Je bent een gefrustreerde werknemer.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Godvertyf!![]()
Ik wil dat het 12 graden is en een beetje miezert. Niet dit pokke stralende blije weer.![]()
Ik ga die zon eens ff klappen denk ik
Ik werk vandaag niet. Ik zit thuis. Maar ik moet zo naar buiten om de honden uit te laten. Man ik word al chagrijnig bij het ideequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent een gefrustreerde werknemer.
Heb ik het bovenstaande goed voorspelt?
Troll-topic.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik werk vandaag niet. Ik zit thuis. Maar ik moet zo naar buiten om de honden uit te laten. Man ik word al chagrijnig bij het idee
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:![]()
MENSEN DIE LIEVER VAN DAT GORE BAGGERWEER HEBBEN DAN DIT SOORT WEER
![]()
kotverdomme ik ben het eens met Penisbaardquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
![]()
Die gast is een troll man, is nep dit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:![]()
![]()
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus. Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme. Als je alleen al richting de zon kijkt ben je half blind. Nee leuk hoor ditquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:![]()
![]()
Als echt FOK!nerdje kom je toch niet buiten.. doe gewoon je gordijnen dicht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
Godvertyf!![]()
Ik wil dat het 12 graden is en een beetje miezert. Niet dit pokke stralende blije weer.![]()
Heb ik al! (serieus ook nogquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als echt FOK!nerdje kom je toch niet buiten.. doe gewoon je gordijnen dicht!
TS heeft rood haarquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme.
Vetklep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:15 schreef wise het volgende:
eens met ts. Gore hitte, 15 graden en een beetje bewolking
Had ie het maar. Elke autist is er eentje minder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef HugoBaas het volgende:
TS heeft huidkanker en mag niet in de zon
10 meter lopen en zweten? Heb je het gewicht als een volwassen olifant ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus. Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme. Als je alleen al richting de zon kijkt ben je half blind. Nee leuk hoor dit
Jij hebt typkanker en mag niet op Fok!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef HugoBaas het volgende:
TS heeft huidkanker en mag niet in de zon
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef Quickie_Butt het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:27 schreef pongping het volgende:
[..]
Jij hebt typkanker en mag niet op Fok!
quote:geregistreerd op: donderdag 20 mei 2010 @ 09:23
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Iedereen die het hiermee eens is moet dood, serieus.
Bovenstaande is geen doodsverwensing.
Mensen die liever tijd zitten te verdoen op een terrasje.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Iedereen die het hiermee eens is moet dood, serieus.
Bovenstaande is geen doodsverwensing.
Even kijken, een gehandicapte baas kan op zijn 12e typen, in 2007 een account aangemaakt, dus nu ben je 14 ?quote:
Rot toch op newbiequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef pongping het volgende:
[..]
Even kijken, een gehandicapte baas kan op zijn 12e typen, in 2007 een account aangemaakt, dus nu ben je 14 ?
Stoer man
Dus je bent nog geen 15quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Plus dat ik dan nu 15 had moeten zijn. Faler.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:56 schreef Ritmo het volgende:
Is ie nog niet dicht?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Iedereen die het hiermee eens is mag dood, serieus.
De kanker jij bent toch dom heyquote:
Heb je gelijk in. Maar ik kon het niet latenquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zo ik heb het weer overleefd. Fucking druk ook buiten, allemaal van die klapviolen die ineens in het park moeten liggen. EN ALS HET FUCKING 11 GRADEN IS EN HET REGENT ZIE JE ZE OOK NIET?????!!!!!Stelletje kampers
Blij dat ik weer binnen ben.
Had ik wel zin in, goed visweer vandaagquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iemand als TS, die nep-topics opent om mensen te laten happen/te rellen.
Oh shit daar herken ik mijzelf ook wel in.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iemand als TS, die nep-topics opent om mensen te laten happen/te rellen.
Anders gaat je Baas-status eraan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:15 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Maar ik kon het niet laten
Wat jij doet is terecht nerds op de kast jagen. Wat TS doet is opzichtig de autist uithangen om te rellen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:57 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Oh shit daar herken ik mijzelf ook wel in.
Ik vind het echt niet fijn weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat jij doet is terecht nerds op de kast jagen. Wat TS doet is opzichtig de autist uithangen om te rellen.
Da's een spelleke van newgrounds!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef HenkySpanky het volgende:
[ afbeelding ]
Bureaublad achtergrond speciaal voor jou!![]()
Rot toch op man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:11 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet fijn weer![]()
Waarom geloven al die kortzichtige mensen dat niet? "het kan niet, want IK vind dat ook niet?"
te kleinquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:44 schreef HenkySpanky het volgende:
[ afbeelding ]
Bureaublad achtergrond speciaal voor jou!![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
![]()
Volgens mij meent ze het hoor.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat jij doet is terecht nerds op de kast jagen. Wat TS doet is opzichtig de autist uithangen om te rellen.
Er bestaan zonnebrillen, wist je dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus. Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme. Als je alleen al richting de zon kijkt ben je half blind. Nee leuk hoor dit
Dat is voor mooiboys en breezers.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er bestaan zonnebrillen, wist je dat?
Buitenkomen is sowieso voor mooiboys en breezersquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is voor mooiboys en breezers.
Zonnebrillen.
Idd, en dan gaan die proleten op terrasjes zitten, een beetje populair doen... Als het -10 graden is zie je ze opeens niet meer buiten... Massagedragquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Buitenkomen is sowieso voor mooiboys en breezersAandachtshoeren die zo graag gezien willen worden
![]()
Doe gewoon normaal en praat lekker op MSN met elkaar
haha ts is vatzo en zweet na 10 meterquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Buitenkomen is sowieso voor mooiboys en breezersAandachtshoeren die zo graag gezien willen worden
![]()
Doe gewoon normaal en praat lekker op MSN met elkaar
Online boodschappen doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sowieso communiceren.
De enige keer dat ik buiten kom is als ik boodschappen doe, en nog luister ik niet naar de kassamiep maar betaal ik gewoon het bedrag dat op het schermpje staat.
Heb een grote vuilniszak een de deur hangen, daar kan de bezorger dan mijn bestelling in deponerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dan moet je de deur opendoen en iets aannemen.
Dat nog liever als naar de winkel toegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dan moet je de deur opendoen en iets aannemen.
Dat is een goeie! Bedankt voor de tip. Nu hoef ik mijn kelder helemaal niet meer te verlatenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb een grote vuilniszak een de deur hangen, daar kan de bezorger dan mijn bestelling in deponeren
Een grote brievenbus met een soort buis of glijbaan naar je kelder zodat je niet eens meer naar buiten hoeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb een grote vuilniszak een de deur hangen, daar kan de bezorger dan mijn bestelling in deponeren
je bedoelt getinte faalglazen. ik kan, in de gevallen waar het echt nodig is, alsnog geen steek zien..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er bestaan zonnebrillen, wist je dat?
Al gedaan, ook in FB. Maar de mods negeren het. Dit is toch overduidelijk een nep-topic?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maak dan een TR ofzo.
En kap eens met schoppen als je je zo aan dit topic ergert.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Al gedaan, ook in FB. Maar de mods negeren het niet eens. Dit is toch overduidelijk een nep-topic?
Of TS is serieus en zwaar ziek in z'n kop.
Je meent je klacht echt he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man wat maak jij je druk zeg.
Laat mij lekker klagen over dat weer. Daar is KLB toch voor?Als het regent of koud is mag iedereen er ook over klagen en ga ik toch ook niet lopen huilen daarover?
Idd, erger dan dit kun je ze niet vinden. Dit is wel een absolute ondergrens van kansloosheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
TS is echt de grootste stakker ooit.
Ik geloof het nog steeds maar half. Zulke autisten als jou kunnen niet echt zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Het heeft je bijna de hele dag gekost om daar achter te komen?
O-M-F-G yourself
Haha! Arbeider .quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:08 schreef pumpkineater het volgende:
Meelopers die dit 'mooi' weer noemen. Zweten en warmte, bah. Probeer eens te gaan werken, kijken of je het dan nog zo lekker vind allemaal.
Haha, TS is dik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |