Maar de 3e die vandaag geopend is toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Het is zelfs nummer 4, want er zijn er al 3 doorheen vandaag.
Nee, de vierde. Deze 3 zijn ook allemaal van vandaag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar de 3e die vandaag geopend is toch?
ja en alleen jaquote:
ik? ben zo licht als eenquote:
Cyber niet uitgenodigd voor een nightcap?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en alleen jahet eten werd in een sneltreinvaart opgediend daarna nog 3 drankjes gedaan bij kafe belgie en toen meegelopen naar cs en zelf een bus gepakt
Zucht neequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik? ben zo licht als een![]()
[..]
Cyber niet uitgenodigd voor een nightcap?
nee en die flapdrol die MeMo heeft laten zitten snap ik gewoon helemaal niet. MeMo is gewoonquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik? ben zo licht als een![]()
[..]
Cyber niet uitgenodigd voor een nightcap?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
nee en die flapdrol die MeMo heeft laten zitten snap ik gewoon helemaal niet. MeMo is gewoon
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Thanks ik heb t ook gezellig gehad en al;s je hier woont gaan we de bierlijst van kafe belgie gewoon helemaal af
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Cyber & MeMo & FFT We hebben een trio
Wat leuk dat meeten he?
gelukkig maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Aure het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.. Deze keer kom je er mee weg
Wen dr maar alvast aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Cassima het volgende:
Tjonge, slaap ik een nachtje en zijn jullie prompt tig topics verder. Mogguh.
Ja, ik hol op deze manier altijd achter de feiten aan. Is wel rustig bijlezen als jullie allemaal slapen.quote:
Oh ja hoiquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef Cassima het volgende:
Tjonge, slaap ik een nachtje en zijn jullie prompt tig topics verder. Mogguh.
Memoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuislekker gegeten en daarna Kafé België
was gezellig
en ik sta wel op joetjoep, hier:
dat probeer ik zo vaak maar jij durft nooitquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neem jij mij dan ook eens mee uiteten
Oh wat leuk joh! Zit je daar voor je werk of gewoon of hoe zit dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, ik hol op deze manier altijd achter de feiten aan. Is wel rustig bijlezen als jullie allemaal slapen.(ik lurk al een tijdje)
Edit: Nieuw-Zeeland
ER is met enige regelmaat ook een nachtploeg te vinden volgens mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef Cassima het volgende:
[..]
Ja, ik hol op deze manier altijd achter de feiten aan. Is wel rustig bijlezen als jullie allemaal slapen.(ik lurk al een tijdje)
Edit: Nieuw-Zeeland
He wat gezellig!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga over drie weekjes twee-en-een-half weekje meeten met FF
uit eten durf ik welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat probeer ik zo vaak maar jij durft nooit
Cas...Nieuw-zeeland...Hoe kom je daar zo?
2,5 weken meeten? Dat is wel heul langquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga over drie weekjes twee-en-een-half weekje meeten met FF
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MemoIk vind jou stoer
Beetje parachute springen
![]()
Werkt en gaat naar de Uni in Cairns, woont daar vlakbijquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Cassima het volgende:
Ik ben aan het promoveren.
Bluezz: Waar in Oz?
Lijkt me echt supergaafquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
t was zoooooo leuk
jammer dat t zo duur is
Checkquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Ik wil ook wel weer wat mensen meeten. Zijn er toevallig mensen die naar Parkpop in Den haag gaan?Is pas 27 juni hoor
Oohh leuk! Ja we moeten wel eventjes meeten hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckIk heb me opgegeven om daar te gaan fotograferen
Maar ik kan het veld wel ff opduiken hoor
ik heb niet gegildquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me echt supergaafEn dan lekker gillen tijdens het springen
Tikfoutjequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
2,5 weken meeten? Dat is wel heul lang
Pee, nog contact op DS ?
Hoe kom je dáár nou bijquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
hoor ik daar een jaloerse ondertoon?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Ik wil ook wel weer wat mensen meeten. Zijn er toevallig mensen die naar Parkpop in Den haag gaan?Is pas 27 juni hoor
kun je voor mij niet een backstage bandje regelen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CheckIk heb me opgegeven om daar te gaan fotograferen
Maar ik kan het veld wel ff opduiken hoor
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]t was zoooooo leuk
jammer dat t zo duur is
2 danquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je voor mij niet een backstage bandje regelen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je voor mij niet een backstage bandje regelen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We krijgen er 12 geloof ik en er zijn al 16 gegadigden bij 3voor12. Maar backstage is minder leuk dan je denkt hoor
Alleen bij Westerpop niet
Daar is het lekker gratis drank en feesten achter de schermen
Ook voor de pers
ik ga! maar of ik zin heb om te meeten is een tweedequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Helaas.....maar ik wil wel even meeten met julliequote:
Nicequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]We krijgen er 12 geloof ik en er zijn al 16 gegadigden bij 3voor12. Maar backstage is minder leuk dan je denkt hoor
Ook voor de pers
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Thanks ik heb t ook gezellig gehad en al;s je hier woont gaan we de bierlijst van kafe belgie gewoon helemaal af
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hoop dat we dan wel bij de guillotine komen
als het de naam eer aan doet moet je daarvan wel je einde avond bereiken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef LieLie het volgende:
ik ga lekker slapen!
dag vriendjes, daaag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!
(ik moet die liedjes als CULSCbaby helemaal kennen natuurlijk)
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:18 schreef LieLie het volgende:
ik ga lekker slapen!
dag vriendjes, daaag vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer!
(ik moet die liedjes als CULSCbaby helemaal kennen natuurlijk)
dit weekend wordt line-up van westerpop bekend gemaakt, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Ook voor de pers
Komt goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helaas.....maar ik wil wel even meeten met jullieEn jullie natuurlijk op de foto zetten voor onze site. Mag je ook nog een verhaaltje erbij vertellen. heb ik weer aan mijn verplichtingen voldaan om publieksfoto's te maken
![]()
Vorig jaar lowlandsquote:
ik gok 27 juni ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Vorig jaar lowlandsheb heerlijk liggen uitbrakken tijdens Snoop. Lekker in het zonnetje
Hij was wel knetterstoned
Jaa, standaard alsie in Nederland is. Een "vriendin" van me heeft nog een tijdje met hem en zn matties getourdquote:
Relaxt is hij zekerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa, standaard alsie in Nederland is. Een "vriendin" van me heeft nog een tijdje met hem en zn matties getourdHij schijnt echt een toffe gast te zijn
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef cybermans het volgende:
[..]
Hoop dat we dan wel bij de guillotine komen
als het de naam eer aan doet moet je daarvan wel je einde avond bereiken
Ik ga!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef Aure het volgende:
[..]
He wat gezellig!
Er zijn er al een paar bekendquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dit weekend wordt line-up van westerpop bekend gemaakt, ben benieuwd
Moss is tofquote:Moss, The Asteroids Galaxy Tour, La Caravane Passe en The Vortex bekend. Nu komt daar ook de komst van de Vlaamse rockband Triggerfinger
Ik gaquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ga misschien naar parkpop maar zeker niet voor de line up dus alleen als er leuke mensen gaan
vind ik zeker! DH en Cyber ontmoet, in juni P.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Cyber & MeMo & FFT We hebben een trio
Wat leuk dat meeten he?
Tegen die tijd wisselen we wel even telefoonnummersquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Aure het volgende:
[..]
LeukkkIk ga jullie gewoon allemaal meeten
(Degene die dat willen dan
)
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:21 schreef Den_Haag het volgende:
Zolang ik trouwens niet op de foto's kom PdH
nee, volgens mij stond die ook zo midden op het bord... zelfs al regel ik een brancard om thuis te komen ga ik dat niet reddenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]inderdaad
maar of dat op de eerste avond al gaat lukken om de G te bereiken
heb jij ook al met DH het bed gedeeld?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik zeker! DH en Cyber ontmoet, in juni P.
hmm.. alleen mannen dus nog![]()
maar Bluezz.... wil je samen met Golfer bij mij op het eiland bbq-en?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |