wat genomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
daar aangekomen beetje M genomen en klaar om te naaien.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoax. TS lijkt op mr Gay 2009 als ik in zijn fotoboek kijk
hehehequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef donroyco het volgende:
Ze wilde geen compleet zuivelontbijt in d'r kutje?
Condoomsquote:
Hij kan zich beter voorbereiden op het levens als huisman!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Netsplitter het volgende:
Begin maar alvast met het verzinnen van een naam voor je nageboorte.
Ahja die nam ik ook altijd eerst ff na het uitgaan.quote:
Mensen met een goede weerstand hebben geen SOAquote:
Wat is het dan ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
![]()
provincialen snappen ook niks
Het zal wel één of ander pepmiddeltje/drugs zijnquote:
Afcajos is wel 'n baasquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het zal wel één of ander pepmiddeltje/drugs zijnEchte bazen hebben die shit niet nodig om een hele nacht te stoten.
hele nacht? ik was na 2 min al klaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het zal wel één of ander pepmiddeltje/drugs zijnEchte bazen hebben die shit niet nodig om een hele nacht te stoten.
Zelfs met pepmiddeltje haalde TS maar 2 minuten stoten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Egoīstquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
hele nacht? ik was na 2 min al klaarmannen die weten wat ze doen hebben niet meer dan 2 min nodig
nee hoor, ik heb maar 2 min nodig om een vrouw maximaal te plezieren, true story.quote:
Zoiets noemen ze gelukquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mensen met een goede weerstand hebben geen SOA![]()
Mij is nooit iets gebeurd
Ik dacht Magere yoghurtquote:
na 2 minuten al je hoogtepunt bereikenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
na 2 min naaien was ik dus al bijna klaar dus ik zeg tegen haar dat ik mijn hoogtepunt ga bereiken, zegt ze dat k niet in haar mag komen maar wel over der reet
ja, kwam door de Mquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
na 2 minuten al je hoogtepunt bereiken
nee, je rukt gewoon te vaakquote:
Die krijgt hij sowieso alquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je ontkent het niet...
nu krijg je gehandicapte kindjes
Als dat zo was had ie juist langer vol kunnen houdenquote:
Weet jij niks van jonguhquote:
Ik weet nog steeds niet wat dat nou is, al zal MDMA wel afvallen denk ik.quote:
M=MDMA iddquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat nou is, al zal MDMA wel afvallen denk ik.
Oja, mdma.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef zovty het volgende:
WAT IS M NOU????????? EN WAAR KAN IK HET HAAAAAAALLLLLLLLLLEEEEEEEEENnnnnNNNnnNNNNN??
Marijuana?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat dat nou is, al zal MDMA wel afvallen denk ik.
Door de mdma kwam je na 2 minuten al klaar? Is dat niet de wereld op zijn kop?quote:
uhhh je wordt behoorlijk geil van Mquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
Methadon?
MDMA? Daar kom je toch niet sneller van?..
TS verteld verhaaltjes!![]()
ik beschouw dat graag als excuusquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Door de mdma kwam je na 2 minuten al klaar? Is dat niet de wereld op zijn kop?
uhhhh klaarkomen met amfetamine in je mik is gans onmogelijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
uhhh je wordt behoorlijk geil van M
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
uhhhh klaarkomen met amfetamine in je mik is gans onmogelijk.
vertel dat mn kids maarquote:
m M nemen en dan na 2 minuten al klaar zijn?? hoax of slechte Mquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
dus gisteren ff uitgeweest, een meisje tegengekomen die ik al een beetje kende, mee naar haar huis je weet het wel.
daar aangekomen beetje M genomen en klaar om te naaien. wat blijkt nou, ze had geen condooms, en ik ook niet ( wie gebruikt die dingen sowieso nog) na 2 min naaien was ik dus al bijna klaar dus ik zeg tegen haar dat ik mijn hoogtepunt ga bereiken, zegt ze dat k niet in haar mag komen maar wel over der reet
dus ik zeg zo, wtf, je zit toch al vol met mn voorvocht, kan ik het net zo goed helemaal afmaken. kon haar helaas niet overhalen...
klacht
preutse chicks.
zonder M ben ik na een minuut al klaar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:01 schreef Yorrit het volgende:
[..]
m M nemen en dan na 2 minuten al klaar zijn?? hoax of slechte M
Wat zullen de vrouwen van jou genieten zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:04 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
zonder M ben ik na een minuut al klaar.
Die zegt ie ook tevreden te kunnen stellen binnen 2 minuten..quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat zullen de vrouwen van jou genieten zeg
mannen die ook aan de vrouwen denken tijdens de sexquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat zullen de vrouwen van jou genieten zeg
Dankuquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:13 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Die zegt ie ook tevreden te kunnen stellen binnen 2 minuten..
condooms zijn zo overratedquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef LepperLovin het volgende:
Hah mafkees, Ik zou toch gaan voor een condoom hoor
ohja mijn fout. Excuus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
mannen die ook aan de vrouwen denken tijdens de sex
Die had ik net al verteld dat jij niet hun echte papa bent.quote:
ik voel een last van mn schouders komen, thnks!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die had ik net al verteld dat jij niet hun echte papa bent.
Ik haat dit soort opmerkingen. Kom je uit de randstad toevallig? Stelletje gladiolen met die kanker-R en G van ze. Sowieso vind ik het blij dat je een beetje populair loopt te doen met je 'M'.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
![]()
provincialen snappen ook niks
alsof er leven is buiten Amsterdamquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:48 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik haat dit soort opmerkingen. Kom je uit de randstad toevallig? Stelletje gladiolen met die kanker-R en G van ze. Sowieso vind ik het blij dat je een beetje populair loopt te doen met je 'M'.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
na 2 minuten al je hoogtepunt bereiken
Nu ben je gewoon aan het vissen, ik zal je verder gewoon negeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:10 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
alsof er leven is buiten Amsterdam![]()
![]()
terug naar je dorpquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:51 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het vissen, ik zal je verder gewoon negeren.
Ik dacht dat condooms overrated waren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
mensen die denken dat ik dit verzin, heb de soa om het te bewijzen
uh... dat zeg ik, condooms zijn overrated, en blijven overratedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef Lulleau het volgende:
[..]
Ik dacht dat condooms overrated waren?
blijkbaar niet, lozer
Ze hadden je anders wel je druipert/aambeien/aids/enz. bespaardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
uh... dat zeg ik, condooms zijn overrated, en blijven overrated
niet iedereen kan niet meer klaarkomen als ie m op heeft, bij mij ging het nog redelijk langzaam.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoe kan je met m op nou na 2 minuten al klaar zijn?
aambeienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef Lulleau het volgende:
[..]
Ze hadden je anders wel je druipert/aambeien/aids/enz. bespaard
ik vind het echt knap haha, hulde!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
niet iedereen kan niet meer klaarkomen als ie m op heeft, bij mij ging het nog redelijk langzaam.
Dan bats ik juist 1 uur door en dan ben ik (tot mijn ergenis) nog steeds niet gekomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Door de mdma kwam je na 2 minuten al klaar? Is dat niet de wereld op zijn kop?
zo ben ik, alhoewel ik niet echt drugs nodig had om geil te worden hoor, maar het kan wel stimulerend werken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef doppelgänger het volgende:
Dus als ik het even mag samenvatten:
Ze had kleine tieten en je had drugs nodig om geil te worden, en toen heb je haar zonder condoom geneukt ondanks dat je haar net een uur kent.jij baas, jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |