Ksst.quote:
quote:
Eet die teek opquote:
Ga jagen met je buks.quote:
Nee, op dealperfect,omdat ik er een voor een klasgenoot moest kopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dus daarom wilde je een zonnebril op DX kopen.
Pwnquote:
Ik zie hem niet eens.quote:
Hahaquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pwn
FF heeft er lichtelijk moeite mee met refreshen
quote:
Wanneer ga je, je piemel eens installeren in een meisje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ubuntu aan het installeren op mn ps3
Als ik mn firewall geüpdate hebquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wanneer ga je, je piemel eens installeren in een meisje?
Nerdquote:
Heb er net één op.. Khad vanmiddag half ontdooide magnums in de vriezer geforceerd omdat ie vol zat.. Was nu te merkenquote:
lariekoek. je pc kan het gewoon nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:55 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan hem niet bekijken omdat hij fouten bevat.
Mijn PS3 kan dat niet meer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:52 schreef Hyman het volgende:
Ik ben ubuntu aan het installeren op mn ps3
Doe maar nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:57 schreef Hyman het volgende:
zo, nog maar een keer plaatsen dan, Sjoerd?
Ik las het met die nieuwe updatequote:
Laptop. En jawel.quote:
Als je update kun je het niet meer gebruiken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik las het met die nieuwe updatedaarom ging ik hem nu even installeren voordat ik die update erop gooide
volgens mij wel tochquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je update kun je het niet meer gebruiken.
Volgens mij heb ik dr wel een keer gebobt met nog 3 meiden vanaf de Haas naar de Macquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:59 schreef Hyman het volgende:
Ineens worden Sjoerd en ik toegevoegd door een meisje, die ik overigens alleen van gezicht ken op facebook.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Hyman het volgende:
[..]
volgens mij wel toch? ik zag er iets staan over wanneer je nog een otherOS draait, doe dan dit:
en dan stond er wat. maar dat heb ik nog niet goed gelezen
Oh, maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze mij heeft toegevoegd :"), ze had niet eens een grote lijst vrienden trouwensquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dr wel een keer gebobt met nog 3 meiden vanaf de Haas naar de Mac
Plausible, waarschijnlijk weet ze niet eens wie ik ben als ze me zietquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:03 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh, maar dan snap ik nog steeds niet waarom ze mij heeft toegevoegd :"), ze had niet eens een grote lijst vrienden trouwens. tenzij ze al die recommendations gaat lopen toevoegen
Preciesquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Plausible, waarschijnlijk weet ze niet eens wie ik ben als ze me ziet.. Heb ook geen foto's op gezichtsboek.
Strakker e-kutje bedoel je?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies
Maaar, meer vrienden op feesboek == grotere e-penis
E-boobs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Precies
Maaar, meer vrienden op feesboek == grotere e-penis
Bedankt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
Het zou prettig zijn als je je plaatjes verkleint voordat je ze post.
Bedankt.
Jij met je TRquote:
Weer wat spaarpunten op je NSB lidmaatschap erbijquote:
Of you can't defeat them, join them.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weer wat spaarpunten op je NSB lidmaatschap erbij
Dat haal ik per dag.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Eerste TR dit jaar. Kun jij niet zeggen.
Neuh, maar oefentest voor Vietnam had ik een 8.3. En de meeste vragen van D&S kan ik al dan niet deels beantwoorden.quote:
Nee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:39 schreef MarkM het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen hoeveel spelfouten er in zo'n examen zitten?
Niet helemaal waar. Er zat een 12-jarig bestand tussen. En hij duurde van 1568 tot 1648quote:
Srsly?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zat een 12-jarig bestand tussen. En hij duurde van 1568 tot 1648.
y.quote:
En die duurde van 1609 tot 1621? Toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Er zat een 12-jarig bestand tussen. En hij duurde van 1568 tot 1648.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |