quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erg vinden als de finale Nederland - Duitsland is ?
Landverraad zeg ik je!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als juichen als er een penalty door Nederland wordt gemist
ik geloof niet dat ik je begrijpquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als juichen als er een penalty door Nederland wordt gemist
De laatste woorden van Jack van Gelder. Alvast een RIPquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
goedemiddag. Ik ben derek ogilvie en de geest van rinus michels zegt dat wij in de finale winnen van portugal met 2-1 in de verlenging. Stekelenburg maakt gelijk in minuut 90+3 als hij naar voren komt in een corner. Robben stift de bal erin in minuut 118. C.Ronaldo moet huilen
GoedeMIDDAG tongquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste woorden van Jack van Gelder. Alvast een RIP
Goeiemorgen.
Middag ? Ik moet nog ontbijten.quote:
Als ik honger krijg.quote:
quote:
Zou kunnen. Gisteren waren het andere tijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ontbijt om 17:00 uur, Lunch 22:00 uur, Diner 3:00 uur??? En dan ga je slapen tot 16:30 uur en dan begint het weer opnieuw?
Klik maar op het linkje dat ik net postte.quote:
ja en dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje dat ik net postte.
Dat gaat over voetbal.quote:
Goeiemorgen Remlof.quote:
Valt wel mee.quote:
Ook dat jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedenavondStormlooptopic
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |