Ach ja, beter zo'n faalaktie als dat er weer echt iets stuk was, ik was allang blij dat ik weer verder kon rijdenquote:
dat geimproviseerde peilstokkiequote:Op maandag 2 mei 2011 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ach ja, beter zo'n faalaktie als dat er weer echt iets stuk was, ik was allang blij dat ik weer verder kon rijden
Bij ouwe hokken misschien, de mijn heeft gewoon een lampjequote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nope, bij de meeste brommers rijd je op de dagteller
de mijne heeft gewoon een meter en die is toch al wat jaartjes ouder dan de AT van SDquote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij ouwe hokken misschien, de mijn heeft gewoon een lampje
Nah, het oudere type van mijn motor, de RD04 had dat idd ook, maar op de RD07 en nieuwer zit een tripmeter met 3 telfunktie's, en eentje daarvan gebruik je dus als dagteller, en da's genoeg vonden ze bij Honda, en toen hebben ze die andere lampies weggelatenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bij ouwe hokken misschien, de mijn heeft gewoon een lampje
Ja, daar stond hij op sinds vrijdagavond omdat hij niet wilde lopen in eerste instantiequote:
De's vervelend ja, heeft een maat van me ook wel eens gehadquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, daar stond hij op sinds vrijdagavond omdat hij niet wilde lopen in eerste instantie
Erg snel jah...quote:Op maandag 2 mei 2011 21:47 schreef Sounddragon het volgende:
Dan ben je vrij rap de auto weer uit gok ik zo![]()
Erger dan goor.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef rene29 het volgende:
Niet echt klus related, wel beetje dom.
Heb ooit een Nissan March (Micra in europa) gehad.
Daar heb ik heel lang mee rond gereden, zonder problemen.
(Woon in de Filipijnen, vrij warm over het algemeen, dus gebruik alleen de aircon)
Tot dat ik op een gegeven moment, tijdens een uitje, in Baguio terecht kwam. Dit is de hoogst gelegen stad in de Filipijnen. Laat in de nacht dachten wij nog een stukje te willen gaan rijden, op zoek naar een leuke plek om uit te gaan.
Het was hier "frisjes" vergeleken met wat wij gewend waren, dus ik dacht, laat ik de verwarming ns aanzetten.
Geen goed idee in een auto waar de verwarming naar alle waarschijnlijkheid nooit heeft aangestaan.
Alle opgebouwde stof van 10 jaar kwam in 1 keer uit de ventilatieopeningen blazen.....
maar waar komt je airco lucht dan uit? normaal gaat lucht gewoon door het kachel radiatortje die pas warm word als er koelwater van de motor door mag via de knop.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:36 schreef rene29 het volgende:
Niet echt klus related, wel beetje dom.
Heb ooit een Nissan March (Micra in europa) gehad.
Daar heb ik heel lang mee rond gereden, zonder problemen.
(Woon in de Filipijnen, vrij warm over het algemeen, dus gebruik alleen de aircon)
Tot dat ik op een gegeven moment, tijdens een uitje, in Baguio terecht kwam. Dit is de hoogst gelegen stad in de Filipijnen. Laat in de nacht dachten wij nog een stukje te willen gaan rijden, op zoek naar een leuke plek om uit te gaan.
Het was hier "frisjes" vergeleken met wat wij gewend waren, dus ik dacht, laat ik de verwarming ns aanzetten.
Geen goed idee in een auto waar de verwarming naar alle waarschijnlijkheid nooit heeft aangestaan.
Alle opgebouwde stof van 10 jaar kwam in 1 keer uit de ventilatieopeningen blazen.....
Misschien zat 't stof in de kachelventilator?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 09:28 schreef T42 het volgende:
[..]
maar waar komt je airco lucht dan uit? normaal gaat lucht gewoon door het kachel radiatortje die pas warm word als er koelwater van de motor door mag via de knop.
Aiaiai. Altijd zeker zijn dat een auto stabiel staat, zeker op een helling. Maarja, dat hoef ik je nu niet meer te vertellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:51 schreef loveli het volgende:
Lang geleden op een mooie zomerochtend na een nachtdienst de remblokken even vervangen (auto van m'n pa). Auto op assteunen, wiel eraf. Vergeten blokken voor de achterwielen te zetten en niet bedacht dat het licht hellend terrein was. Auto knalt eraf, remschijf op de grond en een assteun door bodemplaat. Heb het pas aan pa verteld toen de auto al lang en breed weg was.
Nog langer geleden op een even zonnige ochtend na een nachtdienst... ruitenwissermotor vervangen. Sta ik daar met het mechaniek in m'n hand, kom ik op het geweldige idee dat ik wil zien hoe het stangenstelsel heen en weer gaat. Met de ene hand onder de motorkap en de andere uitgerekt door het open raam de schakelaar aangezet.
Blijkt het ding niet heen en weer te bewegen, maar rond te draaien, precies over m'n vinger heen. Met veel moeite al vasthoudend en bloedend de hendel omgezet. Het litteken zit er nog. De auto is al lang schroot (was het toen al, want renault).
Ik klus niet meer na een nachtdienst.
das vaak de zelfde ventilator als van de aircoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:04 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Misschien zat 't stof in de kachelventilator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |