abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81666591
ja want 10 jaar immigratie kost 72 miljard euro tenslotte
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:41:13 #82
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81666784
Ik ben benieuwd hoeveel blonde, blanke Nederlandse kinderen de eerste tien jaar van hun aanwezigheid in Nederland kosten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:43 #83
3542 Gia
User under construction
pi_81667391
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:41 schreef Viajero het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel blonde, blanke Nederlandse kinderen de eerste tien jaar van hun aanwezigheid in Nederland kosten.
Wat doet dat ertoe? Die zijn hier geboren en hebben er recht op hier geld te kosten.

Iemand die ergens anders is geboren moet gewoon niet hier geld gaan kosten, maar lekker daar blijven.
pi_81667489
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat doet dat ertoe? Die zijn hier geboren en hebben er recht op hier geld te kosten.

Iemand die ergens anders is geboren moet gewoon niet hier geld gaan kosten, maar lekker daar blijven.
Dus immigranten mogen belasting betalen maar als hun kind bijvoorbeeld een inenting nodig heeft moeten ze oprotten ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:00:47 #85
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81667573
quote:

[..]

wat dat ertoe doet is dat het over de eerste tien jaar gaat. mensen hebben in het begin vaak meer hulp nodig, als ze eenmaal op eigen benen staan dan dragen ze meer bij.

Ik wil niet zeggen dat er geen problemen zijn, want die zijn er wel degelijk. Maar ik geloof niet dat immigratie op de lange termijn nadelig is.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_81667840
quote:

[..]

Dus jij vindt dat we Maxima uit moeten zetten?
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:56:08 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81669496
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef Gia het volgende:
Gewoon grenzen dicht en een beleid zoals andere landen dat ook kennen: Heb je hier iets bij te dragen dat geen enkele autochtoon kan doen, dan ben je welkom.

Verder alleen een dubbele nationaliteit in geval van gemengd huwelijk. Anders blijf je maar fijn je oorspronkelijke nationaliteit behouden als je er niet van af komt.
Geen importhuwelijken tussen vreemdeling en vreemdeling. Dan gaan ze maar op den vreemde wonen.

Binnen enkele jaren zijn we uit de problemen, financieel gezien. En hoeven we niet te bezuinigen en niet tot het 67ste te werken.

Ontwikkelingshulp, prima, maar eigen volk eerst.
Als ik voor mijn kinderen geen ijsje kan kopen, gooi ik ook niks in de collectebus.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:58:02 #88
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81669581
Dat ijsje voor je kind kan een kind in Afrika 5 dagen voeden.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:59:01 #89
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_81669616
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:58 schreef ethiraseth het volgende:
Dat ijsje voor je kind kan een kind in Afrika 5 dagen voeden.
Dan moet het kindje wel daar blijven
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:00:36 #90
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81669687
Zodra zwakke economieen zich ontwikkelen neemt de immigratie vanuit dat land meteen af. Helaas helpt het huidige beleid voor geen meter omdat we landen eerst kapotmaken en dan noodhulp sturen. En dan staan we verbaasd te kijken als mensen vluchten voor de ellende.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:04:04 #91
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81669842
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef ethiraseth het volgende:
Zodra zwakke economieen zich ontwikkelen neemt de immigratie vanuit dat land meteen af. Helaas helpt het huidige beleid voor geen meter omdat we landen eerst kapotmaken en dan noodhulp sturen. En dan staan we verbaasd te kijken als mensen vluchten voor de ellende.
Klopt. Als er iets te halen valt, zijn we er als de kippen bij, maar als men iets terug wil, dan is de liefde over.
Oja, behalve als we onze troep daar willen dumpen om er geld mee te verdienen of om van onze gevaarlijke troep af te zijn.
  † In Memoriam † donderdag 20 mei 2010 @ 13:27:42 #92
230491 Zith
pls tip
pi_81670714
quote:
Klopt, al moet ik daarbij wel zeggen dat Europese landen op het moment gewoon toekijken hoe de VS en China Afrikaanse landen leegkopen en zelf de boot missen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:31:48 #93
111528 Viajero
Who dares wins
pi_81670872
quote:
We. Mensen daar kunnen niets zonder de blanken, alles wat daar gebeurt, goed of slecht, is een direct gevolg van wat blanken doen. De mensen daar hebben natuurlijk niet het denkniveau dat wij hebben, dus hebben ze ook geen verantwoordelijkheid voor hun eigen situatie.

Ik blijf het vreemd vinden dat juist mensen die claimen zo meevoelend te zijn tegelijkertijd zo'n enorme racistische minachting tov Afrikanen laten zien.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:46:30 #94
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81671515
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:27 schreef Zith het volgende:

[..]

Klopt, al moet ik daarbij wel zeggen dat Europese landen op het moment gewoon toekijken hoe de VS en China Afrikaanse landen leegkopen en zelf de boot missen
Tsja, van wat er nog over is, na de leegroof van Europa.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:48:55 #95
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81671614
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

We. Mensen daar kunnen niets zonder de blanken, alles wat daar gebeurt, goed of slecht, is een direct gevolg van wat blanken doen. De mensen daar hebben natuurlijk niet het denkniveau dat wij hebben, dus hebben ze ook geen verantwoordelijkheid voor hun eigen situatie.

Ik blijf het vreemd vinden dat juist mensen die claimen zo meevoelend te zijn tegelijkertijd zo'n enorme racistische minachting tov Afrikanen laten zien.
Wil je ontkennen dat het Westen niet een gigantische invloed heeft op Afrikaanse economieėn?
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:50:25 #96
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81671676
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

De mensen daar leven volgens een ander cultuur en patroon. Er zijn andere dingen belangrijk geweest tot nu toe. Dingen die in het westen op de achtergrond zijn geraakt.
In Afrika heeft men de achterstand van de technologie en uiteraard ook mbt oplossingen van grote problemen.
Het westen had er al eerder voor moeten zorgen dat de technologische kennis overgedragen werd, dan waren mensen neit aangewezen op de welvaart van het westen.
Een belangrijke reden voor het westen om dat niet te doen is ook uit eigenbelang. Ze hebben natuurlijk ook geen zin om de welvaart van deze aardkloot te delen. Denk aan het ijsje dat eerder genoemd werd.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:57:48 #97
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81674861
ik snap dat de plee schoonmaken op mijn werk nou niet het meest toffe en goed betaalde werk is, maar toch ben ik dankbaar dat ik elke ochtend mijn behoefte kan doen op een schone plee.

wordt straks leuk als we die laag betaalde baantjes mogen weggeven aan de blanke bankhanger...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81679333
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 07:40 schreef ethiraseth het volgende:
Hmm ja. Alleen komen er geen 25000 per jaar bij. De immigratie ligt meer onder de 10.000 de laatste jaren aangezien een groot deel van wat er binnenkomt gecompenseerd wordt door vertrekkende allochtonen. Dus die cijfers kan je door een factor 2,5 tot 5 delen.
Nee da kun je niet, het saldo heeft te maken met de doelgroepen berekening, maar emigranten met hun IQ en EQ bagage is een volstrekt andere groep dan de IQ en EQ immigrant die naar naar nederland komt.
nothing will change without a rebel
pi_81702386
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef JohnLocke het volgende:

Dat geldt dus in ieder geval niet voor de Marokkanen, Turken, Polen, Bulgaren en Roemenen. Die schrijnende gevallen zijn maar een heel klein deel, de meeste zijn gewoon gelukszoekers.
Nee, die zijn broodnodig. Zonder Polen is heel het Westland binnen een jaar failliet. Dat kost ook wel een miljardje of wat

Of dacht je dat de Nederlanders dat werk wel gaan doen? En als je ze dwingt om dat werk te gaan doen, dat ze dat dan daadwerkelijk gemotiveerd gaan doen met een productiviteit die te vergelijken valt met de Polen? Gaan al die Westlandse boeren alsnog failliet.

Ik zie dagelijks prestatiegrafiekjes langskomen en de Pjotr's en Patrycja's presteren bijkans 2x zoveel als de Pieten en de Shirleys.

Die Polen zitten overigens niet in het onderzoek hoor, want die leveren netto heel erg veel geld op.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:45 schreef Mutant01 het volgende:
Binnen 1 generatie was dat getal gedaald tot net iets boven replacement-ratio.
Haha ja. Van 5.1 kind per gezin naar 2.1. Nog wel hoger dan onze vergrijzende allochtoon uiteraard (1.7 ofzo?). Wat Nederland moet doen is het Zwitserse model toepassen. Tijdelijke visa's. Geen werk? Land uit.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_81702909
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee, die zijn broodnodig. Zonder Polen is heel het Westland binnen een jaar failliet. Dat kost ook wel een miljardje of wat

Of dacht je dat de Nederlanders dat werk wel gaan doen? En als je ze dwingt om dat werk te gaan doen, dat ze dat dan daadwerkelijk gemotiveerd gaan doen met een productiviteit die te vergelijken valt met de Polen? Gaan al die Westlandse boeren alsnog failliet.

Ik zie dagelijks prestatiegrafiekjes langskomen en de Pjotr's en Patrycja's presteren bijkans 2x zoveel als de Pieten en de Shirleys.

Die Polen zitten overigens niet in het onderzoek hoor, want die leveren netto heel erg veel geld op.
Misschien is dit alleen nog iets in het Oosten des lands, maar Polen en andere Oost-Europeanen zijn hier onevenredig vaak betrokken bij misdrijven zoals inbraak en zaken als agressief goud verkopen aan de snelweg. Plus dat ik de indruk heb dat dronken rijden voor Polen vrij normaal is. Niet voor niets worden in Limburg nu verkeersregels uitgegeven in het Pools.

Dus ik vind het de grotere winsten van hebberige tuinders niet waard om die ellende binnen te halen. Dan maken we weer dezelfde fout als altijd met arbeidsmigratie; de korte-termijn winst voor bepaalde ondernemers wordt belangrijker geacht dan de uiteindelijke maatschappelijke kosten en problemen.
quote:
[..]

Haha ja. Van 5.1 kind per gezin naar 2.1. Nog wel hoger dan onze vergrijzende allochtoon uiteraard (1.7 ofzo?). Wat Nederland moet doen is het Zwitserse model toepassen. Tijdelijke visa's. Geen werk? Land uit.
Helemaal mee eens. Visa moet gesponsord worden door werkgever, stop je met werken of ontslagen? Terug naar land van herkomst. Na vijf jaar kunnen we dan praten over een permanent visum.

Helaas zullen wel weer wat verdragen dergelijk common sense beleid onmogelijk maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')