Ksst.quote:
quote:
Eet die teek opquote:
Ga jagen met je buks.quote:
Nee, op dealperfect,omdat ik er een voor een klasgenoot moest kopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dus daarom wilde je een zonnebril op DX kopen.
Pwnquote:
Ik zie hem niet eens.quote:
Hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pwn
FF heeft er lichtelijk moeite mee met refreshen
quote:
Wanneer ga je, je piemel eens installeren in een meisje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ubuntu aan het installeren op mn ps3
Als ik mn firewall geüpdate hebquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer ga je, je piemel eens installeren in een meisje?
Nerdquote:
Heb er net één op.. Khad vanmiddag half ontdooide magnums in de vriezer geforceerd omdat ie vol zat.. Was nu te merkenquote:
lariekoek. je pc kan het gewoon nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan hem niet bekijken omdat hij fouten bevat.
Mijn PS3 kan dat niet meer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ubuntu aan het installeren op mn ps3
Doe maar nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Hyman het volgende:
zo, nog maar een keer plaatsen dan, Sjoerd?
Ik las het met die nieuwe updatequote:
Laptop. En jawel.quote:
Als je update kun je het niet meer gebruiken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik las het met die nieuwe updatedaarom ging ik hem nu even installeren voordat ik die update erop gooide
volgens mij wel tochquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je update kun je het niet meer gebruiken.
Volgens mij heb ik dr wel een keer gebobt met nog 3 meiden vanaf de Haas naar de Macquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef Hyman het volgende:
Ineens worden Sjoerd en ik toegevoegd door een meisje, die ik overigens alleen van gezicht ken op facebook.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
volgens mij wel toch? ik zag er iets staan over wanneer je nog een otherOS draait, doe dan dit:
en dan stond er wat. maar dat heb ik nog niet goed gelezen
Oh, maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze mij heeft toegevoegd :"), ze had niet eens een grote lijst vrienden trouwensquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr wel een keer gebobt met nog 3 meiden vanaf de Haas naar de Mac
Plausible, waarschijnlijk weet ze niet eens wie ik ben als ze me zietquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze mij heeft toegevoegd :"), ze had niet eens een grote lijst vrienden trouwens. tenzij ze al die recommendations gaat lopen toevoegen
Preciesquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Plausible, waarschijnlijk weet ze niet eens wie ik ben als ze me ziet.. Heb ook geen foto's op gezichtsboek.
Strakker e-kutje bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies
Maaar, meer vrienden op feesboek == grotere e-penis
E-boobs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies
Maaar, meer vrienden op feesboek == grotere e-penis
Bedankt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
Het zou prettig zijn als je je plaatjes verkleint voordat je ze post.
Bedankt.
Jij met je TRquote:
Weer wat spaarpunten op je NSB lidmaatschap erbijquote:
Of you can't defeat them, join them.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weer wat spaarpunten op je NSB lidmaatschap erbij
Dat haal ik per dag.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Eerste TR dit jaar. Kun jij niet zeggen.
Neuh, maar oefentest voor Vietnam had ik een 8.3. En de meeste vragen van D&S kan ik al dan niet deels beantwoorden.quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef MarkM het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen hoeveel spelfouten er in zo'n examen zitten?
Niet helemaal waar. Er zat een 12-jarig bestand tussen. En hij duurde van 1568 tot 1648quote:
Srsly?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zat een 12-jarig bestand tussen. En hij duurde van 1568 tot 1648.
y.quote:
En die duurde van 1609 tot 1621? Toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zat een 12-jarig bestand tussen. En hij duurde van 1568 tot 1648.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Men epic fail. Ik ga proberen om gemiddeld die 4 te halen
Ik snap er werkelijk de ballen vanquote:
3.4, gemiddeld een 4 etc.quote:
Ik heb wiskunde kansrekening geoefend. De kans dat ik voor natuurkunde meer dan een 8 haal is fucking klein.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahahahahahahahaha ik bedenk me net dat ik een 7.4 moet halen voor een 8 hahahah.
Die van mij oook wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:01 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde kansrekening geoefend. De kans dat ik voor natuurkunde meer dan een 8 haal is fucking klein.
Op of in?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef MarkM het volgende:
Wat hangen er ineens veel camera's op Eindhoven.
Dorpenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef MarkM het volgende:
quote:
Daar ga ik wonen, daarom weetje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:03 schreef MarkM het volgende:
Geen parkeergeld betalenquote:
Niet hoeven fietsenquote:
Juistquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee, gele ovale. Met een blauwe soort pet er op.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
We gaan binnenkort een meet houden en ik ga het niet organiseren yayyy.
Bij mij thuis dan maar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
cool, een meetquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
wie wel?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
is cool.quote:
quote:
Lijkt me niet zo'n slim planquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
is cool.
Oh, als jullie dan een mail adres of 06 willen hebben om onder te spammen: het mailadres is XXXXX
mwah, ik kan wel wat organiseren, maar dan moeten jullie allemaal naar Delfzijl, en wie van jullie weet waar dat ligt?quote:
Ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik kan wel wat organiseren, maar dan moeten jullie allemaal naar Delfzijl, en wie van jullie weet waar dat ligt?
ach, weet je, zij zit ook steeds bagger over mij te lullen, terwijl ik juist diegen bent die het probeert recht te zetten.. dus wat wraak mag toch wel?quote:
Privégegevens posten niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, weet je, zij zit ook steeds bagger over mij te lullen, terwijl ik juist diegen bent die het probeert recht te zetten.. dus wat wraak mag toch wel?
Geen idee. Waar Lauwe ligt zegt jullie wss nog minderquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ik kan wel wat organiseren, maar dan moeten jullie allemaal naar Delfzijl, en wie van jullie weet waar dat ligt?
Welke had je eerst ook alweer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef Schieganger het volgende:
Eindelijk de Canon 7D binnen... werd tijd
Niiicceee.. das een erg fijne camera.. Ik heb eens met zijn broertjes, de 300D ofzo(?) of was het de 1D mk2 (hal canon en Nikon vaak door elkaar, als Sony A-gebruiker)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef Schieganger het volgende:
Eindelijk de Canon 7D binnen... werd tijd
Da's bovenin Grunn toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef Jotcha het volgende:
Shit, waarom dacht ik dat delfzijl dichtbij lag?
Jaquote:
Zei ik toch.. laatste trein naar Groningen vertrekt om 01.00 ofzo XD geen nachttreinen/bussen....quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef Jotcha het volgende:
Shit, waarom dacht ik dat delfzijl dichtbij lag?
jup,. als je nog noord-oosterlijker wilt, moet je zwemmen..quote:
Waar ligt het.. Het klinkt ver weg maar volgensmij is het best dichtbij voor mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:28 schreef mstr het volgende:
Delfzijl is 215 km voor mij, doe dat maar niet.
Bovenin GR tegen Duitsland aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar ligt het.. Het klinkt ver weg maar volgensmij is het best dichtbij voor mij.
Wonnde je niet in Groningen?quote:
Duitslandquote:
Naar groningen. Dan moet ik nog minstens 2 uur in de trein om in tiel te komen. De laatste bus vanuit tiel naar huis gaat om 12 uur. Dat ga ik niet reddenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zei ik toch.. laatste trein naar Groningen vertrekt om 01.00 ofzo XD geen nachttreinen/bussen....
Ah, dat is best te doen met de auto.. En 6 juni ofzo wil ik toch naar Leeuwarden..quote:
hoewel, ze woont toch niet in Harkema he.. En deluna, je heet toch geen Gjaltema?quote:
Nee jongeh. Harkemaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoewel, ze woont toch niet in Harkema he.. En deluna, je heet toch geen Gjaltema?
quote:
pfff, breek me de bek der niet over... die tweeling waar ik nu ruzie mee hebt, komen daarweg...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee jongeh. HarkemaDe Bermuhadriehoek
Kutlui wonen daar.
Sonyquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Niiicceee.. das een erg fijne camera.. Ik heb eens met zijn broertjes, de 300D ofzo(?) of was het de 1D mk2 (hal canon en Nikon vaak door elkaar, als Sony A-gebruiker)
10D, heb ik nog steeds.quote:
Niks mis met Sony.. Ik heb de A100, en die kan overal tegen, terwijl, als ik zie hoe bang sommige mensen zijn dat hun Canon nat word...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:42 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Sony
7D is een stapje onder de 5Dmk2 full frame camera. Zijn meerdere technische redenen dat ik voor de 7D koos.
[..]
10D, heb ik nog steeds.
true, Als ik naar Limburg moet met de taxi, ga ik standaard over de 31.. Geweldige weg, zeker als je leeg terugrijd.. heb er wel eens 200 ofzo gereden, zat ik achter 2 Mules aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Je zit daar in Delfzijl wel redelijk dicht bij de 31
Dan moet je vooral Zeroku niet meeten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook bang voor vreemde mensen.
200.. Dat red geen enkele van de auto's in dit huishoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true, Als ik naar Limburg moet met de taxi, ga ik standaard over de 31.. Geweldige weg, zeker als je leeg terugrijd.. heb er wel eens 200 ofzo gereden, zat ik achter 2 Mules aan.
Dat zijn de instapcanons. 7D kan een vulkaanuitbarsting aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Niks mis met Sony.. Ik heb de A100, en die kan overal tegen, terwijl, als ik zie hoe bang sommige mensen zijn dat hun Canon nat word...
Mijn Sony heeft wel eens helemaal onder de sneeuw gezeten, hij is wel eens in het zand gevallen en nog doet ie he tperfect enzitten er amper krasjes op..
ah joh, we kunnen wel een keer samen op stap ofzo? Ik kan ook moeilijk contacten leggen maar met een paar wodka op kunnen we het vast wel gezellig maken..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook bang voor vreemde mensen.
De Chevrolet Nubira SW 1.8 volgens het boekje wel, de Kawasaki ZX6R makkelijk, de 206 165, wind mee(nieuw record! )quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
200.. Dat red geen enkele van de auto's in dit huishouden
Mwah, stalken zou ik het niet noemen.. moeten ze maa reens reageren op hun mailtjes... besides, ik heb hun de laatste week maar een stuk of 3 mails gestuurd en verder niets..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Zeg Marco, waarom blijf je die chicks dan ook stalken?Kan het wel begrijpen dat ze zo reageren heur. Je lijkt wel 16.
Kmoet nog eens kijken hoe de AX zich gedraagt bij 160.. Als die dat haaltquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
De Chevrolet Nubira SW 1.8 volgens het boekje wel, de Kawasaki ZX6R makkelijk, de 206 165, wind mee(nieuw record! )
mjah, die kerel had zo'n Nikon 300D ofzo? zo'n semiprof ding..quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat zijn de instapcanons. 7D kan een vulkaanuitbarsting aan.
Dude. Als ze niet reageren, dat is een HINT. Je weet wel, dat ze je niet willen spreken? Hoe een groot bord kan je voor je kop hebben? En zo, maar 3 in een week!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, stalken zou ik het niet noemen.. moeten ze maa reens reageren op hun mailtjes... besides, ik heb hun de laatste week maar een stuk of 3 mails gestuurd en verder niets..
de 1.3 toch? als ik me goed kan herrineren van een kennis haalt ie het, mits de uitlaat niet midden op de snelweg opeens afbreekt aan het begin...quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kmoet nog eens kijken hoe de AX zich gedraagt bij 160.. Als die dat haalt. Eerst maar zorgen dat ie beter gaat remmen.
1.1.. Volgens het boekje moet 167 mogelijk zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
de 1.3 toch? als ik me goed kan herrineren van een kennis haalt ie het, mits de uitlaat niet midden op de snelweg opeens afbreekt aan het begin...
Ja he. Maar ik drink niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah joh, we kunnen wel een keer samen op stap ofzo? Ik kan ook moeilijk contacten leggen maar met een paar wodka op kunnen we het vast wel gezellig maken..![]()
goh, wat gaat iemand uitvragen via het www toch eigenlijk makkkelijk.
mwah, toen ik nog wel goed met ze bevriend was stuurde ik ze elke dag wel een mailtje volgens mij.. en dan kunnen ze toch iig wel zeggen dat ze me niet meer willen zien en waarom? (of ben ik hier weer te simpel voor)quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude. Als ze niet reageren, dat is een HINT. Je weet wel, dat ze je niet willen spreken? Hoe een groot bord kan je voor je kop hebben? En zo, maar 3 in een week!
Zo denken meisjes niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, toen ik nog wel goed met ze bevriend was stuurde ik ze elke dag wel een mailtje volgens mij.. en dan kunnen ze toch iig wel zeggen dat ze me niet meer willen zien en waarom? (of ben ik hier weer te simpel voor)
Dat ze in Harkema wonen verklaart alles trouwensquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude. Als ze niet reageren, dat is een HINT. Je weet wel, dat ze je niet willen spreken? Hoe een groot bord kan je voor je kop hebben? En zo, maar 3 in een week!
blijkbaar..quote:
Die hele driehoek daar. Hallum, Hardegarijp en Harkema. Het heet niet voor niets de BermuHAdriehoekquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
blijkbaar..
Deluna, Ik had inderdaad al via friese famile gehoord dat het in Harkema er soms best, uhm, kansloos aan toe kan gaan..
besides, ik ben niet de 1e waarbij ze dit flikken.. bij een kameraad hebben ze het 2 keer geflikt, 1e keer zelfs terwijl hij verkering had met 1 van de 2... (die meid heeft nu weer verkering, en die 2(zij en haar vriendje) doen niets anders als een beetje de hele dag elkaars handje vasthouden.. XD )
Is dat het inteelthoekje van Friesland? Soort van Urk?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die hele driehoek daar. Hallum, Hardegarijp en Harkema. Het heet niet voor niets de BermuHAdriehoek
ach dan zijn ze nog makkelijk uit elkaar te breken.quote:besides, ik ben niet de 1e waarbij ze dit flikken.. bij een kameraad hebben ze het 2 keer geflikt, 1e keer zelfs terwijl hij verkering had met 1 van de 2... (die meid heeft nu weer verkering, en die 2(zij en haar vriendje) doen niets anders als een beetje de hele dag elkaars handje vasthouden.. XD )
Nee, daar woont het uitschot van Friesland.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat het inteelthoekje van Friesland? Soort van Urk?
Ah soort van Randstad dus?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, daar woont het uitschot van Friesland.
lijkt er wel op volgens mij..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is dat het inteelthoekje van Friesland? Soort van Urk?
Hardcore gastjes hoef je sowieso niet serieus te nemenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
lijkt er wel op volgens mij..
Wonen echt kanslose mensen..
Met de taxi, was ik een kee rleeg, maar ik moest me toch nodig pissen, dus ik een boom opgezocht, komt er zo'n kerel langfietsen, gaat een beetje mij een enorme kutpreek geven.. (zo'n hardcore gastje, zal wel Regiotaxi Noordoost Groningen op de skoda hebben zien staan..)net buiten Harkema..
mjah, ik zit nu te bedenken wat ik er nou mee aan moet, Ik ben namelijk niet iemand die iedereen in zo'n geval zomaar hun zin geeft en het niet uitpraat..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ach dan zijn ze nog makkelijk uit elkaar te breken.
Ook jij prefereert de Veluwe boven de Randstad, ik weet het zekerquote:
true that..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hardcore gastjes hoef je sowieso niet serieus te nemen
Piratenfestivalquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that..
Ook lachen, we waren een keer voor de gein naar zo'n megapiraten festival echt vlakbij/half in Friesland.. Iedereen pistte er gewoon tegen de hekken die het terrein af moesten zetten, niks mis mee, tenzij je vervolgens een meid gaat staan neuken, terwijl je tegen zo'n hek aanleunt..(heb ik er serieus zien gebeuren..
Veluwequote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ook jij prefereert de Veluwe boven de Randstad, ik weet het zeker
Mijn ervaring is dat als je zo geil bent (en zij zo'n slet) dat je neukt tegen een hek/in een hoek van een disco, je de hygiëne niet boeit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that..
Ook lachen, we waren een keer voor de gein naar zo'n megapiraten festival echt vlakbij/half in Friesland.. Iedereen pistte er gewoon tegen de hekken die het terrein af moesten zetten, niks mis mee, tenzij je vervolgens een meid gaat staan neuken, terwijl je tegen zo'n hek aanleunt..(heb ik er serieus zien gebeuren..
tja, 1 keer maar nooit weer.. Echt een kanslose bende daar, wedstrijdjes wie er het meeste meiden neukt enzo..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Piratenfestival.. Hebben ze in Horst ook elk jaar geloof ik, heel de regio vind het geweldig
mjah, als het een vluggertje zou zijn okay, maar een half uur later stonden ze er nog, alleen toen andersom.. zij tegen het hek..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je zo geil bent (en zij zo'n slet) dat je neukt tegen een hek/in een hoek van een disco, je de hygiëne niet boeit.
Too much in the moment.
Whutttt....quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that..
Schildwolde hebben ze altijd een feesttent, das best tof.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:08 schreef mstr het volgende:
Piratenfestival wil ik zeker een keer meemaken, gewoon omdat het kan.
Dat zou mij zeker wel boeien, maar ik heb ook een lichte vorm van smetvrees.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat als je zo geil bent (en zij zo'n slet) dat je neukt tegen een hek/in een hoek van een disco, je de hygiëne niet boeit.
Too much in the moment.
Moet je niet aan de auto gaan sleutelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou mij zeker wel boeien, maar ik heb ook een lichte vorm van smetvrees.
mjah, dat valt bij mij wel mee, maar ik zou het echt niet tegen zo'n hek doen, waar al 5000 man ofzo tegen hebben gepist.. Ga dan even naar je auto ofzo, die 30 meter verderop staat..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat zou mij zeker wel boeien, maar ik heb ook een lichte vorm van smetvrees.
Dat vind ik dan weer niet erg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je niet aan de auto gaan sleutelen
Mwua ik kan wel wat hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet erg.
Ik heb meer smetvrees met betrekking tot toiletten en eten.
Ik zal niet snel een wc-deurknop aanraken als ik m'n handen gewassen heb, of op de bril gaan zitten bij iemand anders.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mwua ik kan wel wat hebben.. Heb me toch een stel ranzige toiletten met plezier gebruikt
Ik ook..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal niet snel een wc-deurknop aanraken als ik m'n handen gewassen heb, of op de bril gaan zitten bij iemand anders.
En bij eten heb ik een hekel aan kruimels brood in de boter, met een botermes in de jam, etc.
Ik ook toiletten hoor. Ik kan niet pissen als het smerig isquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet erg.
Ik heb meer smetvrees met betrekking tot toiletten en eten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, 1 keer maar nooit weer.. Echt een kanslose bende daar, wedstrijdjes wie er het meeste meiden neukt enzo..
Dat laatste heb ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal niet snel een wc-deurknop aanraken als ik m'n handen gewassen heb, of op de bril gaan zitten bij iemand anders.
En bij eten heb ik een hekel aan kruimels brood in de boter, met een botermes in de jam, etc.
Dat laatste, zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik schijt ook t liefst thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:13 schreef mstr het volgende:
[..]
dat dan weer niet, maar ik schep wel om het "veruilde" heen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben dan in staat om het hele pakje boter weg te gooien.
Ik kan eigenlijk ook niet ergens anders schijten. Blegh.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik schijt ook t liefst thuis... Maar dat heeft niks met smetvrees te maken
En kruimels, het stikt er van op mijn bureau.. En het scheelt dat ik geen boter eet
Omdat diegene een vorig broodje met iets anders had waar hij/zij wel boter onder wilde.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Sowieso, jam plakt al waarom dan nog boter gebruiken?
Vrouwen schijten niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niet ergens anders schijten. Blegh.
Dat.quote:
In kroegen is het altijd zo ranzig in de plees.. Ik ben er allang aan gewendquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:18 schreef Jotcha het volgende:
Als het heel smerig is pis ik nog liever over de muur
Maar dat boeit me niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In kroegen is het altijd zo ranzig in de plees.. Ik ben er allang aan gewend
Mensen die naast je in de wasbak pissen en vaag beginnen te lullenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In kroegen is het altijd zo ranzig in de plees.. Ik ben er allang aan gewend
Dat je daar nog aan kan denken manquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar dat boeit me niet.
Maar ik raak die wc-deur écht niet met m'n handen aan
Ja er begint altijd wel iemand tegen je aan te lullenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mensen die naast je in de wasbak pissen en vaag beginnen te lullen![]()
En roddelen/huilen in een hokje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrouwen gaan met z'n 3'en hun make-up bijwerken.
En dan over jouw schoenen doorzeiken, bedankt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja er begint altijd wel iemand tegen je aan te lullen.. Of kerels die omflikkeren tijdens het pissen
Kheb wel eens erger gehad.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan over jouw schoenen doorzeiken, bedankt.
Ik zou lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik draag geen make-up.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Vrouwen gaan met z'n 3'en hun make-up bijwerken.
Bijna onderuit gaan in de kotsquote:
Dat sowiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn schoen dan even over z'n gezicht haal.
Ik kwam een keer in een disco in een toiletruimte terecht waar een paar centimeter water stond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan loop ik wel even naar buiten toe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik kwam een keer in een disco in een toiletruimte terecht waar een paar centimeter water stond.
Hyves!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan wil ik een duidelijke foto om te kunnen oordelen.
Dan doe je iets fout, even zeggen dat je gaat pinnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:30 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dan moet je eerst langs 10 meter uitsmijter en kom je vervolgens niet meer binnen
Geef me een minuut.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout, even zeggen dat je gaat pinnen.
Ach, je hebt je vast vermaakt toen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Enige gezeik dat ik had met de uitsmijter is dat ik even naar de snackbar was met h2k.. En toen mochten we er niet meer in, dus wachten op de rest voor hun klaar waren..
Zul je natuurlijk net zien dat je bij de muntenbalie kunt pinnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Want dan breng je geld in het laatje en dan is het ineens wel oke
Dat welquote:
Muntjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:43 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Zul je natuurlijk net zien dat je bij de muntenbalie kunt pinnen
Dat ben ik nou nog nooit tegengekomen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:43 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Zul je natuurlijk net zien dat je bij de muntenbalie kunt pinnen
Dat niet eensquote:
mjah, en dan heb je aan het eind van de avond nog muntjes over, terwijl je er (in mijn geval vaak) de 1e tijd niet weer komt...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Muntjes, sta je eerst te wachten voor je muntjes en dan ook nog voor je drinken..
True, maar je doet er niets aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Muntjes, sta je eerst te wachten voor je muntjes en dan ook nog voor je drinken..
Goddank kan ik op de plekken waar ik kom gewoon met geld betalenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, en dan heb je aan het eind van de avond nog muntjes over, terwijl je er (in mijn geval vaak) de 1e tijd niet weer komt...
Zonder muntjes werken?quote:
Daarom zit ik ook liever in de kroegquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goddank kan ik op de plekken waar ik kom gewoon met geld betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |