quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak. En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
Eerst wilde ik niet vervolgens dacht hij dat ik helemaal niet meer wilde en daarna kwam het er steeds maar niet vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Grijs het volgende:
En TF, waarom zijn jullie eigenlijk niet eerder getrouwd (als ik dat mag vragen)?
Dat zeg ik, op FOK! zitten al-tijd de uitzonderingen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijn man heeft meer aan de bruiloft bedacht dan ik, toevallig
Haha, ja dat denk ik ook wel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak. En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
En het bewijs dat BE alweer door een slotje heen aan het posten was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.
Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.
Ik deed het ook altijd zo, maar 1 keer in de week scheelt toch wel flink wat geld (gaan we weer!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Wij doen nog steeds geen weekboodschappen. Eigenlijk zouden we dat moeten doen, maar we zijn meer van de iedere dag even boodschappen doen wat nodig is. Ook omdat ik vandaag pas weet wat ik vandaag wil eten.
De Vomar zit hier schuin tegenover, daar doen we de meeste boodschappen. Ik let niet op folders en reclames, dat kost me te veel tijd. En tijd is ook kostbaar
Dat zou ik ook doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef m@x het volgende:
[..]
Kan, maar hoerig rood is ook een optie
Ik woon boven de Hoogvliet en haal dus daar echt bijna al mijn boodschappen. Vlees, groente en fruit zijn niet altijd super maar het scheelt me zoveel tijd en dat is me toch ook wel veel waard. Enige waar ik op moet letten is dat er ik er niet elke dag naar binnen ren om snel wat bij elkaar te shoppen (en dan ook allerlei ongeplande spullen haal)
Hooguit had ik dan naakt voor de ambtenaar gestaan want heel veel minder/anders kon eig. niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iedereen zit hier zo buiten het hokje dat het hele hokje gewoon leeg is
Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
En Claudia, soms mis ik huren ook nog wel hoor. Als er idd iets stuk is of geschilderd moet worden...
Dan is huren toch wel erg makkelijk ook. Hoef je nergens aan te denken.
Bij ons moet nu echt de buitenboel geschilderd maar we hebben beide een beetje hoogtevrees, maar laten doen kost een fortuin. Dilemma dus.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ruik de hele tijd iets wat me doet denken aan een potje olvarit kaassoufflé... En ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik krijg er honger van.
Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij meequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.
Dat is echt ideaal!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef huuphuup het volgende:
oh huren ja... pfff... nou die huisbaas van mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
I`m not weird. I`m limited edition.
Wij gingen in het pre-lidl tijdperk altijd naar de Hoogvliet in Bloemendaal. Die is iig al prettiger dan dat hele kleine Hoogvlietje in de buurt van het station.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij mee![]()
Nu is het voornamelijk AH en Super de Boer op Bloemendaal, en eens in de zoveel tijd de Aldi en af en toe de Lidl, meestal die tegen Oosterwei aan, maar als we tijd en zin hebben om een eindje te rijden ook wel die in Bergambacht, en die is echt
Je hebt ze tegenwoordig ook met een superhip motiefje....ik denk er ook na om er een aan te schaffen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik wil zo'n boodschappenkarretje... Maar M. vindt het voor oude wijven.. Ik vind het superhandig, zeker als ik wat meer moet hebben en ik ga lopend met Jen die altijd op terugweg strontvervelend gaat doen en gedragen wilt worden.
Hier 1 keer in de 3 à 4 weken voor de meeste zaken en idd dat scheelt een pak geld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Stik... doe ik het weer.
[..]
Ik deed het ook altijd zo, maar 1 keer in de week scheelt toch wel flink wat geld (gaan we weer!).
ik heb een knalroze met grijze bloemen van Ikeaquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik wil zo'n boodschappenkarretje... Maar M. vindt het voor oude wijven.. Ik vind het superhandig, zeker als ik wat meer moet hebben en ik ga lopend met Jen die altijd op terugweg strontvervelend gaat doen en gedragen wilt worden.
Alleen voor een huis gaan werken, vind ik ook wat veel van eht goede. Van de andere kant zitten we hier 51 weken per jaar en ben ik wel heel erg blij met ons huisquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:
Ik kan geen weekboodschappen doen.. Ik weet echt niet van te voren wat ik allemaal wil gaan eten enzo .. Ik ben daar zooo slecht in![]()
Dus loop ik elke dag met de kinderen heen en weer en geef veel te veel uit![]()
En huizen.. sja.. Wij zijn echte scheefhuurdersMaar met een salaris kun je hier net een 3-kamerappartementje kopen en niet een gewoon huis waar je drie kinderen kwijt kunt.. Voorlopig blijf ik dus lekker zitten waar ik zit
Ik heb geen zin om alleen maar voor een huis te gaan werken..
Er zit een hele grote aan de Lazarus-kade. Zeg maar op het hoekje van de Lazaruskade en de Onder de Boompjes. Daar kan je omhoog. Ooit zat daar een Super en later een Konmar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Keshet het volgende:
De lidl in Oosterwei is echt een ramp vind ik! Te druk, chaotisch en rommelig. Terwijl juist die eigenschappen mij aan zouden moeten spreken.
Zit er een tweede lidl in Gouda? Dat wist ik heul niet!
Waar komt de hoogvliet dan?
Oh verrek... ik ben nog nooit bij de Hoogvliet hier geweestquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij gingen in het pre-lidl tijdperk altijd naar de Hoogvliet in Bloemendaal. Die is iig al prettiger dan dat hele kleine Hoogvlietje in de buurt van het station.
Een Lidl in Bergambacht?Nou ja, daar zou ik dus geen puf voor hebben. Maar die bij ons vind ik al een verademing tov die in Oosterwei. Die bij ons is 2-3 keer zo groot volgens mij. Nooit echt het idee dat het heel druk is terwijl de parkeerplaats altijd wel aardig druk is.
Meenemen, leuk voor thuisquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
Ik zit nu naast een supercute chinees dreumesje in de metro (compleet met hysterische Hello Kitty outfit) en ze zegt steeds ni hao tegen me. Zo cute!
Ook een Xenos toch? Niet dat ik daar nou wekelijks hoef te zijn, maar het is toch wel erg handig om die dichtbij te hebben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Soneal het volgende:
[..]
Oh verrek... ik ben nog nooit bij de Hoogvliet hier geweest![]()
Nah, voor ons is het ook wel makkelijk hoor, wij hoeven nog geen koter mee te nemen en kunnen er nu dus gewoon gezellig samen een eindje "toeren" van maken (ja, ik weet... op het asociale af, maar dat doen we dan uiteraard ook met de leasebak en niet met mijn auto).
En er komt een Lidl in Bloemendaal, ben benieuwd hoe het winkelcentrum na de verbouwing echt is, het begint inmiddels iig al wat te lijken
Jah, ik ga er gewoon zelf 1 kopen als ik m niet snel krijg van M.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb een knalroze met grijze bloemen van Ikea![]()
Ideaal
Ja, en de Super de Boer wordt een Jumbo.... ook geweldigquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook een Xenos toch? Niet dat ik daar nou wekelijks hoef te zijn, maar het is toch wel erg handig om die dichtbij te hebben.
terug zeggen --> Nie Hun kuh-aaiquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
Ik zit nu naast een supercute chinees dreumesje in de metro (compleet met hysterische Hello Kitty outfit) en ze zegt steeds ni hao tegen me. Zo cute!
Dat zou voor mij ook wel een reden zijn om naar de AH te gaan. De appels zijn er steevast beter dan bij onze Vomar. En ze hebben er een heel lekkere appel waarvan ik de naam even vergeten ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Vlindur het volgende:
Wij doen 1 keer in de week de boodschappen bij de AH, omdat J. alleen die appels wil hebben.Golden Delicious. Hij eet er 2 per dag
![]()
Dr komt ook een Jumbo. Daar verheug ik me op!quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Keshet het volgende:
De lidl in Oosterwei is echt een ramp vind ik! Te druk, chaotisch en rommelig. Terwijl juist die eigenschappen mij aan zouden moeten spreken.
Zit er een tweede lidl in Gouda? Dat wist ik heul niet!
Waar komt de hoogvliet dan?
ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen doe ik een week bodschappen voor wat Huup in de maand doet ongeveer.
Damn, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef huuphuup het volgende:
Maar toch hè, toch blijven we meestal wel redelijk binnen het budget van 200,- p/m
dus ergens lukt het ook weer wel ofzo
Ah, te laat, ze is al weg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
terug zeggen --> Nie Hun kuh-aai
(ni hen ke'ai, wat ben jij schattig)
Echt? Dat vind ik echt supernieuws want daar lees ik altijd van alles over hier.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, en de Super de Boer wordt een Jumbo.... ook geweldig
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Dr komt ook een Jumbo. Daar verheug ik me op!
Oh wacht dat zei Soneal al.![]()
dat is juist handigquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef Orea het volgende:
Ook zo leuk dat je die rekening precies met je vakantiegeld krijgt
Wat eet je dan? Kale rijst en noodles?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef huuphuup het volgende:
ohja en wij eten weinig vlees en eigenlijk ook te weinig groente en fruitdat scheelt ook
Ja, wel mooi, maar van een mooi bord kun je niet etenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi geworden trouwens wel, de SdB nu.
Niet alleen meer, ook monden die grotere lijven moeten voeden...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, we hebben natuurlijk ook wel meer monden te voeden. Toch twijfel ik elke week of ik niet iets fout doe ofzo.Maar kan ook niet bedenken wat ik anders zou moeten doen.
jahquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat eet je dan? Kale rijst en noodles?
Ja, bizar! Een brood per dagquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Soneal het volgende:
[..]
Niet alleen meer, ook monden die grotere lijven moeten voeden...
Wij gaan vanavond even eten bij het tapasrestaurant hier verderop op het terras. Lekker vroeg, met Senna in de kidnerwagen, zodat het nog niet druk is en niemand last heeft van haar als ze er geen zin in heeftquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net eten besteld voor vanavond... bij de toko..
Ja, ik ook, ik zou trouwens liever ¤ 14,= per maand extra betalen dan die ¤ 165,=.... ik kom er sowieso ieder jaar aan (ben een kreupel oud wijf)quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Orea het volgende:
Nou ja op zich handig Lilyware het niet dat het vakantiegeld ook weer voor andere dingen bedoeld was...
Vind gewoon het hele principe van eigen risico belachelijk, als je ziet wat we allemaal maandelijks betalen.....
Uit eten heb ik geen zin in met Jen, die heeft even een periode dat ze niet aan tafel wilt zitten...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond even eten bij het tapasrestaurant hier verderop op het terras. Lekker vroeg, met Senna in de kidnerwagen, zodat het nog niet druk is en niemand last heeft van haar als ze er geen zin in heeft
Ik was er vorige week toevallig en ik kon ook niks vinden, maar dacht dat het nieuwigheid was.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja, wel mooi, maar van een mooi bord kun je niet eten![]()
Ik vind m waardeloos, zowel qua indeling als qua inkoop, ik kan het werkelijk niet uitstaan als er "verse" vleeswaren liggen die nog maar 2 dagen houdbaar zijn, of een 2-liter pak melk wat nog 2 dagen houdbaar is.
En gezien ik de boodschappen niet doe (en dus zeker niet bij de SdB) en degene die ze daar wel doet dat soort dingen gewoon niet ziet.... levert dat nog wel eens wat strijd op![]()
Alleen de koffietafel is wel te doen eigenlijk![]()
Ow, dat doet Senna nog prima en bovendien gaat ze in de wagen mee, dus heeft mevrouw haar eigen stoel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Uit eten heb ik geen zin in met Jen, die heeft even een periode dat ze niet aan tafel wilt zitten...
Ik denk dat ik weet welk restaurant dat is! Ik ben er nog nooit geweest. Hebben ze er lekker eten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond even eten bij het tapasrestaurant hier verderop op het terras. Lekker vroeg, met Senna in de kidnerwagen, zodat het nog niet druk is en niemand last heeft van haar als ze er geen zin in heeft
Oh mag ik ook?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb toch een partij last van een middagdip!!
Groetjes T.
Is goed voor lijn...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Lief Dagboek,
Vandaag kocht ik 3 halsters voor de pony's. Maar ik kom er met 2 thuis. Nu moet ik terug fietsen.![]()
't Is lekker weer![]()
gr. Oxy
Hooikoorts??quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh mag ik ook?
Snot... heel veel snot. Zoveel dat mijn tanden en tandvlees er zeer van doen.Bwuh...
hoe doet je tandvlees pijn van snot?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh mag ik ook?
Snot... heel veel snot. Zoveel dat mijn tanden en tandvlees er zeer van doen.Bwuh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |