wat genomen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
daar aangekomen beetje M genomen en klaar om te naaien.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
Hoax. TS lijkt op mr Gay 2009 als ik in zijn fotoboek kijk
hehehequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef donroyco het volgende:
Ze wilde geen compleet zuivelontbijt in d'r kutje?
Condoomsquote:
Hij kan zich beter voorbereiden op het levens als huisman!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Netsplitter het volgende:
Begin maar alvast met het verzinnen van een naam voor je nageboorte.
Ahja die nam ik ook altijd eerst ff na het uitgaan.quote:
Mensen met een goede weerstand hebben geen SOAquote:
Wat is het dan ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
![]()
provincialen snappen ook niks
Het zal wel één of ander pepmiddeltje/drugs zijnquote:
Afcajos is wel 'n baasquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het zal wel één of ander pepmiddeltje/drugs zijnEchte bazen hebben die shit niet nodig om een hele nacht te stoten.
hele nacht? ik was na 2 min al klaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Het zal wel één of ander pepmiddeltje/drugs zijnEchte bazen hebben die shit niet nodig om een hele nacht te stoten.
Zelfs met pepmiddeltje haalde TS maar 2 minuten stoten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Egoïstquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
hele nacht? ik was na 2 min al klaarmannen die weten wat ze doen hebben niet meer dan 2 min nodig
nee hoor, ik heb maar 2 min nodig om een vrouw maximaal te plezieren, true story.quote:
Zoiets noemen ze gelukquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Mensen met een goede weerstand hebben geen SOA![]()
Mij is nooit iets gebeurd
Ik dacht Magere yoghurtquote:
na 2 minuten al je hoogtepunt bereikenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
na 2 min naaien was ik dus al bijna klaar dus ik zeg tegen haar dat ik mijn hoogtepunt ga bereiken, zegt ze dat k niet in haar mag komen maar wel over der reet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |