Vergeet je onze onvergetelijke optreden bij Menno Buch niet? Gezellig met Yvonnequote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:13 schreef _Midnight_ het volgende:
Ik en Bibi zijn ooit bij een opname van Paul de Leeuw geweest.
Geen idee meer wanneer het ongeveer was maar er kwam een "gabber-oma" in voor.
(hakkuh-hakkuh-hakkuh-hakkuh!)
Was wel behoorlijk manipulerend allemaal. We kregen voor de camera's gingen draaien allerlei instructies: "Jullie moeten allemaal lachen en net doen alsof je de tijd van je leven hebt". En applaudiseren als het bordje met "applaus" gaat branden.
Dat soort dingen.
Al met al een niet onaardige ervaring
Je weet dat daar veelal de onrendabelen aan het woord komen?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ooit voorbij gekomen in de babbelbox van Man Bijt Hond
dus je bent een 80+er of een tokkiequote:Op zondag 16 mei 2010 19:12 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben ooit voorbij gekomen in de babbelbox van Man Bijt Hond
Netjesquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef tong80 het volgende:
Belde ooit impulsief op een advertentie in de Volkskrant.
Ze wilden eindelijk eens een serieuse voetbalkwis bij de KRO.
Ik bellen kwam door de eerste telefonische voorronde.
Daarna naar twee andere voorrondes geweest in Amsterdam. Dat is al wat voor een boertje uit Zaltbommel.
Derk Bolt de hand geschud, die vent van spoorloos organiseerde het.
1500 kandidaten en ik zat bij de 50 deelnemers in de uitzending.
Maar dat was niet de bedoeling ik schrik me dood. ik kwam op TV.
De uitzendingendag. Ze vroegen of ik iets anders wilde aantrekken dan het zwarte T-Shirt. Tuurlijk deed ik dat niet. Tong is in het zwart.
Afijn ik had de eerste tien vragen goed. De presentator Tom van het Hek moest lachen, de broer van....
Ik haalde als meest briljante kandidaat de finale
Ik zweette nog steeds als een Kangoeroe die een zesling moet dragen.
Finale was multiple choiche, je moet weten dat ik een weegschaal ben en al twijfel of ik het Kruidvat of de Etos in moet.
Ik werd dus tweede.
Eeuwige roem. Maar geen poen.
Is dit te vinden op youtube?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:27 schreef tong80 het volgende:
Belde ooit impulsief op een advertentie in de Volkskrant.
Ze wilden eindelijk eens een serieuse voetbalkwis bij de KRO.
Ik bellen kwam door de eerste telefonische voorronde.
Daarna naar twee andere voorrondes geweest in Amsterdam. Dat is al wat voor een boertje uit Zaltbommel.
Derk Bolt de hand geschud, die vent van spoorloos organiseerde het.
1500 kandidaten en ik zat bij de 50 deelnemers in de uitzending.
Maar dat was niet de bedoeling ik schrik me dood. ik kwam op TV.
De uitzendingendag. Ze vroegen of ik iets anders wilde aantrekken dan het zwarte T-Shirt. Tuurlijk deed ik dat niet. Tong is in het zwart.
Afijn ik had de eerste tien vragen goed. De presentator Tom van het Hek moest lachen, de broer van....
Ik haalde als meest briljante kandidaat de finale
Ik zweette nog steeds als een Kangoeroe die een zesling moet dragen.
Finale was multiple choiche, je moet weten dat ik een weegschaal ben en al twijfel of ik het Kruidvat of de Etos in moet.
Ik werd dus tweede.
Eeuwige roem. Maar geen poen.
Heb er al eens over nagedacht of een vriend van me het er op kan zetten.quote:
Was je op tv ook de grote baas?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er al eens over nagedacht of een vriend van me het er op kan zetten.
Volgens mij deed ik het niet slecht. Van het Hek moest om me lachen. En dat wil wat zeggen als je broer Youp heet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |