Ja heerlijk. Zondag naar een festival geweest, heerlijk met die zonquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heerlijk weekend gehad! Flink verbrand! Nu heb ik au! Zit ik hier in pak op mijn werk
En jou weekend?
hier is het nog prachtig weerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Zondag naar een festival geweest, heerlijk met die zonEn gister met oma naar de open dag van een boerderij, wat wel lachen was.
Jammer dat het mooie weer nu weer een beetje afgelopen is.
Handbalquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier is het nog prachtig weer
Gisteren de hele dag op het handbalveld gestaan. Verbrande kop en knieholtes...
hier is het nog prachtig weer!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Zondag naar een festival geweest, heerlijk met die zonEn gister met oma naar de open dag van een boerderij, wat wel lachen was.
Jammer dat het mooie weer nu weer een beetje afgelopen is.
het windje is nog wat dun, maar uit de wind is het heerlijkquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Misschien nog wel warmer dan gister
nou ik hoop het niet, ik moet straks nog 1 uur en 15 minuten terug fietsen!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:49 schreef iBenny het volgende:
Ze zeiden ook over vandaag dat het zou regenen...
Dat zie ik dus helemaal niet gebeuren
ik heb heul geen regen besteldquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
Er staat minder wind inderdaad
Morgen gaat het regenen
wij hebben vannacht een harde regenbui gehadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb heul geen regen besteld
Hoewel een buitje over de paddocks en buitenrijbak geen kwaad zou kunnen.
Wat een stofbende...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
Nee, joh..
De finale wordt [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
Nee, joh..
De finale wordt [ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Ook dat zou ik niet erg vindenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij mijn poule wint Duitsland in de halve finale van Spanje en wij van Frankrijk zodat we een Nederland-Duitsland als finale hebben
Denken dat Frankrijk ver komtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Bij mijn poule wint Duitsland in de halve finale van Spanje en wij van Frankrijk zodat we een Nederland-Duitsland als finale hebben
Een huilende Ronaldo zou het WK wel compleet maken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
goedemiddag. Ik ben derek ogilvie en de geest van rinus michels zegt dat wij in de finale winnen van portugal met 2-1 in de verlenging. Stekelenburg maakt gelijk in minuut 90+3 als hij naar voren komt in een corner. Robben stift de bal erin in minuut 118. C.Ronaldo moet huilen
Erg vinden als de finale Nederland - Duitsland is ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel... Finale moet gewoon Nederland - Spanje worden
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erg vinden als de finale Nederland - Duitsland is ?
Landverraad zeg ik je!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als juichen als er een penalty door Nederland wordt gemist
ik geloof niet dat ik je begrijpquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als juichen als er een penalty door Nederland wordt gemist
De laatste woorden van Jack van Gelder. Alvast een RIPquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
goedemiddag. Ik ben derek ogilvie en de geest van rinus michels zegt dat wij in de finale winnen van portugal met 2-1 in de verlenging. Stekelenburg maakt gelijk in minuut 90+3 als hij naar voren komt in een corner. Robben stift de bal erin in minuut 118. C.Ronaldo moet huilen
GoedeMIDDAG tongquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste woorden van Jack van Gelder. Alvast een RIP
Goeiemorgen.
Middag ? Ik moet nog ontbijten.quote:
Als ik honger krijg.quote:
quote:
Zou kunnen. Gisteren waren het andere tijdenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ontbijt om 17:00 uur, Lunch 22:00 uur, Diner 3:00 uur??? En dan ga je slapen tot 16:30 uur en dan begint het weer opnieuw?
Klik maar op het linkje dat ik net postte.quote:
ja en dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klik maar op het linkje dat ik net postte.
Dat gaat over voetbal.quote:
Goeiemorgen Remlof.quote:
Valt wel mee.quote:
Ook dat jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GoedenavondStormlooptopic
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |