Maar de 3e die vandaag geopend is toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Het is zelfs nummer 4, want er zijn er al 3 doorheen vandaag.
Nee, de vierde. Deze 3 zijn ook allemaal van vandaag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar de 3e die vandaag geopend is toch?
ja en alleen jaquote:
ik? ben zo licht als eenquote:
Cyber niet uitgenodigd voor een nightcap?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en alleen jahet eten werd in een sneltreinvaart opgediend daarna nog 3 drankjes gedaan bij kafe belgie en toen meegelopen naar cs en zelf een bus gepakt
Zucht neequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik? ben zo licht als een![]()
[..]
Cyber niet uitgenodigd voor een nightcap?
nee en die flapdrol die MeMo heeft laten zitten snap ik gewoon helemaal niet. MeMo is gewoonquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik? ben zo licht als een![]()
[..]
Cyber niet uitgenodigd voor een nightcap?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee en die flapdrol die MeMo heeft laten zitten snap ik gewoon helemaal niet. MeMo is gewoon
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Thanks ik heb t ook gezellig gehad en al;s je hier woont gaan we de bierlijst van kafe belgie gewoon helemaal af
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Cyber & MeMo & FFT We hebben een trio
Wat leuk dat meeten he?
gelukkig maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.. Deze keer kom je er mee weg
Wen dr maar alvast aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Cassima het volgende:
Tjonge, slaap ik een nachtje en zijn jullie prompt tig topics verder. Mogguh.
Ja, ik hol op deze manier altijd achter de feiten aan. Is wel rustig bijlezen als jullie allemaal slapen.quote:
Oh ja hoiquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Cassima het volgende:
Tjonge, slaap ik een nachtje en zijn jullie prompt tig topics verder. Mogguh.
Memoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuislekker gegeten en daarna Kafé België
was gezellig
en ik sta wel op joetjoep, hier:
dat probeer ik zo vaak maar jij durft nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neem jij mij dan ook eens mee uiteten
Oh wat leuk joh! Zit je daar voor je werk of gewoon of hoe zit dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, ik hol op deze manier altijd achter de feiten aan. Is wel rustig bijlezen als jullie allemaal slapen.(ik lurk al een tijdje)
Edit: Nieuw-Zeeland
ER is met enige regelmaat ook een nachtploeg te vinden volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, ik hol op deze manier altijd achter de feiten aan. Is wel rustig bijlezen als jullie allemaal slapen.(ik lurk al een tijdje)
Edit: Nieuw-Zeeland
He wat gezellig!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga over drie weekjes twee-en-een-half weekje meeten met FF
uit eten durf ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat probeer ik zo vaak maar jij durft nooit
Cas...Nieuw-zeeland...Hoe kom je daar zo?
2,5 weken meeten? Dat is wel heul langquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga over drie weekjes twee-en-een-half weekje meeten met FF
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MemoIk vind jou stoer
Beetje parachute springen
![]()
Werkt en gaat naar de Uni in Cairns, woont daar vlakbijquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Cassima het volgende:
Ik ben aan het promoveren.
Bluezz: Waar in Oz?
Lijkt me echt supergaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
t was zoooooo leuk
jammer dat t zo duur is
Checkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Ik wil ook wel weer wat mensen meeten. Zijn er toevallig mensen die naar Parkpop in Den haag gaan?Is pas 27 juni hoor
Oohh leuk! Ja we moeten wel eventjes meeten hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckIk heb me opgegeven om daar te gaan fotograferen
Maar ik kan het veld wel ff opduiken hoor
ik heb niet gegildquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me echt supergaafEn dan lekker gillen tijdens het springen
Tikfoutjequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2,5 weken meeten? Dat is wel heul lang
Pee, nog contact op DS ?
Hoe kom je dáár nou bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoor ik daar een jaloerse ondertoon?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Ik wil ook wel weer wat mensen meeten. Zijn er toevallig mensen die naar Parkpop in Den haag gaan?Is pas 27 juni hoor
kun je voor mij niet een backstage bandje regelen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckIk heb me opgegeven om daar te gaan fotograferen
Maar ik kan het veld wel ff opduiken hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]t was zoooooo leuk
jammer dat t zo duur is
2 danquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je voor mij niet een backstage bandje regelen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je voor mij niet een backstage bandje regelen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We krijgen er 12 geloof ik en er zijn al 16 gegadigden bij 3voor12. Maar backstage is minder leuk dan je denkt hoor
Alleen bij Westerpop niet
Daar is het lekker gratis drank en feesten achter de schermen
Ook voor de pers
ik ga! maar of ik zin heb om te meeten is een tweedequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Helaas.....maar ik wil wel even meeten met julliequote:
Nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We krijgen er 12 geloof ik en er zijn al 16 gegadigden bij 3voor12. Maar backstage is minder leuk dan je denkt hoor
Ook voor de pers
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Thanks ik heb t ook gezellig gehad en al;s je hier woont gaan we de bierlijst van kafe belgie gewoon helemaal af
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hoop dat we dan wel bij de guillotine komen
als het de naam eer aan doet moet je daarvan wel je einde avond bereiken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef LieLie het volgende:
ik ga lekker slapen!
dag vriendjes, daaag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!
(ik moet die liedjes als CULSCbaby helemaal kennen natuurlijk)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef LieLie het volgende:
ik ga lekker slapen!
dag vriendjes, daaag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!
(ik moet die liedjes als CULSCbaby helemaal kennen natuurlijk)
dit weekend wordt line-up van westerpop bekend gemaakt, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ook voor de pers
Komt goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas.....maar ik wil wel even meeten met jullieEn jullie natuurlijk op de foto zetten voor onze site. Mag je ook nog een verhaaltje erbij vertellen. heb ik weer aan mijn verplichtingen voldaan om publieksfoto's te maken
![]()
Vorig jaar lowlandsquote:
ik gok 27 juni ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Vorig jaar lowlandsheb heerlijk liggen uitbrakken tijdens Snoop. Lekker in het zonnetje
Hij was wel knetterstoned
Jaa, standaard alsie in Nederland is. Een "vriendin" van me heeft nog een tijdje met hem en zn matties getourdquote:
Relaxt is hij zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa, standaard alsie in Nederland is. Een "vriendin" van me heeft nog een tijdje met hem en zn matties getourdHij schijnt echt een toffe gast te zijn
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hoop dat we dan wel bij de guillotine komen
als het de naam eer aan doet moet je daarvan wel je einde avond bereiken
Ik ga!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Er zijn er al een paar bekendquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dit weekend wordt line-up van westerpop bekend gemaakt, ben benieuwd
Moss is tofquote:Moss, The Asteroids Galaxy Tour, La Caravane Passe en The Vortex bekend. Nu komt daar ook de komst van de Vlaamse rockband Triggerfinger
Ik gaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga misschien naar parkpop maar zeker niet voor de line up dus alleen als er leuke mensen gaan
vind ik zeker! DH en Cyber ontmoet, in juni P.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Cyber & MeMo & FFT We hebben een trio
Wat leuk dat meeten he?
Tegen die tijd wisselen we wel even telefoonnummersquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Aure het volgende:
[..]
LeukkkIk ga jullie gewoon allemaal meeten
(Degene die dat willen dan
)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang ik trouwens niet op de foto's kom PdH
nee, volgens mij stond die ook zo midden op het bord... zelfs al regel ik een brancard om thuis te komen ga ik dat niet reddenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]inderdaad
maar of dat op de eerste avond al gaat lukken om de G te bereiken
heb jij ook al met DH het bed gedeeld?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik zeker! DH en Cyber ontmoet, in juni P.
hmm.. alleen mannen dus nog![]()
maar Bluezz.... wil je samen met Golfer bij mij op het eiland bbq-en?
Komt goed! T duurt nog ffkes. Ik weet nog niet eens met wie ik gaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Laydina het volgende:
[..]
Tegen die tijd wisselen we wel even telefoonnummers
Dat gaan we even testen..... MeMo, wil je dan een keer met mij uit eten?quote:
Ja hoor gezelligquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gaan we even testen..... MeMo, wil je dan een keer met mij uit eten?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb jij ook al met DH het bed gedeeld?
Yupquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
is Parkpop dat overdag gebeuren waarbij je relaxt in het gras in het zonnetje ligt?
dan vind ik het wel leuk! 1x geweest, lekker genoten van de zon, ver van de muziek weg haha
Coolquote:
dat moet wel lukken, de E bereikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee, volgens mij stond die ook zo midden op het bord... zelfs al regel ik een brancard om thuis te komen ga ik dat niet redden
eindigen we gewoon bij de E van Eerste Etappe?
Gaan we met z'n drieeen uit etenquote:
aah ja ik ben er 4 jaar geleden geweest maar kan me herinneren dat ik het erg relaxed vond. niet eens zo druk dat ik geen ligplek had, gewoon gezellig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupVan 's middags 12 tot 's avonds een uur of 9 denk ik? Denk dat ik maar op de fiets ga. Denk een half uurtje trappen. En als het mooi weer is.....
ik word nieuwsgierig haha. LayDquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik niet hoorandere dames hier wel
[..]
tuurlijk
Ik ookquote:
Ik heb het alweer aangepast......het is echt link he, om iets verkeerds te posten bij jouquote:
Coolquote:
Ja hoor, maar ik ga niet naaktzwemmen waar anderen bij zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
maar Bluezz.... wil je samen met Golfer bij mij op het eiland bbq-en?
ik ben net een vent hèquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het alweer aangepast......het is echt link he, om iets verkeerds te posten bij jouEerst in de PM, nu weer dit
Geef hem een vinger en hij neemt je hele lichaam.quote:
haha gaan we vnv weer d_h pesten? arme jongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef hem een vinger en hij neemt je hele lichaam.
*trekt haar vingers in.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Geef hem een vinger en hij neemt je hele lichaam.
Geen seks, geen meet, noppesquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bank dan? tafel? aanrecht? seks kan overal natuurlijk
Laatste keer met mij op ons naaktstrand had je er anders geen problemen mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoor, maar ik ga niet naaktzwemmen waar anderen bij zijn.
ik ken dus geenene band hiervanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er zijn er al een paar bekend
[..]
Moss is tofThe Vortex schijnt inmiddels alweer te zijn gecancelled vanuit de band.
Uhuhquote:
haha dat hoeft niet, dat doe ik ook alleen 's ochtends vroeg als ik wakker ben, als douche en wake up middelquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik ga niet naaktzwemmen waar anderen bij zijn.
hij weet van mij wie t zegt en ook dat ik m stiekem wel aardig vindtquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha gaan we vnv weer d_h pesten? arme jongen
Moss is een tof rockbandje van NL-bodem. De nieuwe De Staat zeg maar.quote:
het was maar kort maar best gezellig. ik stelde voor om als hij in NL is een drankje te doen maar hij heeft weinig tijd en kan geen beloftes doen dus beschouw ik maar als een neequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef Laydina het volgende:
Maar FF ji hebt dh dus gemeet? nog interessant? (voor jou dan)
Dat is lastig inderdaad.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was maar kort maar best gezellig. ik stelde voor om als hij in NL is een drankje te doen maar hij heeft weinig tijd en kan geen beloftes doen dus beschouw ik maar als een nee
Ik had nog niet van Moss gehoord, maar als ze de nieuwe De Staat zijn ga ik ze morgen es ff youtubenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moss is een tof rockbandje van NL-bodem. De nieuwe De Staat zeg maar.
The rest is wat vaag.
Triggerfinger is vrij harde belgische rock.
Als je naar Enschede toekomt kan dat vanaf volgende weekquote:
Het antwoord van D_H kan je wel raden ofzo?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef Laydina het volgende:
Maar FF ji hebt dh dus gemeet? nog interessant? (voor jou dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enschedequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Als je naar Enschede toekomt kan dat vanaf volgende week
golfer welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
haha dat hoeft niet, dat doe ik ook alleen 's ochtends vroeg als ik wakker ben, als douche en wake up middel![]()
houden jullie van vers gerookte paling uit de Plassen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
Het antwoord van D_H kan je wel raden ofzo?Nou je kan er ook in lezen dat ik het vraag voor mezelf zeg maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dacht, verduidelijk het even
Maar dh is toch slapen? dus dat heeft geen zin om nu te vragen![]()
de staat is tof! waren wij alleen wat te laat voor vorig jaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moss is een tof rockbandje van NL-bodem. De nieuwe De Staat zeg maar.
The rest is wat vaag.
Triggerfinger is vrij harde belgische rock.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
houden jullie van vers gerookte paling uit de Plassen?
Had jij mijn reactie op jouw vraag over DS nou gelezen?quote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Enschede![]()
niks mis mee, alleen heeeeel ver
Of we gaan met z'n vieren uit etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef Laydina het volgende:
Of anders dus Parkpop, grote waarschijnlijkheid dat ik daar wel heen ga.
Slaap lekker en succes morgenmiddagquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
komt wel een keer als ik tijd heb. planning voor juni is al aardig vol en ga in juli weekend naar Antwerpen, samen met mezelf. Gezelligg!![]()
Potver,tis veels te laat. gauw slapen en morgenochtend werken anders kom ik morgenmiddag met een witte kop bij de clipopnames aan en val ik in het bubbelbad in slaap
Alleen dat gehersenspoeld was een beetje jammer van JD, maar verder had hij volkomen gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
Johan Derksen is geweldig op dreef tegen Brinkman en Van der Vlies.
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef Laydina het volgende:
heb zelf even niet de financiele mogelijkheid om te reizen
Oh....dat had ik even over het hoofd gezienquote:
dankjewelquote:
Ach FF zit toch vol tot september, tegen die tijd heb ik vast wel weer wat geldquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh....dat had ik even over het hoofd gezienSorry
Als je nou dichterbij had gewoond, had ik je wel opgehaald en zo maar Enschede is wel ver
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ach FF zit toch vol tot september, tegen die tijd heb ik vast wel weer wat geld
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef cybermans het volgende:
Ik ga ook maar eens voor een paar uur een coma patient imiteren
trusten allemaal![]()
en voor MeMo gewoon een extra dikke nacht
en voor de andere dames ook een nacht
doe Jay Jay de groetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankjewelik ga morgenmiddag fokken vanaf mn mobiel
Ik loop weer heen en weer door het huis, en scroll tussendoor ook heen en weer, dus neequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
Had jij mijn reactie op jouw vraag over DS nou gelezen?
wij gaan schaapjes tellen in ons hoofd, jij in de wei?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef Cassima het volgende:
Weltrusten allemaal.![]()
Ik ga maar eens aan de slag.
Vreemd verhaal Pee, maar afwachten of ze weer contact opneemt of zo of had je al iets meer van haar?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
TikfoutjeEn nee...nog geen reactie en het profiel is ook opeens weg op de DS. Volgens Sun en TAV komt het omdat de dame in kwestie nu de ware heeft gevonden (dat schijn ik dan te zijn) en heeft ze verder geen profiel meer nodig of zo....
ik hou het ook niet bij en lees zelfs niet terug in een topic waar ik zelf in heb gepostquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Amai, zelfs rond middernacht zakt het tempo niet in. Ik geef het op, jongens
Geen schaapjes in zicht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
wij gaan schaapjes tellen in ons hoofd, jij in de wei?
Nieuw-Zeeland wil ik nog een keer naar toe, is het echt zo super mooi als dat ik me voor de geest haal en hoe zijn de nieuw zeelanders?
Jouw kusjes zijn toch altijd dun.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
dikke kus voor steer nog even voor het slapen gaanMorgen lekker kwarktaart eten, ik wil nu al, maar dat mag niet
ze zijn gemeend en dat is wat belangrijk isquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jouw kusjes zijn toch altijd dun.![]()
![]()
Wij hebben gewoon een makkelijker en snellere te bedienen pokkiequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
ik hou het ook niet bij en lees zelfs niet terug in een topic waar ik zelf in heb gepostik mag dan een simpele huisvrouw zijn maar al die mensen die hier werken hebben meer tijd om te posten
Als ik werk post ik niet. Althans zeker niet overdag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
ik hou het ook niet bij en lees zelfs niet terug in een topic waar ik zelf in heb gepostik mag dan een simpele huisvrouw zijn maar al die mensen die hier werken hebben meer tijd om te posten
Oftewel, eigenlijk wil je er graag over vertellen en moet je laten blijken hoe belangrijk je wel niet bent want o zo googlebaar. Aandacht tekort?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Cassima het volgende:
Zal jullie niet vervelen met mijn promotieonderwerp. Plus, het maakt me nogal Googlebaar.
Nee, ik wil er gewoon niet over vertellen omdat het me Googlebaar maakt. Dat ik Googlebaar ben heeft niks te maken met hoe belangrijk ik mezelf vind, maar de "niche" waarin ik onderzoek doe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:51 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Oftewel, eigenlijk wil je er graag over vertellen en moet je laten blijken hoe belangrijk je wel niet bent want o zo googlebaar. Aandacht tekort?
2e keer dat ik jou in de CUL CS zie na een post van Cassima.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:51 schreef Prince_Alexander het volgende:
Oftewel, eigenlijk wil je er graag over vertellen en moet je laten blijken hoe belangrijk je wel niet bent want o zo googlebaar. Aandacht tekort?
Ja, dat viel me dus ook net op. Indien het een stalker is of iemand die me IRL kent ben ik wel weer weg hier hoor, daar heb ik nou eens even helemaal geen zin in. Kom hier gewoon om over eten/koken te praten. Geez.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:02 schreef golfer het volgende:
[..]
2e keer dat ik jou in de CUL CS zie na een post van Cassima.
Je bent haar stalkertje of jullie kennen elkaar IRL?
[edit]morgen een nuchtere post, sorry[/edit]quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:05 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, dat viel me dus ook net op. Indien het een stalker is of iemand die me IRL kent ben ik wel weer weg hier hoor, daar heb ik nou eens even helemaal geen zin in. Kom hier gewoon om over eten/koken te praten. Geez.
Hahahaha!quote:Op donderdag 20 mei 2010 02:16 schreef Zokunen het volgende:
[edit]morgen een nuchtere post, sorry[/edit]
gewoon negerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:05 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, dat viel me dus ook net op. Indien het een stalker is of iemand die me IRL kent ben ik wel weer weg hier hoor, daar heb ik nou eens even helemaal geen zin in. Kom hier gewoon om over eten/koken te praten. Geez.
ook dat natuurlijk, maar moet zeggen dat toen ik vorige week bij cnk was en gewone comp had ook moeite had om bij te houden. Oh en goedemorgen allemaal!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon een makkelijker en snellere te bedienen pokkie
Bel de prof!quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhChemische zooi in de afvoer heeft ook niet geholpen
Net weer een half uur staan ploppen en dat zonder koffie of thee op he
Wel een goeie oefening
En net op de weegschaal gestaan....de afhaalmaaltijden laten zich nu gelden
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:11 schreef Bluezz het volgende:
Zo, ook klaar voor vertrek naar werk. En SOL ik heb de hele dag een stagiare bij me, dus ik zal niet veel of helemaal niet online kunnen zijn, dus kan jij ff de honneurs waarnemen dan?
goeiemorgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:20 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen, vandaag lekker opgetut op het werk
Nee dat niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goeiemorgen. Speciale bezoekers?
Ja dudequote:Op donderdag 20 mei 2010 07:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Bel de prof!
(Voor het ontstoppen. Voor je gewicht zou ik de profs nu even níet meer bellen en zelf gaan koken. Broccoli en ovenkip heer P!)
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:20 schreef Laydina het volgende:
Goedemorgen, vandaag lekker opgetut op het werk
Holy smoke, nu alquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Zodra milou de deur uit is ben ik zelf ook op pad. Daarna stukje huishouden en dan de rest van het diner voor vanavond afmaken. heb de kip al in de marinade en de kikkererwten staan al een uur te pruttelen
Yuk & Yak Peequote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhChemische zooi in de afvoer heeft ook niet geholpen
Net weer een half uur staan ploppen en dat zonder koffie of thee op he
Wel een goeie oefening
En net op de weegschaal gestaan....de afhaalmaaltijden laten zich nu gelden
tof' nog met speciale reden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben te druk om te posten, vanavond naar Budapest
jij ook een fijne dag! ik wil voor vanavond koolsla maken zoals van de griek. iemand een idee hoe?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:18 schreef LieLie het volgende:
ik moet eigenlijk haasten maar ik heb geen zin!
fijne dag!
Lein of Kaas of samen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
It's a beautiful dayquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:50 schreef Den_Haag het volgende:
ben een beetje moe en klaar met die project
Leuk leuk ik ben ook weg for the dayquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:09 schreef kaasplankje het volgende:
veel plezierquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef Aure het volgende:
Ik ga werken en daarna uit eten dus misschien tot vanavond , fijne dag allemaal![]()
Ach ik vind het wel grappigquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:50 schreef Stereotomy het volgende:
Mapje aanmaken
Rule aanmaken
Lekker aan het werk gaan
Einde van de dag mapje skimmen en als er niks nuttigs instaat, verwijderen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:48 schreef Laydina het volgende:
Echt he!
Een gedeelte van het bedrijf (1500 man ofzo) zijn uitgenodigd voor een groot feest via de mail. Je moet replyen om aan te geven of je gaat of niet. Staat nog bij. Doe niet: Reply to all!
Ondertussen 3 mensen die dat dus wel gedaan hebben. Oke.. stomme mensen.
De 4e:
HELP!
Ik krijg allemaal antwoord-mailtjes over het feest. In het begin heb ik ze gewoon gedelete, maar nu begint het een beetje veel te worden. Geen idee wat er fout gaat (drukken mensen op reply to all of zo?) maar ik zou het in ieder geval erg prettig vinden als het stopt.
De 5e
Ik werk niet bij uw afdeling en heb hetzelfde probleem.
De 6e
Mensen,
durf te lezen er staan met vet gedrukte letters
U kunt deze mail ook beantwoorden (niet Allen Beantwoorden).
hoe suf kunnen mensen zijn he!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel grappigAnderen storen zich er blijkbaar aan.
Maar ik verbaas me altijd over domheid van dergelijke acties
oh dat is balenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Dit herken ik
Hebben we hier ook last van gehad
Met mail die naar 4500 man was gestuurd
Inmiddels op kantoor aangekomen na een tussenstop bij de garage. Geen idee wat het me gaat kosten maar er moet een ventilatiemotortje vervangen worden
Pff dat is ook leuk ja. Hier 1400 mensen max. Dus valt nog wel mee. Gelukkig nog niet naar heel de organisatie, want dat zou tegen de 70.000 lopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Dit herken ik
Hebben we hier ook last van gehad
Met mail die naar 4500 man was gestuurd
Inmiddels op kantoor aangekomen na een tussenstop bij de garage. Geen idee wat het me gaat kosten maar er moet een ventilatiemotortje vervangen worden
oh lekker, ik ga zo naar de markt, ook even een stuk halenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
Het graskaasseizoen is weer begonnen. Net een stuk gekocht, hij is nog zo lekker romig
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:48 schreef Laydina het volgende:
Echt he!
Een gedeelte van het bedrijf (1500 man ofzo) zijn uitgenodigd voor een groot feest via de mail. Je moet replyen om aan te geven of je gaat of niet. Staat nog bij. Doe niet: Reply to all!
Ondertussen 3 mensen die dat dus wel gedaan hebben. Oke.. stomme mensen.
De 4e:
HELP!
Ik krijg allemaal antwoord-mailtjes over het feest. In het begin heb ik ze gewoon gedelete, maar nu begint het een beetje veel te worden. Geen idee wat er fout gaat (drukken mensen op reply to all of zo?) maar ik zou het in ieder geval erg prettig vinden als het stopt.
De 5e
Ik werk niet bij uw afdeling en heb hetzelfde probleem.
De 6e
Mensen,
durf te lezen er staan met vet gedrukte letters
U kunt deze mail ook beantwoorden (niet Allen Beantwoorden).
Yes! Championnat Européens voor mijn vakgebied.quote:
Ja. Hebben ze nagekeken. Het leek erop dat de koolstofborstels verrot waren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:01 schreef Den_Haag het volgende:
PdH, de ventilatie voor binnen? niet een zekering of de relais?
Oepsquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:12 schreef Bluezz het volgende:
Lay lekker handig.
Ja ik ben er weer, want de servers van het ziekenhuissysteem liggen eruit
We hadden al problemen met pc's die bleven hangen, krijgen we net een melding : GROTE PROBLEMEN...oh oh iedereen op tilt
ooh, toffe meevallerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Hebben ze nagekeken. Het leek erop dat de koolstofborstels verrot waren.
Net trouwens een leuke meevaller: we gaan met drie man gebak halen bij de hema. 25 tompouzen en 20 andere meuk. We vonden het eindbedrag al zo laag. Zien we op kantoor dat ze maar 5 tompouzen hebben aangeslagen
ok ik hoop mee dat n narcose niet hoeft!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:03 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, wij zijn net met de pers naar de dierenarts geweest omdat die bloedneusjes toch vaker gebeurden deze week en ze wilden even kijken of het nodig was om een echoscopie van zijn neusje te maken. Gelukkig denken ze nu nog van niet (dan zou hij moeten blijven, nuchter worden en dan onder narcose arm beest) maar we gaan nu 10 dagen anti biotica geven in de hoop dat hij dan wat minder niest en dat zijn neusje dan rust krijgt.
jeetje zeg dat is schrikken en klote zegquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik shake weer, heb slechte dagen. Vanochtend aanrijding gehad, voor me trapte iemand keihard op de rem net nadat het goed door groen doorreed.. Eendjes oversteken.. Die daarna net op n haar na niet geraakt, ik daarachter lukte me niet meer te ontwijken. Auto wordt weggesleept want start niet meer, voorkant ligt er helemaal af en bij die ander schade aan achterkant. Vmiddag clip afzeggen kan niet want dan gaat t niet door, net als nu op kantoor anders komt t niet goed want ben vanochtend alleen. Niet All Risk verzekerd, want auto is te oud dus ben hierna compleet blut. Doei huurhuis, kan geen inboedel meer kopen. Gisteren vriend overleden, nu dit. En nu wil ik wel graag weten waar ik dit aan heb verdiend.. Grote grote grote klotezooi! .......
Die dingen worden altijd zo gedumpt volgens mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:13 schreef SeaOfLove het volgende:
leuk kaas! ik vind boedapest een geweldige stad, ben er 3x geweest. lekkere meevaller PBij de c1000 heb ik net 16 flesjes strongbow gekocht, was 4 flesjes voor een euro
Het ergste is het voor de SEH en de CCUquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef PdeHoog het volgende:
OepsEen stel IT-ers begint nu te stressen vermoed ik
Fairy een dikkequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
ik shake weer, heb slechte dagen. Vanochtend aanrijding gehad, voor me trapte iemand keihard op de rem net nadat het goed door groen doorreed.. Eendjes oversteken.. Die daarna net op n haar na niet geraakt, ik daarachter lukte me niet meer te ontwijken. Auto wordt weggesleept want start niet meer, voorkant ligt er helemaal af en bij die ander schade aan achterkant. Vmiddag clip afzeggen kan niet want dan gaat t niet door, net als nu op kantoor anders komt t niet goed want ben vanochtend alleen. Niet All Risk verzekerd, want auto is te oud dus ben hierna compleet blut. Doei huurhuis, kan geen inboedel meer kopen. Gisteren vriend overleden, nu dit. En nu wil ik wel graag weten waar ik dit aan heb verdiend.. Grote grote grote klotezooi! .......
zal zo eens kijken wat ze normaal kosten. heb op de markt ook graskaas gekocht, tnx!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Die dingen worden altijd zo gedumpt volgens mij.
Normaal 4,xx volgens mijquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal zo eens kijken wat ze normaal kosten. heb op de markt ook graskaas gekocht, tnx!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:26 schreef Den_Haag het volgende:
das ook minder nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naar nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DH... DH-mam maar zuinig zijn op de andere
Confidence through competence
Ik las iets over teveel zout eten en nierfalen... moeten we mss als 'mensen' allemaal maar eens anders gaan eten of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte voor je ma
![]()
Als je ´normaal´ leeft krijg je al 2x je ADH zout binnen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las iets over teveel zout eten en nierfalen... moeten we mss als 'mensen' allemaal maar eens anders gaan eten of zoSterkte voor je ma
jeetje gelukkig is die andere wel nog ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen eten idd te veel zout. zeker als je vaak uit blik of pot eet ... en sowieso gooien mensen te veel zout in hun eten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las iets over teveel zout eten en nierfalen... moeten we mss als 'mensen' allemaal maar eens anders gaan eten of zoSterkte voor je ma
ik heb geregeld als ik ergens eet (bij andrere mensen of uit eten) dat ik t eten echt ontzettend zout vind! bluh. vies is dat.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Holy crapquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm..kan me er iets bij voorstellen. Hopen dat ze het snel fixenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het ergste is het voor de SEH en de CCU
Och "Cassima" toch. Waar moet ik nou helemaal op happen? Ik vind gewoon dat je belangrijk probeert te doen met je "niche" onderzoek en dat je zo googlebaar bent. Get a life.quote:
Minder goed nieuws D-H. En gelukkig maar dat je er twee hebt idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt wel een soort van onheilsmeldingentijd of zo
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Och "Cassima" toch. Waar moet ik nou helemaal op happen? Ik vind gewoon dat je belangrijk probeert te doen met je "niche" onderzoek en dat je zo googlebaar bent. Get a life.
Ga weg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Och "Cassima" toch. Waar moet ik nou helemaal op happen? Ik vind gewoon dat je belangrijk probeert te doen met je "niche" onderzoek en dat je zo googlebaar bent. Get a life.
Ja, wie moet er niet nog zo veel doen. Of moeten we vragen wat je dan allemaal nog moet doen? Je bent een aandacht vrager.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Cassima het volgende:
[..]
![]()
Waarom wordt zo'n mail niet ge-BCC't? Nooit vertrouwen op dat mensen instructies zullen lezen.
Ik heb te veel gegeten. Enooooorme afterdinnerdip.En morgen al weer vrijdag, pfoe, moet nog zo veel doen.
Ja idd, dat begrijpen ze hier niet echt, dat dat toch het makkelijkste isquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:31 schreef Cassima het volgende:
[..]
![]()
Waarom wordt zo'n mail niet ge-BCC't? Nooit vertrouwen op dat mensen instructies zullen lezen.
doen.
Nee, P_A lijkt een trollaccount aangemaakt te hebben om Cassima af te zeiken.quote:
ah altijd sneu als mensen zoveel achtervolgingstijd in een persoon op internet stoppenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, P_A lijkt een trollaccount aangemaakt te hebben om Cassima af te zeiken.
Die 3 jaar in de CUL SC krijg ik nooit meer terug hequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah altijd sneu als mensen zoveel tijd in een persoon op internet stoppen
Ga wegquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef Prince_Alexander het volgende:
achtervolgingstijd heb ik ervan gemaaktquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die 3 jaar in de CUL SC krijg ik nooit meer terug he
en dat blijft ook zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jeetje gelukkig is die andere wel nog ok.
[..]
Ik ga je stalken, DE' tjequote:Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
achtervolgingstijd heb ik ervan gemaakt
Nog een aandachtshoer meldtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Prince_Alexander het volgende:
[..]
Ja, wie moet er niet nog zo veel doen. Of moeten we vragen wat je dan allemaal nog moet doen? Je bent een aandacht vrager.
mijn eerste neefje was 2 weken te laat. ze was net op weg om te gaan shoppenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, je zit gewoon thuis te zitten en er gebeurt maar niks
Mijn zus was destijds ook een week of wat over tijd. Uiteindelijk met een keizersnede hebben ze Tessa eruit gevist.
ja das waarquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nog een aandachtshoer meldtIk mag ook graag mysterieus doen over mijn vakgebied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |