abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81669755

De OP

Leuke pta blunders
Tjabbo\'s fleshlight
Bojo\'s date begin Eind
Ook_Gek avatar blunder

foto's uit de sc

Leuke quotes uit het PTA SC archief
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik woon al 3/4 jaar samen.
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.

Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.

Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.

Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
1/3
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sex en Lada in één zin

*mompelt iets over anticonceptie
2/3
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
3/3
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden
pi_81669796
De vorieg wasnog niet dicht toen je dezeopende
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:06:09 #3
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81669915
PWND !
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81669973
Had er gelukkig amper moeite in gestoken
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:13:09 #5
182073 invine
blablabla etc.
pi_81670192
Wat een lelijke wagen :<
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_81670565
Issie zo zwaar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:32:39 #7
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_81670915
gatver wat is dat seks in oostblok autos

oostblokmeisjes daarentegen
pi_81671138
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:04 schreef invine het volgende:

[..]

Wat is er mis mee?
Toen ik hem weg deed (en toen ik hem al kocht, eigenlijk):
- Blanke lak was van de rechter C-stijl.
- Lelijke roestplek op de dorpel bij de rechter achterdeur.
- Een gat van 10 cm weggeroest in dezelfde dorpel, wat verder naar achteren en onderen. Verder ook nog beginnende roestschade onder de auto.
- Flauwe deuk in linker achterdeur.
- Dakraampje werkt niet, zit vast met een stukje hout.
- Slechte banden (had ik opgelost door die van m'n oude te gebruiken, maar voor verkoop wel weer terug gezet natuurlijk).
- Aandrijfas rechts krom.
- Problemen met stationair toerental (na een koude start veel te hoog, en ook de neiging om veel te ver terug te zakken).
- Druklager wordt steeds sterker hoorbaar, toen ik hem wegdeed hoorde je hem gewoon ratelen.

Onder mijn bewind:
- Sleutel was afgebroken, zit nu een nagemaakte sleutel bij op basis van die twee stukken. Die sleutel werkt daarom maar aan één kant.
- Flauwe deuk in linker voorportier (ik had een tik tegen de deur gegeven toen de sleutel afbrak).
- Deuk net onder de C-stijl linksachter (laatste avond iets te enthousiast met een krik aan de slag geweest; ik verstapte mij en de krik kwam daar nogal hard tegen aan).
- Centrale deurvergrendeling uit de deur rechts achter gehaald; ik wilde de hele cv eruit halen maar dat was mij toch teveel werk. Ik heb het gewoon niet terug gezet want hij zou toch naar de sloop dacht ik

Ik kan mijn moeilijk voorstellen dat ze daar weer een 'zeer nette auto' van hebben weten te maken voor een paar honderd euro
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:41:23 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81671294
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Dingest het volgende:

[..]

- Een gat van 10 cm weggeroest in dezelfde dorpel, wat verder naar achteren en onderen. Verder ook nog beginnende roestschade onder de auto.
- Slechte banden (had ik opgelost door die van m'n oude te gebruiken, maar voor verkoop wel weer terug gezet natuurlijk).
- Problemen met stationair toerental (na een koude start veel te hoog, en ook de neiging om veel te ver terug te zakken).
- Druklager wordt steeds sterker hoorbaar, toen ik hem wegdeed hoorde je hem gewoon ratelen.

Onder mijn bewind:
- Sleutel was afgebroken, zit nu een nagemaakte sleutel bij op basis van die twee stukken. Die sleutel werkt daarom maar aan één kant.
- Flauwe deuk in linker voorportier (ik had een tik tegen de deur gegeven toen de sleutel afbrak).
- Deuk net onder de C-stijl linksachter (laatste avond iets te enthousiast met een krik aan de slag geweest; ik verstapte mij en de krik kwam daar nogal hard tegen aan).
- Centrale deurvergrendeling uit de deur rechts achter gehaald; ik wilde de hele cv eruit halen maar dat was mij toch teveel werk. Ik heb het gewoon niet terug gezet want hij zou toch naar de sloop dacht ik

Ik kan mijn moeilijk voorstellen dat ze daar weer een 'zeer nette auto' van hebben weten te maken voor een paar honderd euro
Koopje van de week
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_81671428
Toen ik hem in september kocht heb ik zelfs nog minder voor moeten betalen dan dat hij nu wordt aangeboden
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:05:59 #11
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81672406
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Dingest het volgende:
Toen ik hem in september kocht heb ik zelfs nog minder voor moeten betalen dan dat hij nu wordt aangeboden
Ghehehe, meestal wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend

Straks als ik weer thuis ben zal ik de Benz ook eens op MP zetten; eens kijken of we daar een liefhebber voor kunnen strikken
pi_81672433
Waarom doe je hem weg dan?
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:09:08 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81672553
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Anne het volgende:
Waarom doe je hem weg dan?
Waarom niet ?
pi_81672752
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Waarom niet ?
Omdat je het een leuk speeltje vind, zei je.
pi_81672788
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ghehehe, meestal wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend

Straks als ik weer thuis ben zal ik de Benz ook eens op MP zetten; eens kijken of we daar een liefhebber voor kunnen strikken
Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehad
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:19:16 #16
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_81673044
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Dingest het volgende:

[..]

Onder mijn bewind:

Die prijs vond ik sowieso al aan de hoge kant, maar met dit verhaal erbij is het echt een prachtprijsje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:26:01 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81673344
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Anne het volgende:

[..]

Omdat je het een leuk speeltje vind, zei je.
Ja, maar hij is duur en de pest voor het behoud van mijn RBW
Daarbij is na dat 'leuke speeltje' ook de lol eraf, het is mijn auto niet; dat gevoel had ik toen we hem kregen, en ik heb nog seeds geen 'klik' met het ding..
Er komt ook de optie op inruil van een mooie nette 380, en dan schop ik de Linc er ook uit
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:13 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Jammer dat het geen diesel is, anders had ik serieus interesse gehad
Het is geen taxi

En ik denk dat hij ietwat boven het gemiddelde FOK! budget ligt
pi_81673416
Leuke speeltjes zijn altijd duur. Maar dat van je RBW doe je zelf .
pi_81673912
Geen piepende deuren meer ..
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:41:05 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81674080
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:27 schreef Anne het volgende:
Leuke speeltjes zijn altijd duur. Maar dat van je RBW doe je zelf .
Ik weet het, en dus gaat hij preventief de deur uit; I can't help myself, dat geluid als je hem op zijn donder trapt is gewoon té lekker
Is ongeveer hetzelfde als een relatie met een heel lekkere chick hebben en d'r niet kunnen neuken omdat ze dan zwanger wordt; zonde en uitermate frustrerend
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:41:38 #21
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81674108
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Geen piepende deuren meer ..
*mental note : deurscharnieren van de Chevy smeren
pi_81674382
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

*mental note : deurscharnieren van de Chevy smeren
Teflon spray werkte perfect
pi_81675378
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik weet het, en dus gaat hij preventief de deur uit; I can't help myself, dat geluid als je hem op zijn donder trapt is gewoon té lekker
Is ongeveer hetzelfde als een relatie met een heel lekkere chick hebben en d'r niet kunnen neuken omdat ze dan zwanger wordt; zonde en uitermate frustrerend
Daar heb je hulpmiddelen voor .

Mijn neus is verbrand!
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:13:12 #24
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_81675544
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:47 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Teflon spray werkte perfect
Got that, maar een yank heeft oldskool smeernippels op de scharnieren
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Daar heb je hulpmiddelen voor .

Mijn neus is verbrand!
Daar heb je óók hulpmiddelen voor (of tegen actually )

Veel plezier met de plakjes komkommer
pi_81675784
Ja, dat spul heb ik (nog) niet in huis .

Ik lees nu trouwens dit:

"Ga bij veel zon en hoge temperatuur de eerste drie dagen na de behandeling niet teveel in de zon zitten. De kans op extra zwelling is dan groot."

Wat doet Anne? Oeps. Ach ja, nu is het toch al te laat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')