quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Buitenkomen is sowieso voor mooiboys en breezersAandachtshoeren die zo graag gezien willen worden
![]()
Doe gewoon normaal en praat lekker op MSN met elkaar
Online boodschappen doenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sowieso communiceren.
De enige keer dat ik buiten kom is als ik boodschappen doe, en nog luister ik niet naar de kassamiep maar betaal ik gewoon het bedrag dat op het schermpje staat.
Heb een grote vuilniszak een de deur hangen, daar kan de bezorger dan mijn bestelling in deponerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dan moet je de deur opendoen en iets aannemen.
Dat nog liever als naar de winkel toegaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar dan moet je de deur opendoen en iets aannemen.
Dat is een goeie! Bedankt voor de tip. Nu hoef ik mijn kelder helemaal niet meer te verlatenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb een grote vuilniszak een de deur hangen, daar kan de bezorger dan mijn bestelling in deponeren
Een grote brievenbus met een soort buis of glijbaan naar je kelder zodat je niet eens meer naar buiten hoeft.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Heb een grote vuilniszak een de deur hangen, daar kan de bezorger dan mijn bestelling in deponeren
je bedoelt getinte faalglazen. ik kan, in de gevallen waar het echt nodig is, alsnog geen steek zien..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Er bestaan zonnebrillen, wist je dat?
Al gedaan, ook in FB. Maar de mods negeren het. Dit is toch overduidelijk een nep-topic?quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:24 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maak dan een TR ofzo.
En kap eens met schoppen als je je zo aan dit topic ergert.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Al gedaan, ook in FB. Maar de mods negeren het niet eens. Dit is toch overduidelijk een nep-topic?
Of TS is serieus en zwaar ziek in z'n kop.
Je meent je klacht echt he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man wat maak jij je druk zeg.
Laat mij lekker klagen over dat weer. Daar is KLB toch voor?Als het regent of koud is mag iedereen er ook over klagen en ga ik toch ook niet lopen huilen daarover?
Idd, erger dan dit kun je ze niet vinden. Dit is wel een absolute ondergrens van kansloosheid.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
TS is echt de grootste stakker ooit.
Ik geloof het nog steeds maar half. Zulke autisten als jou kunnen niet echt zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:31 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Het heeft je bijna de hele dag gekost om daar achter te komen?
O-M-F-G yourself
Haha! Arbeider .quote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:08 schreef pumpkineater het volgende:
Meelopers die dit 'mooi' weer noemen. Zweten en warmte, bah. Probeer eens te gaan werken, kijken of je het dan nog zo lekker vind allemaal.
Haha, TS is dik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:18 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Man als je nu 10 meter loopt zweet je je al de tyfus. Ik moet me weer insmeren met die smerige zonnebrandcreme. Als je alleen al richting de zon kijkt ben je half blind. Nee leuk hoor dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |