Jij komt ook uit het verre oostenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb voornamelijk een erg Oosterse neus
ik een Westerse... in overdreven vorm incl. bobbelquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb voornamelijk een erg Oosterse neus
zal ik doen, maar ik was meer bezig met wespen wegslaan toenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef Laydina het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
alleen de volgende keer wel iets meer lachen![]()
En om dat weg te moffelen, noem je die rare bewegingen maar dansen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zal ik doen, maar ik was meer bezig met wespen wegslaan toen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: ik vind het altijd een vreemde gewaarwording als ik mensen die ik allen maar als redelijk statisch forum'wezen' ken ineens zie bewegen of hoor praten of zo
Ja hè?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Steer: ik vind het altijd een vreemde gewaarwording als ik mensen die ik allen maar als redelijk statisch forum'wezen' ken ineens zie bewegen of hoor praten of zo
Ik heb hem net nog even gezien.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
En om dat weg te moffelen, noem je die rare bewegingen maar dansen?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
![]()
oja, fout.. ik ben die rooie!
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Het gaat niet om de muziek dat is duidelijk.
Grappigquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
dankjewel, hij slaat nergens op hoor. was ff gauw een promo dat mensen in Oostenrijk wisten wie ik zou zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hem net nog even gezien.
Leuk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |