* Tazmaniac 's predictionsMain cardQuittin' Jackson vs. Rashad EvansIt’s all been said, we have waited long enough!!
Evans by (T)KO.
Michael Bisping vs. Dan MillerAls ik inside MMA niet gekeken had zou ik sowieso voor Miller zijn gegaan maar ik hoorde dat hij nogal wat vervelende persoonlijke situaties heeft gehad de afgelopen tijd en nu nog steeds (zeer ziek zoontje geloof ik) weet niet in hoeverre iemand dat stoort in zijn voorbereiding. Ik denk dat Miller het gevecht naar de grond kan krijgen en via GnP/submission zou kunnen winnen. Erg close to call, maar omdat ik Bisping niet moet ga ik voor Miller
Todd Duffee vs. Mike RussowLeuke fight!! Duffee is een toffe peer dus laten we hopen dat hij geen rookie mistake maakt en zijn arm of nek te makkelijk vrij geeft tegen iemand als Russow. Als hij zijn koppie erbij weet te houden is het nighty night voor Mike.
Antônio Rogério Nogueira vs. Jason BrilzBrilz is een perfecte gatekeeper voor deze weight class maar meer ook niet denk ik.
Nogueira gaat sowieso lekker verder waar hij gebleven is.. zijn weg naar de top van de divisie en een evetuele rematch met Shogun!!
Diego Sanchez vs. John HathawayIk moet Diego niet meer met zijn achterlijke fratsen.. wat is dat mannetje over the top zeg

Sowieso heeft Hathaway best een kansje, vandaar mijn pick: Hathaway by decision!!
Preliminary card (Spike TV)Amir Sadollah vs. Dong Hyun KimOok dit is een geweldige match-up die niet echt gehyped is. Ook Sadollah is een TUF winner, maar Stun Gun is nog altijd ongeslagen in zijn MMA carriere. Hij wint vaker via decision maar dat is tevens zijn kracht, er zijn maar weinig mensen die Dong kunnen stoppen en ik vraag me af of Sadollah er een van is... wat ik wel weet is dat deze match-up “FotN” schreeuwt
Efrain Escudero vs. Dan LauzonSnap niet dat we zo weinig van deze fight gehoord hebben. Escudero is wel een TUF winner en het zou belachelijk zijn dat ze hem na het verlies tegen Dunham al afschrijven. Met alle gedoe in het camp van Lauzon ga ik toch voor onze Efrain, by slight edge.
Preliminary cardMelvin Guillard vs. Waylon LoweIk geef Melvin het voordeel van de twijfel, maar als Lowe in shape komt en hij kan zijn awesome takedowns de match laten bepalen wordt dit absoluut een upset die weinig mensen zien aankomen.. maja dat heb je met upsets I guess
Luis Cane vs. Cyrille DiabateIk zie het niet gebeuren dat Diabate, Cane weet te submitten. Therefore a brutal KO by Banha
Aaron Riley vs. Joe BrammerRiley by keylock
Ryan Jensen vs. Jesse ForbesForbes by wrestling I guess.