obama (Tot 20 Januari 2013)
Hoofdstad: Washington D.C.
Eerstvolgende verkiezingen: 2 November 2010. (Senate & House)
Directe buurlanden met landsgrens: Canada, Mexico.
Directe buurlanden met watergrens: Cuba, Bahama's, Rusland.

Vlag:

Kaart:



Ambassades & Consulaten

In de Verenigde Staten:
Nederlandse Ambassade in Washington.
  • Consulaat Generaal in Chicago
  • Consulaat Generaal in San Francisco
  • Consulaat Generaal in Miami
  • Consulaat Generaal in New York
  • Lijst met Honoraire Consuls in overige staten.

    In Nederland: Amerikaanse Ambassade in Den Haag
  • Consulaat Generaal in Amsterdam

    Immigratie en Officiële instanties:

    United States Citizenship & Immigration Services

    Department of State Overzicht van alle DMV locaties & websites voor de 50 staten. (Deparment of Motorvehicles, voor je rijbewijs) Social Security Administstration (voor je Social Security Number, de Amerikaanse variant van SOFI)

    Handige websites voor het leven in de VS

    CraigsList - een soort marktplaats, ook voor banen, woningen, etc. Met subsites voor je lokale omgeving. DSLReports - Site om een Internetprovider te vinden en om ervaringen te horen van andere gebruikers. LegalDocs - Gratis site om allerlei legale documenten uit te printen, zoals bijv. een testament. Online Converstion - Om al die lastige Amerikaanse maten om te zetten naar het metrisch stelsel. 50States - Hele handige link site met veel links naar lokale overheden etc, per staat.

    Woon je in de Verenigde Staten? Heb je plannen om in de Verenigde Staten te gaan wonen? Vind je de Verenigde Staten gewoon een mooi land? Kom gezellig kletsen met mede-Amerikanen, aspirant-Amerikanen, en Amerika liefhebbers.

    Vorige delen:

    Verenigde Staten van Amerika!
    Verenigde Staten van Amerika (Deel 2)
    Verenigde Staten van Amerika (Deel 3)
    Verenigde Staten van Amerika (Deel 4)
    Verenigde Staten van Amerika Deel 5
    Verenigde Staten van Amerika Deel 6
    Verenigde Staten van Amerika Deel 7
    Verenigde Staten van Amerika Deel 8
    Verenigde Staten van Amerika Deel 9
    Verenigde Staten van Amerika Deel 10
    Verenigde Staten van Amerika Deel 11
    Verenigde Staten van Amerika Deel 12
    Verenigde Staten van Amerika Deel 13
    Verenigde Staten van Amerika Deel 14
    Verenigde Staten van Amerika Deel 15
    Verenigde Staten van Amerika, Deel 16
    Verenigde Staten van Amerika, deel 17
    Verenigde Staten van Amerika, deel 18
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 19
    Verenigde staten van Amerika - Deel 20
    Verenigde Staten van Amerika - deel 21
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 22
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 23
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 24
    Verenigde Staten van Amerika - Deel 25

    De OP vind je hier.
  • pi_81683719
    TVP!

    Kogels in een supermarkt? Only in America.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_81683972
    Ik TVP weer mee.

    Ooit nog eens regelen om met m'n schoonvader naar de shooting range te gaan. Lijkt me... interessant.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_81684525
    Tijdens mijn militaire dienst heb ik wel voldoende geschoten voor de komende 40 jaar.
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:37:55 #5
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_81684675
    Staat de Walmart er zo slecht op in de VS?
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:43:46 #6
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81684905
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2010 17:50 schreef Omnifacer het volgende:
    Is WM zo impopulair ja?
    Als ik zie hoe druk het is op zaterdag, dan valt dat wel mee
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 20 mei 2010 @ 18:44:30 #7
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81684940
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2010 18:21 schreef OMG het volgende:
    Ik TVP weer mee.

    Ooit nog eens regelen om met m'n schoonvader naar de shooting range te gaan. Lijkt me... interessant.
    Ik ben een paar jaar geleden geweest voor research voor mijn boek, schieten met een Walther PK. Wel vet Ik had nog best talent ook.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81685433
    Aangezien ik naar Texas ga verhuizen ben ik laatst ook naar een shooting range geweest Best grappig, maar ik vind darten net zo leuk.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_81693202
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ik ben een paar jaar geleden geweest voor research voor mijn boek, schieten met een Walther PK. Wel vet Ik had nog best talent ook.
      donderdag 20 mei 2010 @ 21:58:12 #10
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81694476
    quote:
    Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef devzero het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    Wheheh, zoiets ja
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 20 mei 2010 @ 22:54:35 #11
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81698133
    Nog steeds in Nederland. Ben vandaag in het AZ stadion geweest, ook wel een leuk veldje.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_81702510
    groetjes uit New Hampshire
      vrijdag 21 mei 2010 @ 01:10:09 #13
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81703261
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 00:35 schreef FS990 het volgende:
    groetjes uit New Hampshire
    Ook al? Het wordt nog druk hier
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81703314
    Waarom is er eigenlijk niet zo'n kaartje van wie waar zit? Ik weet niet hoe je het maakt, maar dat hebben we/ze in het Utrecht-topic ook, best leuk!
    Are you pondering what I'm pondering?
      vrijdag 21 mei 2010 @ 01:21:03 #15
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81703463
    Die was er wel, ooit...Ergens.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81703929
    Ik heb een paar maanden geleden nog voor de "fun" geschoten. Een vriend woont in een boerengat dus toen heb met hem wat waterflesjes van het hek geschoten. Opzich wel leuk, maar toen ik er later als nuchtere nederlander over nadacht sloeg het helemaal nergens op.

    @Maartena, als ras Alkmaarder ben ik wel benieuwd wat je in de kaasstad te doen hebt
    pi_81704195
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 01:13 schreef Mini_rulez het volgende:
    Waarom is er eigenlijk niet zo'n kaartje van wie waar zit? Ik weet niet hoe je het maakt, maar dat hebben we/ze in het Utrecht-topic ook, best leuk!
    In het Het grote 'Ik woon in...' topic (Deel 3) topic staat een lijstje. Geen idee of er een google map in zit, want hij weigert bij mij te laden momenteel
    pi_81704437
    Walmart

    Toen ik in Amerika woonde, zijn een stel vrienden en ik een keer om 4 uur 's nachts naar Walmart gegaan om er verstoppertje te doen, gewoon omdat het kan en het groot genoeg is
    Everthing you can imagine is real.
    pi_81704886
    walmart, dan kijk ik altijd weer direct hiero om te zien of er weer wat nieuws op staat

    http://www.peopleofwalmart.com/
    *plop*
    pi_81718492
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 02:17 schreef Carmw het volgende:
    Walmart

    Toen ik in Amerika woonde, zijn een stel vrienden en ik een keer om 4 uur 's nachts naar Walmart gegaan om er verstoppertje te doen, gewoon omdat het kan en het groot genoeg is
    Hoi carmw

    je moet maar eens proberen wanneer het druk is..
    pi_81732303
    TVP
    No amount of money ever bought a second of time.
    pi_81734036
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef TigerXtrm het volgende:
    TVP
      vrijdag 21 mei 2010 @ 20:08:00 #23
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81734507
    Walmart: klotekwalitet, geen moraal en klotebehandeling voor personeel. Nee, ik blijf er weg.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_81734593
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Hoi carmw

    je moet maar eens proberen wanneer het druk is..


    Het was alleen nooit druk om 4 uur 's nachts Ik ben er ook wel eens geweest om gewoon wat te kopen.
    Black Friday daar gelaten natuurlijk
    Everthing you can imagine is real.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 21:11:14 #25
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81737976
    Walmart

    In de 8 jaar dat ik in de VS woon.... is het aantal malen dat ik in een walmart ben geweest op 1 hand te tellen....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_81739701
    Walmart.... meer iets voor de onderklasse...
      vrijdag 21 mei 2010 @ 22:00:48 #27
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81740678
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 21:42 schreef nickybolletje het volgende:
    Walmart.... meer iets voor de onderklasse...
    Mja, of voor mensen die van makkelijk (alles bij elkaar) en voordelig houden...

    Ze hebben er helaas niet alles dus af en toe ook langs Shaw's, maar het scheelt echt veel geld als je daar je dagelijkse boodschappen haalt.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81740987
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Mja, of voor mensen die van makkelijk (alles bij elkaar) en voordelig houden...

    Ze hebben er helaas niet alles dus af en toe ook langs Shaw's, maar het scheelt echt veel geld als je daar je dagelijkse boodschappen haalt.
    Volgens mij is Shaw's duur. De goedkoopste super bij ons in de buurt is Market Basket. Maar dat trekt ook alweer gemene mensen net als de Walmart.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 22:15:23 #29
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81741491
    Ja, Shaw's is zeg maar de appie en MB de Aldi/Lidl. Maar op de Heights zijn dat de enige alternatieven. Er zit een MB onderaan de heuvel en ook een hannaford.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81743535
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Mja, of voor mensen die van makkelijk (alles bij elkaar) en voordelig houden...
    Precies. Vaak hebben we geen zin om meerdere winkels af te moeten gaan, dus halen we zoveel mogelijk bij Walmart. Overigens is het "huismerk" ook nog redelijk te doen.

    Daarnaast scheelt het vaak wel wat met andere supermarkten, vooral handig als er maar 1 iemand is die werkt, zoals bij ons.
    Ik solliciteer als een dolle, weet het elke keer tot de laatste 2 te schoppen, maar toch wordt de andere kandidaat elke keer gekozen.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
    pi_81751876
    En dan hebben we het nog niet over (imo nog een stapje erger dan walmart) de kmart of een "klere" zaak als tjmax
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
    Mja, of voor mensen die van makkelijk (alles bij elkaar) en voordelig houden...
    Is inderdaad een goed punt. Als ik op zaterdag morgen de week boodschappen doe, dan ga (=rij) ik langs a) de farmers market, b) de bakker, c) de viszaak, d) de supermarkt en e) 'coop' met 'lokaal' vlees. En daarr ben ik zo weer 2 uur mee zoet
    pi_81771343
    Vandaag als wisselgeld gekregen: een 50 cent coin.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:38:14 #33
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81776632
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef devzero het volgende:
    Vandaag als wisselgeld gekregen: [ afbeelding ] een 50 cent coin.
    Huh, nog nooit gezien
    Ik heb wel een 2-dollar briefje thuis liggen.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_81776855
    Die heb ik dan weer nooit in real life gezien.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:52:08 #35
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81777022
    Ik heb ook alle 50 state quarters verzameld. Ik mis alleen nog Guam van de 5 district-quarters.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:53:08 #36
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81777056
    Ik geloof dat wij ook een paar van die munten hebben liggen. Is geinig om ermee te betalen, ze kijken je aan alsof het vals is
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81777084
    Goh, ik wist niet eens dat er een 50 cent-munt bestond.
    Ik kan echt niks met dat muntgeld hier, het is allemaal zo klein dat je tig muntjes nodig zou hebben om alleen al een kop koffie te kopen dus ik krijg het telkens wel, maar als ik in de winkel sta betaal ik toch weer gewoon met briefjes en zo hoopt het zich alleen maar op. Misschien ga ik straks maar eens de vending machine hier beneden plunderen om er vanaf te komen.
    Nou ben ik hier ook nog niet lang, dus misschien wen ik er nog aan. Waar gebruiken jullie je kleingeld voor?
    Are you pondering what I'm pondering?
      zaterdag 22 mei 2010 @ 23:57:21 #38
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81777191
    Thuis in een potje gooien en na een maand in de coinstar flikkeren.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 23 mei 2010 @ 00:02:14 #39
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81777370
    we hebben iets van 5kilo aan pennies. De rest wordt gebruikt in frisdrankautomaten. Niet door mijn overigens, heheh. Soms betaal ik gepast, dan kijken ze je ook raar aan.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 23 mei 2010 @ 08:55:09 #40
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81782401
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
    Mja, of voor mensen die van makkelijk (alles bij elkaar) en voordelig houden...
    Tja, ik heb al aardig wat horrorverhalen gelezen over Walmart, wurgcontracten, en hoe ze goudeerlijke Amerikaanse winkeliers en bedrijven bijna letterlijk de strop om doen.

    Niet dat ik nooit bij mega-concerns en mega-supermarkten kom natuurlijk, maar als het even kan geef ik mijn geld liever aan hen die zo goed en zo kwaad als het gaat hun zaak proberen te runnen, ipv naar de zakken van gierige geldmagnaten zoals bij Walmart.

    Maar ik heb de luxe van keuze natuurlijk, en ik begrijp erg goed dat sommigen dat niet (meer) hebben.... in sommige plaatsen is Walmart de enige winkel waar je alles kan krijgen, en soms zelfs een van de weinig overgebleven supermarkten. Tja, dan kun je weinig anders natuurlijk.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 23 mei 2010 @ 08:57:38 #41
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81782420
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef Barcaconia het volgende:
    Thuis in een potje gooien en na een maand in de coinstar flikkeren.
    Dat doe ik ook.... alleen meestal 1 keer per jaar of zo. Ik heb standaard in wat de uitschuifbare asbak had moeten zijn in mijn auto ook een hele zut kwartjes zitten..... ik gebruik ze bijna nooit, maar het kan voorkomen dat ik toevallig bij het strand terecht kom, en daar bij de boulevard moet je betaald parkeren en hebben ze van die ouderwetse - nou ja digitale natuurlijk tegenwoordig - parkeermeters.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 23 mei 2010 @ 09:01:47 #42
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81782454
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 03:45 schreef devzero het volgende:
    Is inderdaad een goed punt. Als ik op zaterdag morgen de week boodschappen doe, dan ga (=rij) ik langs a) de farmers market, b) de bakker, c) de viszaak, d) de supermarkt en e) 'coop' met 'lokaal' vlees. En daarr ben ik zo weer 2 uur mee zoet
    Trader Joe's voor de meeste dagelijkse spullen, en organisch vleesch.
    Albertson's voor de Organic Milk van een bepaald merk die ze alleen daar hebben.
    Een German Deli voor lekkernijtjes als leverworst, salami, ham, en kaas.....
    Een Italian Deli voor dezelfde lekkernijtjes, ligt er even aan waar ik ben.
    Vis haal ik bij Santa Monica Seafood of bij Whole Foods. Kost wat, maar dan krijg je geen stinkende vis.

    Ik kan aardig wat van de dagelijkse zooi bij Trader Joe's halen, een onafhankelijke mini-markt keten, voornamelijk aan de westkust.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 23 mei 2010 @ 09:03:03 #43
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81782462
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:51 schreef OMG het volgende:
    Ik solliciteer als een dolle, weet het elke keer tot de laatste 2 te schoppen, maar toch wordt de andere kandidaat elke keer gekozen.
    Vervelend!

    Ik hoop dat het binnenkort toch een keer lukt zeg!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_81792386
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 09:01 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Trader Joe's voor de meeste dagelijkse spullen, en organisch vleesch.
    Albertson's voor de Organic Milk van een bepaald merk die ze alleen daar hebben.
    Een German Deli voor lekkernijtjes als leverworst, salami, ham, en kaas.....
    Een Italian Deli voor dezelfde lekkernijtjes, ligt er even aan waar ik ben.
    Vis haal ik bij Santa Monica Seafood of bij Whole Foods. Kost wat, maar dan krijg je geen stinkende vis.

    Ik kan aardig wat van de dagelijkse zooi bij Trader Joe's halen, een onafhankelijke mini-markt keten, voornamelijk aan de westkust.
    TJs zit hier ook. Ik ga eigenlijk bij altijd naar Whole Foods, en dat is voornamelijk luiheid omdat er hier een twee blokken verderop zit. En als vegetarische knuffelhippie moet je eigenlijk wel om er een beetje bij te horen.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_81828241
    Ik heb even een vraagje over de 55.000 green cards die jaarlijks verloot worden (als dat ten minste nog klopt).

    Als ik me aanmeld voor zo'n green card en ik ben uiteindelijk één van de gelukkigen die er één krijgt, moet je dan binnen een bepaalde tijd naar Amerika verhuizen ofzo? Ik neem niet aan dat je met een green card in je zak nog even 10 jaar in Nederland kan blijven wonen en dan maar eens gaan verhuizen?
    No amount of money ever bought a second of time.
    pi_81841609
    Diversity Visa (DV) Lottery Instructions
    quote:
    22. HOW LONG DO APPLICANTS WHO ARE SELECTED REMAIN ENTITLED TO APPLY FOR VISAS IN THE
    DV CATEGORY?
    Persons selected in the DV-2011 lottery are entitled to apply for visa issuance only during fiscal year 2011,
    from October 1, 2010, through September 30, 2011. Applicants must obtain their visa or adjust status by
    the end of the fiscal year. There is no carry-over of DV benefits into the next year for persons who are
    selected but who do not obtain visas by September 30, 2010
    En over het algemeen vervalt een green card na 1 of 2 jaar als je niet in de US woont.

    Overigens is de lottery voor 2011 al lang afgelopen en die voor 2012 opent pas in October, dus je moet nog even geduld hebben.
      maandag 24 mei 2010 @ 19:57:52 #47
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_81841975
    Kent er iemand iemand die wel is zo'n green card heeft "gewonnen"?

    beetje kromme zin
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      maandag 24 mei 2010 @ 20:06:00 #48
    304185 highRr
    hoi haha.
    pi_81842353
    Beste ''Amerikanen'',

    ik heb een vraagje, hij zal wss wel dom klinken

    Is het leven in Amerika echt beter(Steden dan, geen platteland)? en met beter bedoel ik:

    - Voedingsproducten (Eten,Drinken)
    - Wonen (Betere huurhuizen, gas en elektriciteitskosten)
    - Werken (Vaste banen en bijbanen)
    - Kleding (Goedkoper, mooier, een grotere assortiment aan de voorste 2 dingen)
    - buitenhuis-activiteiten (Bijvoorbeeld: Is daar paintballen(of een ander ding) doen goedkoper?)

    Alvast bedankt
      maandag 24 mei 2010 @ 20:15:29 #49
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81842806
    - Voedingsproducten (Eten,Drinken)
    Nee
    - Wonen (Betere huurhuizen, gas en elektriciteitskosten)
    Ja
    - Werken (Vaste banen en bijbanen)
    Nee
    - Kleding (Goedkoper, mooier, een grotere assortiment aan de voorste 2 dingen)
    Ja
    - buitenhuis-activiteiten (Bijvoorbeeld: Is daar paintballen(of een ander ding) doen goedkoper?
    Ja
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_81843605
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 19:50 schreef devzero het volgende:
    Diversity Visa (DV) Lottery Instructions
    [..]

    En over het algemeen vervalt een green card na 1 of 2 jaar als je niet in de US woont.

    Overigens is de lottery voor 2011 al lang afgelopen en die voor 2012 opent pas in October, dus je moet nog even geduld hebben.
    Ah dank je .

    Ben nog mijn huiswerk aan het doen dus het duurt nog wel een tijdje voor het echt zo ver is .
    No amount of money ever bought a second of time.
    pi_81845746
    - Voedingsproducten (Eten,Drinken)
    Nee.
    - Wonen (Betere huurhuizen, gas en elektriciteitskosten)
    Nee.
    - Werken (Vaste banen en bijbanen)
    Nee.
    - Kleding (Goedkoper, mooier, een grotere assortiment aan de voorste 2 dingen)
    NEE.
    - buitenhuis-activiteiten (Bijvoorbeeld: Is daar paintballen(of een ander ding) doen goedkoper?)
    Ja.
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 24 mei 2010 @ 21:15:31 #52
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81845885
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 21:12 schreef Shivo het volgende:
    - Voedingsproducten (Eten,Drinken)
    Nee.
    - Wonen (Betere huurhuizen, gas en elektriciteitskosten)
    Nee.
    - Werken (Vaste banen en bijbanen)
    Nee.
    - Kleding (Goedkoper, mooier, een grotere assortiment aan de voorste 2 dingen)
    NEE.
    - buitenhuis-activiteiten (Bijvoorbeeld: Is daar paintballen(of een ander ding) doen goedkoper?)
    Ja.
    Kleding is wel goedkoper, mode loopt wel wat achter.
    Huizen zijn ook goedkoper maar je moet wel de juiste vinden. Geen houten hutje op de hei zeg maar.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_81846842
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Kleding is wel goedkoper, mode loopt wel wat achter.
    Huizen zijn ook goedkoper maar je moet wel de juiste vinden. Geen houten hutje op de hei zeg maar.
    Kleding is dus nee, want fatsoenlijke kleren (iets anders dan een vormloze Levi's en wit tshirt) is dus duurder (bovendien lastig om juiste maat te vinden). Huizen zijn juist veel duurder. Hier in Cambridge (en ook in Houston, mijn nieuwe plek vanaf oktober).
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 24 mei 2010 @ 21:37:08 #54
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81847189
    Je moet ook niet in Cambridge gaan zitten Ik vind de huizenprijzen redelijk fatsoenlijk hier in Michigan. Zowel verhuur als verkoop.
    Merkkleding is niet duurder hoor, juist goedkoper. Spiikerbroeken van betere merken al levi's is ook goedkoper. Alleen echt modieuze kleding is wel minder aanwezig, maar ik let daar niet zò ontzettend veel op moet ik zeggen. Ik heb wel moeite met mooie schoenen vinden, dat is best klote.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_81849760
    Tsja, Michigan is het drente van de VS, dus je legt de lat wel erg laag.
      maandag 24 mei 2010 @ 22:15:32 #56
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81849885
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      maandag 24 mei 2010 @ 22:17:44 #57
    291037 Pantoffelsalade
    And the OSCAR goes to....
    pi_81850021
    oo hii!
    groetjes uit Vermont!
    --
      maandag 24 mei 2010 @ 22:18:38 #58
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81850074
    Wat voor weer is het daar nu?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      maandag 24 mei 2010 @ 22:21:14 #59
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81850263
    Hee, nog een New Englander, hoi
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      maandag 24 mei 2010 @ 22:24:47 #60
    291037 Pantoffelsalade
    And the OSCAR goes to....
    pi_81850474
    het is hier heet in VT
    pfieuw

    t zal wel aan mn verwarming liggen


    oo en..... binnekort een paar weken naar m'n uncle'tje in NYC
    can't wait!

    [ Bericht 28% gewijzigd door Pantoffelsalade op 24-05-2010 22:33:49 ]
    --
    pi_81851414
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 22:24 schreef Pantoffelsalade het volgende:
    het is hier heet in VT
    pfieuw

    t zal wel aan mn verwarming liggen


    oo en..... binnekort een paar weken naar m'n uncle'tje in NYC
    can't wait!
    Mijn ouders zijn momenteel in Vermont, in de Green Mountains. Is dat wat?
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 24 mei 2010 @ 22:48:48 #62
    291037 Pantoffelsalade
    And the OSCAR goes to....
    pi_81851734
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 22:42 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Mijn ouders zijn momenteel in Vermont, in de Green Mountains. Is dat wat?
    oke.
    ehm ja ligt eraan waar je bent en wat je trekt.
    ik vind VT persoonlijk een beetje saai. Er woont zo'n ranzige pedo naast me dusja..
    maar als je ouders willen genieten van natuur kan dat hier prima in de grote bossen!
    --
    pi_81857276
    Hoe lang woon je al in Vermont?
      dinsdag 25 mei 2010 @ 03:43:24 #64
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81857416
    Kijk, mijn town heeft de Belgische Pers gehaald http://www.hln.be/hln/nl/(...)-van-jongen-14.dhtml
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      dinsdag 25 mei 2010 @ 06:16:57 #65
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81857613
    Ik zit weer op Schiphol. Over een paar uurtjes in Detroit.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 25 mei 2010 @ 07:04:10 #66
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81857771
    En we zijn weer thuis. In de VS.

    We hebben elkaar net misgelopen dan Barconia.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      dinsdag 25 mei 2010 @ 07:29:10 #67
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81857887
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 20:06 schreef highRr het volgende:
    Is het leven in Amerika echt beter(Steden dan, geen platteland)? en met beter bedoel ik:

    - Voedingsproducten (Eten,Drinken)
    - Wonen (Betere huurhuizen, gas en elektriciteitskosten)
    - Werken (Vaste banen en bijbanen)
    - Kleding (Goedkoper, mooier, een grotere assortiment aan de voorste 2 dingen)
    - buitenhuis-activiteiten (Bijvoorbeeld: Is daar paintballen(of een ander ding) doen goedkoper?)
    Het ligt er een beetje aan..... Qua voedingsproducten zit je in California bijvoorbeeld uitstekend. California is zo'n melting pot van culturen dat alle voedsel gewoon te krijgen is, inclusief Nederlandse zaken zoals Calve pindakaas en hagelslag - bij een rondrijdende Nederlandse SRV man.

    Wonen is zeker beter. Maar niet perse goedkoper. Je krijgt er wel veel meer voor terug.... Ik bedoel, ik kom net uit Nederland waar vrienden van ons een "blokkendoos" hebben gekocht in Leidsche Rijn, en dat ziet er gewoon niet uit. Het is wel mooi van binnen qua ruimte en zo, maar het blijven lelijke huizen met piepkleine achtertuintjes..... en geen voortuin. Maar California is wel weer reteduur wat betreft woningen, en ZEKER duurder dan in Nederland. In Kansas of Idaho echter..... koop je voor $100k een kasteel.

    Werken? Tja, je moet meer doen om een baan te krijgen, maar als je die eenmaal hebt kun je ook wel promoveren/carriere maken. Je zit niet vast in een salarisschaal zoals in Nederland, en ook als je MBO hebt gedaan kun je uiteindelijk manager-posities innemen terwijl daar binnen (grotere) bedrijven in Nederland HBO als verplichting bij staat. Je kunt dus veel makkelijker groeien. Maar om een baan te krijgen moet je wel meer doen als in Nederland, je moet continue in gedachten van HR blijven, dus constant blijven bellen etc. Ook kun je verder makkelijker ontslagen worden, dus aan "jaarcontracten" waar de werkgever een makkelijke opt-out heeft omdat ontslaan moeilijker is doet men niet aan.


    Kleding? Ik merk weinig van verschillen eigenlijk..... maar je moet je kleding dan ook niet halen bij de "local mall" waar je overal dezelfde winkels ziet. Maar ik ben net in Alkmaar, Utrecht en Hoorn geweest, en de binnensteden daar hebben ook overal dezelfde winkels tegenwoordig..... Het is even zoeken naar de juiste boetiek zeg maar, maar keuze is er genoeg. De modestijl is vaak net even iets anders, mijn vrouw liep in 1998 bijvoorbeeld al met leggings + rok rond in Nederland, en die stijl is pas in 2008 in Nederland echt populair geworden.

    Ik heb voor de gein in Alkmaar ook eens aan een drager van een "NY" logo t-shirt + pet gevraagd wat ie nu van Derek Jeter vond en die had zoiets van..... waar HEB je het over? Wel heb ik in Alkmaar weer een hoop leuke onafhankelijke winkels gevonden, maar daar leent een binnenstad zich ook meer voor. In de VS moet je die toch echt op gaan zoeken. Maar ze zijn er zeker wel, zeker in de badplaatsen langs de Californische kust.

    Buitenhuis-activiteiten? De VS leeft daarop.... ligt er een beetje waar natuurlijk, en wat..... paintballen kun je overal wel doen denk ik, ik rij iig elke dag langs een paintball-shop waar je echt grof geld kunt uitgeven aan dat soort spullen, en een oud-collega van me heeft een compleet eigen uitrusting en doet mee aan competitie. Verder is er van alles te doen, in Zuid-California is vooral het bezitten van cross-motors en trikes/quads erg populair, en je ziet in het weekend dus heel veel mensen die met een camper + aanhanger vol met "toys" naar de woestijn trekken, en daar lekker gaan rondrijden. En om 05:00 's ochtends zie je hier enorm veel auto's met een surfplank op het dak, want de echte surfers gaan 's ochtends heel vroeg.... voor het werk dus, en voor er zwemmers in de zee zitten..... surfen.

    Dingen als "fietsen" doet men alleen in natuurparken en langs de strandboulevards hier.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_81858534
    TVP

    Ben me aan het orienteren op ... Florida. Ik weet 't, ik weet 't, ik heb eerder wel eens geschreven dat Florida het Belgie van de VS is, met goedkope meuk langs de weg, maar ik wil graag in een warm gebied wonen en er schijnen posities vrij te komen op een universiteit in het Noorden van Florida, in een relatief kleine universiteitsstad. Dat mag ik wel.

    Ben overigens hier nog wel even zoet, dus het wordt waarschijnlijk 2012 of 2013.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      dinsdag 25 mei 2010 @ 08:59:31 #69
    291037 Pantoffelsalade
    And the OSCAR goes to....
    pi_81858945
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 02:51 schreef devzero het volgende:
    Hoe lang woon je al in Vermont?
    ongeveer 2 jaar (met mijn ouders)
    eerst gingen we buiten NYC wonen maar m'n ouders doelden eingelijk op Vermont (Burlington)
    dusja daar maar heen gegaan
    Nu hoor ik dus sinds gisteren dat ze willen verhuizen naar Red River, Tennessee
    (wel een mooie geschiedenis met de Bell Witch maar meer ook niet)

    maar in Nederland hebben we ook nog een huis staan, dus heel af en toe gaan we daar heen.
    --
    pi_81862336
    TVP
    pi_81876234
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 08:37 schreef Lyrebird het volgende:
    er schijnen posities vrij te komen op een universiteit in het Noorden van Florida, in een relatief kleine universiteitsstad. Dat mag ik wel.
    Heeft UF weer posities open? Gainesville schijnt een leuke studenten stad te zijn (van horen zeggen)
      dinsdag 25 mei 2010 @ 17:00:29 #72
    304185 highRr
    hoi haha.
    pi_81876519
    Aan jullie reacties te lezen ligt VS achter met mode.
    Ik dacht juist eigenlijk voor ons, Ik ben aan het overwegen om over circa 3 /4 jaar in Amerika te gaan studeren na mijn HBO. Weet niet zeker of dit doorgaat..
      dinsdag 25 mei 2010 @ 17:08:42 #73
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_81876951
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef highRr het volgende:
    Aan jullie reacties te lezen ligt VS achter met mode.
    Ik dacht juist eigenlijk voor ons, Ik ben aan het overwegen om over circa 3 /4 jaar in Amerika te gaan studeren na mijn HBO. Weet niet zeker of dit doorgaat..
    Ja, NYC enzo ligt voor. De rest van het land ligt achter
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_81877223
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 16:54 schreef devzero het volgende:

    [..]

    Heeft UF weer posities open? Gainesville schijnt een leuke studenten stad te zijn (van horen zeggen)
    Mmmm, ben je concurrentie? Dan houd ik mijn mond verder dicht.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
      dinsdag 25 mei 2010 @ 17:33:48 #75
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_81878230
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 07:04 schreef maartena het volgende:
    En we zijn weer thuis. In de VS.

    We hebben elkaar net misgelopen dan Barconia.
    Ik zit nu in Detroit, jammer, we hadden bijna even handen kunnen schudden
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_81881062
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 17:14 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Mmmm, ben je concurrentie? Dan houd ik mijn mond verder dicht.
    Nee hoor. De publieke universiteiten in florida hebben de afgelopen 2 jaren flink wat financiële klappen gehad, maar het lijkt er op dat het eindelijk een beetje beter gaat worden.
      woensdag 26 mei 2010 @ 07:15:32 #77
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_81906210
    Even iets wat me opviel weer in Nederland.....

    Weet iemand waarom Amerikanen (of in ieder geval Californiërs) hun hondenpoep wel netjes opruimen, meenemen, en weggooien in een prullenbak, en Nederlanders dit op een of andere manier gewoon weigeren te doen?

    Zelfs in de binnenstad van Alkmaar moest ik een paar keer uitkijken dat ik niet in de stront trapte.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_81906681
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 07:15 schreef maartena het volgende:
    Even iets wat me opviel weer in Nederland.....

    Weet iemand waarom Amerikanen (of in ieder geval Californiërs) hun hondenpoep wel netjes opruimen, meenemen, en weggooien in een prullenbak, en Nederlanders dit op een of andere manier gewoon weigeren te doen?

    Zelfs in de binnenstad van Alkmaar moest ik een paar keer uitkijken dat ik niet in de stront trapte.
    Dit is een verschijnsel dat onder de noemer "sociale druk" valt. Kijk, eigenljik weten al die Nederlandse hondenbezitters best goed dat het ontzettend smerig is om de hondenpoep gewoon te laten liggen. Maar je voelt je zo'n sukkel als jij de poep van je hond wel opruimt, terwijl niemand anders dat doet. Vergelijk het met door rood licht rijden met een fiets. In Nederland is dat een sport. In de VS of Japan laat ik het wel om zoiets te doen. Of door rood licht lopen, ook zoiets. In Californie doe ik dat niet, omdat niemand anders dat doet, maar in Boston is dat heel normaal. Het doet gewoon pijn om te blijven staan, als alle andere mensen doorlopen bij rood.

    Maar het zegt wel wat over de houding van een meerderheid van de Nederlanders als het om hondenpoep gaat. Het zijn gewoon een stel smeerlappen.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_81955330
    Mijn stembiljet zit op de bus Je kunt je alleen afvragen of iemand die al 5.5 jaar weg is uit Nederland nog wel recht heeft om te stemmen
      vrijdag 28 mei 2010 @ 02:33:25 #80
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_82006910
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 08:11 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Dit is een verschijnsel dat onder de noemer "sociale druk" valt. Kijk, eigenljik weten al die Nederlandse hondenbezitters best goed dat het ontzettend smerig is om de hondenpoep gewoon te laten liggen. Maar je voelt je zo'n sukkel als jij de poep van je hond wel opruimt, terwijl niemand anders dat doet. Vergelijk het met door rood licht rijden met een fiets. In Nederland is dat een sport. In de VS of Japan laat ik het wel om zoiets te doen. Of door rood licht lopen, ook zoiets. In Californie doe ik dat niet, omdat niemand anders dat doet, maar in Boston is dat heel normaal. Het doet gewoon pijn om te blijven staan, als alle andere mensen doorlopen bij rood.

    Maar het zegt wel wat over de houding van een meerderheid van de Nederlanders als het om hondenpoep gaat. Het zijn gewoon een stel smeerlappen.
    Dat dus idd . Ik zie hier af en toe mensen de hondenpoep opruimen, maar dat is echt 1 op de 10 mensen ofzo en door rood lopen / fietsen gebeurd onderhand vaker dan door groen lopen / fietsen .

    (valkenswaard NL)
    quote:
    Op donderdag 27 mei 2010 05:31 schreef devzero het volgende:
    Mijn stembiljet zit op de bus Je kunt je alleen afvragen of iemand die al 5.5 jaar weg is uit Nederland nog wel recht heeft om te stemmen
    Als het maar vvd is , anders kun je beter niet stemmen en je bezig houden met de us politiek .
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:05:23 #81
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_82066457
    Oh, hier waren we. We gooien het zwembad open dit weekend.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:07:29 #82
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82066510
    Heerlijk! Echt geweldig weer hier nu. Vanmiddag ribfest in downtown, lekker bier zuipen en ribs proeven

    Ik gooi dit weekend de hardtop van mijn Jeep. Als er geen regen meer aankomt gaan ook de deuren er uit. Maar nu nog even dicht laten (met softtop).
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:19:41 #83
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82066887
    Vandaag ben ik vier jaar in de VS Vanavond uit eten in het restaurant waar we de eerste dag ook gingen. Ik hou van tradities
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:22:07 #84
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82066962
    4 jaar, pfoeh, dat is een hele tijd alweer
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zaterdag 29 mei 2010 @ 18:28:05 #85
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82067104
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
    4 jaar, pfoeh, dat is een hele tijd alweer
    Yeah, best raar idee. Ik begin mijn leven nu wel in te delen in "voor en na" ik verhuisde. Dat had ik eerder nog niet echt, want bijna alles was toch voor.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82069324
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 18:19 schreef wonderer het volgende:
    Vandaag ben ik vier jaar in de VS Vanavond uit eten in het restaurant waar we de eerste dag ook gingen. Ik hou van tradities
    Leuk idee, ook wel romantisch. Applebees?

    Hoe is het met de WK voorbereidingen in jullie respectievelijke woonomgevingen? Hier heeft een Nederlander geregeld dat een van de lokale sports bars open blijft als we met minimaal 50 man komen. De eerste wedstrijd is om 730am, dus dat is wel nodig.
    Jesus saves but death prevails.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 19:48:59 #87
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82069964
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Leuk idee, ook wel romantisch. Applebees?

    Hoe is het met de WK voorbereidingen in jullie respectievelijke woonomgevingen? Hier heeft een Nederlander geregeld dat een van de lokale sports bars open blijft als we met minimaal 50 man komen. De eerste wedstrijd is om 730am, dus dat is wel nodig.
    Ruby Tuesday (da's het eerste restaurant dat je vanaf de snelweg tegenkomt ) Dus vanavond BBQ baby back ribs en unlimited salad bar
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 29 mei 2010 @ 19:53:32 #88
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82070131
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Shivo het volgende:
    Hoe is het met de WK voorbereidingen in jullie respectievelijke woonomgevingen? Hier heeft een Nederlander geregeld dat een van de lokale sports bars open blijft als we met minimaal 50 man komen. De eerste wedstrijd is om 730am, dus dat is wel nodig.
    Hier om 4:30 dus.... en omdat het door de week is krijg je geen kroeg zo ver

    Even wachten tot de volgende ronde dus.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zaterdag 29 mei 2010 @ 23:37:35 #89
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_82082968
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 18:07 schreef Barcaconia het volgende:
    Heerlijk! Echt geweldig weer hier nu.
    83F

    Terwijl de lucht vrij droog is, toch heb ik een hekel aan de zon. Alles boven de 75F is klote.

    Herfst waar ben je?
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zaterdag 29 mei 2010 @ 23:57:41 #90
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82084106
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef popolon het volgende:

    [..]

    83F

    Terwijl de lucht vrij droog is, toch heb ik een hekel aan de zon. Alles boven de 75F is klote.

    Herfst waar ben je?
    Dat dus.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 30 mei 2010 @ 00:19:18 #91
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82085377
    Ik ben trouwens alweer 8 jaar in de VS, waarvan 4 jaar Amerikaan.

    Aankomst: 11 April 2002.
    Naturalisatie: 3 Maart 2006.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 30 mei 2010 @ 02:39:31 #92
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82089568
    Zo, lekker gegeten, en toen nog even boodschappen gedaan.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 30 mei 2010 @ 02:57:17 #93
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_82089818
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 19:48 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Ruby Tuesday (da's het eerste restaurant dat je vanaf de snelweg tegenkomt )
    Ruby's heeft, voor een keten, vrij goede eten hoor.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 30 mei 2010 @ 03:29:50 #94
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82090067
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 02:57 schreef popolon het volgende:

    [..]

    Ruby's heeft, voor een keten, vrij goede eten hoor.
    Oh, zeker weten, vind het altijd fijn, daar eten. Die salad bar

    Ik had ribs, net als vier jaar geleden

    Normaal heb ik de combo's, twee mini-burgers met frietjes en salad bar voor $8.99. Goed en veel eten (ik ga er altijd weg met een uitpuilende maag) en goed te betalen
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 30 mei 2010 @ 03:47:53 #95
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82090162
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef popolon het volgende:

    [..]

    83F

    Terwijl de lucht vrij droog is, toch heb ik een hekel aan de zon. Alles boven de 75F is klote.

    Herfst waar ben je?
    Zojuist de hele hardtop van mijn Jeep af gehaald. Laat de 90's maar komen!!
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 30 mei 2010 @ 04:14:13 #96
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82090258
    Oh, ik heb trouwens in Nederland ook weer de nodige WK support-artikelen ingeslagen..... inclusief vlaggetjes voor in de auto, opblaaskronen van de staatsloterij, en een baseball cap met "Holland" in typisch baseball lettertype....

    Leuk
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82104915
    quote:
    Op zaterdag 29 mei 2010 19:31 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Leuk idee, ook wel romantisch. Applebees?

    Hoe is het met de WK voorbereidingen in jullie respectievelijke woonomgevingen? Hier heeft een Nederlander geregeld dat een van de lokale sports bars open blijft als we met minimaal 50 man komen. De eerste wedstrijd is om 730am, dus dat is wel nodig.
    een bar bij de Garden? Zoja, dan hebben we dezelfde vriend. anyway, we hebben een beamer geregeld op het werk voor in de kantine. Daar ga ik dus de eerste wedstrijd van het nederlands elftal kijken. En anders via espn3 web feed. Die zenden ook bijna alle wedstrijden uit. Zo misschien ook nog ff een oefenwedstrijdje kijken.
    *plop*
      zondag 30 mei 2010 @ 16:40:18 #98
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82105267
    Ik moet eigenlijk ook eens kijken of er niet een sportsbar is waar ze voor Nederland juichen. Moet toch lukken met al die Nederlanders in West-Michigan. Popolon, jij een idee?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82107058
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 16:32 schreef djmarshal het volgende:

    [..]

    een bar bij de Garden? Zoja, dan hebben we dezelfde vriend. anyway, we hebben een beamer geregeld op het werk voor in de kantine. Daar ga ik dus de eerste wedstrijd van het nederlands elftal kijken. En anders via espn3 web feed. Die zenden ook bijna alle wedstrijden uit. Zo misschien ook nog ff een oefenwedstrijdje kijken.
    Ja, Greatest Bar. Die gast die daarover mailde heet Geert. Ik kom er gister achter dat ik met de eerste wedstrijd in Californie ben en het is dus midden in de nacht opstaan wordt
    Jesus saves but death prevails.
      zondag 30 mei 2010 @ 17:37:32 #100
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82107561
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Shivo het volgende:
    Ja, Greatest Bar. Die gast die daarover mailde heet Geert. Ik kom er gister achter dat ik met de eerste wedstrijd in Californie ben en het is dus midden in de nacht opstaan wordt
    Dat doe ik dus..... Wekker om 04:30, koffiepot avond van te voren klaarzetten en op 4:25 inprogrammeren..... en dan lekker met een bak koffie op de bank..... en in de rust even naar het einde van de straat lopen waar een 24/7 donut tentje zit op de hoek..... even wat suikertroep halen.

    En daarna gewoon naar mijn werk.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 30 mei 2010 @ 17:39:22 #101
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82107631
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
    Ik moet eigenlijk ook eens kijken of er niet een sportsbar is waar ze voor Nederland juichen. Moet toch lukken met al die Nederlanders in West-Michigan. Popolon, jij een idee?
    De tijden zijn wat verrot voor de eerste 3 wedstrijden..... als ze in de volgende ronde zitten, dan beginnen de wedstrijden in de late ochtend voor de westkust, en om 11:00 gaat mijn favoriete sports bar open.

    Met het EK zaten we ook daar met een man of 20, alleen verloren we toen van Rusland.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82114433
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 17:24 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Ja, Greatest Bar. Die gast die daarover mailde heet Geert. Ik kom er gister achter dat ik met de eerste wedstrijd in Californie ben en het is dus midden in de nacht opstaan wordt
    Zullen we proberen of we daar zaterdag 19 juni het Nederlandse elftal kunnen kijken tegen Japan ? Dat begint ook weer om 7:30AM. Hier nog Nederlanders die ook zin hebben om te komen?
    *plop*
      zondag 30 mei 2010 @ 20:49:24 #103
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82115795
    Ik heb best zin om naar California te komen.

    Maarja, om voor een weekend naar CA te vliegen om vervolgens om 7.30AM in de kroeg een wedstrijd te zien vind ik ook zo iets
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82116616
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 20:23 schreef djmarshal het volgende:

    [..]

    Zullen we proberen of we daar zaterdag 19 juni het Nederlandse elftal kunnen kijken tegen Japan ? Dat begint ook weer om 7:30AM. Hier nog Nederlanders die ook zin hebben om te komen?
    Als die wedstrijd daar te zien ben ik er zeker bij. Ik hoop dat er tegen Denemarken genoeg op komen dagen.

    Barca: we hebben het over Boston hier
    Jesus saves but death prevails.
    pi_82116772
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Als die wedstrijd daar te zien ben ik er zeker bij. Ik hoop dat er tegen Denemarken genoeg op komen dagen.
    Je zit de eerste wedstrijd toch in California? Ik ga in ieder geval proberen te regelen dat we daar de 19 terecht kunnen. Ik heb er zin in!
    *plop*
    pi_82116880
    Ja, Denemarken is 14 juni en die dag vlieg ik vanaf LAX naar BOS. Dus 19 juni tegen Japan ben ik waar de rest van de hollanders zijn.
    Jesus saves but death prevails.
      zondag 30 mei 2010 @ 21:05:30 #107
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82116904
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 21:01 schreef Shivo het volgende:

    [..]
    Barca: we hebben het over Boston hier
    Oeps, ik las CA in je post dus daar ging ik even vanuit. Hmm, Boston. Even checken wat een ticket kost en of ze van Muskegon af vliegen...
    Ik ben nog nooit echt in New England geweest dus het zou een goed excuus zijn
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 30 mei 2010 @ 21:09:12 #108
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82117131
    Gvd, Muskegon is alleen via 2 stops en Grand Rapids alleen via 1 stop. Welke goedkope airliners zijn er nog? Ik vind nu $244, dat is het overwegen nog waard voor een weekendje vakantie

    Edit: AirTran vliegt voor $227 inclusief taxes. Aankomst om 10.45pm in Boston, MA
    Oeps, verkeerde datum gezocht

    [ Bericht 14% gewijzigd door Barcaconia op 30-05-2010 21:14:53 ]
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82117596
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
    Gvd, Muskegon is alleen via 2 stops en Grand Rapids alleen via 1 stop. Welke goedkope airliners zijn er nog? Ik vind nu $244, dat is het overwegen nog waard voor een weekendje vakantie

    Edit: AirTran vliegt voor $227 inclusief taxes. Aankomst om 10.45pm in Boston, MA
    JetBlue? Wij hebben helaas al een bezoeker, anders had ik je een slaapplaats kunnen aanbieden.
    *plop*
      zondag 30 mei 2010 @ 21:19:54 #110
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82117838
    Via Priceline vind ik $275 inclusief taxes als goedkoopste. Als iemand hier een aanbod doet voor een slaapplek, de wedstrijd en een toeristisch weekend boek ik het Ik geloof dat er hier een aantal meer zijn die in Boston wonen, nietwaar?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82119767
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 21:19 schreef Barcaconia het volgende:
    Via Priceline vind ik $275 inclusief taxes als goedkoopste. Als iemand hier een aanbod doet voor een slaapplek, de wedstrijd en een toeristisch weekend boek ik het Ik geloof dat er hier een aantal meer zijn die in Boston wonen, nietwaar?
    Hoi allemaal.

    ik heb dit topic niet gevolgd sorry, maar lees dat je van plan bent een of andere wedstrjid bij te wonen en ergens naartoe te gaan. Welke wedstrijd precies en waar alweer?

    En ik woon in zuid New Hampshire, ongeveer 1 uurtje uit Boston vandaan.
      zondag 30 mei 2010 @ 21:49:19 #112
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82119835
    Schijnbaar willen djmarschal en Shivo (en misschien Wonderer?) een wedstrijd in Boston kijken 's morgens op 19 juni. Aangezien ik nog nooit in New England geweest ben wil ik best een Fok!meeting houden daar.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 30 mei 2010 @ 22:07:25 #113
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82121392
    Ik hou niet van voetbal, maar als het een echte Fokmeet wordt, kom ik wel Ik ga alleen wel met het OV dus een slaapplaats zou fijn zijn (ik ben nooit om half acht 's morgens in Boston... Nou ja, het kan wel, als ik om vijf uur de bus neem

    Wesp, waar woon jij? Ik zit in Concord.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zondag 30 mei 2010 @ 22:08:51 #114
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82121494
    OV?? We zitten in de US, hier is helemaal geen OV
    Ik zou ook met een Greyhound naar Boston kunnen komen, maar dat lijkt me niet zo'n heel goed plan...
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82121723
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 21:49 schreef Barcaconia het volgende:
    Schijnbaar willen djmarschal en Shivo (en misschien Wonderer?) een wedstrijd in Boston kijken 's morgens op 19 juni. Aangezien ik nog nooit in New England geweest ben wil ik best een Fok!meeting houden daar.
    Op welk uur is de wedstrijd? Ga je ook er een dagreis van maken?
    pi_82121754
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 22:07 schreef wonderer het volgende:
    Ik hou niet van voetbal, maar als het een echte Fokmeet wordt, kom ik wel Ik ga alleen wel met het OV dus een slaapplaats zou fijn zijn (ik ben nooit om half acht 's morgens in Boston... Nou ja, het kan wel, als ik om vijf uur de bus neem

    Wesp, waar woon jij? Ik zit in Concord.
    Ja ietsje ten zuiden in Nashua.
    pi_82121838
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
    OV?? We zitten in de US, hier is helemaal geen OV
    Ik zou ook met een Greyhound naar Boston kunnen komen, maar dat lijkt me niet zo'n heel goed plan...
    Nee vanuit Detroit kan je best vliegen lijkt me. Tickets zijn ook goedkoop iets rond de 80$ geloof ik met tax en alles hooguit $100.
    pi_82121896
    Ik begrijp dat er van alles wordt geregeld voor die locatie (Greatest Bar bij de Garden). Die gezamelijk vriend van Shivo en mij is blijkbaar al van alles aan het regelen. Het is nog niet bekend voor welke dag, maar ik neem aan dat het voor die zaterdag is. Zodra ik wat meer weet laat ik het horen. Ik begreep dat iig ook een groep nederlanders van Harvard worden uitgenodigd. Het zal dus wel gezellig druk worden met Nederlanders.

    Nogmaals, zodra ik meer weet laat ik het hier weten.
    *plop*
      zondag 30 mei 2010 @ 22:14:34 #119
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82121910
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 22:13 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Nee vanuit Detroit kan je best vliegen lijkt me. Tickets zijn ook goedkoop iets rond de 80$ geloof ik met tax en alles hooguit $100.
    Welke website gebruik jij voor tickets? Op Priceline vind ik $275 als goedkoopste, dat is van GRR naar BOS.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82122606
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 22:14 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Welke website gebruik jij voor tickets? Op Priceline vind ik $275 als goedkoopste, dat is van GRR naar BOS.
    Southwest airlines is oha een van de goedkoopste.

    Ik zie er een ticket voor 17 Juni van $182 -> wanna get away special zoiets.

    [edit] als je een site zoals cheapoair.com gebruikt (een zoekmachine-site) wordt je gekoppeld aan de goedkoopste tarieven vanzelf. Dat raad ik dus aan. Daar heb ik eentje gevonden van zelfs $134.
      zondag 30 mei 2010 @ 23:07:13 #121
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82125216
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef Barcaconia het volgende:
    OV?? We zitten in de US, hier is helemaal geen OV
    Ik zou ook met een Greyhound naar Boston kunnen komen, maar dat lijkt me niet zo'n heel goed plan...
    Directe busverbinding Concord-Boston South Station voor $20. Daar ga ik echt niet voor rijden.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82126282
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 23:07 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Directe busverbinding Concord-Boston South Station voor $20. Daar ga ik echt niet voor rijden.
    Ik heb geen probleem met autorijden naar Boston behalve de behoorlijke files vooral tijdens en rondom de ochtend en avond spits. Daarnaast parkeren is een ware nachtmerrie, en ongelukje raken zit er ook altijd in qua mogelijkheden. Al met al ben je indd goedkoper uit met een beetje OV gebruiken.

    Je kan lekker achterover leunen in je stoel, laptop open trekken, met headphones drbij en voordat je het weet, ben je er.
      zondag 30 mei 2010 @ 23:31:33 #123
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82126300
    Laten jullie maar weten of er iets van de grond komt. Ik wil best een weekendje naar MA komen als ik verblijf en een toeristische tour krijg aangeboden
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82126329
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 23:31 schreef Barcaconia het volgende:
    Laten jullie maar weten of er iets van de grond komt. Ik wil best een weekendje naar MA komen als ik verblijf en een toeristische tour krijg aangeboden
    Heb je dan een plan voor? Ik wil ook best weleens Detroit komen zien hoor
      zondag 30 mei 2010 @ 23:42:20 #125
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82126645
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 23:30 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Ik heb geen probleem met autorijden naar Boston behalve de behoorlijke files vooral tijdens en rondom de ochtend en avond spits. Daarnaast parkeren is een ware nachtmerrie, en ongelukje raken zit er ook altijd in qua mogelijkheden. Al met al ben je indd goedkoper uit met een beetje OV gebruiken.

    Je kan lekker achterover leunen in je stoel, laptop open trekken, met headphones drbij en voordat je het weet, ben je er.
    Precies.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82127257
    Maar ik ga nu ff pleitte, tv kijken of zo

    Mail me anders als er iets van komt jullie....
      maandag 31 mei 2010 @ 00:00:03 #127
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82127281
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Heb je dan een plan voor? Ik wil ook best weleens Detroit komen zien hoor
    
    West-MI is 3 uur van DET af en dat wil je toch niet zien.
    Ik heb geen plan maar een weekendje MA zie ik wel zitten.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      maandag 31 mei 2010 @ 02:38:38 #128
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_82130391
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 16:40 schreef Barcaconia het volgende:
    Ik moet eigenlijk ook eens kijken of er niet een sportsbar is waar ze voor Nederland juichen. Moet toch lukken met al die Nederlanders in West-Michigan. Popolon, jij een idee?
    Nopes, ik neem een uurtje of wat vrij dan kan ik de wedstrijd 's ochtends thuis zien.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      maandag 31 mei 2010 @ 03:08:51 #129
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82130534
    quote:
    Op zondag 30 mei 2010 23:32 schreef wesp40 het volgende:
    Ik wil ook best weleens Detroit komen zien hoor
    Dat hoor je niet vaak..... iemand die vrijwillig naar Detroit wil.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      maandag 31 mei 2010 @ 15:20:36 #130
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82145091
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 03:08 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Dat hoor je niet vaak..... iemand die vrijwillig naar Detroit wil.
    Hij is er vast nog nooit geweest Dan praat je idd wel anders.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82149754
    Hoe wordt Memorial Day gevierd in jullie woonplaatsen trouwens"?

    Hier is er veel fanfare op straat, een klein blokje verderop vindt het plaats, en ik kan prima alles bekijken vanuit mijn raam.
    pi_82149825
    Zou een roadtrip van 5 dagen van Miami naar San Diego fun zijn?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_82149949
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zou een roadtrip van 5 dagen van Miami naar San Diego fun zijn?
    Als je voldoende geld voor hebt zeker. Maar lijkt me toch leuker om dat in het vroege voor of najaar te doen, want nu is het bijna zomer, en je hebt misschien last van het warme weer, daar je vooral in het zuiden des lands gaat reizen.
    pi_82150019
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:53 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Als je voldoende geld voor hebt zeker. Maar lijkt me toch leuker om dat in het vroege voor of najaar te doen, want nu is het bijna zomer, en je hebt misschien last van het warme weer, daar je vooral in het zuiden des lands gaat reizen.
    Zou het alleen in een dag of 10-15 doen, lijkt me weinig aan om 600 a 1000 km per dag te rijden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_82150073
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Zou het alleen in een dag of 10-15 doen, lijkt me weinig aan om 600 a 1000 km per dag te rijden
    Maar in je vraag stond 5 dagen... daar reageerde ik op
    pi_82150130
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:55 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Maar in je vraag stond 5 dagen... daar reageerde ik op
    Weet ik, lijkt me gewoon niet veel aan. Een vriend van me doet het nu
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_82150144
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

    [..]

    Zou het alleen in een dag of 10-15 doen, lijkt me weinig aan om 600 a 1000 km per dag te rijden
    Dat is indd lekkerder dan, Je kan ook lekker naar je AC kamer vluchten wanneer het te warm wordt. Veel rustiger en relaxder, maar hou rekening mee dat je dus extra lang op reis gaat zijn, en dat kan dus meer geld kosten m.b.t. hotelkamers, eten, e.d.
      maandag 31 mei 2010 @ 18:21:04 #138
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82154190
    Lijkt me echt niks, zo'n roadtrip door het binnenland. Dan eerder langs de kust.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82154216
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
    Lijkt me echt niks, zo'n roadtrip door het binnenland. Dan eerder langs de kust.
    Is de golf van Mexico een meertje geworden?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 31 mei 2010 @ 18:22:55 #140
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82154271
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 16:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Zou een roadtrip van 5 dagen van Miami naar San Diego fun zijn?
    Als je alleen maar in de auto wil zitten..... en je dat als plezierig ervaart, dan kan het "fun" zijn. Wil je onderweg ook nog eens wat zien, een paar rustdagen nemen, een omweggetje nemen door een natuurgebied etc.... dan is het realistischer om er een week of twee over te doen.

    Maar het kan wel, binnen 4 dagen ook wel..... alleen spreek je dan niet echt meer over "fun" ben ik bang.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82154310
    Die vriend van mij regelde wel een batterij oplader zodat hij wel online was :´)

    En zijn slavin vriendin maar rijden
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_82154377
    * Mini_rulez is net terug van een onverwacht tripje naar Niagara Falls.

    Mooi.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_82154441
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
    * Mini_rulez is net terug van een onverwacht tripje naar Niagara Falls.

    Mooi.
    Niagara falls is kort samen te vatten
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_82154959
    Vond jij er niks aan? Het was heerlijk weer dit weekend, en niet eens zo heel druk, alleen heel veel Indiërs (mensen uit India). Maar ik vond het wel mooi!
    Het was ook gewoon wel gezellig, zo'n onverwachte mini-road trip.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_82155044
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:37 schreef Mini_rulez het volgende:
    Vond jij er niks aan? Het was heerlijk weer dit weekend, en niet eens zo heel druk, alleen heel veel Indiërs (mensen uit India). Maar ik vond het wel mooi!
    Het was ook gewoon wel gezellig, zo'n onverwachte mini-road trip.
    Nee, ik vond er inderdaad niks aan
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      maandag 31 mei 2010 @ 19:00:12 #146
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82156040
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
    * Mini_rulez is net terug van een onverwacht tripje naar Niagara Falls.

    Mooi.
    Niagara Falls is het mooist in de winter..... ben er in de winter geweest, en in de zomer..... een kleine impressie:







    Het blijft sowieso mooi om te zien..... alleen jammer dat alle winkels en restaurants er om heen gewoon tourists traps zijn.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82158160
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 19:00 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Niagara Falls is het mooist in de winter..... ben er in de winter geweest, en in de zomer..... een kleine impressie:

    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]

    Het blijft sowieso mooi om te zien..... alleen jammer dat alle winkels en restaurants er om heen gewoon tourists traps zijn.
    Ja klopt, ik ben hoe dan ook meer een winterpersoon.

    Dat heb je ook overal dus waar er toeristen komen. Ook Amsterdam zo'n beetje.
      maandag 31 mei 2010 @ 19:45:31 #148
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82158456
    D'r was trouwens een state weather warning vanwege grote branden in Quebec. De rook kwam deze kant op, mensen met ademhalingsklachten werd geadviseerd binnen te blijven.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82169718
    Juh, Heel Boston is 'grijs' vandaag.
    *plop*
      maandag 31 mei 2010 @ 23:13:06 #150
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82170951
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 22:50 schreef djmarshal het volgende:
    Juh, Heel Boston is 'grijs' vandaag.
    Wij waren zo handig om te denken "valt wel mee" en de ramen open te laten
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82176352
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 23:13 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Wij waren zo handig om te denken "valt wel mee" en de ramen open te laten
    Ik heb hier geen last van. Woon stukje verderop naar het zuiden.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:35:05 #152
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82176368
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:32 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Ik heb hier geen last van. Woon stukje verderop naar het zuiden.
    Dan heb je mazzel. Familie in Hull, MA had er ook last van.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:36:00 #153
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82176374
    Hebben jullie daar last van, ja? Die branden? Dat is toch nog best een eindje weg geloof ik?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:41:41 #154
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82176398
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:36 schreef Barcaconia het volgende:
    Hebben jullie daar last van, ja? Die branden? Dat is toch nog best een eindje weg geloof ik?
    Mhm, 400 mijl verderop of zo, maar de wind staat verkeerd. Ik vond het al een poosje lekker naar brandend hout ruiken, maar eenmaal binnenshuis was het toch niet erg lekker meer
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82176404
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:36 schreef Barcaconia het volgende:
    Hebben jullie daar last van, ja? Die branden? Dat is toch nog best een eindje weg geloof ik?
    Niet van rook of zo als je dat bedoelt, maar het was hier wel een relatief warme dag. Het klimaat is hier erger dan in NL qua extremiteiten.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:43:37 #156
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82176406
    Kan ik me voorstellen ja. Brandend hout ruikt wel lekker, maar het moet wel buiten blijven
    Iemand nog een reactie op de Fok!meet?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:45:33 #157
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82176415
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:43 schreef Barcaconia het volgende:
    Kan ik me voorstellen ja. Brandend hout ruikt wel lekker, maar het moet wel buiten blijven
    Iemand nog een reactie op de Fok!meet?
    Was daar nieuws over dan? Even teruglezen.

    Edit: ik wil best komen. En ik kan ook wel de vroege bus nemen. Kan ik iemand meeten op South Station om samen naar dat cafe te gaan?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82176416
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:43 schreef Barcaconia het volgende:
    Kan ik me voorstellen ja. Brandend hout ruikt wel lekker, maar het moet wel buiten blijven
    Iemand nog een reactie op de Fok!meet?
    Ja gewoon naar Boston reizen rond de 19 e juni. Lijkt goed plan.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:47:29 #159
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82176422
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:45 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    Ja gewoon naar Boston reizen rond de 19 e juni. Lijkt goed plan.
    Niet voor slechts 1 dagje. Dan voor een weekend (18 t/m 20). Maargoed, even kijken wat hier gezegd wordt.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82176427
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:47 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Niet voor slechts 1 dagje. Dan voor een weekend (18 t/m 20). Maargoed, even kijken wat hier gezegd wordt.
    Ja weet ik. Weet niet of je in een hotel of een hostel wilt verblijven maar er is meestal wel ergens een goedkope kamer te vinden.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 03:50:24 #161
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82176434
    Even kijken hoe dit van de grond af komt. Een Fok!meet lijkt me wel gezellig en een reisje naar Boston zie ik ook wel zitten, maar dan moet er wel een concreet plan zijn
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82176449
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:50 schreef Barcaconia het volgende:
    Even kijken hoe dit van de grond af komt. Een Fok!meet lijkt me wel gezellig en een reisje naar Boston zie ik ook wel zitten, maar dan moet er wel een concreet plan zijn
    Ik heb ooit in een internationaal youth-hostel verbleven in Boston en dat was lekker $46 per nacht. Maar dat was in 2003 alweer en weet niet of de prijzen zijn gestegen. Was dichtbij Fenway Park, misschien is dat iets voor jou. Wel moet je de kamer delen met 3 andere gasten, maar het zijn allemaal buitenlanders meestal.
    pi_82176454
    De tarieven vallen ook mee: Niet veel veranderd sindsdien.

    http://www.bostonhostel.org/reservations.shtml
    pi_82176536
    Net terug uit Lincoln, NH, waar mijn ouders een paar dagen zijn. Was inderdaad wel wat hazy, maar niet echt iets van vuur geroken.
    Jesus saves but death prevails.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 06:45:28 #165
    10954 Vampier
    SoCal FTW
    pi_82176695
    fok meet in Boston? Doe lekker een fok!meet in dat toeristische gat hier? We hebben al 1x eerder ee fok meet gehad met 3 fok!kers
    Free people own guns! Slaves do not!
      dinsdag 1 juni 2010 @ 08:31:40 #166
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82177436
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 03:41 schreef wonderer het volgende:
    Mhm, 400 mijl verderop of zo, maar de wind staat verkeerd. Ik vond het al een poosje lekker naar brandend hout ruiken, maar eenmaal binnenshuis was het toch niet erg lekker meer
    Ik ken het.... ik heb er onderhand elk jaar last van hier in zuidelijk California..... dit jaar heeft het veel geregend, dus veel wildgroei op de heuvels, dus tegen oktober extra gevaar.... hopelijk gaat het goed
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82183193
    Ik ga eind augustus voor ruim zeven maanden naar Foothill College in Los Altos Hills. (Bay Area)
    pi_82190188
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef Mestras het volgende:
    Ik ga eind augustus voor ruim zeven maanden naar Foothill College in Los Altos Hills. (Bay Area)
    Cool, alvast veel plezier en welkom hier.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_82197862
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Cool, alvast veel plezier en welkom hier.
    Dankjewel!
      dinsdag 1 juni 2010 @ 17:56:49 #170
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82198820
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef Mestras het volgende:
    Ik ga eind augustus voor ruim zeven maanden naar Foothill College in Los Altos Hills. (Bay Area)
    Wat ga je studeren?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82200341
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 17:56 schreef wonderer het volgende:

    [..]

    Wat ga je studeren?
    Niet specifiek een bepaalde richting, maar meerdere. Ik kan kiezen uit een paar honderd verschillende vakken.
    pi_82200720
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef Mestras het volgende:

    [..]

    Niet specifiek een bepaalde richting, maar meerdere. Ik kan kiezen uit een paar honderd verschillende vakken.
    7 maanden = 2 semesters dus? En is dit naar een bachelor's degree?
    pi_82201173
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 18:46 schreef wesp40 het volgende:

    [..]

    7 maanden = 2 semesters dus? En is dit naar een bachelor's degree?
    Nee. Dit is eigenlijk een soort tussenjaar. Dus nadat ik geslaagd ben voor vwo, ga ik naar Amerika. Als ik terug ben ga ik pas studeren.
      dinsdag 1 juni 2010 @ 19:17:49 #174
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82202111
    Leuk Volgens mij verrijkt zoiets je leven enorm.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82204425
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef wonderer het volgende:
    Leuk Volgens mij verrijkt zoiets je leven enorm.
    Ja dat hoop ik wel!
    pi_82232668
    quote:
    Op maandag 31 mei 2010 18:21 schreef wonderer het volgende:
    Lijkt me echt niks, zo'n roadtrip door het binnenland. Dan eerder langs de kust.
    Is best aan te raden hoor, ik ben van Tennessee naar Los Angeles gereden en er is genoeg afwisseling te zien onderweg. Al wordt de eindeloze leegte met name in New Mexico wel een beetje schraal, maar het blijft een hele mooie ervaring.

    Vijf dagen slaat alleen nergens op, ik heb er zelf 10-11 over gedaan zodat je onderweg ook nog de tijd hebt om alles fatsoenlijk te bekijken. En dan is Miami-LA nog een stuk langer ook...
    pi_82241434
    Dan kun je inderdaad beter 2 dagen in Miami blijven, naar LA vliegen en dan daar 2 dagen rondkijken.
    pi_82241916
    Ik denk trouwens dat iedereen de afstand van Miami naar LA een beetje overschat; als je die afstand in europa doet, dan is het vergelijkbaar met een rit van Amsterdam naar Athene (maar dan wel via Warschau).
    pi_82314053
    er zijn andere topics voor, maar toch, vanavond beginnen de NBA finals. Go Celtics!
    *plop*
    pi_82355738
    Jesus saves but death prevails.
      zaterdag 5 juni 2010 @ 01:59:08 #181
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82355774
    Gaat er nog iemand naar de Pride volgende week in Boston? Nee zeker
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 5 juni 2010 @ 04:01:30 #182
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82356567
    Neuh..... als ik naar Gay Pride zooi wil kan ik net zo goed naar West Hollywood gaan, om de hoek.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82356680
    Toevallig heb ik er vorig jaar iets van gezien toen ik door de stad liep. In mijn ogen stelde het niet zoveel voor. De gays die ik ken gaan er niet eens naar toe...
    *plop*
      zaterdag 5 juni 2010 @ 06:31:33 #184
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82356794
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 04:59 schreef djmarshal het volgende:
    Toevallig heb ik er vorig jaar iets van gezien toen ik door de stad liep. In mijn ogen stelde het niet zoveel voor. De gays die ik ken gaan er niet eens naar toe...
    In Boston is het nog echt een protestmars, heel anders dan de bootjes in Amsterdam. Erg bijzonder.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      zaterdag 5 juni 2010 @ 06:34:17 #185
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_82356797
    quote:
    Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef Mestras het volgende:

    [..]

    Nee. Dit is eigenlijk een soort tussenjaar. Dus nadat ik geslaagd ben voor vwo, ga ik naar Amerika. Als ik terug ben ga ik pas studeren.
    ga je met fulbright toevallig?

    Ik ben net na negen maanden thuis in Amsterdam voor drie maandjes. Vandaar dat ik ook wakker ben nu haha. Ik had nooit verwacht de Amerikanen te missen en zo anders tegen Nederlanders aan te kijken... Wel godsgruwelijk blij met de Albert Heijn, de HEMA (rookworst!), de kaassoufflés uit de muur...
    Live from Chicago
    Well behaved women rarely make history
    Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
    PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
      vrijdag 11 juni 2010 @ 16:25:22 #186
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82671346
    Leven we nog?

    Gaan mensen nog de wedstrijden van de VS bekijken tijdens het WK?
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 11 juni 2010 @ 17:46:36 #187
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82675242
    Ja, gaat die meet nog door volgende week?
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 11 juni 2010 @ 19:06:39 #188
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82678588
    Hoe leeft het WK bij julie?

    Bij ons veel Mexicanen over de werkvloer, dus die kwamen allemaal met van die (net gekochte) ATSC USB tunertjes voor hun laptops, omdat een Spaanstalig station (eigendom ABC) alle belangrijke wedstrijden "over the air" uitzendt, dus die kun hier je overal met een digitaal sprietje voor niets ontvangen.....

    Ik stond met een man of 20 rond een een PC te staren naar de laatste 30 minuten van de wedstrijd tussen Mexico - Zuid Afrika.... hoop gejuich toen Mexico de gelijkmaker scoorde.

    We hebben hier ook Engelsen, Nederlanders, een verdwaalde Braziliaanse, en sport-liefhebbende Amerikanen, dus de WK sfeer zit er goed in! Ik loop in een "Holland" t-shirt rond....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 11 juni 2010 @ 19:57:17 #189
    291753 Jmsls
    Feeling really bla bla
    pi_82680848
    Wat is de beste plek in Amerika om heen te gaan met 2 kinderen (14, 12) en volwassenen, de enige eisen zijn eigenlijk dat het redelijk goed weer is en dat je makkelijk 7/10 dagen kan vullen zonder verveling.
    I want to bla bla bla
      vrijdag 11 juni 2010 @ 19:59:47 #190
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82680950
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 19:57 schreef Jmsls het volgende:
    Wat is de beste plek in Amerika om heen te gaan met 2 kinderen (14, 12) en volwassenen, de enige eisen zijn eigenlijk dat het redelijk goed weer is en dat je makkelijk 7/10 dagen kan vullen zonder verveling.
    Vraag dat beter in TRV.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82696054
    Disneyland, Orlando is pretty good.

    Groet'n uit Santa Barbara, puik weertje hier! 70 graden en zonnig. Ik hoop dat iedereen hier ontdekt heeft dat je op espn360.com alle wedstrijden gratis kunt zien, inclusief replays.
    Jesus saves but death prevails.
      zaterdag 12 juni 2010 @ 18:22:49 #192
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_82714380
    tvp

    Wie gaat Engeland - Amerika kijken? (WK is begonnen )
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      zaterdag 12 juni 2010 @ 19:16:42 #193
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82716203
    Ik ga zo naar de kroeg.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82718545
    15 min...
    pi_82719703
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef RQPS het volgende:
    15 min...
    Duurde een stuk minder lang hoor
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_82720844
    quote:
    Op zaterdag 5 juni 2010 06:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:

    [..]

    ga je met fulbright toevallig?

    Ik ben net na negen maanden thuis in Amsterdam voor drie maandjes. Vandaar dat ik ook wakker ben nu haha. Ik had nooit verwacht de Amerikanen te missen en zo anders tegen Nederlanders aan te kijken... Wel godsgruwelijk blij met de Albert Heijn, de HEMA (rookworst!), de kaassoufflés uit de muur...
    Nee, ik ga met Interlanguage. Vertel is waarom je nu anders tegen Nederlands aan kijkt! En hoe zijn de Amerikanen? Kaassoufflés
      zaterdag 12 juni 2010 @ 21:39:28 #197
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_82722090
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 21:12 schreef Mestras het volgende:

    [..]

    Nee, ik ga met Interlanguage. Vertel is waarom je nu anders tegen Nederlands aan kijkt! En hoe zijn de Amerikanen? Kaassoufflés
    Nederlanders zijn veel geslotener en wat arroganter. Amerikanen zijn nep en overaanwezig. Verder zijn Nederlanders wel oprechter, een tikkeltje slimmer en zijn Amerikanen warm en behulpzaam en grappig.
    Het scheelt dat ik ook studeer natuurlijk en voornamelijk studenten meemaak, maar die zijn over het algemeen oppervlakkig en lawaaiig, maar erg goed gezelschap om mee te feesten of gewoon rond te hangen in de zon enzo. ik weet nu ook dat ik liever niet in NL wil studeren en blij ben dat ik in september weer terug mag Waar precies ga je heen?

    Ben nu trouwens ook USA - England aan het volgen
    Live from Chicago
    Well behaved women rarely make history
    Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
    PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
    pi_82726379
    1-1 Green zal vanavond wel niet kunnen slapen.
    *plop*
    pi_82727016
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 21:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:

    [..]

    Nederlanders zijn veel geslotener en wat arroganter. Amerikanen zijn nep en overaanwezig. Verder zijn Nederlanders wel oprechter, een tikkeltje slimmer en zijn Amerikanen warm en behulpzaam en grappig.
    Het scheelt dat ik ook studeer natuurlijk en voornamelijk studenten meemaak, maar die zijn over het algemeen oppervlakkig en lawaaiig, maar erg goed gezelschap om mee te feesten of gewoon rond te hangen in de zon enzo. ik weet nu ook dat ik liever niet in NL wil studeren en blij ben dat ik in september weer terug mag Waar precies ga je heen?

    Ben nu trouwens ook USA - England aan het volgen
    Oke! Wel gaaf dat je weer terug gaat Ik ga naar Foothill College in Los Altos Hills. Dat ligt ergens tussen San Francisco en San Jose.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 13 juni 2010 @ 01:10:00 #200
    186522 Puntenslijpsel
    Let's waste time
    pi_82729618
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef Mestras het volgende:

    [..]

    Oke! Wel gaaf dat je weer terug gaat Ik ga naar Foothill College in Los Altos Hills. Dat ligt ergens tussen San Francisco en San Jose.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Okee haha, dat is erg ver van het maisveld waar ik in woon
    Ja ik ben eigenlijk alleen maar naar amerika gegaan met de intentie daar mijn studie af te maken -- en daarna zien we wel... Is leuk hoor! Alleen word je af en toe een beetje gek van de Amerikanen. Als het goed is word je gewaarschuwd voor de culture shock. Ik was er zeker van dat ik dat niet zou krijgen, maar ik voldeed vervolgens aan alle voorwaarden precies volgens het vooraf geschetste patroon haha. Wel lekker dat je aan de westkust zit!
    Live from Chicago
    Well behaved women rarely make history
    Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
    PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
      zondag 13 juni 2010 @ 01:21:12 #201
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82729857
    Ok, even over volgend weekend: als er iemand serieus iets wil doen met het WK in Boston, ik heb tijd om die kant op te vliegen. Moet ik het wel vlug genoeg weten natuurlijk. Mijn planning zou zijn om vrijdag na het werk daarheen te vliegen, rond 8 uur/9 uur aankomen, dan zaterdagochtend wedstrijd kijken en de rest van de dag en zondag siteseeing oid. Dan zondagavond terug naar MI. Details moeten nog bedacht worden
    Als er iemand is die tijd heeft om wat siteseeing te verzorgen zorg ik wel dat ik een ticket+hotel oid heb.

    Details via PM of dit topic ofzo?
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      zondag 13 juni 2010 @ 02:53:03 #202
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_82731464
    Ja, i'm game, maar ik ga 's avonds wel weer naar huis, heheh.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_82731810
    Reken niet op mij (maar post updates in het topic).
    Jesus saves but death prevails.
      zondag 13 juni 2010 @ 07:41:07 #204
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82732788
    Te ver voor me

    Edit: dit was trouwens mijn 30.000e post op FOK!, sinds 2001 alweer.....

    [ Bericht 28% gewijzigd door maartena op 13-06-2010 08:25:59 ]
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 13 juni 2010 @ 07:47:30 #205
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_82732803
    I'm out.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_82736339
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 01:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:

    [..]

    Okee haha, dat is erg ver van het maisveld waar ik in woon
    Ja ik ben eigenlijk alleen maar naar amerika gegaan met de intentie daar mijn studie af te maken -- en daarna zien we wel... Is leuk hoor! Alleen word je af en toe een beetje gek van de Amerikanen. Als het goed is word je gewaarschuwd voor de culture shock. Ik was er zeker van dat ik dat niet zou krijgen, maar ik voldeed vervolgens aan alle voorwaarden precies volgens het vooraf geschetste patroon haha. Wel lekker dat je aan de westkust zit!
    Die culture shock ja! Grappig dat je erover begint, want ik kreeg gisteren nog een laatste voorlichting, en een van de punten was inderdaad de culture shock! Maar het geschetste patroon werd ons niet verteld, dus wat zijn de symptomen?
      zondag 13 juni 2010 @ 17:16:29 #207
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_82748368
    Steun hier Team USA

    FF marketeeren.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
    pi_82751486
    Barcaconia ik heb nog niks gehoord over aankomende zaterdag. Ik zal vandaag nog eens mailen. Ik ben bang dat ik pas maandag of dinsdag er iets over te horen krijgen. Dat ik de wedstrijd ga kijken (met wat andere nederlanders) is zeker, alleen is het de vraag of de groep uit +/- 10 man bestaat of +/- 50 man.

    Ik laat het weten als ik wat meer weet.
    *plop*
      maandag 14 juni 2010 @ 03:43:41 #209
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82773435
    Haha! Ik heb wat vrienden opgetrommeld..... en we zijn nu al met 8 man die morgen ochtend gaan naar de enige Ierse Pub in Orange County - voor zover we weten - die om 04:00 de deuren open gooit....

    Irish Breakfast, American Coffee, and Dutch Football.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82790342
    Nice Maarten! Ik zit bij jou in de buurt (Santa Barbara) en ben er ook vroeg mijn nest voor uitgekomen. Gelukkig niet voor niks.
    Jesus saves but death prevails.
      maandag 14 juni 2010 @ 18:41:05 #211
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82797549
    quote:
    Op maandag 14 juni 2010 15:42 schreef Shivo het volgende:
    Nice Maarten! Ik zit bij jou in de buurt (Santa Barbara) en ben er ook vroeg mijn nest voor uitgekomen. Gelukkig niet voor niks.
    Zie hier voor een sfeerimpressie: Win een Eminent WK Muis (let niet op die topic naam, en eigenlijk wil ik die muis niet eens.... )

    Het werden er uiteindelijk een stuk of 12..... en een verdwaalde Denemarken fan.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82817232
    ik was op vakantie en blijkbaar hebben ze hier vanmorgen al samen in de kroeg gezetten (ipv zaterdag). Voor aankomende zaterdag zijn er nog geen plannen.
    *plop*
      dinsdag 15 juni 2010 @ 00:50:33 #213
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82818302
    Ik ga a.s. zaterdag weer naar de kroeg om 04:30
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82819716
    Ik heb vanochtend Radio 1 opgezet. Wel grappig, mijn Amerikaanse collega begon er meteen over, dus het leeft hier blijkbaar toch wel een beetje.
    Eens kijken of er zaterdag nog meer Nederlanders gaan kijken. Het is hier op een iets christelijker tijdstip (half 8) dus ik vind eigenlijk dat ze maar gewoon mee moeten.
    Are you pondering what I'm pondering?
      dinsdag 15 juni 2010 @ 07:01:04 #215
    301154 Duitse_VoetbalFan
    Bayern München
    pi_82820673
    Hebben jullie allemaal een Green Card?
      dinsdag 15 juni 2010 @ 07:25:01 #216
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82820795
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 07:01 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
    Hebben jullie allemaal een Green Card?
    Ooit wel. Nu heb ik Amerikaans staatsburgerschap.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      dinsdag 15 juni 2010 @ 07:50:50 #217
    301154 Duitse_VoetbalFan
    Bayern München
    pi_82820981
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 07:25 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Ooit wel. Nu heb ik Amerikaans staatsburgerschap.
    Heb je je NL paspoort ingeleverd?
      dinsdag 15 juni 2010 @ 07:50:54 #218
    10954 Vampier
    SoCal FTW
    pi_82820983
    Wat Maartena zegt
    Free people own guns! Slaves do not!
      dinsdag 15 juni 2010 @ 14:21:46 #219
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82833784
    Ik ben nog aan het twijfelen of ik hier wil blijven. Mijn werkgever wil mijn green card regelen en betalen maar ik weet het zelf nog niet.

    Oja, Boston lijkt me een beetje kort-dag om nog te regelen. Ik heb al dagen geen internet meer thuis en ik ben slechts sporadisch online. Lukt niet echt zo...
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 15 juni 2010 @ 14:51:09 #220
    301154 Duitse_VoetbalFan
    Bayern München
    pi_82834798
    Blijven.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 14:55:16 #221
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82834961
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 14:51 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
    Blijven.
    Ah, fijn dat dit voor me wordt beslist. Nu zal ik zeker blijven.
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      dinsdag 15 juni 2010 @ 15:05:19 #222
    301154 Duitse_VoetbalFan
    Bayern München
    pi_82835383
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 14:55 schreef Barcaconia het volgende:

    [..]

    Ah, fijn dat dit voor me wordt beslist. Nu zal ik zeker blijven.
    Oké
    pi_82841749
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 07:01 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
    Hebben jullie allemaal een Green Card?
    Hij is helemaal niet green
    pi_82841914
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 14:21 schreef Barcaconia het volgende:
    Ik ben nog aan het twijfelen of ik hier wil blijven. Mijn werkgever wil mijn green card regelen en betalen maar ik weet het zelf nog niet.
    Het hebben van een green card wil nog niet zeggen dat je moet blijven. Het maakt dingen een stuk makkelijker als je wil blijven en je hebt nooit meer gezeur dat je naar een amerikaans consulaat moet gaan voor een nieuwe "sticker" in je passpoort als je J1/H1B/etc weer eens is verlengd.
    pi_82842756
    Ik ben bezig met een H1B aanvraag en mijn hemel, wat een gedoe. Ik word een beetje moe van alle documenten die ik moet verzamelen. En met ieder document verlies je tussen de twee en vier weken, waardoor de gehele aanvraag ongelofelijk lang duurt (en mijn start datum in Houston misschien uitgesteld moet worden).

    Zo, even stoom afgeblazen.
    Jesus saves but death prevails.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 18:21:30 #226
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82844726
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 07:50 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
    Heb je je NL paspoort ingeleverd?
    Nee, hoeft niet. Ben getrouwd met een Amerikaanse, en mag mijn Nederlanderschap behouden.

    Twee paspoorten FTW

    Ik moet mijn Nederlandse nog wel vernieuwen trouwens, die is alweer verlopen.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_82845465
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 17:35 schreef Shivo het volgende:
    Ik ben bezig met een H1B aanvraag en mijn hemel, wat een gedoe. Ik word een beetje moe van alle documenten die ik moet verzamelen. En met ieder document verlies je tussen de twee en vier weken, waardoor de gehele aanvraag ongelofelijk lang duurt (en mijn start datum in Houston misschien uitgesteld moet worden).
    Toen mijn J1 ooit was verlengd, had een of andere smartass op het consulaat op mijn ds-2019 de "not subject" voor 2-jaar rule veranderd in "subject to". Aangezien mijn NIH grant via een andere universiteit binnenkwam viel ik niet onder de rule en ik heb daarom maar direct om een brief van immigratie gevraagd dat ik inderdaad niet onder de rule val. Dat scheelde me weer 2 maanden voor mijn aanvraag voor een H1B of de aanvraag van een waiver.

    H1B kan een pain zijn ja.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 19:55:22 #228
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_82848986
    Wie weet hoe laat de Obama oliespeech op tv is?

    Primetime is toch om 8 uur East Coast tijd? Of 9 uur?
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:36:38 #229
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82851155
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 19:55 schreef Q.E.D. het volgende:
    Wie weet hoe laat de Obama oliespeech op tv is?

    Primetime is toch om 8 uur East Coast tijd? Of 9 uur?
    De speech is om 20:00 EST, 17:00 PDT.
    In Nederland is dat dus 02:00 CET op 16 Juni.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      dinsdag 15 juni 2010 @ 20:44:22 #230
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_82851563
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 20:36 schreef maartena het volgende:

    [..]

    De speech is om 20:00 EST, 17:00 PDT.
    In Nederland is dat dus 02:00 CET op 16 Juni.
    Thanks.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      dinsdag 15 juni 2010 @ 22:28:06 #231
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_82858706
    Ik ga die speech denk ik niet eens kijken..... Ik weet van te voren al waar het over gaat: 1) BP is schuldige en moet betalen. 2) Golf-kust krijgt moeilijke jaren MAAR komt er bovenop. 3) Wij doen er echt alles aan om de troep op te ruimen.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      dinsdag 15 juni 2010 @ 23:02:01 #232
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_82860867
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 17:17 schreef devzero het volgende:

    [..]

    Het hebben van een green card wil nog niet zeggen dat je moet blijven. Het maakt dingen een stuk makkelijker als je wil blijven en je hebt nooit meer gezeur dat je naar een amerikaans consulaat moet gaan voor een nieuwe "sticker" in je passpoort als je J1/H1B/etc weer eens is verlengd.
    Het feit dat mijn werkgever de procedure gaat betalen wil wel zeggen dat ik moet blijven
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
    pi_82860929
    zaterdag is er weer voetballen kijken in "the greatest bar" in boston. De bar is bij de TD Garden in de buurt (home arena van de Celtics, winnaars van de NBA 2010 ;-))
    *plop*
      dinsdag 15 juni 2010 @ 23:50:06 #234
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_82863054
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef maartena het volgende:
    Ik ga die speech denk ik niet eens kijken..... Ik weet van te voren al waar het over gaat: 1) BP is schuldige en moet betalen. 2) Golf-kust krijgt moeilijke jaren MAAR komt er bovenop. 3) Wij doen er echt alles aan om de troep op te ruimen.
    Ja ik blijf er ook niet voor wakker hoor.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      woensdag 16 juni 2010 @ 08:53:00 #235
    50442 DaMook
    Lonely together ( Miss u Caro)
    pi_82868721
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef maartena het volgende:
    Ik ga die speech denk ik niet eens kijken..... Ik weet van te voren al waar het over gaat: 1) BP is schuldige en moet betalen. 2) Golf-kust krijgt moeilijke jaren MAAR komt er bovenop. 3) Wij doen er echt alles aan om de troep op te ruimen.
    En net nu zingt katy perry in d'r nummer californiagurls over "there must be something in the water" , geweldig nummer maar ondertussen denk ik telkens weer " ja olie ja" . Doet trouwens niets af aan mijn wil er iig op vakantie te gaan en als de kans zich voordoet er te gaan wonen .



    helemaal in het begin al.
    The only easy day, was yesterday. (USMC)

    Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
    I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
    pi_83061837
    Ik zat afgelopen week in Durham, NC en de laatste avond bezochten we een openlucht concert met een bluegrass band. Ik moet bekennen dat niet iedere variant van country muziek uitermate slecht is
    pi_83063475
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 18:21 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Nee, hoeft niet. Ben getrouwd met een Amerikaanse, en mag mijn Nederlanderschap behouden.

    Twee paspoorten FTW

    Ik moet mijn Nederlandse nog wel vernieuwen trouwens, die is alweer verlopen.....
    Hoi maartena,

    als ik zo vrij mag zijn quote ik even een heel oude post van je over de verschillende visa's m.b.t. trouwen.
    quote:
    Ligt eraan hoe snel je USCIS afdeling is met het verwerken van je papieren, ligt eraan wat voor visum je hebt etc, etc....

    Voor een K-1 (fiancee) visum weet ik dat je eerst het land in mag, dan binnen 90 dagen moet trouwen, en dan pas je werkvergunning krijgt, dus dat kan 3 tot 6 maanden duren, afhankelijk van hoe snel je trouwt, hoe snel je je papieren indient, hoe snel je USCIS deelkantoor de zaken verwerkt etc.....

    Bij een I-130 visum (al getrouwd) gaat het een stuk sneller, je kunt dan bijvoorbeeld op een toeristenvisum trouwen, dan de aanvraag doen, en dan weer even terug naar Nederland om via het Amerikaans consulaat de handel af te ronden, en je mag dan vrijwel meteen werken zodra je weer naar de VS vertrekt.

    Het ligt er ook een beetje aan wat voor type visum je nodig hebt, etc, etc, etc..... voor de VS is het sowieso verstandig om financieel te plannen voor 2 tot 3 maanden geen inkomsten/werk etc, want voordat je echt alles rond hebt ben je zo weer wat tijd verder.
    Eerst een vraag over het K-1 visum: hoe lang neemt dat in beslag als je financee dit in Amerika voor je aanvraagt en je zelf in Nederland zit?

    En over het I-130 visum: kun je dit ook aanvragen via een Amerikaans consulaat in een ander land dan Nederland?

    Ik heb je ook even ge-PM-ed trouwens

    cheers.
      maandag 21 juni 2010 @ 07:56:15 #238
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83086876
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef andlikethathesgone het volgende:
    Eerst een vraag over het K-1 visum: hoe lang neemt dat in beslag als je financee dit in Amerika voor je aanvraagt en je zelf in Nederland zit?

    En over het I-130 visum: kun je dit ook aanvragen via een Amerikaans consulaat in een ander land dan Nederland?
    Aanvraag van K-1 duurt meestal iets langer dan I-130.... maar bij I-130 ben je al (enige tijd) getrouwd, dus dat scheelt gewoon in de papierhandel. Binnen een maand of 3 moet je de K-1 kunnen voldoen.

    Je kunt ALLEEN via het Amerikaans consulaat van Nederland de boel aanvragen. (Of eigenlijk lees: Het Amerikaans consulaat van het land waar je een staatsburgerschap van hebt en woont. Dit heeft te maken met het feit dat het Amerikaans Consulaat afspraken heeft met de diverse ministeries in Nederland, bijvoorbeeld voor het opvragen van je strafblad, en het nagaan van de informatie uit de burgerlijke stand.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83101337
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 18:21 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Nee, hoeft niet. Ben getrouwd met een Amerikaanse, en mag mijn Nederlanderschap behouden.

    Twee paspoorten FTW

    Ik moet mijn Nederlandse nog wel vernieuwen trouwens, die is alweer verlopen.....
    Das mooi, ik wil namelijk mijn Nationaliteit niet kwijt. Kun je dan trouwens makkelijk of moeilijk een baan vinden als Nederlander in Amerika?

    Mijn vriend is Amerikaan en wil graag bij de FBI en als dat lukt dan heb ik belooft naar Amerika te gaan.
    >___<
    pi_83109715
    quote:
    Op zondag 20 juni 2010 17:58 schreef andlikethathesgone het volgende:

    [..]


    Eerst een vraag over het K-1 visum: hoe lang neemt dat in beslag als je financee dit in Amerika voor je aanvraagt en je zelf in Nederland zit?
    K-1 kan best snel gaan.. dit was mijn tijdlijn:
    Formulieren ingestuurd: 9-1-2009
    Ontvangstbevestiging: 12-1-2009
    Goedkeuring: 18-3-2009
    Aanvraag doorgestuurd naar consulaat: 18-3-2009
    Papieren ontvangen van consulaat: 19-3-2009
    Interview uitnodiging ontvangen: 28-3-2009
    Interview op consulaat: 14-5-2009
    Visa ontvangen: 18-5-2009

    Aantal dagen tussen aanvraag en interview: 122
    Aantal dagen tussen aanvraag en goedkeuring: 58

    Heb inmiddels ook al adjustment of status gedaan, dus voor vragen kun je me PMen
    pi_83110407
    Ik geloof dat mijn K-1 ietsjes langer duurde, maar uiteindelijk ging het nog steeds redelijk vlot voor zoveel papierwerk.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      maandag 21 juni 2010 @ 21:18:24 #242
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83118288
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef Ziggurat het volgende:
    Das mooi, ik wil namelijk mijn Nationaliteit niet kwijt. Kun je dan trouwens makkelijk of moeilijk een baan vinden als Nederlander in Amerika?

    Mijn vriend is Amerikaan en wil graag bij de FBI en als dat lukt dan heb ik belooft naar Amerika te gaan.
    Een Green Card is in principe gelijk aan Amerikaans staatsburger wanneer het aan komt op werk. Je mag als Green Card houder niet solliciteren op bepaalde banen (zoals.... de FBI, hehe) waarvoor staatsburgerschap benodigd is, maar voor 99% van de banen is dat niet benodigd, dus je kunt in principe gewoon "bijna overal" werken.

    Het zou trouwens kunnen dat als je vriend bij de FBI gaat werken, dat jij als partner een zogenaamde "security clearance" moet krijgen.... ze doen dan ook een background-check op jou, als vrouw van de FBI agent, om na te gaan of de FBI agent in kwestie niet met een internationale criminele getrouwd is of zo..... maar daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken als je geen strafblad hebt.

    Verder hoef je ook geen Amerikaans staatsburger te worden, je kunt gewoon Nederlander blijven met Green Card.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83179953
    quote:
    Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Een Green Card is in principe gelijk aan Amerikaans staatsburger wanneer het aan komt op werk. Je mag als Green Card houder niet solliciteren op bepaalde banen (zoals.... de FBI, hehe) waarvoor staatsburgerschap benodigd is, maar voor 99% van de banen is dat niet benodigd, dus je kunt in principe gewoon "bijna overal" werken.

    Het zou trouwens kunnen dat als je vriend bij de FBI gaat werken, dat jij als partner een zogenaamde "security clearance" moet krijgen.... ze doen dan ook een background-check op jou, als vrouw van de FBI agent, om na te gaan of de FBI agent in kwestie niet met een internationale criminele getrouwd is of zo..... maar daar zou ik me niet al te veel zorgen over maken als je geen strafblad hebt.

    Verder hoef je ook geen Amerikaans staatsburger te worden, je kunt gewoon Nederlander blijven met Green Card.
    Nou ik wil geen FBI worden lol. Security clearance check zal geen probleem zijn voor mij, heb in Nederland voor de politie gewerkt en toen was ik ook blanco ^^

    Hij twijfelt zelf nog, hij vind nl. de sfeer in Nederland veel beter, maar de lonen weer te laag lol. We zullen het zien.
    >___<
    pi_83180290
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 08:56 schreef Ziggurat het volgende:
    Hij twijfelt zelf nog, hij vind nl. de sfeer in Nederland veel beter, maar de lonen weer te laag lol. We zullen het zien.
    Ik was de afgelopen week in Nederland, en ik moet zeggen dat de sfeer idd aan het opklaren is. Mensen zijn beleefder dan 10 jaar geleden, het is een minder grote puinhoop dan vroeger, er is minder aggressie. Tijdje door Rotterdam gewandeld, en daar was weinig te merken van de problemen met de multiculturele maatschappij. Ik had soms het idee dat ik door een Amerikaanse stad wandelde. Den Haag vond ik een stuk minder, maar daar liep ik ook door een behoorlijk foute buurt. Toch kan Nederland MI niet aan grote delen van de VS tippen, maar dat is mijn subjectieve mening.
    Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
    pi_83183941
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Ik was de afgelopen week in Nederland, en ik moet zeggen dat de sfeer idd aan het opklaren is. Mensen zijn beleefder dan 10 jaar geleden, het is een minder grote puinhoop dan vroeger, er is minder aggressie. Tijdje door Rotterdam gewandeld, en daar was weinig te merken van de problemen met de multiculturele maatschappij. Ik had soms het idee dat ik door een Amerikaanse stad wandelde. Den Haag vond ik een stuk minder, maar daar liep ik ook door een behoorlijk foute buurt. Toch kan Nederland MI niet aan grote delen van de VS tippen, maar dat is mijn subjectieve mening.
    Hij baalt erg van de ghetto-cultuur die er heerst, hij komt uit NY. Maar ik denk dat in andere delen van de VS het wel anders zal zijn. Hij moet maar gaan onderzoeken welke staat hij wil gaan wonen.
    >___<
    pi_83194817
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef Lyrebird het volgende:

    [..]

    Ik was de afgelopen week in Nederland, en ik moet zeggen dat de sfeer idd aan het opklaren is. Mensen zijn beleefder dan 10 jaar geleden, het is een minder grote puinhoop dan vroeger, er is minder aggressie. Tijdje door Rotterdam gewandeld, en daar was weinig te merken van de problemen met de multiculturele maatschappij. Ik had soms het idee dat ik door een Amerikaanse stad wandelde. Den Haag vond ik een stuk minder, maar daar liep ik ook door een behoorlijk foute buurt. Toch kan Nederland MI niet aan grote delen van de VS tippen, maar dat is mijn subjectieve mening.
    Rotterdam Ik denk dat als je naar problemen met de multiculti samenleving zoekt, je doe genoeg vindt. Ik denk als je naar positieve voorbeelden van de multiculti samenleving zoekt, je die ook genoeg tegenkomt. Helaas wordt de discusse overstemt door bepaalde Limburgse schreeuwers (we hadden die provincie ook nooit van de Duitsers moeten overnemen) en lijkt het allemaal zo slecht.
    Jesus saves but death prevails.
      woensdag 23 juni 2010 @ 15:23:26 #247
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_83194945
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 15:19 schreef Shivo het volgende:

    [..]

    Rotterdam Ik denk dat als je naar problemen met de multiculti samenleving zoekt, je doe genoeg vindt. Ik denk als je naar positieve voorbeelden van de multiculti samenleving zoekt, je die ook genoeg tegenkomt. Helaas wordt de discusse overstemt door bepaalde Limburgse schreeuwers (we hadden die provincie ook nooit van de Duitsers moeten overnemen) en lijkt het allemaal zo slecht.
    Zoals je aan de rechtse kant een schreeuwerd hebt, heb je op links en in het centrum nog steeds de grote kop-in-het-zand-tactiek. Daardoor komt er nooit een fatsoenlijk debat tot stand.
      woensdag 23 juni 2010 @ 18:02:38 #248
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83202456
    JAAAHAHAHHHAAAAAAAAAA
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 23 juni 2010 @ 18:02:57 #249
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_83202990
    Dat was tof
    Jesus saves but death prevails.
      woensdag 23 juni 2010 @ 19:46:58 #252
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83207391
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 09:09 schreef Lyrebird het volgende:
    Ik was de afgelopen week in Nederland, en ik moet zeggen dat de sfeer idd aan het opklaren is. Mensen zijn beleefder dan 10 jaar geleden, het is een minder grote puinhoop dan vroeger, er is minder aggressie. Tijdje door Rotterdam gewandeld, en daar was weinig te merken van de problemen met de multiculturele maatschappij.
    Zelfde hier, ik was o.a. in Rotterdam en Utrecht, en zowel de maat die ik bezocht in Rotterdam als mijn broertje in Utrecht wonen in wijken waar relatief veel allochtonen wonen, en ik merkte weinig van problemen.....

    Qua beleefdheid was het echt "hit or miss". Af en toe had ik een restaurant waar ze enorm vriendelijk waren, service georiënteerd, en waar ze zonder problemen een karaf kraanwater voor je neerzetten.... in een ander restaurant had ik weer ongeïnteresseerde studenten die zich redelijk onbeschoft gedroegen.

    Maar om nou te zeggen dat ik problemen zag in de Nederlandse (multiculturele) maatschappij? Nou nee..... De Nederlanders die ik tegen kwam waren over het algemeen veel meer bekrompen en onbeschofter dan de allochtonen die ik tegen kwam. (In restaurants, winkels, in het hotel, onderweg, etc)
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 19:47:30 #253
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83207422
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 19:07 schreef Mestras het volgende:
    Amerika door!
    Amerika groepswinnaar!!

    Ofwel.... GO AUSTRALIA, GO GERMANY!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 19:54:56 #254
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_83207853
    De ervaringen die je in 1 weekje Nederland op doet zijn natuurlijk weinig representatief voor de samenleving .

    Hoe wordt het WK in Amerika beleefd door Amerikanen ? Als ik Amerikaan zou zijn zou ik door het dolle heen zijn gegaan na de goal van Donovan .
    2000 light years from home
      woensdag 23 juni 2010 @ 20:14:29 #255
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_83209045
    De Amerikanen gingen zeker toeterend door LA en NY
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      woensdag 23 juni 2010 @ 21:26:42 #256
    150083 Barcaconia
    ºº [[[[] []]]] ºº
    pi_83214287
    WK is niet zo boeiend hier. Ik heb 1 collega die fanatiek is waar ik mee over voetbal kan praten, de rest kan het aan hun reet roesten.
    Ik geef zelf ook niks om het USA team trouwens, ik ben voor NL
    [b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
    dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
    Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
    [b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
      woensdag 23 juni 2010 @ 21:38:00 #257
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83215232
    Downtown GR namen veel mensen eerder pauze om de tweede helft in de barren/restaurants te bekijken, die zaten dan ook vol.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      woensdag 23 juni 2010 @ 22:16:27 #258
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_83218579
    Maar haalt de overwinning van de VS in de laatste minuut dan niet het nieuws? Op us.cnn.com stond het iig als top story, met een twee keer zo groot plaatje als het het ontslaan van die generaal .
    2000 light years from home
      woensdag 23 juni 2010 @ 22:29:00 #259
    64479 Omnifacer
    Alles geven!11
    pi_83219605
    Ik heb echt genoten van Team USA. Wat een sportmentaliteit hebben zij zeg, briljant.
      woensdag 23 juni 2010 @ 22:29:55 #260
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83219672
    Mijn laatste keer in Nederland leverde juist wel multi-culti ellende op. Maar ja, dat was Veenendaal, dat had die week net het landelijke nieuws gehaald
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:32:35 #261
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83223534
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 19:54 schreef Merkie het volgende:
    De ervaringen die je in 1 weekje Nederland op doet zijn natuurlijk weinig representatief voor de samenleving .
    Nee, maar ik hoop dat de 28 jaar daarvoor wel hielpen. En in de laatste 8 jaar is Nederland dus echt NIET in de "diepe afgrond" gestort zoals sommige tongen beweren.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:35:10 #262
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_83223652
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 23:32 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Nee, maar ik hoop dat de 28 jaar daarvoor wel hielpen. En in de laatste 8 jaar is Nederland dus echt NIET in de "diepe afgrond" gestort zoals sommige tongen beweren.
    Die 28 jaar daarvoor zijn niet echt relevant . Dat jij ervaart dat er weinig veranderd is prima, maar in 1 week kan je geen realistisch beeld van een samenleving krijgen, ook al heb je er 28 jaar gewoond. Wat had je dan verwacht, dat je in 1 middagje Rotterdam beroofd wordt van al je bezittingen? Natuurlijk niet. Er zijn mensen die al 50 jaar op een boerderij in the middle of nowhere wonen en die zullen ook weinig problemen ondervinden. Maar er zijn ook mensen die al 30 jaar in Rotterdam wonen en die ervaren wel veranderingen.

    Kortom, jouw mening is irrelevant (nofi) .
    2000 light years from home
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:39:50 #263
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83223866
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 21:38 schreef popolon het volgende:
    Downtown GR namen veel mensen eerder pauze om de tweede helft in de barren/restaurants te bekijken, die zaten dan ook vol.
    Ja hier ook.... Ik werk midden in een Vietnamees district, en kroegen (en voornamelijk vietnamese koffiehuizen) zaten ZO vol dat je op diverse plekken zo knullig een TV op een tafel buiten zag staan met 30 man er om heen, allemaal kijken naar USA-ALG!

    Alleen was het hier dus geen pauze of lunchtijd.... maar gewoon 's ochtends. Die hadden dus allemaal iets van: Fuck work, the USA is playing, ik ga wel later naar werk.

    Ik was net onderweg NAAR werk, en luisterde naar de wedstrijd in de auto..... en ik stond er verbaasd van hoeveel groepjes ik zag, buiten, die allemaal met de neus naar 1 richting stonden te staren. Een enkele keer, ik had namelijk de ramen open hoorde je gejuich, en dan "aaahhhh".... bij een misser.

    De USA scoorde pas toen ik al op mijn werk zat. Vanaf mijn bureau kan ik NET het grote scherm met projector zien in de productiehal. Zelfs achter dubbel glas om het geluid van de productiehal te isoleren, kon je overduidelijk het gejuich horen toen de VS in de 92e minuut scoorde.

    Yep, het WK leeft hier best.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:48:44 #264
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83224322
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 23:35 schreef Merkie het volgende:
    Die 28 jaar daarvoor zijn niet echt relevant . Dat jij ervaart dat er weinig veranderd is prima, maar in 1 week kan je geen realistisch beeld van een samenleving krijgen, ook al heb je er 28 jaar gewoond. Wat had je dan verwacht, dat je in 1 middagje Rotterdam beroofd wordt van al je bezittingen? Natuurlijk niet. Er zijn mensen die al 50 jaar op een boerderij in the middle of nowhere wonen en die zullen ook weinig problemen ondervinden. Maar er zijn ook mensen die al 30 jaar in Rotterdam wonen en die ervaren wel veranderingen.

    Kortom, jouw mening is irrelevant (nofi) .
    Goed. Zowel mijn broertje als zusje wonen midden in een moslimwijk... Mijn broertje al vele jaren lang, en mijn zusje pas weer sinds ze terug kwam uit oost timor, een jaar of 2 nu. En tijdens mijn bezoek, wat twee weken voor de verkiezingen was, hebben we het er JUIST uitgebreid over gehad.....

    En daar komt dus gewoon toch wel uit dat Wilders compleet uit zijn nek lult, en dat er echt nauwelijks sprake is van "uit de klauwen lopende" problemen. Er zijn problemen met de jeugd, maar daar blijft het wel bij. En nu kan het zo zijn dat de Lombok en Kanaleneiland in Utrecht niet de juiste voorbeelden zijn, maar van mensen die IN die wijken wonen hoor ik dus dat het allemaal een beetje overtrokken is, en dat je in Nederland nog overal veilig over straat kunt.

    En dat was mijn ervaring ook in Alkmaar, Rotterdam, Utrecht, Dordrecht, Hoorn, en Den Helder.

    Sowieso veranderd er natuurlijk in 30 jaar aardig wat. Maar sommige Limburgers die geen Föhn hebben en hun haar geblondeerd hebben doen echt alsof Nederland op het randje van de afgrond staat, en dat de volgende minister-president een Sharia-invoerende moslim zal zijn.......
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:51:51 #265
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83224460
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Dos37 het volgende:
    De Amerikanen gingen zeker toeterend door LA en NY
    Dat nog net niet.... hier aan de west kust moesten de meesten nog gewoon werken, de wedstrijd was namelijk nog voor 09:00 afgelopen.

    Ik vertrok dus tijdens de rust..... en merkte wel op dat het wat rustiger was op de weg. Ik denk dus dat wel veel mensen..... iets later van huis vertrokken.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:52:28 #266
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83224487
    Zoals altijd ligt de waarheid in het midden.

    Next.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:52:40 #267
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_83224496
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 23:48 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Goed. Zowel mijn broertje als zusje wonen midden in een moslimwijk... Mijn broertje al vele jaren lang, en mijn zusje pas weer sinds ze terug kwam uit oost timor, een jaar of 2 nu. En tijdens mijn bezoek, wat twee weken voor de verkiezingen was, hebben we het er JUIST uitgebreid over gehad.....

    En daar komt dus gewoon toch wel uit dat Wilders compleet uit zijn nek lult, en dat er echt nauwelijks sprake is van "uit de klauwen lopende" problemen. Er zijn problemen met de jeugd, maar daar blijft het wel bij. En nu kan het zo zijn dat de Lombok en Kanaleneiland in Utrecht niet de juiste voorbeelden zijn, maar van mensen die IN die wijken wonen hoor ik dus dat het allemaal een beetje overtrokken is, en dat je in Nederland nog overal veilig over straat kunt.

    En dat was mijn ervaring ook in Alkmaar, Rotterdam, Utrecht, Dordrecht, Hoorn, en Den Helder.

    Sowieso veranderd er natuurlijk in 30 jaar aardig wat. Maar sommige Limburgers die geen Föhn hebben en hun haar geblondeerd hebben doen echt alsof Nederland op het randje van de afgrond staat, en dat de volgende minister-president een Sharia-invoerende moslim zal zijn.......
    Je hebt recht op je mening, daar gaat het niet om. Ik probeer je ook nog nergens van te overtuigen, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat een weekje Nederland natuurlijk niks zegt over de staat van de samenleving. Ik hoop enkel dat je in een discussie met een Wilders-stemmer niet zegt van "Nou, ik woon dan al 8 jaar niet meer in Nederland maar laatst was ik er weer een weekje en ik had nergens last van.". Net zoals Nederlanders geen relevante mening hebben over de samenleving in de VS, heb jij geen relevante mening meer over de samenleving in Nederland. De tol van emigratie .
    2000 light years from home
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:58:42 #268
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83224752
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef Merkie het volgende:
    Je hebt recht op je mening, daar gaat het niet om. Ik probeer je ook nog nergens van te overtuigen, ik probeer je alleen duidelijk te maken dat een weekje Nederland natuurlijk niks zegt over de staat van de samenleving. Ik hoop enkel dat je in een discussie met een Wilders-stemmer niet zegt van "Nou, ik woon dan al 8 jaar niet meer in Nederland maar laatst was ik er weer een weekje en ik had nergens last van.". Net zoals Nederlanders geen relevante mening hebben over de samenleving in de VS, heb jij geen relevante mening meer over de samenleving in Nederland. De tol van emigratie .
    Ik vertrouw dus in dat geval op de woorden van mijn directe familie. Een broer en zus die respectievelijk in de Lombok en Kanaleneiland wonen in Utrecht, en zelf na jaren daar gewoond te hebben toch echt van mening zijn dat het voor een groot deel door de media en de politiek overtrokken wordt, en dat er geen problemen zijn die niet op normale manier kunnen worden aangepakt in plaats van de "kopvoddentax", "straatcommando's" en "koran verbieden" oplossingen die Wilders aan het volk biedt.

    Maar goed, het is ook niet verwonderlijk dat de meeste PVV stemmers ook laag opgeleid zijn natuurlijk, die trappen wat sneller in dat soort onzin.

    Er zijn problemen, en de jeugd moet harder aangepakt worden naar mijn mening. (niet dat dit echt helpt trouwens, de latino-jeugd schrikt ook niet van lange gevangenisstraffen of de doodstraf), maar de belachelijke oplossingen waar Wilders mee komt, daar zet je een complete groep mee aan de kant, in plaats van alleen de daders.

    Hier in de VS wordt in ieder geval het individu verantwoordelijk gehouden voor zijn/haar daden, en word de schuld niet gelegd bij een groep of religie.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      woensdag 23 juni 2010 @ 23:59:07 #269
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83224776
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef wonderer het volgende:
    Zoals altijd ligt de waarheid in het midden.

    Next.
    En gelijk heb je inderdaad.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      donderdag 24 juni 2010 @ 00:02:21 #270
    123869 Merkie
    Surprisingly contagious
    pi_83224942
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2010 23:58 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Ik vertrouw dus in dat geval op de woorden van mijn directe familie. Een broer en zus die respectievelijk in de Lombok en Kanaleneiland wonen in Utrecht, en zelf na jaren daar gewoond te hebben toch echt van mening zijn dat het voor een groot deel door de media en de politiek overtrokken wordt, en dat er geen problemen zijn die niet op normale manier kunnen worden aangepakt in plaats van de "kopvoddentax", "straatcommando's" en "koran verbieden" oplossingen die Wilders aan het volk biedt.
    Ja, prima kwalitatief argument. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken je in een discussie niet moet zeggen dat je in een week Nederland niks hebt gemerkt, makkelijke prooi voor je opponent .
    quote:
    Maar goed, het is ook niet verwonderlijk dat de meeste PVV stemmers ook laag opgeleid zijn natuurlijk, die trappen wat sneller in dat soort onzin.

    Er zijn problemen, en de jeugd moet harder aangepakt worden naar mijn mening. (niet dat dit echt helpt trouwens, de latino-jeugd schrikt ook niet van lange gevangenisstraffen of de doodstraf), maar de belachelijke oplossingen waar Wilders mee komt, daar zet je een complete groep mee aan de kant, in plaats van alleen de daders.

    Hier in de VS wordt in ieder geval het individu verantwoordelijk gehouden voor zijn/haar daden, en word de schuld niet gelegd bij een groep of religie.
    Dat geloof ik, en ik ben het grotendeels met je eens. Dat was dan ook niet mijn punt .
    2000 light years from home
    pi_83254768
    Iemand trouwens enig idee waar ik de WK wedstrijden online kan bekijken? De NOS stream doet het hier niet en een paar andere werken alleen binnen Europa
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:13:35 #272
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83255754
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 18:47 schreef Ainnir het volgende:
    Iemand trouwens enig idee waar ik de WK wedstrijden online kan bekijken? De NOS stream doet het hier niet en een paar andere werken alleen binnen Europa
    Als je ISP het ondersteund: (Elke ISP moet een deal sluiten met ESPN) - http://www.espn360.com

    Ik heb het zelf anders opgelost: TV kaartje in mijn PC thuis, en met http://www.orb.com heb ik er zelf een soort "slingbox" van gemaakt, en stream de analoge kanalen die ik via de kabeltelevisie ontvang dus privé. Ik log aan op Orb, en klik in de TV gids wat ik wil kijken. Dit werkt ook wereldwijd, alhoewel als ik in Nederland ben ik wel Mediaplayer zo moet configureren dat ie een volle minuut buffered, anders gaat op zo'n grote afstand wel eens mis.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83256032
    Jammer dat gaat hem niet worden. Ik zit hier midden in de woestijn en we hebben een of ander klein vaag providertje wat op kiepen staat

    Hmm dat orb.com ziet er interessant uit.. we waren hier net van plan om een slingbox aan te schaffen voor thuis.
    pi_83256296
    Alle wedstrijden zijn te zien op www.univision.com, enige nadeel is het Spaanse commentaar (hoewel ik persoonlijk "GOOOOOOOOOOOOOOOLLLLAAAAAAAAAZZZZZOOOOOOO...!" beter vindt klinken dan 'goal, 1-0').
    Jesus saves but death prevails.
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:28:44 #275
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83256405
    Hier doet ie het wel. Ik hou niet van voetbal, maar ach, wel leuk om eens op de achtergrond die vuvudingesen te horen
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:40:32 #276
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83256877
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:26 schreef Shivo het volgende:
    Alle wedstrijden zijn te zien op www.univision.com, enige nadeel is het Spaanse commentaar (hoewel ik persoonlijk "GOOOOOOOOOOOOOOOLLLLAAAAAAAAAZZZZZOOOOOOO...!" beter vindt klinken dan 'goal, 1-0').
    Univision kun je hier ook uit de lucht pikken, en er zijn hier op het werk dus een flink aantal die voor $50 of zo zo'n USB TV gevalletje hebben gekocht om TV kanalen mee te ontvangen uit de ether.

    De digitale HD versie van Univision is ook nog eens echt 1080i over de ether dus dat ziet er heel erg gelikt uit.

    Inderdaad ook online. Je kunt er eventueel wel het Nederlandse Radio1 commentaar bij zetten, maar het loopt nooit 100% synchroon natuurlijk.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83256931
    @Shivo die website laadt hier niet eens..

    Ik denk dat ik pech heb met de brakke verbinding hier

    Heb voor de gein vlaggetjes op de auto:

    Weer eens wat anders dan al die Lakers vlaggetjes hier
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:44:15 #278
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83257003
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Ainnir het volgende:
    Jammer dat gaat hem niet worden. Ik zit hier midden in de woestijn en we hebben een of ander klein vaag providertje wat op kiepen staat

    Hmm dat orb.com ziet er interessant uit.. we waren hier net van plan om een slingbox aan te schaffen voor thuis.
    Waar jij zit.... kun je volgens mij ook Univision uit de ether oppikken. In dat geval kun je met een USB TV tunertje aardig wat wedstrijden (niet alle) oppakken..... Kameroen-Nederland word in ieder geval uitgezonden.

    Ik..... neem gewoon een lekker lange lunch zometeen en ga buiten de deur kijken.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:44:59 #279
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_83257033
    Ainnir in welke woestijn zit je?
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:48:26 #280
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83257155
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:42 schreef Ainnir het volgende:
    Ik denk dat ik pech heb met de brakke verbinding hier

    Heb voor de gein vlaggetjes op de auto:
    [ afbeelding ]
    Weer eens wat anders dan al die Lakers vlaggetjes hier
    Ik heb twee van deze:



    Maar ik ben bang dat die zo van mijn auto af vliegen, zeker als ik tegen de 80 Mph aan zit.... dus ik heb er eentje thuis, en eentje op kantoor. De vlag op kantoor gaat zo mee tijdens lunch.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83257364
    Nondeju, EINDELIJK is er een bedrijf dat een aanbod doet. Met een beetje geluk begin ik op 6 juli, want er moet nog een background check gedaan worden en zo.

    Mag ook wel eindelijk een keertje... nog 3 en een halve week en ik zit hier alweer een jaar.
    "Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:55:57 #282
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83257480
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef OMG het volgende:
    Nondeju, EINDELIJK is er een bedrijf dat een aanbod doet. Met een beetje geluk begin ik op 6 juli, want er moet nog een background check gedaan worden en zo.

    Mag ook wel eindelijk een keertje... nog 3 en een halve week en ik zit hier alweer een jaar.


    Maak je geen zorgen over je background check, dat stelt allemaal niet zoveel voor.....

    Gefeliciteerd!
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83257535
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Q.E.D. het volgende:
    Ainnir in welke woestijn zit je?
    Mojave.. op precies te zijn: hier

    @maartena.. ik heb deze van ebay, blijft prima zitten bij 80mph:


    @OMG gefeliciteerd!
      donderdag 24 juni 2010 @ 19:58:34 #284
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83257574
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:53 schreef OMG het volgende:
    Nondeju, EINDELIJK is er een bedrijf dat een aanbod doet. Met een beetje geluk begin ik op 6 juli, want er moet nog een background check gedaan worden en zo.

    Mag ook wel eindelijk een keertje... nog 3 en een halve week en ik zit hier alweer een jaar.


    I'll keep my fingers crossed
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      donderdag 24 juni 2010 @ 23:59:52 #285
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83267432
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:57 schreef Ainnir het volgende:
    Mojave.. op precies te zijn: hier
    BFE!

    Nee, daar zou ik niet graag wonen....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      vrijdag 25 juni 2010 @ 00:02:57 #286
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_83267563
    ZO veel ruimte en dan zetten ze die huizen alsnog zo dicht op elkaar

    Daar zou ik echt doodgaan
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
      vrijdag 25 juni 2010 @ 00:24:29 #287
    267150 Q.E.D.
    qat erat ad vundum
    pi_83268331
    Ach dat valt wel mee, je zult maar langs Highway 50 wonen in Nevada.
    Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
      vrijdag 25 juni 2010 @ 01:06:41 #288
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83269515
    Ik heb een shirtje in de garage hangen.



    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_83269747
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef maartena het volgende:

    [..]

    BFE!

    Nee, daar zou ik niet graag wonen....
    Gelukkig werk ik er alleen maar.. ik woon in Rancho Cucamonga

    Iedereen hier op het werk probeert me trouwens over te halen om naar de high desert te verhuizen (Victorville, Hesperia) omdat het veel goedkoper is, maar ik vind het maar niks. Ghetto!
    pi_83278197
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef maartena het volgende:

    [..]

    Ik heb twee van deze:

    [ afbeelding ]

    Maar ik ben bang dat die zo van mijn auto af vliegen, zeker als ik tegen de 80 Mph aan zit.... dus ik heb er eentje thuis, en eentje op kantoor. De vlag op kantoor gaat zo mee tijdens lunch.
    Die heb ik ook, je kunt er zat 160 km/h mee rijden hoor. Het klappert alleen wel flink
    Beneath the gold, the bitter steel
    pi_83315174
    Weet er iemand een goeie lokatie in Boston om aanstaande maandag met mede kaaskoppen Oranje te bekieken?
      zaterdag 26 juni 2010 @ 08:58:27 #292
    10954 Vampier
    SoCal FTW
    pi_83317939
    Er is maar een plaats voor een vlag in California... en dat is de Amerikaanse vlag... (of de california flag) maar je gaat toch goverdomme niet rondrijden met een achterelijke NL vlag op je auto (of een Mexikaanse vlag for that matter)

    Free people own guns! Slaves do not!
      zaterdag 26 juni 2010 @ 13:44:15 #293
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83323862
    Echt wel. Nederland!
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
    pi_83329608
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 01:40 schreef deleriouz het volgende:
    Weet er iemand een goeie lokatie in Boston om aanstaande maandag met mede kaaskoppen Oranje te bekieken?
    The Greatest Bar, vlakbij de TD Banknorth, of Phoenix Landing in Central Square.
    Jesus saves but death prevails.
    pi_83329625
    Vampier: wat is dat nou voor onzin, geen land is zo internationaal als de VS (tenminste, waar ik woon).
    Jesus saves but death prevails.
      zaterdag 26 juni 2010 @ 17:24:01 #296
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83329817
    Tja hier ook, je ziet in de buurt verschillende internationale vlaggen buiten hangen, 't leeft dus best een beetje.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 27 juni 2010 @ 00:49:48 #297
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83345664
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2010 08:58 schreef Vampier het volgende:
    Er is maar een plaats voor een vlag in California... en dat is de Amerikaanse vlag... (of de california flag) maar je gaat toch goverdomme niet rondrijden met een achterelijke NL vlag op je auto (of een Mexikaanse vlag for that matter)
    Doe normaal.

    California is meer internationaal dan welke staat dan ook, en ik ben nog steeds trots Nederlander.

    En als je dat niet meer bent..... schraap dan de NL sticker van je auto, en verbrand je paspoort.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
      zondag 27 juni 2010 @ 00:59:05 #298
    10763 popolon
    Fetchez la vache!
    pi_83345904
    Amerikanen maken er ook geen punt van, integendeel zelfs, vinden het prachtig.
    Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
      zondag 27 juni 2010 @ 01:04:28 #299
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83346060
    quote:
    Op zondag 27 juni 2010 00:59 schreef popolon het volgende:
    Amerikanen maken er ook geen punt van, integendeel zelfs, vinden het prachtig.
    Inderdaad... bij mij op het werk lopen Nederlanders, Engelsen, Brazilianen, Mexicanen, Argentijnen, Grieken, en uiteraard veel Amerikanen rond, en die supporten allemaal het team van hun geboorteland.... EN dat van de USA. (En een verdwaalde Australier, en een hoop Vietnamezen die allemaal voor de USA zijn omdat Vietnam zich toch nooit plaatst....)

    En de VS is ook een land waar daar plaats voor is. Vampier komt nog van de meer bekrompen "dat is een allochtoon" hokjesgeest uit Nederland denk ik.....
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_83365562
    Vandaag woon ik precies een jaar in de US. Tijd vliegt
      zondag 27 juni 2010 @ 17:57:01 #301
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_83366015
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')