Juistquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:46 schreef TheGaffer het volgende:
Soko Orao
Je hoeft je geen zorgen over mij te maken, behalve als je ziet dat ik iets over het leger antwoord, want daar weet ik dus helemaal niks vanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Tiger20 het volgende:
Zo lang het maar eerlijk blijftDit vliegtuig lijkt erg op de jaguar, luchtinlaat en landingsgestel, vleugels.
Geen probleem, ik dacht dat ik dus ook het één en ander van die vlieg dingen wist. Blijkt dat ik toch erg beperkt ben,quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:58 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Je hoeft je geen zorgen over mij te maken, behalve als je ziet dat ik iets over het leger antwoord, want daar weet ik dus helemaal niks van
Vliegtuigen daarintegen.
Denk het nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:12 schreef Tiger20 het volgende:
Chinees dus?
Ik zeg niet dat ie lelijk is, maar ik dacht dat je doelde met yugo dat de jet op de foto ook yugo wasquote:
Je maakt er algauw een einde aan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:19 schreef hoogvlieger het volgende:
Pakistaans/Chinees: De JF17 thunder nogwat.
Chinese Prototype kleur. Zo zijn veel foto's met de J-10 en J-11 ook zo te zien.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:22 schreef Sanchos het volgende:
nice job, ik ken die dingen vaag en ken alleen foto's dat ze grijs zijn... ik had ze nooit geraden.
Ja, dat was mijn eerste gedachte ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Tiger20 het volgende:
Zo lang het maar eerlijk blijftDit vliegtuig lijkt erg op de jaguar, luchtinlaat en landingsgestel, vleugels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |