abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81469669
1e keer tijdens het 1e optreden van Irene Moors en de smurfen (smurfenhouse y0). 3 of 4 jaar geleden bij Ter land, ter zee en in de lucht met wat studiegenoten (waarvan er 1 nu 4 tanden mist dankzij een ongelukje met ons voertuig). En vorig jaar bij TV Twente o.i.d. (iig een tv zender uit die uithoek) met de Dakar auto van m'n studie
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos
pi_81471389
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:13 schreef _Midnight_ het volgende:
Ik en Bibi zijn ooit bij een opname van Paul de Leeuw geweest.
Geen idee meer wanneer het ongeveer was maar er kwam een "gabber-oma" in voor.
(hakkuh-hakkuh-hakkuh-hakkuh!)

Was wel behoorlijk manipulerend allemaal. We kregen voor de camera's gingen draaien allerlei instructies: "Jullie moeten allemaal lachen en net doen alsof je de tijd van je leven hebt". En applaudiseren als het bordje met "applaus" gaat branden.
Dat soort dingen.

Al met al een niet onaardige ervaring
Vergeet je onze onvergetelijke optreden bij Menno Buch niet? Gezellig met Yvonne
pi_81471412
Op de lokale tv, 'Zwaaien naar Zoetermeer'.
pi_81472622
Ik ben verdomme nog nooit op tv geweest.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 23:09:33 #30
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_81473008
ik zat ooit bij Kassa op de tribune :-(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_81473057
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
ik zat ooit bij Kassa op de tribune :-(
Wat een sadness.
pi_81479461
Heel lang geleden, bij Stuif es In

Redactie Frontpage zondag 16 mei 2010 @ 19:09:55 #33
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_81500040
Mijn hele leven wist ik buiten schot te blijven, tot ik in 1992-1993 naar het astmacentrum in Hilversum ging. Zoals jullie weten, is Hilversum mediastad nummer 1 (sorry Aarsmeer) en waren gezondheidsprogramma's dankzij de opkomende commerciële zenders booming business. Zo speelde ik de hoofdrol tijdens de kerstaflevering van Gezondheid, met een toen nog retestrakke en volspuitwaardige Manuela Kemp.

Zo moest ik als astmapatiëntje voetballen en benauwd worden, hardlopen op een loopband en naar het AMC met mijn pa. De voice-over (Han Pekel) vertelde dat ik elke maand naar mijn kinderarts in het AMC ging. Ik had die gast nog nooit eerder gezien man!

Verder nog in gezondheidsprogramma's geweest van een EO-programma en bij Klokhuis, allemaal vanwege mijn astma.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_81500134
Ik ben ooit voorbij gekomen in de babbelbox van Man Bijt Hond
pi_81500184
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Je weet dat daar veelal de onrendabelen aan het woord komen?
pi_81500514
Ongetwijfeld, ik kom het laatste jaar dagelijks op het Waterlooplein en daar worden zo vaak sfeerbeelden geschoten. Ik zit er vast wel een paar keer tussen, maar heb mijzelf nog nooit teruggezien.
  maandag 17 mei 2010 @ 13:39:38 #37
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_81532291

Een keer bij een of andere sponsor/postcode/bingo loterij programma. HEt was de bedoeling om met je vereniging één of ander lullig record te verbreken. We zijn met de zwemclub op komen dagen in Aalsmeer om te falen bij het touwtje springen.
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:10:32 #38
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_81575892
Ik heb ooit in het publiek gezeten bij Het Lagerhuis. En ooit bij Pulse (was een talkshow van Reinout Oerlemans).
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
  donderdag 20 mei 2010 @ 09:33:37 #39
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_81662647
Op de achtergrond bij een een of ander EO-programma. Er werd bij onze school gefilmd en ik had net een tentamen verneukt , je ziet me dan ook hartgrondig vloeken
Verder met de hobby (reenactment) bij Klokhuis en een documentaire... En héél veel bij lokale zenders...
pi_81662754
Disneyparade, en ook de babbelbox van man bijt hond, veronica goes back home en regio-tv.
pi_81710486
Ik ben ooit door RTV Utrecht geinterviewd bij een Emilie Autunm concert. Maar aangezien ik die zender niet kan ontvangen weet ik niet of het is uitgezonden
pi_81710566
Met telekids en een keer met een of ander christelijk programma. en verder uhhh nie echt.
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2010 @ 11:14:47 #43
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_81710862
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Urquhart het volgende:
dus je bent een 80+er of een tokkie ?
:')
pi_81710965
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef tong80 het volgende:
Belde ooit impulsief op een advertentie in de Volkskrant.
Ze wilden eindelijk eens een serieuse voetbalkwis bij de KRO.
Ik bellen kwam door de eerste telefonische voorronde.
Daarna naar twee andere voorrondes geweest in Amsterdam. Dat is al wat voor een boertje uit Zaltbommel.
Derk Bolt de hand geschud, die vent van spoorloos organiseerde het.
1500 kandidaten en ik zat bij de 50 deelnemers in de uitzending.
Maar dat was niet de bedoeling ik schrik me dood. ik kwam op TV.
De uitzendingendag. Ze vroegen of ik iets anders wilde aantrekken dan het zwarte T-Shirt. Tuurlijk deed ik dat niet. Tong is in het zwart.
Afijn ik had de eerste tien vragen goed. De presentator Tom van het Hek moest lachen, de broer van....
Ik haalde als meest briljante kandidaat de finale
Ik zweette nog steeds als een Kangoeroe die een zesling moet dragen.
Finale was multiple choiche, je moet weten dat ik een weegschaal ben en al twijfel of ik het Kruidvat of de Etos in moet.
Ik werd dus tweede.
Eeuwige roem. Maar geen poen.

Netjes
*verwijderd door Admin*
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:17:42 #45
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_81710975
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef tong80 het volgende:
Belde ooit impulsief op een advertentie in de Volkskrant.
Ze wilden eindelijk eens een serieuse voetbalkwis bij de KRO.
Ik bellen kwam door de eerste telefonische voorronde.
Daarna naar twee andere voorrondes geweest in Amsterdam. Dat is al wat voor een boertje uit Zaltbommel.
Derk Bolt de hand geschud, die vent van spoorloos organiseerde het.
1500 kandidaten en ik zat bij de 50 deelnemers in de uitzending.
Maar dat was niet de bedoeling ik schrik me dood. ik kwam op TV.
De uitzendingendag. Ze vroegen of ik iets anders wilde aantrekken dan het zwarte T-Shirt. Tuurlijk deed ik dat niet. Tong is in het zwart.
Afijn ik had de eerste tien vragen goed. De presentator Tom van het Hek moest lachen, de broer van....
Ik haalde als meest briljante kandidaat de finale
Ik zweette nog steeds als een Kangoeroe die een zesling moet dragen.
Finale was multiple choiche, je moet weten dat ik een weegschaal ben en al twijfel of ik het Kruidvat of de Etos in moet.
Ik werd dus tweede.
Eeuwige roem. Maar geen poen.

Is dit te vinden op youtube?
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_81711198
Bij Sex voor de Buch
*verwijderd door Admin*
pi_81867968
Bij de suprise show van Henny Huisman

Ik had toen 8 gratis kaartjes weten te bemachtigen... iedereen vragen die mee wilde, maar iedereen dacht dat ik voor hun een brief geschreven had en dat ze daarom mee moesten. Heb moeten verzekeren dat dat niet het geval was. Hoop lol gehad onderweg in de trein en daar aan gekomen in de studio haalde ik de kaartjes op. Voorgangers moesten 15 gulden betalen...en ik kreeg ze gratis mee. Weer argwaan natuurlijk van degene die mee waren
Weet niet veel meer van die show, alleen dat Coby en Stefan erin voor kwamen (trouwen met miljonair) en Lionell Richie
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 mei 2010 @ 16:57:39 #48
7889 tong80
Spleenheup
pi_81876379
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef slaveloos het volgende:

[..]

Is dit te vinden op youtube?
Heb er al eens over nagedacht of een vriend van me het er op kan zetten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_81877050
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heb er al eens over nagedacht of een vriend van me het er op kan zetten.

Was je op tv ook de grote baas?
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 mei 2010 @ 17:18:24 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_81877412
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:10 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Was je op tv ook de grote baas?
Volgens mij deed ik het niet slecht. Van het Hek moest om me lachen. En dat wil wat zeggen als je broer Youp heet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')