De bank is ook net nieuw en de rest heb ik niet zoveel over te zeggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:44 schreef Whiteguy het volgende:
Maar komop zeg.. 30 vragen. Maak dan op zn minst ook een 'extended stemwijzer' ofzo, voor mensen die iets langer dan 30 vragen hun aandacht er bij kunnen houden.
Ik moet maar eens mijn eigen partij starten denk ik, want bijna alle partijen scoren laag
[..]
Wat op zijn beurt zeker weer slecht is voor de levensduur van de bank, de keukentafel, het aanrecht enzovoorts
Dat is te algemeen, daarmee kun je alle banken bedoelenquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:28 schreef Whiteguy het volgende:
Jup, in de context van piepen, kraken, en twijfelachtige betrouwbaarheid
Falersquote:De PvdA stuurt er op aan dat het kabinet alsnog stopt met de testfase van de JSF. PvdA-Kamerlid Eijsink wees in een debat op de grote vertragingen en financiële overschrijdingen bij de ontwikkeling van het vliegtuig, dat de F16 moet vervangen.
De PvdA wil dat de aanschaf van het eerste testtoestel wordt teruggedraaid en dat het tweede helemaal niet wordt gekocht.
Sleutelrol
De PvdA speelt een sleutelrol in het debat, want als de partij zich uit het project terugtrekt, is er geen meerderheid voor in de Kamer.
De discussie over de JSF leidde vorig jaar bijna tot een crisis, maar die werd op het laatste moment voorkomen.
Als ik plaats wat ik denk krijg ik een ban. Dus ik hou het netjes. De partij maakt hun reputatie qua draaideur partij maar weer eens als te duidelijk waar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:33 schreef Etcetera het volgende:
PVDA wil blijkbaar uit het JSF project stappen
C4, kom er maar in!
Denk aan je bloeddruk, denk aan je bloeddruk...quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Cobra4 het volgende:
Als ik plaats wat ik denk krijg ik een ban. Dus ik hou het netjes. De partij maakt hun reputatie qua draaideur partij maar weer eens als te duidelijk waar.
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddruk, denk aan je bloeddruk...
Er zat een betwetertje in de groep die niet door de cursisten zelf ter verantwoording geroepen werd. We hebben de afstand dus 3 keer met 5 kilometer verlengd. Toen kreeg de groep het door en sprak hem aan. 35 kilometer gelopen dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:38 schreef iamredleader het volgende:
Hoe was de wandeling vannacht, C4?
Soms duurt het even voor de boodschap aankomtquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Cobra4 het volgende:
Er zat een betwetertje in de groep die niet door de cursisten zelf ter verantwoording geroepen werd. We hebben de afstand dus 3 keer met 5 kilometer verlengd. Toen kreeg de groep het door en sprak hem aan. 35 kilometer gelopen dus.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Soms duurt het even voor de boodschap aankomt
Maar heel goed dat jullie de cursisten het zelf hebt laten oplossen
En nu mag het betwetertje gaan verzinnen hoe hij het goed kan gaan maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:48 schreef iamredleader het volgende:
Peer pressure, veel beter dan dat de baas zegt: "dat mag niet".
Goh, laten we dan de Betuwelijn, HSL, noord-zuidlijn, ov chipkaart, Haagse tramtunnel enzovoorts enzovoorts enzovoorts ook maar annuleren.quote:De PvdA stuurt er op aan dat het kabinet alsnog stopt met de testfase van de JSF. PvdA-Kamerlid Eijsink wees in een debat op de grote vertragingen en financiële overschrijdingen bij de ontwikkeling van het vliegtuig, dat de F16 moet vervangen.
Hij dacht o.a. dat hij beter kon kaartlezen dan diegene die wij hadden aangewezen. Wij hebben hem de kans gegeven dat te bewijzen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:52 schreef Etcetera het volgende:
Wat wist het betwetertje dan zoveel beter
Dat hopen we.quote:
quote:AMSTERDAM - Vier jaar na zijn diskwalificatie als winnaar van de Ronde van Frankrijk ten gevolge van het gebruik van verboden stimulerende middelen, heeft de Amerikaanse wielrenner Floyd Landis toegegeven een groot gedeelte van zijn carrière doping te hebben gebruik.
Floyd Landis proost in 2006 op zijn eindzege in de Tour de France. Later zou de Amerikaan betrapt worden op doping.
De coureur greep in zijn jaren in het peloton naar eigen zeggen naar middelen als EPO, testosteron, groeihormoon en insuline. Bovendien bediende hij zich meermaals van bloedtransfusie. Landis deed zij bekentenis gisteren tegenover de website van de Amerikaanse televisiezender ESPN.
Het dopegebruik vond naar eigen zeggen plaats in de periode dat hij onder contract stond bij US Postal en Phonak. Landis’ biecht is des te opmerkelijk, omdat hij in 2007 nog een boek schreef waarin hij zichzelf vrij pleitte van de beschuldiging een notoire gebruiker van stimulantia te zijn.
Landis verklaarde dat hij in die tijd niet de enige was die zich bediende van illegale middelen. Volgens de Amerikaan volgden erkende Amerikaanse coureurs als Lance Armstrong, George Hincapie, Levi Leipheimer en Dave Zabriskie zijn voorbeeld. Armstrong heeft inmiddels laten weten voor de start van de vijfde etappe van de Ronde van Californië met een officiële verklaring te komen naar aanleiding van Landis’ beschuldiging. Ook Hincapie en Zabriskie hebben aangekondigd vandaag Landis van repliek te dienen.
Vanaf 2002 heeft hij systematisch epo, testosteron en groeihormoon gebruikt. De Amerikaan zegt zelfs dat hij jaarlijks 90.000 dollar spendeerde aan verboden middelen en methoden. De e-mails waarin hij zijn bekentenissen doet, zijn verstuurd aan officials van de internationale wielrenunie, het antidopingbureau en sponsors. „Als ik nu niet beken, is het verder zinloos”, aldus Landis. „Het punt is bereikt dat ik anders mijn geloofwaardigheid verlies.”
Landis beschuldigt in een van de mails Armstrong en zijn toenmalige ploegleider Johan Bruyneel van het aanzetten tot dopinggebruik. In een mail van 30 april aan de voorzitter van USA Cycling stelt de renner dat Bruyneel hem in 2002 het gebruik van bloeddoping en groeihormonen aanraadde. Bruyneel was toen ploegleider van Landis bij US Postal. Armstrong zou hem hebben geholpen met het dopinggebruik zelf. „We hadden er gesprekken over op de training en hij legde me uit waarom bloedtransfusies nodig waren om de epo-testen te omzeilen.”
Zullen die mensen die geld gegeven hebben nu hun geld terug krijgen ?>quote:Floyd Fairness Fund Launched
NEW YORK, January 4 /PRNewswire/ --
- Fund to Fight for Fair Treatment for Floyd Landis and Advocate Advances in Best Practice in Anti-Doping in Sport
Supporters of 2006 Tour de France Champion Floyd Landis today launched the Floyd Fairness Fund (FFF) (www.floydfairnessfund.org), an initiative supporting Landis in his efforts to clear his name of unsubstantiated doping allegations. The FFF will provide Floyd resources focused on attaining a fair and just hearing to retain his 2006 Tour de France title, and to return as soon as possible to his full time career and passion -- bicycle racing.
By championing Floyd's cause, the FFF hopes to establish a legacy of advocacy for athletes' rights to compete in fair and clean sport by advancing best practice standards in anti-doping testing and enforcement. The Fund is seeking to raise some US$2million to cover legal and other professional fees and expenses in connection with Floyd's defense. Despite their lack of adherence to individual rights and due process -- and lack of accountability and transparency -- the sports bureaucracies pursuing Floyd are funded in large part by multi-million dollar grants of U.S. taxpayer dollars and have financial and human resources that far outstrip those of even a professional athlete of Floyd's accomplishments.
FFF executive director Michael Henson said, "Since the faulty lab results last July, Anti-Doping Organizations and sports federations have leveled -- through leaks and media interviews -- unsubstantiated doping allegations without adherence to the fundamental moral code that protects human rights in democratic societies."
Henson added, "Floyd has been subject to a public 'show trial' conducted by sports bureaucrats who have engaged in a campaign to discredit his achievements with little scientific or technical competency and even less interest in determining the facts behind his faulty test. We have clear, publicly available evidence that proves Floyd won clean. The FFF is committed to provide Floyd the professional resources to ensure that science, fact and due process decry their unsubstantiated allegations."
An FFF advisory board is being established that includes leaders in the fields of finance, politics, sport, law and science. For more information on the FFF, to make a donation or to get involved, please visit www.floydfairnessfund.org.
About the Floyd Fairness Fund
The Floyd Fairness Fund was established to support Floyd Landis against unsubstantiated doping allegations, provide the means to attain fairness for Floyd and bring justice to those responsible for misconduct in this case.
Dat zijn we hier toch allemaalquote:
kom kom, je woont in Amsterdam of je woont in Amsterdam.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef MadMaster het volgende:
Zo, weer thuis na een dag file-leed...
Via Spotifyquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Via Spotify? Op die manier heb ik em gisteren geluisterd
Hmmm maar je kunt ook best verhuizen als je zwanger bentquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ok, dan verder,
Etsie valt af,
B., wyccie (denk ik), Nesle en Tanjaa zijn nog te druk met de studie
PS heeft voor zo ver we weten nog geen plannen om zich definitief in de US of A te vestigen
Diaan heeft het al gehad, of er moet nog een derde bij komen
en MaJo en Soempie moeten eerst verhuizen voordat ze zich kunnen uitleven
en voor zover ik weet hebben mannen er niet zoveel last van
Geen idee dus
zeker weten de tweedequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
welke zijn het leukst:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
voor Lennon...
Verrassende wending/ conclusiequote:Op donderdag 20 mei 2010 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmm maar je kunt ook best verhuizen als je zwanger bent
En Soempie heeft dit topic geopend!!!![]()
Preciesquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik denk dat ik dat wel leuk ga vinden
Kan ik nog eens makkelijk andere muziek leren kennen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ok, dan verder,
Etsie valt af,
B., wyccie (denk ik), Nesle en Tanjaa zijn nog te druk met de studie
PS heeft voor zo ver we weten nog geen plannen om zich definitief in de US of A te vestigen
Diaan heeft het al gehad, of er moet nog een derde bij komen
en MaJo en Soempie moeten eerst verhuizen voordat ze zich kunnen uitleven
en voor zover ik weet hebben mannen er niet zoveel last van
Geen idee dus
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mijn nieuwe schoenen zijn vandaag bezorgd en zitten heerlijkIk heb ze nu aan om thuis inte lopen.
Hebben jullie deze stemwijzer al gedaan?
Hoezo specifieke vraag?quote:Bent u lid van het Koninklijk Huis of Commissaris van de Koningin met een betaalde bijbaan?
Inderdaad.... de vraagstelling is soms toch vreemd... maar de partij waarop ik denk te gaan stemmen, kreeg bij mij de meeste punten.quote:
jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en mijn nieuwe schoenen zijn vandaag bezorgd en zitten heerlijkIk heb ze nu aan om thuis inte lopen.
Hebben jullie deze stemwijzer al gedaan?
PvdA?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad.... de vraagstelling is soms toch vreemd... maar de partij waarop ik denk te gaan stemmen, kreeg bij mij de meeste punten.
Iemand kopje thee met koekje?
Nee, dat leeft hier niet, volgens mij is dat meer iets voor Zaandam, Haarlem e.o.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He TM, moet jij nu zaterdag luilak gaan vieren?
Ik stond in de file op de A10, op de A1 en op de A27, heen en terug.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kom kom, je woont in Amsterdam of je woont in Amsterdam.
Je moet er iets voor over hebben
Dat is idd een zeer waardeloos stuk om af te moeten leggenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik stond in de file op de A10, op de A1 en op de A27, heen en terug.
Too much...
Hier zon en warmquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
regenregenregen...
Als jij, als alles knuffelaar, PvdA gaat stemmen, met de op dit moment beschikbare informatie, dan dien je opgenomen te worden in een gesticht.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmm van stemwijzer moet ik PvdA stemmen. Was ik nou net van plan(Yes we COHEN!) haha
Je moet Soho ook vermijden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:![]()
een paar dagen londen is wel vermoeiend zeg
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |