Ik vind de tekeningetjes anders heel grappig en kunstzinnig. Dat moslims daar beledigt door raken is alleen maar mooi meegenomen, echt waar!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:54 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
[..]
Ik zie niet zoveel anders dan frustratie en moedwillend kwetsen. Maar misschien kijk ik niet goed hoor.
Damn, ik klik 1 topic aan en zie: " Op gezag van Aboe Hurairah (moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen)"quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:32 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het gaat uiteraard niet om die tekeningen, die zijn inderdaad banaal en kinderachtig. Het gaat om de boodschap aan moslims. Niet direct aan 99% van de moslims die HIER woont en zich gewoon goed gedraagt. Maar wel indirect: " He moslims! Jullie zijn wel ok, maar er zit ergens iets in jullie geloof of cultuur dat NIET OK is, en al zijn het maar kleine extreme minderheden uit een achtergebleven woestijn die daar uiting aan geven, wij zouden het wel tof vinden als jullie zelf ook eens wat meer je bek lostrekken en hen tot de orde roepen. "
Overigens DENKT een deel van die 99% er wel anders over.
Voor wie denkt dat het allemaal wel mee valt: Ga maar eens een uurtje topics lezen op www.ontdekislam.nl (Warning, pas op: het is om depressief van te worden)
Wat mij betreft houdt de islam en religie an sich zo spoedig mogelijk op met bestaan. Ik wil er ook geen geheim van maken dat ik sommige ook grappig en kunstzinnig vind. Maar ik krijg zo'n jeuk van de bewering dat de teken-Mohammed-dag een statement is tegen reli-fundi's en voor de vrijheid van meningsuiting.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind de tekeningetjes anders heel grappig en kunstzinnig. Dat moslims daar beledigt door raken is alleen maar mooi meegenomen, echt waar!
dat is inderdaad ook vrij storend bij het lezen, maar als je even doorzet dan lees je er wel overheen en ze doen het niet allemaal. Ook geloof ik dat je er een klein icoontje achter mag plakken ipv die toverformule steeds uit te spreken. Want ik zie nogal vaak hetzelfde icoontje achter de naam mohammed, ongeveer van smiley grootte. Deze:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Damn, ik klik 1 topic aan en zie: " Op gezag van Aboe Hurairah (moge Allah tevreden met hem zijn), die het van de Profeet(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen)"
Daar stopte ik al met lezen, man noem die mensen gewoon bij hun naam zonder al dat gelul er omheen(moge allah tevreden met gelul zijn)
Op die icoon staat "vrede zij met hem" .. scheelt je wat werk als je telkens een naam van een van de profeten typtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:11 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat is inderdaad ook vrij storend bij het lezen, maar als je even doorzet dan lees je er wel overheen en ze doen het niet allemaal. Ook geloof ik dat je er een klein icoontje achter mag plakken ipv die toverformule steeds uit te spreken. Want ik zie nogal vaak hetzelfde icoontje achter de naam mohammed, ongeveer van smiley grootte. Deze: [ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel weer grappig, ne zoiets als strenge joden die het licht niet aan mogen doen op de sabbat en daarom een op batterijen aangedreven tijdklok gebruiken de dan wel het licht voor ze aan doet......![]()
![]()
Dat had ik al verwacht, is natuurlijk een magneet voor dat soort volk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:18 schreef Izaag het volgende:
Inmiddels is de desbetreffende pagina in de ban gedaan door facebook, aangezien deze verworden was tot een broedplaats van KKK-leden, Moslimhaters, rechts-extremisten en ander niet-Islamitisch tuig en geweldplegers, die o.a opriepen om Moslims uit te moorden.
tot het over wo 2 of en/of de holocaust of de koningin gaat...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het mag niet? Van wie mag het niet? Gelukkig kennen we hier in het westen zoiets als vrijheid van meningsuiting/expressie.
Da's een verwarring met 'het westen' en Nederland.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:44 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
tot het over wo 2 of en/of de holocaust of de koningin gaat...
Terechte punt. Mag wat mij betreft ook wel geschrapt worden; het strafbaar stellen van het ontkennen van de holocaust.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:44 schreef Sattyagraha het volgende:
tot het over de holocaust gaat...
Dat van de koningin is ouderwets en niet echt nodig. Dat van de holocaust hoeft van mij ook niet, maar ik vind dat toch iets heel anders dan de profeet tekenen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:44 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
tot het over wo 2 of en/of de holocaust of de koningin gaat...
Leuke quote van een user daar die reageert op de vraag of de islamitische ouders hun kinderen ook bijbrengen dat andere godsdiensten ook beweren de enige echte waarheid in pacht te hebben:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Overigens DENKT een deel van die 99% er wel anders over.
Voor wie denkt dat het allemaal wel mee valt: Ga maar eens een uurtje topics lezen op www.ontdekislam.nl (Warning, pas op: het is om depressief van te worden)
Welke holocaust?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:46 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Terechte punt. Mag wat mij betreft ook wel geschrapt worden; het strafbaar stellen van het ontkennen van de holocaust.
Aansteller!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:38 schreef Madridista het volgende:
Triest dit. Echt
De profeet en mij beledigen om daar je voldoening uit te halen.
Oefen je eens in christelijke deugden, dat zal je goed doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:12 schreef Madridista het volgende:
Wat schiet men hiermee op? Onsmakelijk dit.. Als iemand in mijn bijzijn mijn geloof gaat beledigen ram ik zijn tanden eruit.. volkomen logisch. Wat zou jij doen als een vreemd iemand tegen je vrouw of dochter zegt dat ze een hoer is waar jij bij bent? Zou je het opvatten als vrijheid van meningsuiting?
Dan zou ik een Islamforum bezoeken waar jouw profeet Mohammed(vzmh)niet word beledigt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:38 schreef Madridista het volgende:
Triest dit. Echt
Laat ze hun gang gaan de meeste of ik bedoel bijna allemaal hebben geen leven hier en gaan plaatjes van Mohammed plaatsen zodat andere ze grappig of stoer vindenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:38 schreef Madridista het volgende:
Triest dit. Echt
Dan zal Mohammed wel iets vreselijks gedaan hebben dat hij niet zo bespot wordt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:53 schreef Molurus het volgende:
Inderdaad.
"Je hebt gehoord dat werd gezegd: 'Oog om oog, en tand om tand.' Maar ik zeg je stel je niet op tegenover het kwaad maar keer aan wie jou op de rechterwang slaat, ook de andere toe." Mattheus 5:38-39
Maar erken je ook dat er misschien een gebrek aan zelfrelativering bij een deel van de moslims is?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 04:38 schreef Madridista het volgende:
Triest dit. Echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |