abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81672398
Hoe spellen we Amélie vandaag?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:03 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_81672408
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak . En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!

hier echt niet, want van mij hoefde al die hoempapa en tralala niet. Ik wilde stiekem trouwen het enige wat ik zelf bedacht heb was dat ik dan maar in de jurk van mn moeder zou trouwen, lekker goejjekoop
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:17 #3
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672416
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef Grijs het volgende:
En TF, waarom zijn jullie eigenlijk niet eerder getrouwd (als ik dat mag vragen)?
Eerst wilde ik niet vervolgens dacht hij dat ik helemaal niet meer wilde en daarna kwam het er steeds maar niet van
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81672422
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Mijn man heeft meer aan de bruiloft bedacht dan ik, toevallig
Dat zeg ik, op FOK! zitten al-tijd de uitzonderingen. . Maar een kort onderzoekje hier op de afdeling (10 mannen) doet anders vermoeden. 't Is toch een beetje het tevreden houden van de vrouw met een mooie jurk en de belangstelling. Zeg maar de TT van het vorige SC topic.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:54 #5
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672442
quote:
Volgens mij zien al die trouwerijen er heel anders uit als mannen zich wat meer zouden laten gelden op dat vlak . En nee dames, die van jullie niet natuurlijk! Bejjegek!
Haha, ja dat denk ik ook wel!
Onze bruiloft was trouwens (nog) minder uitbundig geweest als het aan mij gelegen had, maar mijn man wilde dat niet.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_81672461
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.

Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.
En het bewijs dat BE alweer door een slotje heen aan het posten was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:07:57 #7
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672487
Fok zit zo vol met uitzonderingen dat het hier gewoon eenheidsworst is
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:28 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672515
Stik... doe ik het weer.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Wij doen nog steeds geen weekboodschappen. Eigenlijk zouden we dat moeten doen, maar we zijn meer van de iedere dag even boodschappen doen wat nodig is. Ook omdat ik vandaag pas weet wat ik vandaag wil eten.

De Vomar zit hier schuin tegenover, daar doen we de meeste boodschappen. Ik let niet op folders en reclames, dat kost me te veel tijd. En tijd is ook kostbaar
Ik deed het ook altijd zo, maar 1 keer in de week scheelt toch wel flink wat geld (gaan we weer! ).
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:55 schreef m@x het volgende:

[..]

Kan, maar hoerig rood is ook een optie

Ik woon boven de Hoogvliet en haal dus daar echt bijna al mijn boodschappen. Vlees, groente en fruit zijn niet altijd super maar het scheelt me zoveel tijd en dat is me toch ook wel veel waard. Enige waar ik op moet letten is dat er ik er niet elke dag naar binnen ren om snel wat bij elkaar te shoppen (en dan ook allerlei ongeplande spullen haal)
Dat zou ik ook doen.
Lidl zit echt letterlijk om de hoek bij mij, dus vandaar dat dat mijn eerste keuze is. Vroegah zat er alleen een aan de andere kant van de stad en kwam ik er nooit.
Er komt nu binnenkort een hele nieuwe grote hoogvliet ook bij ons in de buurt en dan zal dat wrsch mijn 'watzebijdelidlniethebben-winkel' worden.

Oh, en hoerig rood staat niet op mijn kleurenkaartje.

En Claudia, soms mis ik huren ook nog wel hoor. Als er idd iets stuk is of geschilderd moet worden...
Dan is huren toch wel erg makkelijk ook. Hoef je nergens aan te denken.
Bij ons moet nu echt de buitenboel geschilderd maar we hebben beide een beetje hoogtevrees, maar laten doen kost een fortuin. Dilemma dus.
pi_81672534
Ik heb inderdaad het meeste van onze trouwdag bepaald: geen poespas en geen toeters en bellen! Dus in mijn geval juist niet de TT van de vorige SC.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:50 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672537
Iedereen zit hier zo buiten het hokje dat het hele hokje gewoon leeg is
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:57 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672546
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Stik... doe ik het weer.
Ik zei het lekker zelf al Tico!
pi_81672556
Ik ben gewoon aartslui en superonhandig en dat mis ik dus ook aan huren. .
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:09:48 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672575
quote:
Hooguit had ik dan naakt voor de ambtenaar gestaan want heel veel minder/anders kon eig. niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:07 #14
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_81672593
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Iedereen zit hier zo buiten het hokje dat het hele hokje gewoon leeg is
precies
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 14:10:22 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_81672606
quote:
En Claudia, soms mis ik huren ook nog wel hoor. Als er idd iets stuk is of geschilderd moet worden...
Dan is huren toch wel erg makkelijk ook. Hoef je nergens aan te denken.
Bij ons moet nu echt de buitenboel geschilderd maar we hebben beide een beetje hoogtevrees, maar laten doen kost een fortuin. Dilemma dus.
Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:11:00 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_81672639
Ik heb m'n eigen hokje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_81672654
dat is handig, moussy
pi_81672683
Ik ruik de hele tijd iets wat me doet denken aan een potje olvarit... En ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik krijg er honger van.
pi_81672761
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ruik de hele tijd iets wat me doet denken aan een potje olvarit kaassoufflé... En ik heb geen idee waar het vandaan komt, en ik krijg er honger van.
pi_81672770
quote:
Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij mee

Nu is het voornamelijk AH en Super de Boer op Bloemendaal, en eens in de zoveel tijd de Aldi en af en toe de Lidl, meestal die tegen Oosterwei aan, maar als we tijd en zin hebben om een eindje te rijden ook wel die in Bergambacht, en die is echt
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:14:01 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672794
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Wij wonen als enige in een koophuis in een rijtje van 5 en kunnen vaak voor kleine prijsjes mee doen met het onderhoud van de huurhuizen, das wel fijn!
Dat is echt ideaal!
Wij hebben geen rekening gehouden met het zolderraam op 2 hoog.
En de dakkapel. De rest red ik nog wel met een [s]stijger[/s steiger.
pi_81672825
oh huren ja... pfff... nou die huisbaas van mij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81672830
Het is maar net hoe de maand is... Als we naar de liddl gaan gaan we naar die in nooddorp, daar zit een super naast, dan haal ik daar de overige dingen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:27 #24
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672877
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef huuphuup het volgende:
oh huren ja... pfff... nou die huisbaas van mij...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel van de weekboodschappen en eigenlijk zou ik dat ook meer moeten doen, maar het komt er vaak niet van. Slechte planning, geen auto bij de hand en t kind kan pas sinds kort op de fiets. Met name dat laatste, dat altijd met de kinderwagen lopend moeten gaan heeft er wel een tijd voor gezorgd dat ik hooguit voor twee dagen boodschappen deed. Meer kon ik toch niet meenemen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:41 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81672888
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ja, de Hoogvliet komt, daar ben ik ook heel blij mee

Nu is het voornamelijk AH en Super de Boer op Bloemendaal, en eens in de zoveel tijd de Aldi en af en toe de Lidl, meestal die tegen Oosterwei aan, maar als we tijd en zin hebben om een eindje te rijden ook wel die in Bergambacht, en die is echt
Wij gingen in het pre-lidl tijdperk altijd naar de Hoogvliet in Bloemendaal. Die is iig al prettiger dan dat hele kleine Hoogvlietje in de buurt van het station.
Een Lidl in Bergambacht? Nou ja, daar zou ik dus geen puf voor hebben. Maar die bij ons vind ik al een verademing tov die in Oosterwei. Die bij ons is 2-3 keer zo groot volgens mij. Nooit echt het idee dat het heel druk is terwijl de parkeerplaats altijd wel aardig druk is.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:16:31 #26
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81672927
Mijn man doet altijd zware boodschappen, in z`n eentje, zonder lijstje
En dan ga ik 2 a 3 keer per week naar de Lidl of C1000, net hoe het uitkomt
pi_81672978
Oh en ik wil zo'n boodschappenkarretje... Maar M. vindt het voor oude wijven.. Ik vind het superhandig, zeker als ik wat meer moet hebben en ik ga lopend met Jen die altijd op terugweg strontvervelend gaat doen en gedragen wilt worden.
pi_81673033
En ik vind het eigenlijk ook wel leuk boodschappen doen
maar voor mn portemonnee zuo het absoluut beter zijn als we wekelijks boodschappen doen en op aanbiedingen letten enzo.

Maar toch hè, toch blijven we meestal wel redelijk binnen het budget van 200,- p/m
dus ergens lukt het ook weer wel ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81673049
Wij gaan twee keer per week samen. Op aanbiedingen let ik verder niet.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:19:26 #30
5428 crew  miss_sly
pi_81673050
Een van de redenen waarom ik eigenlijk idd over wil stappen op weekboodschappen is dat het echt geld scheelt. Hoewel we tegenwoordig wel altijd een lijstje maken voor de boodschappen en dus alleen meenemen wat daarop staat. Dat is al een vooruitgang
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:20:10 #31
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81673084
Het lijkt hier trouwens wel winter hey Allemaal witte vlokken door de lucht en de coniferen hebben een witte laag Pollen
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:20:28 #32
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81673096
De lidl in Oosterwei is echt een ramp vind ik! Te druk, chaotisch en rommelig. Terwijl juist die eigenschappen mij aan zouden moeten spreken.

Zit er een tweede lidl in Gouda? Dat wist ik heul niet!

Waar komt de hoogvliet dan?
A grand adventure has begun.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:21:05 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_81673123
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik wil zo'n boodschappenkarretje... Maar M. vindt het voor oude wijven.. Ik vind het superhandig, zeker als ik wat meer moet hebben en ik ga lopend met Jen die altijd op terugweg strontvervelend gaat doen en gedragen wilt worden.
Je hebt ze tegenwoordig ook met een superhip motiefje....ik denk er ook na om er een aan te schaffen.

En hier zit een AH en aldi er recht tegen over. Bij de aldi zijn ze zo onvriendelijk dat ik er dus zelden kom.
Weekboodschappen doen we bij jan linders of nettorama.
pi_81673229
quote:
Stik... doe ik het weer.
[..]

Ik deed het ook altijd zo, maar 1 keer in de week scheelt toch wel flink wat geld (gaan we weer! ).
Hier 1 keer in de 3 à 4 weken voor de meeste zaken en idd dat scheelt een pak geld.
Vroeger ging ik wekelijks naar de Colruyt à ongeveer 140 euro. Nu, om de 3 à 4 weken voor ongeveer 320 euro.
Fruit, groenten, charcuterie en brood koop ik dan wel weer in andere winkels, maar dat deed ik vroeger ook al.

En wat handig is aan de colruyt is dat zij de folders en prijzen in andere winkels in de gaten houden. Als je een bepaald merkproduct koopt, ben je daar dus steeds goedkoper af
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:24:06 #35
3011 E.T.
pi_81673249
Ik kan geen weekboodschappen doen.. Ik weet echt niet van te voren wat ik allemaal wil gaan eten enzo .. Ik ben daar zooo slecht in
Dus loop ik elke dag met de kinderen heen en weer en geef veel te veel uit

En huizen.. sja.. Wij zijn echte scheefhuurders Maar met een salaris kun je hier net een 3-kamerappartementje kopen en niet een gewoon huis waar je drie kinderen kwijt kunt.. Voorlopig blijf ik dus lekker zitten waar ik zit Ik heb geen zin om alleen maar voor een huis te gaan werken..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:24:50 #36
3011 E.T.
pi_81673295
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:17 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een knalroze met grijze bloemen van Ikea
Ideaal
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:27:10 #37
5428 crew  miss_sly
pi_81673401
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:
Ik kan geen weekboodschappen doen.. Ik weet echt niet van te voren wat ik allemaal wil gaan eten enzo .. Ik ben daar zooo slecht in
Dus loop ik elke dag met de kinderen heen en weer en geef veel te veel uit

En huizen.. sja.. Wij zijn echte scheefhuurders Maar met een salaris kun je hier net een 3-kamerappartementje kopen en niet een gewoon huis waar je drie kinderen kwijt kunt.. Voorlopig blijf ik dus lekker zitten waar ik zit Ik heb geen zin om alleen maar voor een huis te gaan werken..
Alleen voor een huis gaan werken, vind ik ook wat veel van eht goede. Van de andere kant zitten we hier 51 weken per jaar en ben ik wel heel erg blij met ons huis Dat mag wel wat kosten, vind ik dan

Hoewel het nu dus wel even wat moeilijker is met 2x ouderschapsverlof, ook al krijgen we daar dan nog wel wat van terug van de belastingdienst.
pi_81673435
Wij doen 1 keer in de week de boodschappen bij de AH, omdat J. alleen die appels wil hebben. Golden Delicious. Hij eet er 2 per dag

Op aanbiedingen letten we ik niet (Wat ik wel zou moeten doen) en bij de Aldi en Lidl komen we wel, maar dan moeten we 'voor de rest' toch altijd naar de AH of C1000.. Veels te onhandig, doe mij maar 1 winkel waar ze wel alles hebben
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:28:15 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81673441
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Keshet het volgende:
De lidl in Oosterwei is echt een ramp vind ik! Te druk, chaotisch en rommelig. Terwijl juist die eigenschappen mij aan zouden moeten spreken.

Er zit een hele grote aan de Lazarus-kade. Zeg maar op het hoekje van de Lazaruskade en de Onder de Boompjes. Daar kan je omhoog. Ooit zat daar een Super en later een Konmar.

De nieuwe Hoogvliet komt achter het politiebureau.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:28:53 #40
265732 Keshet
pi_81673475
Ik zit nu naast een supercute chinees dreumesje in de metro (compleet met hysterische Hello Kitty outfit) en ze zegt steeds ni hao tegen me. Zo cute!
pi_81673480
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij gingen in het pre-lidl tijdperk altijd naar de Hoogvliet in Bloemendaal. Die is iig al prettiger dan dat hele kleine Hoogvlietje in de buurt van het station.
Een Lidl in Bergambacht? Nou ja, daar zou ik dus geen puf voor hebben. Maar die bij ons vind ik al een verademing tov die in Oosterwei. Die bij ons is 2-3 keer zo groot volgens mij. Nooit echt het idee dat het heel druk is terwijl de parkeerplaats altijd wel aardig druk is.
Oh verrek... ik ben nog nooit bij de Hoogvliet hier geweest

Nah, voor ons is het ook wel makkelijk hoor, wij hoeven nog geen koter mee te nemen en kunnen er nu dus gewoon gezellig samen een eindje "toeren" van maken (ja, ik weet... op het asociale af, maar dat doen we dan uiteraard ook met de leasebak en niet met mijn auto).

En er komt een Lidl in Bloemendaal, ben benieuwd hoe het winkelcentrum na de verbouwing echt is, het begint inmiddels iig al wat te lijken
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:29:59 #42
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81673532
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
Ik zit nu naast een supercute chinees dreumesje in de metro (compleet met hysterische Hello Kitty outfit) en ze zegt steeds ni hao tegen me. Zo cute!
Meenemen, leuk voor thuis
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:30:27 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81673552
Ik kon ook nooit voor een week vooruit plannen tot ik ging SonjaBakkeren. Ik volgde gewoon dat boekje.
En nu kan ik het zelf ook wel. Soms draai ik uit gemak nog wel iets om. Oh, en ik schrijf het op, want anders weet ik weer niet wat ik ook al weer wilde maken en waarom er iets in de koelkast ligt!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:31:10 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81673589
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Soneal het volgende:

[..]

Oh verrek... ik ben nog nooit bij de Hoogvliet hier geweest

Nah, voor ons is het ook wel makkelijk hoor, wij hoeven nog geen koter mee te nemen en kunnen er nu dus gewoon gezellig samen een eindje "toeren" van maken (ja, ik weet... op het asociale af, maar dat doen we dan uiteraard ook met de leasebak en niet met mijn auto).

En er komt een Lidl in Bloemendaal, ben benieuwd hoe het winkelcentrum na de verbouwing echt is, het begint inmiddels iig al wat te lijken
Ook een Xenos toch? Niet dat ik daar nou wekelijks hoef te zijn, maar het is toch wel erg handig om die dichtbij te hebben.
pi_81673604
Ik gooi het vlees gewoon allemaal in de diepvries en een uur voor we moeten eten zie ik wel wat er bovenaan ligt
Ik kan echt niet plannen wat we gaan eten
pi_81673615
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:24 schreef E.T. het volgende:

[..]

ik heb een knalroze met grijze bloemen van Ikea
Ideaal
Jah, ik ga er gewoon zelf 1 kopen als ik m niet snel krijg van M.
pi_81673684
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook een Xenos toch? Niet dat ik daar nou wekelijks hoef te zijn, maar het is toch wel erg handig om die dichtbij te hebben.
Ja, en de Super de Boer wordt een Jumbo.... ook geweldig
pi_81673700
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Keshet het volgende:
terug zeggen --> Nie Hun kuh-aai
(ni hen ke'ai, wat ben jij schattig )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81673704
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Vlindur het volgende:
Wij doen 1 keer in de week de boodschappen bij de AH, omdat J. alleen die appels wil hebben. Golden Delicious. Hij eet er 2 per dag
Dat zou voor mij ook wel een reden zijn om naar de AH te gaan. De appels zijn er steevast beter dan bij onze Vomar. En ze hebben er een heel lekkere appel waarvan ik de naam even vergeten ben.

Wij hebben trouwens een parkeergarage onder ons appartementencomplex en we karren zo de met de auto de parkeergarage van de Vomar in. Te sneu voor woorden, maar wel heel handig. Ik mag alleen niet meer mee boodschappen halen want dan moet Ivan mee en mijn lief vindt dat het dan te lang duurt omdat ik de hele tijd met Ivan aan het ginnegappen ben.
pi_81673777
Ik ga altijd naar de Jumbo.. De jumbo is lekker goedkoop met heel veel dingen en die hier is bizar groot. de ah past er 4 keer in. Hoe ik dat met 2 kinderen ga doen moet ik me nog bedenken..
Ik denk dat ik alle echt zware + goedkope dingen gewoon 1 a 2 keer per maand laat bezorgen door albert.nl
pi_81673800
Boodschappen doen vind ik ook gewoon leuk en M ook.. We maken er meestal een soort uitje van, naar de boogaard en dan even wat eten bij de la place...
pi_81673807
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:20 schreef Keshet het volgende:

Dr komt ook een Jumbo. Daar verheug ik me op!

Oh wacht dat zei Soneal al.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:35:28 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81673814
Há! Ik was een echte trouwkenau. Aard van het beestje, dus.

Tf, die foto van je jongens in hun hemd. Zó zou ik nu ook willen trouwen. Toen ik op m'n 24e ging wilde ik heel grotemensen een feest-op-locatie en standaard trouwdingen. Mijn hemel, wat een lastig ding was ik toen. (nog erger dan nu ja )

En ik kom niet bij de Lidl. De broccoli ligt er te bloeien en de appels zijn zacht. doe mij maar Appie, goede service, lekker vers en ik grijp bijna nooit mis. En ik ben net zoveel geld kwijt als bij Lidl
Alleen doe ik een week bodschappen voor wat Huup in de maand doet ongeveer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:37:10 #54
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_81673897
Ja, maar Huup telt al die afhaalmaaltijden daar natuurlijk niet bij.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_81673913
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen doe ik een week bodschappen voor wat Huup in de maand doet ongeveer.
ik ook
pi_81673932
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:19 schreef huuphuup het volgende:
Maar toch hè, toch blijven we meestal wel redelijk binnen het budget van 200,- p/m
dus ergens lukt het ook weer wel ofzo
Damn, hoe doe je dat? (en dit is niet slecht bedoeld, maar echt uit interesse).
pi_81673956
De AH zit om de hoek en de C1000 kom ik langs op weg van station naar huis, dus dat zijn mijn favo's.
Verder nog een wekelijks uitstapje naar de Aldi.
Lidl is helaas te ver lopen en een Hoogvliet zit hier niet. Sterker nog, ik had er nog nooit van gehoord.
Zit dat alleen in het westen ofzo?
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:38:33 #58
265732 Keshet
pi_81673965
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

terug zeggen --> Nie Hun kuh-aai
(ni hen ke'ai, wat ben jij schattig )
Ah, te laat, ze is al weg.

Ik zei dat ze kawaii was maar daar kon ze niks mee. Toen bedacht ik dat dat japans is. Ach, ik bedoelde 't goed!

TF, ik neem d'r niet mee hoor, eerst die van mezelf maar eens!
pi_81673991
Ik ga trouwens babyvoeding kopen. Niet voor Thomas, maar voor mij. Word je blijkbaar lekker slank van
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:39:15 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81674004
Toen wij nog met z`n tweetjes en een amper etende baby waren was mijn budget 200 gulden per maand geloof ik
Tegenwoordig liggen de verhoudingen iets anders
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:40:29 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81674047
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ja, en de Super de Boer wordt een Jumbo.... ook geweldig
Echt? Dat vind ik echt supernieuws want daar lees ik altijd van alles over hier.
Mooi geworden trouwens wel, de SdB nu.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:41:17 #62
5428 crew  miss_sly
pi_81674090
Ik heb geen idee hoeveel we per week of per maand uitgeven aan boodschappen Eigenlijk toch maar eens bij gaan houden, niet onbelangrijk natuurlijk.

Volgende maand wordt iig ons beider sprotschoolabonnement niet meer geincasseerd, want het is opgezegd en de opzegtermijn is verstreken scheelt toch weer 130 euro
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:41:22 #63
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81674099
Nou ja, we hebben natuurlijk ook wel meer monden te voeden. Toch twijfel ik elke week of ik niet iets fout doe ofzo. Maar kan ook niet bedenken wat ik anders zou moeten doen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_81674102
Ja maar hey Buuf en Lily, jullie wel een pak meer kinderen hè
She-wolf de afhaal gaat ook uit de pot
maar we eten ook wel eens budget gewoon tosti ofzo.

Of een diepvries hamburger op een broodje met wat rauwkost erbij.

Oh en ik snij mn kip zelf

Mijn boodschappenkosten zullen ongetwijfeld nog omhoog gaan naarmate mn kind groter wordt en ik meer kinderen krijg. Maar nu valt het alles mee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:41:31 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81674104
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Dr komt ook een Jumbo. Daar verheug ik me op!

Oh wacht dat zei Soneal al.
We moeten maar eens een boodschappen-koffie-date plannen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:43:38 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81674210
Wij zitten nu met boodschappen voor 4, nou ja, 3,5 op ongeveer 120 euro per week.
Dat is mijn streven althans.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:43:43 #67
5428 crew  miss_sly
pi_81674216
Mijn vader is groot fan van de Plus hij doet ook iedere dag boodschappen en si goede maatjes met de bedrijfsleider. Toen dus bleek dat Senna de Almnhof roer yoghurt naturel het allerlekkerste vond en ze deze bij de Plus niet verkochten, heeft hij daar de bedrijfsleider op aangesproken. En ja hoor, tegenwoordig verkopen ze er dus die yoghurt
pi_81674235
Ik was laatst in de aldi en ik schrok me echt kapot trouwens met veel dingen veel duurder dan bij de jumbo
En het fijne aan de jumbo vind ik de maandaanbiedingen. Ze zijn vaak erg goed en altijd op voorraad.
pi_81674245
ohja en wij eten weinig vlees en eigenlijk ook te weinig groente en fruit dat scheelt ook
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81674277
Hoera, post van de Menzis, of ik even de ¤ 165,- eigen risico wil betalen (scheelt wel weer voor de rest van het jaar dat ik al aan die kosten zit...)

Ook zo leuk dat je die rekening precies met je vakantiegeld krijgt
pi_81674346
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef Orea het volgende:
Ook zo leuk dat je die rekening precies met je vakantiegeld krijgt
dat is juist handig
pi_81674409
Wat een prachtige trouwfoto's allemaal

Voor 200 euro boodschappen in de maand red ik echt niet...
Alleen bio groenten/fruit/aardappels is hier al 150 euro pm.
Dat wordt aan huis bezorgd.

Ik gok dat we hier aan zo'n 300-350 euro pm zitten qua boodschappen. Wel voornamelijk biologisch en natuurwinkel spul. Gisteren is voor het eerst de Albert komen leveren, maar dat was ook voornamelijk omdat ze zoveel bio spul met flink korting hadden dat ik de bezorgkosten acceptebel vond.
Het zou bij ons echt wel goedkoper kunnen, maar dan moet ik in gaan leveren op biologisch, minder fruit (er gaat zo'n 6kilo per week doorheen), en minder pure natuurwinkelproducten.
pi_81674495
Nou ja op zich handig Lily ware het niet dat het vakantiegeld ook weer voor andere dingen bedoeld was...

Vind gewoon het hele principe van eigen risico belachelijk, als je ziet wat we allemaal maandelijks betalen.....
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:50:10 #74
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81674530
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:44 schreef huuphuup het volgende:
ohja en wij eten weinig vlees en eigenlijk ook te weinig groente en fruit dat scheelt ook
Wat eet je dan? Kale rijst en noodles?
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:50:33 #75
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_81674548
HIer ook geen weekboodschappen meer sinds ik thuis zit te zitten. Ga elke week een paar keer, maar ik haal alleen wat op het lijstje staat. Een doodenkele keer neem ik iets extra's mee maar dat deed ik ook wel eens als ik weekboodschappen ging doen.

Tico, ik heb ook zo'n karretje hoor! Gewoon van de IKEA (de zwarte versie). Mijn man lacht me er ook mee uit, maar daar geef ik lekker niks om. Kind op mijn buik knopen en ik kan heerlijk boodschappen doen zonder dat mijn armen uit het lood raken van de boodschappentassen

En trouwen (ik val er even middenin): wij hebben alles samen geregeld/bedacht/gepland. Lekker klein met alleen directe familie. Mijn jurk is een galajurk van nog geen ¤100
Iedereen vond hem geweldig en vroeg in welke bruidszaak ik hem gehaald had
Mijn man had zijn eigen pak aan, alleen nieuw overhemd en stropdas gekocht die paste bij mijn jurk.
Drinken bij mijn schoonouders in de achtertuin, bruidstaart hadden we voor niks (via kennis van schoonouders) en dan heerlijk eten 's avonds (avondvullend programma).
en natuurlijk een toffe fotograaf
pi_81674704
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi geworden trouwens wel, de SdB nu.
Ja, wel mooi, maar van een mooi bord kun je niet eten

Ik vind m waardeloos, zowel qua indeling als qua inkoop, ik kan het werkelijk niet uitstaan als er "verse" vleeswaren liggen die nog maar 2 dagen houdbaar zijn, of een 2-liter pak melk wat nog 2 dagen houdbaar is.

En gezien ik de boodschappen niet doe (en dus zeker niet bij de SdB) en degene die ze daar wel doet dat soort dingen gewoon niet ziet.... levert dat nog wel eens wat strijd op

Alleen de koffietafel is wel te doen eigenlijk
pi_81674748
Ik heb net eten besteld voor vanavond... bij de toko..
pi_81674767
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, we hebben natuurlijk ook wel meer monden te voeden. Toch twijfel ik elke week of ik niet iets fout doe ofzo. Maar kan ook niet bedenken wat ik anders zou moeten doen.
Niet alleen meer, ook monden die grotere lijven moeten voeden...
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:55:50 #79
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81674778
Nog ff hoor dan hou ik er 11,5 jaar mee op
Onze tent

En een impressie van de sfeer op het feest

pi_81674822
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wat eet je dan? Kale rijst en noodles?
jah
met juin en sojasaus!

Nee ik bedoel meer dat B. en ik niet zo van die fruiteters zijn... dus we halen bijvoorbeeld niet zoveel fruit. De laatste tijd is het zelfs zo erg dat het fruit dat ik wel haal is vooral voor Amélie
En met groente, ik gooi weinig weg bij het klaarmaken en we eten enorm veel ui overal bij dus per saldo gaat er echt geen 2 ons groene groenten per persoon in ons eten.

En we zijn wel nog van het 100 tot 150 gram vlees p.p. ongeveer. Ik haal ook altijd een grote 1persoonsportie kip, want die twee kipfilet in 1 bakske is teveel.

Al met al...
als ik gezonder zou eten was ik een pak meer kwijt
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:57:49 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81674862
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Soneal het volgende:

[..]

Niet alleen meer, ook monden die grotere lijven moeten voeden...
Ja, bizar! Een brood per dag om nog maar te zwijgen over groente en fruit.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 14:58:01 #82
5428 crew  miss_sly
pi_81674872
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net eten besteld voor vanavond... bij de toko..
Wij gaan vanavond even eten bij het tapasrestaurant hier verderop op het terras. Lekker vroeg, met Senna in de kidnerwagen, zodat het nog niet druk is en niemand last heeft van haar als ze er geen zin in heeft
pi_81674885
Oeps, verkeerde topic!

[ Bericht 97% gewijzigd door Vlinder op 20-05-2010 14:58:50 (...) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_81674908
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:49 schreef Orea het volgende:
Nou ja op zich handig Lily ware het niet dat het vakantiegeld ook weer voor andere dingen bedoeld was...

Vind gewoon het hele principe van eigen risico belachelijk, als je ziet wat we allemaal maandelijks betalen.....
Ja, ik ook, ik zou trouwens liever ¤ 14,= per maand extra betalen dan die ¤ 165,=.... ik kom er sowieso ieder jaar aan (ben een kreupel oud wijf)

Ook zo apart: de kosten van de NT-meting worden volledig vergoed en vallen buiten het eigen risico, maar die van het bloedonderzoek vallen daar niet buiten?? Echt.... zo krom.
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:00:12 #85
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81674959
.Boodschappen.

Ik doe het altijd op do-ochtend en op zat-ochtend. S op haar driewieler, R in de doek en dan de duowagen mee voor alle boodschappen. Je ziet de mensen altijd tellen en kijken zo van: "jeetje, hoeveel kinderen heeft die bij zich "

Wat een leuek foto's TF
pi_81674973
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij gaan vanavond even eten bij het tapasrestaurant hier verderop op het terras. Lekker vroeg, met Senna in de kidnerwagen, zodat het nog niet druk is en niemand last heeft van haar als ze er geen zin in heeft
Uit eten heb ik geen zin in met Jen, die heeft even een periode dat ze niet aan tafel wilt zitten...
pi_81674998
Oh en die 165 had ik ergens in feb al betaald... Elk jaar...
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:02:22 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81675058
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:54 schreef Soneal het volgende:

[..]

Ja, wel mooi, maar van een mooi bord kun je niet eten

Ik vind m waardeloos, zowel qua indeling als qua inkoop, ik kan het werkelijk niet uitstaan als er "verse" vleeswaren liggen die nog maar 2 dagen houdbaar zijn, of een 2-liter pak melk wat nog 2 dagen houdbaar is.

En gezien ik de boodschappen niet doe (en dus zeker niet bij de SdB) en degene die ze daar wel doet dat soort dingen gewoon niet ziet.... levert dat nog wel eens wat strijd op

Alleen de koffietafel is wel te doen eigenlijk
Ik was er vorige week toevallig en ik kon ook niks vinden, maar dacht dat het nieuwigheid was.
  Moderator donderdag 20 mei 2010 @ 15:02:34 #89
5428 crew  miss_sly
pi_81675063
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Uit eten heb ik geen zin in met Jen, die heeft even een periode dat ze niet aan tafel wilt zitten...
Ow, dat doet Senna nog prima en bovendien gaat ze in de wagen mee, dus heeft mevrouw haar eigen stoel!
Ik hoop dat het lekker gaat, we hebben het nog niet zo heel vaak gedaan, maar het mooie weer is zo verleidelijk om er even heen te wandelen straks
pi_81675105
Ben ook wel blij dat ik er nu al aanzit, scheelt weer voor de rest van het jaar
Maar gewoon.. nog even en je mag je maandelijkse kosten betalen en dan gewoon ook alle overige kosten die je maakt ik zie het gebeuren.

Maargoed, erover klagen heeft verder ook geen zin. Misschien moet ik mijn verzekering maar eens uitpluizen op waar ik allemaal recht op heb, en daar eens gebruik van gaan maken dan zal ik ze op kosten jagen ook en heb ik die ¤ 165 er zo uit
pi_81675280
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik denk dat ik weet welk restaurant dat is! Ik ben er nog nooit geweest. Hebben ze er lekker eten?

Ik vind dat pleintje aan de Hogeweg zo'n leuke plek om te eten. En heb je Polder op het Science Park wel eens geprobeerd? Heel kindvriendelijk en als het mooi weer is kun je er ook heerlijk buiten zitten en waan je je echt niet in Amsterdam.
pi_81675413
Lief dagboek,

Ik heb toch een partij last van een middagdip!!

Groetjes T.
pi_81675611
Fysiek of mentaal??
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:15:46 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81675685
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Lief dagboek,

Ik heb toch een partij last van een middagdip!!

Groetjes T.
Oh mag ik ook?
Snot... heel veel snot. Zoveel dat mijn tanden en tandvlees er zeer van doen. Bwuh...
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:16:22 #95
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_81675710
Lief Dagboek,

Vandaag kocht ik 3 halsters voor de pony's. Maar ik kom er met 2 thuis. Nu moet ik terug fietsen.

't Is lekker weer

gr. Oxy
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:17:27 #96
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81675765
[hekvandedam] ik heb gewoon een algemene baaldag! [/hekvandedam]

maar dippen en snot klinkt niet echt prettig. hmm. misschien ga ik het beleg dan nu toch mar even in de kast zetten.
pi_81675791
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:16 schreef Oxymoron het volgende:
Lief Dagboek,

Vandaag kocht ik 3 halsters voor de pony's. Maar ik kom er met 2 thuis. Nu moet ik terug fietsen.

't Is lekker weer

gr. Oxy
Is goed voor lijn...
pi_81675809
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh mag ik ook?
Snot... heel veel snot. Zoveel dat mijn tanden en tandvlees er zeer van doen. Bwuh...
Hooikoorts??

Vandaag zou een slechte dag zijn..
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:18:53 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81675831
Nee, dat zei mijn baas ook, maar daar heb ik eig. geen last van volgens mij.
Dit begon gisterenochtend al.
Ik denk dat dit de beloning voor het kamperen is.
pi_81675875
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh mag ik ook?
hoe doet je tandvlees pijn van snot? das wel heel erg.

Buuf, een pot chocopasta toevallig?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')