Been there, done that;bij mij was de halve kabelboom uitgefiktquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:38 schreef RonVibbentrop het volgende:
Startkabels verkeerd om aansluiten, telt dat ook. Karretje heeft trouwens nog een half jaar daarna rondgereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden een mooie blunder gemaakt. Ik heb er een hele fotoreportage van maar die staat op mijn andere computer.
Ik had een ander modeljaar achterklep gekocht voor mijn Volvo 360 omdat ik het model mooier vond. Helaas was ook het slottype anders en ik had het oude type slot niet. Oplossing: geschikt maken voor het nieuwe type slot. Dat kon ik doen door het plaatdeel waar het slot ingeschroefd zat er uit te slijpen en een nieuwe plaat in te lassen met het juiste gatenpatroon.
Zo gezegd, zo gedaan. Uurtje bezig geweest om het nieuwe slotplaatje te maken, aftekenen op de klep, slijptol er in, lasapparaat erbij getrokken en alles netjes vast gelast. Toen het slot geprobeerd en het paste perfect in het nieuwe gatenpatroon.
Helemaal afgelast rondom, lasjes gladgeslepen, plamuur er over om het strak te maken, in de primer, in de aflak en helemaal klaar.
Ik monteer nadat de verf droog is het slot weer in de nieuwe plaat, past allemaal perfect, ik gooi de achterklep dicht: *kloenk*. Huh? Hij sluit niet. GVD, slotplaat op zijn kop in de achterklep vastgelast![]()
Het was gelukkig gewoon een dekkende laklaag over de primer die verder niet boeiend was en toch nog ooit overnieuw moest, maar het was wel kut. Zomaar 4 uur werk naar de klote en ik kon weer helemaal opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]![]()
Die doet het ook aardig in de top 10![]()
Vooral het feit dat het spul al gespoten was![]()
Kom op met die verhalen!quote:
Opzouten met je tvpquote:
Ik verwacht van jou een epistel trouwensquote:
3 maar ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opzouten met je tvp![]()
Ik verwacht van jou minimaal 3 ernstige fuckup verhalen
Wie ben jij met je 30 posts.? N00bquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:03 schreef PimOstermann het volgende:
[..]
Kom op met die verhalen!.
Ow.. ik weet al eentje van je hand: een BMW blok eruit lepelen voor een ander 2.8 liter blok met supercharger en turbo, en dan erachter komen dat het lastiger gaat dan je dacht. XD.
Okee..quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opzouten met je tvp![]()
Ik verwacht van jou minimaal 3 ernstige fuckup verhalen
Slaap er een nachtje over; morgen later vandaag deel 1quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Okee..
ik ben niet zo'n goede verhalen schrijvert, maarja..
pfff.. zoveeel kleine dingetjes.. serieus jullie zijn erger dan mij![]()
Dat was mijn Visa.. De olievlekken zitten nog overal...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:17 schreef 2cv het volgende:
Olie verversen maar de carterplug er pas in draaien als de verse olie er al in zit. En bij een Visa (tweecilinder) olie verversen. Er past zo'n 20 liter in, wist je dat ?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:53 schreef T42 het volgende:
zelf een motor bouwen en dan met schrik een jaar er meer te hebben gereden. (kever motor)
hij heeft het ook nog vrij goed gedaanvoor een sloop blok + 125 euro aan onderdelen.
quote:
En dan noem je mij een prutserquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:41 schreef Sounddragon het volgende:
Offehhh.. met je werkplaatstchef onder een kraan in de smeerput staan om een rammeltje op te zoeken, kraan redelijk stevig op het handgas, overal luisteren (voor zover dat gaat in zo'n orgie van pestherrie en wind van de fan) en voelen en trekken aan van alles en nog wat.. kom je aan de voorkant bij de radiateur, zie ik 2 druppeltjes aan de slang hangen, dus ik schreeuw : KIJK!! HIJ LEKT EEN BEETJE IK PAK EEN SCHROEVENDRAAIER OM DE KLEM AAN TE DRAAIEN !!! .. chef kijkt naar de slang en schreeuwt terug: ALS JE EEN BEETJE AAN ROMMELT.. wat hij dus deed, duwt 2 keer tegen de slang en woesh !!, de slang eraf, motor dik op het gas, dus een prettige druk op het systeem uiteraard!!
Voor de visualisatie: er zit 54 liter koelvloeistof in zo'n systeem, en de slang in kwestie is ongeveer armdik, daarbij sta je in een smeerput dus je kunt geen kant op, áls je daar al tijd voor hebt![]()
Gelukkig hadden we een douche op de zaak, en altijd een schone set kleding in je kast
Heej ík rukte niet aan die slang; ik mocht alleen meedouchenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:48 schreef 2cv het volgende:
Ik ken nog een verhaaltje van een prutser die bijna zijn ogen uit zijn schedel blies omdat er nog 30 bar druk op het hydropneumatisch veersysteem van een Xantia stond ...
bijna darwinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die slang wees niet richting mij maar tegen de schutbord aan, dus fail.
Valt reuze mee man, zo erg kan he tniet zijnquote:
klapband en in veghel waren ze een bandenmonteur kwijt. dus het kan wel. als voorbeeld. dus je hebt nog geluk gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Valt reuze mee man, zo erg kan he tniet zijn
klapband met 140 meegermaakt, na heen en weer ge slingert te zijn voor 2, 3x aan de kant van de weg gezet zonder veel problemen, kan ook goed lopen dus..voor het zelfde geld was het met 20 gebeurd en tegen een muur gereden en dood geweest..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef T42 het volgende:
[..]
klapband en in veghel waren ze een bandenmonteur kwijt. dus het kan wel. als voorbeeld. dus je hebt nog geluk gehad
Volgens mij zijn 90 van de 100 turken stronteigenwijs; it's a turk-thingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
klapband met 140 meegermaakt, na heen en weer ge slingert te zijn voor 2, 3x aan de kant van de weg gezet zonder veel problemen, kan ook goed lopen dus..voor het zelfde geld was het met 20 gebeurd en tegen een muur gereden en dood geweest..
3x over de kopgevlogen + lantaarnpaal van een torenhoog meegenomen en mijn auto er op geparkeerd, eerste wat ik deed was starten en proberen weg te rijden..
De een heeft geluk en de ander niet.
Al met al, je hebt wel gelijk, maar tja.. koppigheid heerst weer eens @ deze turq
en 90 van de 100 hollanders pruts monteuren, its a dutch-thingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 90 van de 100 turken stronteigenwijs; it's a turk-thing
Oh!!, die is onder de gordelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
en 90 van de 100 hollanders pruts monteuren, its a dutch-thing
goed lezen!!! klapband en bandenmonteur de vrachtauto stond op de brug....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
klapband met 140 meegermaakt, na heen en weer ge slingert te zijn voor 2, 3x aan de kant van de weg gezet zonder veel problemen, kan ook goed lopen dus..voor het zelfde geld was het met 20 gebeurd en tegen een muur gereden en dood geweest..
3x over de kopgevlogen + lantaarnpaal van een torenhoog meegenomen en mijn auto er op geparkeerd, eerste wat ik deed was starten en proberen weg te rijden..
De een heeft geluk en de ander niet.
Al met al, je hebt wel gelijk, maar tja.. koppigheid heerst weer eens @ deze turq
Niks niet fail, het kan naar alle kanten weg spuiten. Bij dat soort drukken werkt het bijna hetzelfde als een laserstraal op een spiegel: het wordt gewoon weer in een andere richting met dezelfde druk en snelheid weggekaatst.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 02:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die slang wees niet richting mij maar tegen de schutbord aan, dus fail.
Die fuckup heb ik ook nog steeds op mijn arm staan: Stoelframe lassen, even testen of de schuif van de stoelversnelling nog werkt, schuift zo tegen mijn arm aanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:01 schreef blup het volgende:
Uitlaat lassen, denken dat hij inmiddels wel afgekoeld is... nee dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |