quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
1/3quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):quote:
Koopje van de weekquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):
- Blanke lak was van de rechter C-stijl.
- Lelijke roestplek op de dorpel bij de rechter achterdeur.
- Een gat van 10 cm weggeroest in dezelfde dorpel, wat verder naar achteren en onderen. Verder ook nog beginnende roestschade onder de auto.
- Flauwe deuk in linker achterdeur.
- Dakraampje werkt niet, zit vast met een stukje hout.
- Slechte banden (had ik opgelost door die van m'n oude te gebruiken, maar voor verkoop wel weer terug gezet natuurlijk).
- Aandrijfas rechts krom.
- Problemen met stationair toerental (na een koude start veel te hoog, en ook de neiging om veel te ver terug te zakken).
- Druklager wordt steeds sterker hoorbaar, toen ik hem wegdeed hoorde je hem gewoon ratelen.
Onder mijn bewind:
- Sleutel was afgebroken, zit nu een nagemaakte sleutel bij op basis van die twee stukken. Die sleutel werkt daarom maar aan één kant.
- Flauwe deuk in linker voorportier (ik had een tik tegen de deur gegeven toen de sleutel afbrak).
- Deuk net onder de C-stijl linksachter (laatste avond iets te enthousiast met een krik aan de slag geweest; ik verstapte mij en de krik kwam daar nogal hard tegen aan).
- Centrale deurvergrendeling uit de deur rechts achter gehaald; ik wilde de hele cv eruit halen maar dat was mij toch teveel werk. Ik heb het gewoon niet terug gezet want hij zou toch naar de sloop dacht ik
Ik kan mijn moeilijk voorstellen dat ze daar weer een 'zeer nette auto' van hebben weten te maken voor een paar honderd euro
Ghehehe, meestal wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediendquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Dingest het volgende:
Toen ik hem in september kocht heb ik zelfs nog minder voor moeten betalen dan dat hij nu wordt aangeboden
Waarom niet ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Anne het volgende:
Waarom doe je hem weg dan?
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehadquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehehe, meestal wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend
Straks als ik weer thuis ben zal ik de Benz ook eens op MP zetten; eens kijken of we daar een liefhebber voor kunnen strikken
Die prijs vond ik sowieso al aan de hoge kant, maar met dit verhaal erbij is het echt een prachtprijsjequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):
- Blanke lak was van de rechter C-stijl.
- Lelijke roestplek op de dorpel bij de rechter achterdeur.
- Een gat van 10 cm weggeroest in dezelfde dorpel, wat verder naar achteren en onderen. Verder ook nog beginnende roestschade onder de auto.
- Flauwe deuk in linker achterdeur.
- Dakraampje werkt niet, zit vast met een stukje hout.
- Slechte banden (had ik opgelost door die van m'n oude te gebruiken, maar voor verkoop wel weer terug gezet natuurlijk).
- Aandrijfas rechts krom.
- Problemen met stationair toerental (na een koude start veel te hoog, en ook de neiging om veel te ver terug te zakken).
- Druklager wordt steeds sterker hoorbaar, toen ik hem wegdeed hoorde je hem gewoon ratelen.
Onder mijn bewind:
- Sleutel was afgebroken, zit nu een nagemaakte sleutel bij op basis van die twee stukken. Die sleutel werkt daarom maar aan één kant.
- Flauwe deuk in linker voorportier (ik had een tik tegen de deur gegeven toen de sleutel afbrak).
- Deuk net onder de C-stijl linksachter (laatste avond iets te enthousiast met een krik aan de slag geweest; ik verstapte mij en de krik kwam daar nogal hard tegen aan).
- Centrale deurvergrendeling uit de deur rechts achter gehaald; ik wilde de hele cv eruit halen maar dat was mij toch teveel werk. Ik heb het gewoon niet terug gezet want hij zou toch naar de sloop dacht ik
Ik kan mijn moeilijk voorstellen dat ze daar weer een 'zeer nette auto' van hebben weten te maken voor een paar honderd euro
Ja, maar hij is duur en de pest voor het behoud van mijn RBWquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat je het een leuk speeltje vind, zei je.
Het is geen taxiquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehad
Ik weet het, en dus gaat hij preventief de deur uit; I can't help myself, dat geluid als je hem op zijn donder trapt is gewoon té lekkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:27 schreef Anne het volgende:
Leuke speeltjes zijn altijd duur. Maar dat van je RBW doe je zelf.
*mental note : deurscharnieren van de Chevy smerenquote:
Teflon spray werkte perfectquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
*mental note : deurscharnieren van de Chevy smeren
Daar heb je hulpmiddelen voorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet het, en dus gaat hij preventief de deur uit; I can't help myself, dat geluid als je hem op zijn donder trapt is gewoon té lekker![]()
Is ongeveer hetzelfde als een relatie met een heel lekkere chick hebben en d'r niet kunnen neuken omdat ze dan zwanger wordt; zonde en uitermate frustrerend
Got that, maar een yank heeft oldskool smeernippels op de scharnierenquote:
Daar heb je óók hulpmiddelen voor (of tegen actuallyquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb je hulpmiddelen voor.
Mijn neus is verbrand!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |