Leukste wedstrijd van afgelopen seizoenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Krijg nu nog kippenvel als ik naar deze wedstrijd kijk
maar ja ...
http://www.telegraaf.nl/t(...)geert_Afellay__.htmlquote:Ook Sevilla begeert Afellay
AMSTERDAM - Naast Hamburger SV staat PSV-middenvelder Ibrahim Afellay ook in de belangstelling van Sevilla. HSV heeft echter al een bod uitgebracht op de PSV-er en zijn overgang naar de Duitse club lijkt een formaliteit. Toch zijn PSV en het 'kamp Afellay' minder stellig.
De Noord-Duitsers dingen al twee jaar naar de gunst van de Marokkaanse Nederlander, meldden zich vorige week zondag inderdaad bij Tiny Sanders en Jan Reker en deden een openingsbod. Het bedrag - negen miljoen euro - wordt in Eindhoven als 'te mager' bestempeld en Afellay twijfelt op dit moment nog of hij zijn loopbaan wel in Hamburg wil voortzetten. HSV heeft voor komend seizoen nog geen trainer en greep naast Europees voetbal. Eljero Elia en Joris Mathijsen zullen de komende dagen benutten om het talent alsnog over de streep te trekken.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vond de overklassing van een seizoen eerder (6-2) toch echt een stuk leuker
Misschien biedt Sevilla meer. Lijkt me voor Afellay ook een stuk aantrekkelijker. Champions League spelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:36 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)geert_Afellay__.html
Fraaie foto bij het bericht....(dat is dus Labyad)
Wij weten allemaal dat Afellay van extreem belang was voor PSV, gewoon de hoofdprijs proberen te vangen en een waardige (kijken jullie mee PSV?) vervanger voor dat geld naar Eindhoven halen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef Darker-Than-L het volgende:
Ja PSV zou nu eigenlijk een beetje kunnen shoppen kijken wie meer bied dan die 9 miljoen, hoewel ik dat meer dan redelijk vind voor een speler met 1 jaar contract.
Ruilen voor van Bommelquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de vermeende interesse van Bayern München? Van Gaal mag dit jaar gaan investeren en ik geloof dat hij had gezegd dat Afellay een potentiële aankoop zou zijn.
Ja dat is zo, het onderste uit de kan proberen te halen inderdaad. Hoewel ik niet denk dat het PSV overkomt moet met wel oppassen dat het geen de Guzmannetje wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat Afellay van extreem belang was voor PSV, gewoon de hoofdprijs proberen te vangen en een waardige (kijken jullie mee PSV?) vervanger voor dat geld naar Eindhoven halen...
quote:
quote:'PSV doet Tiago Correia aanbieding'
20 mei 2010
Volgens media in Portugal heeft PSV de talentvolle Tiago Correia een aanbieding gedaan. D pas 19-jarige buitenspeler was afgelopen seizoen een van de revelaties in de tweede divisie van Portugal. De speler van E. Amadora is in Portugal beter bekend als Bebé. Hij kan echter ook naar meer clubs in Portugal.
quote:AZ moet topspelers verkopen en gaat naar begroting van 25 miljoen
Vrijdag, 21 mei 2010 om 07:32
De curatoren van DSB hebben het reddingsplan van AZ rond. Alleen de rechter-commissaris moet de constructie, waarbij de aandelen in een stichting terechtkomen, nog goedkeuren. Dat meldt De Telegraaf.
Wat er precies in het plan staat is nog niet bekend: op 1 juni zullen de ideeën met de buitenwereld gedeeld worden. In ieder geval is duidelijk dat AZ een aantal topspelers moet verkopen en dat de afgetreden landskampioen met een begroting van ongeveer 25 miljoen euro gaat werken.
DSB was jarenlang de belangrijkste sponsor van AZ, maar ging eerder dit seizoen failliet. Dirk Scheringa probeerde zijn bedrijf destijds al te redden met de verkoop van enkele topspelers, maar dit plan vond geen doorgang. In de zomer moeten er nu alsnog grote namen weg.
Slecht gedaan van PSVquote:
quote:Lens naar PSV, Marcellis naar AZ
Uitgegeven: 21 mei 2010 12:10
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 12:38
EINDHOVEN - PSV en AZ hebben vrijdag overeenstemming bereikt over de transfers van Jeremain Lens en Dirk Marcellis.
Lens gaat van AZ naar PSV, terwijl Marcellis de omgekeerde weg bewandelt. Beide spelers moeten nog wel tot een akkoord komen met hun nieuwe werkgever.
De 22-jarige Lens speelt sinds 2005 voor AZ, dat hem tussentijds een seizoen verhuurde aan NEC. De aanvaller maakt deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het wereldkampioenschap.
Marcellis, die ook 22 jaar is, maakte in 2007 zijn debuut in het eerste elftal van PSV in de Champions Leaguewedstrijd tegen Liverpool. De Limburger speelde tot nu toe twee interlands voor Oranje. Onder leiding van hoofdtrainer Fred Rutten kwam Marcellis afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe bij PSV.
Als ze betere vervangers voor Marcellis kunnen halen, vind ik het niet zo erg. Laat ze maar werk van die Marcelo maken. Die klinkt wel goed. Aan de andere kant... Marcelo en Marcellis in het centrum klinkt wel als een leuk duoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Slecht gedaan van PSV. Die ***Salcido staat al drie jaar te blunderen, en hij staat nog steeds in de basis ook. Slechte zaak...
Eigenlijk zouden het woord 'inzicht' en de naam van Amrabat überhaupt niet eens in één zin mogen....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Neoktheone het volgende:
Goede vleugelspeler met veel meer inzicht dan Amrabat.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106678quote:'Rutten wil transfersom Afellay gebruiken voor El Hamdaoui'
Jeremain Lens staat voor een transfer naar PSV en is mogelijk niet de enige aanvaller van AZ die de overstap naar Eindhoven maakt. Mounir el Hamdaoui staat hoog op de verlanglijst van Fred Rutten, die vrijdagmorgen hoorde dat AZ haar topspelers moet verkopen van de curatoren. PSV wil daar van profiteren.
El Hamdaoui moet volgens het Eindhovens Dagblad zeven miljoen euro kosten; een bedrag dat PSV niet klaar heeft staan. Wanneer Ibrahim Afellay wordt verkocht hoopt Rutten dit geld echter direct te kunnen investeren. De spelmaker staat in de belangstelling van Sevilla en Hamburger SV en laatstgenoemde heeft negen miljoen euro voor Afellay over. De international wil een vertrek uit Eindhoven niet uitsluiten.
PSV vond het bod te mager, maar de kans is aanwezig dat de Utrechter alsnog verkocht zal worden, aangezien zijn contract in de zomer van 2011 afloopt. Een behoorlijk deel van de transfersom wil Rutten vervolgens investeren in El Hamdaoui. De 25-jarige Rotterdammer heeft er drie jaar in Alkmaar opzitten en scoorde 48 keer in 81 competitieduels.
mja en toch weet ik het niet.. ik ben niet zo gecharmeerd van El Hamdaoui.. Als je AZ toch leeg wilt plukken haal dan Schaars..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106678
Rutten heeft leuke plannen! Goede voetballer als vervanger voor Afellay.
PSV-AZ vergeten? Schaars werd volledig weggespeeld door Afellay, nee dank je!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja en toch weet ik het niet.. ik ben niet zo gecharmeerd van El Hamdaoui.. Als je AZ toch leeg wilt plukken haal dan Schaars..
Afgelopen seizoen vergeten? Die AZ mocro heeft niks meer gepresteerd dit seizoenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
PSV-AZ vergeten? Schaars werd volledig weggespeeld door Afellay, nee dank je!
20 goals toch? Ben ook niet helemaal objectief in deze. Had voor de komst van deze man gepleit in de zomer van 2007, alleen toen kregen we Koevermans die nog eens iets duurder wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vergeten? Die AZ mocro heeft niks meer gepresteerd dit seizoen
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel hij gescoord heeft. Van wat ik gezien heb is het flink minder geworden vergeleken met vorig seizoen. Maar ik kijk praktisch alleen samenvattingen van AZquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
20 goals toch? Ben ook niet helemaal objectief in deze. Had voor de komst van deze man gepleit in de zomer van 2007, alleen toen kregen we Koevermans die nog eens iets duurder was.
Ok, maar ook Europees viel Schaars flink door de mand; het is gewoon een matige versie van Van Bommel. Eigenlijk was Lens de enige die overeind bleef. Ja, ook El Hamdaoui schoot tekort.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel hij gescoord heeft. Van wat ik gezien heb is het flink minder geworden vergeleken met vorig seizoen. Maar ik kijk praktisch alleen samenvattingen van AZ
Maar het is natuurlijk belachelijk om op basis van 1 wedstrijd Schaars af te schrijven. Dat snap je zelf ook wel
Omdat, als we verder niks gaan verkopen, een flink verlies gaan lijden over afgelopen seizoen?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kan PSV nou geen geld hebben voor El Hamdadinges...?
Na verkoop van Lazovic bijvoorbeeld?
quote:Brands technisch manager bij PSV
Uitgegeven: 21 mei 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 14:34
ALKMAAR - Marcel Brands is vanaf komend seizoen technisch manager bij PSV. De Eindhovenaren nemen de 48-jarige oud-profvoetballer over van AZ, waar Brands directeur voetbalzaken was.
Brands voerde die functie bij de Alkmaarders sinds 2005 uit. Hij ondertekent een vierjarig contract bij PSV.
Het is nog niet bekend wie Brands bij AZ opvolgt. ''We zijn op zoek naar een nieuwe directeur voetbalzaken'', aldus Toon Gerbrands, die directeur algemene zaken is, op de website van AZ.
Voetbalzaken
''AZ is namelijk een club die altijd werkt vanuit structuren. De nieuwe directeur voetbalzaken moet goed in het profiel van AZ passen.''
''Ik ben AZ veel dank verschuldigd'', aldus Brands. ''Mede door de vrijheid die ik binnen de club kreeg, kan ik deze volgende stap in mijn carričre maken.''
President-commissaris Frits Schuitema van PSV is blij met de komst van Brands. ''Met Brands als technisch manager en algemeen directeur Tiny Sanders hebben we een sterk complementair team waarin PSV heel veel vertrouwen heeft'', zegt hij.
Hebben we Farfan weer teruggekocht?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Omdat, als we verder niks gaan verkopen, een flink verlies gaan lijden over afgelopen seizoen?!
Alleen maar spelers gekocht (Vukovic, Ooijer, Manolev, Farfan, Lens, Hutchinson) en alleen Lazovic verkocht (en ja ook Marcellis, maar daar kregen we Lens voor terug -4 a 5 miljoen gok ik. En Brechet, Mendez e.d. hebben natuurlijk erg weinig opgeleverd).
En dan ook nog Reis afschrijven en EL i.p.v. CL wat heel veel scheelt natuurlijk. Op dit moment staat de balans op zo'n -10 miljoen over dit seizoen als 'educated guess'.
Haha, typte waarschijnlijk Farfan, omdat we de komst van Engelaar met de termijnen die nog openstonden bij Schalke m.b.t. Farfan verrekend hebbenquote:
Is ook. Beetje spannender maken dan het is (maar natuurlijk ook de interesse voor El Hamdaoui niet uitvlakken).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Valt toch mee. De TD en 1 speler, en 1 speler juist de andere kant opgestuurd.
De mogelijke komst van El Hamdaoui is door Brands zojuist op PSV.tv al wel uitgevlaktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:37 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Is ook. Beetje spannender maken dan het is (maar natuurlijk ook de interesse voor El Hamdaoui niet uitvlakken).
Dat wil in het voetbal niks zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De mogelijke komst van El Hamdaoui is door Brands zojuist op PSV.tv al wel uitgevlakt
Je moet inderdaad niet aan een dood paard blijven trekken. Toch blijf ik het jammer vinden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:16 schreef uwbftp het volgende:
Marcellis speelde zelfs in Jong PSV slecht, hoelang moet je een jongen zoals dat blijven gebruiken?
Salcido.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:43 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Je moet inderdaad niet aan een dood paard blijven trekken. Toch blijf ik het jammer vinden.
Klopt, Salcido is nog erger. Hoop dat Marcelo doorgaat... zal niet minder zijn dan Salcido/Marcellis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Salcido.
En ik blijf erbij dat Marcellis meer dan voldoende kwaliteiten bezit voor het PSV niveau
hopelijk speelt Salcido een beetje een fatsoenlijk WK.. kunnen we er misschien nog wat voor krijgen..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef uwbftp het volgende:
[..]
Klopt, Salcido is nog erger. Hoop dat Marcelo doorgaat... zal niet minder zijn dan Salcido/Marcellis.
Laat maar naar Sevilla gaan als die meer betalen. HSV wil sowieso altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, krijg ik het idee...quote:'Hamburger SV voelt zich zeker van komst Afellay'
21/05/2010 17:44
Ibrahim Afellay hield zich op de vlakte over een eventuele transfer. Hamburger SV daarentegen gaat uit van de komst van de PSV-middenvelder.
Volgens Hamburger Morgenpost voelt HSV zich zeker van zijn zaak. Afellay zou Die Rothosen hebben gezegd naar Hamburg te willen overstappen. Voor de Oranje-international ligt er een contract voor vier jaar klaar, terwijl PSV negen miljoen euro krijgt ter compensatie.
Toch houdt Hamburger SV een slag om de arm, aangezien Afellay wil afwachten met welke trainer de Duitse club op de proppen komt. Vooralsnog is de definitieve opvolger van de ontslagen Bruno Labbadia nog niet bekend. Bovendien is er met Sevilla een kaper op de kust gekomen die meer wil betalen dan HSV mondeling is overeengekomen met PSV.
Doet psv toch weer goed... lijkt me een goede spelerquote:'PSV concreet voor Hurtado'
22 mei 2010 , met dank aan forumlid Mexxx
Libero in Peru meldt dat PSV concrete belangstelling zou hebben voor Paolo Hurtado. De 19-jarige middenvelder van Alianza Lima komt dit seizoen net als Reimond Manco op huurbasis uit voor Juan Aurich. Volgens het bericht zou er al een akkoord zijn over de hoogte van de transfersom. Er zou alleen over de termijn van betaling nog gesproken moeten worden. 'Wie wil er niet in Europa spelen, helemaal bij zo'n grote club als PSV. Dat zou een droom zijn, die uitkomt' aldus de speler in een reactie.
quote:Lichte blessure aan elleboog voor Afellay
23 mei 2010
Ibrahim Afellay heeft bij het Nederlands elftal een lichte elleboogblessure opgelopen. Na een botsing met clubgenoot Andre Ooijer bleef hij liggen. Gevreesd werd door een behoorlijke blessure. Medisch onderzoek wees echter uit dat de blessure niet ernstig was en hij de trainingen gewoon kan vervolgen.
Leuke speler, maar betwijfel of hij het PSV niveau in zich heeft.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:53 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Doet psv toch weer goed... lijkt me een goede speler
Na dit seizoen vraag ik me af wat het PSV niveau isquote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Leuke speler, maar betwijfel of hij het PSV niveau in zich heeft.
Onder welke steen heb jij geleefd? Word een beetje moe van dat neerslachtige gebrabbel van een aantal de laatste tijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Na dit seizoen vraag ik me af wat het PSV niveau is
Enough said.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:57 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarbij was dit het eerste jaar van Rutten en mogen we hem best wel wat ruimte geven een team samen te stellen.
Het team dat hij voor zijn kiezen heeft gekregen, heeft volgens mij een aantal jaar aan een stuk, meerdere trainers gehad (waaronder Koeman en Wouters) en begint nu pas in wat rustiger vaarwater te komen. Daarom heb ik het volste vertrouwen dat Rutten weet wat hij nodig heeft om die paar extra punten te halen die nodig zijn om landskampioen te worden. Want daar ging het uiteindelijk om, een aantal punten. Bedankt voor je bijdrage in ieder geval.quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik zie het nog steeds niet zitten in Lens
sorry, maar denk dat er betere opties zijn
Volgens mij waren ze mentaal geknakt na het vertrekken van Lazovic, en dat kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Daarom kijk ik ook uit naar het nieuwe seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik bedoelde het niet zo negatief als ik overkwam, maar vooral in de laatste wedstrijden zag ik een PSV waarvan ik me afvroeg of ze nog wel zin hadden om mee te gaan met Twente en Ajax. Verder heeft PSV natuurlijk goed en soms zelfs zeer goed gespeeld.
Ik denk dat je de interview met Rutten is moet gaan bekijken, hij legt alles uit hoe het fout was gegaan en waardoor. Wat zijn plannen zijn etc.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik bedoelde het niet zo negatief als ik overkwam, maar vooral in de laatste wedstrijden zag ik een PSV waarvan ik me afvroeg of ze nog wel zin hadden om mee te gaan met Twente en Ajax. Verder heeft PSV natuurlijk goed en soms zelfs zeer goed gespeeld.
Daarbij is het een Nederlander en zie ik er meer potentie en goals in dan in Lazovic. Die deed het wel aardig de laatste tijd maar scoorde bijna nooit.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze mentaal geknakt na het vertrekken van Lazovic, en dat kun je ze moeilijk kwalijk nemen. Daarom kijk ik ook uit naar het nieuwe seizoen, nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
Lens vind ik overigens een goede vervanger voor Lazovic, als hij zijn ontwikkeling doorzet en net zoals bij AZ regelmatig gaat scoren, dan zijn we er alleen maar beter van geworden toch?
Vond het goed dat hij er eerlijk een analyse op liet. Niks meer dan normaal! (Ik weet!) maar heel vaak draaien trainers eromheen.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Ik denk dat je de interview met Rutten is moet gaan bekijken, hij legt alles uit hoe het fout was gegaan en waardoor. Wat zijn plannen zijn etc.en PSV heeft nu iets geleerd: Nooit een Sterspeler verkopen in het midden van een seizoen.
Welk interview bedoel je trouwens?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Ik denk dat je de interview met Rutten is moet gaan bekijken, hij legt alles uit hoe het fout was gegaan en waardoor. Wat zijn plannen zijn etc.en PSV heeft nu iets geleerd: Nooit een Sterbasisspeler verkopen in het midden van een seizoen.
Dat is ook mijn idee, Lazovic heeft nooit vaak gescored, zijn kracht kwam dan ook uit van de dreiging en zijn onverzadigbaarheid. Lens daarentegen heeft al laten zien dat hij kan scoren, en dat hij in een goede ontwikkeling zit. Denk dan ook dat hij niet voor niets bij Oranje is gehaald, mocht hij niet naar dit WK gaan.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarbij is het een Nederlander en zie ik er meer potentie en goals in dan in Lazovic. Die deed het wel aardig de laatste tijd maar scoorde bijna nooit.
quote:Op maandag 24 mei 2010 02:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Welk interview bedoel je trouwens?
Leo, vergeet niet dat Lazovic voordat hij naar PSV kwam wedijverde om topscorer te worden in de eredivisie. Dát heeft Lens nog niet laten zien natuurlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daarbij is het een Nederlander en zie ik er meer potentie en goals in dan in Lazovic. Die deed het wel aardig de laatste tijd maar scoorde bijna nooit.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 24 mei 2010 11:01 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Leo, vergeet niet dat Lazovic voordat hij naar PSV kwam wedijverde om topscorer te worden in de eredivisie. Dát heeft Lens nog niet laten zien natuurlijk.
Ik moet het allemaal nog zien met die Lens.....
Ja maar hij heeft met betrekkelijk weinig kansen toch wel laten zien dat hij het in zich heeft. Als Lens in goede doen net zoveel speelt als Lazovic is hij denk ik beter met dan ook een hoger rendement. Daarbij komt ook dat ik Lazovic niet veel beter zie worden dan hij nu is en daar gaat Lens denk ik ook nog wel overheen.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:01 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Leo, vergeet niet dat Lazovic voordat hij naar PSV kwam wedijverde om topscorer te worden in de eredivisie. Dát heeft Lens nog niet laten zien natuurlijk.
Ik moet het allemaal nog zien met die Lens.....
Eens hoor. Als je speelt op een positie waar voorheen bijv. Simons speelde, dan kun je niet verwachten dat hij er 10-15 maakt...quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat ik dus steeds maar niet begrijp is dat mensen zeggen dat Ibi een slecht seizoen heeft gedraaid, en daarbij wijzen op het aantal goals. Heeft dan niemand door dat hij dit seisoen gespeeld heeft als verbindingsspeler![]()
Het jaar hiervoor stond hij op '10', allicht dat je dan ook meer goals maakt. Dit afgelopen jaar moet je hem daarom beoordelen op hoe hij de aanval in stelling brengt en het middenveld sterk houdt. En dat heeft hij prima gedaan vind ik. Afellay komt áltijd goed uit duels, kan de bal bij zich houden en heeft een erg goede trap/pass techniek.
PSV heeft het afgelopen seizoen verloren doordat er tussentijds twee aanvallende krachten vertrokken, niet omdat Afellay een "slecht" seizoen draaide, is mijn stelling.
ik vind eerlijk gezegd dat Afellay nog steeds te veel met de bal loopt en in balbezit vaak naar beneden kijkt ipv om zich heen..quote:Op maandag 24 mei 2010 16:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Afellay was dit seizoen onze beste verdedigende middenvelder. Is natuurlijk ook niet moeilijk als je vaak met Engelaar en Bakkal/Toivonen op het middenveld staat. Maar hij is zeker een completere voetballer geworden, maakt ook minder vaak de verkeerde keuze als hij de bal krijgt aangespeeld, hoewel daar nog steeds veel verbetering mogelijk is. Maar ja, de meeste mensen kijken alleen samenvattingen en doen derhalve aan scorebordjournalistiek (dank je wel Co Adriaanse
).
Daarmee bedoel ik dat er inderdaad nog veel ruimte voor verbetering wat dat betreft. Ben er zeker niet mee eens dat zijn groei dit seizoen gestagneerd is. Speelt dit seizoen al een stuk volwassener als het vorige, hoewel dat ook niet moeilijk is, omdat op dat punt ook nog een hoop winst te behalen is bij hem.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd dat Afellay nog steeds te veel met de bal loopt en in balbezit vaak naar beneden kijkt ipv om zich heen..
Absoluut mee eens. Lekker laten gaan die jongenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:11 schreef ganzenherder het volgende:
Sterker nog. Ik vind dat Ibi zich amper ontwikkeld heeft de afgelopen seizoen. Zijn groei is keihard gestagneerd.
Dat idee heb ik ook. Maar het zal allemaal nog maar moeten blijken.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:26 schreef Darker-Than-L het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft met betrekkelijk weinig kansen toch wel laten zien dat hij het in zich heeft. Als Lens in goede doen net zoveel speelt als Lazovic is hij denk ik beter met dan ook een hoger rendement. Daarbij komt ook dat ik Lazovic niet veel beter zie worden dan hij nu is en daar gaat Lens denk ik ook nog wel overheen.
dat is misschien maar beter ook.. veel te blessuregevoelig naar mijn mening..quote:
Zeker geen slechte speler, die De Guzman. Ik betwijfel echter wel of hij voor PSV een echte meerwaarde zou zijn. Buiten zijn blessuregevoeligheid is het daarom maar goed dat hij niet komt. Ik zie liever El Hamdoui komen.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is misschien maar beter ook.. veel te blessuregevoelig naar mijn mening..
doe maar Sulejmani.. ik denk dat Rutten hem wel weer aan het voetballen krijgt..quote:Op maandag 24 mei 2010 23:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zeker geen slechte speler, die De Guzman. Ik betwijfel echter wel of hij voor PSV een echte meerwaarde zou zijn. Buiten zijn blessuregevoeligheid is het daarom maar goed dat hij niet komt. Ik zie liever El Hamdoui komen.
Wel een betere voetballer.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:22 schreef Halcon het volgende:
El Hamdaoui is inderdaad nooit geblesseerd...
quote:Van der Meyde zonder te spelen weg bij PSV
PSV gaat niet verder met Andy van der Meyde. De Eindhovense club liet dinsdag weten de eenzijdige optie in het contract van de 30-jarige aanvaller niet te lichten.
PSV haalde Van der Meyde begin maart binnen als opvolger van de naar het Russische Zenit Sint-Petersburg vertrokken Danko Lazovic. Van der Meyde kwam geen enkele keer in actie voor PSV in een competitiewedstrijd.
Wel deed de oud-Ajacied mee in oefenwedstrijden en in duels met Jong PSV. Van der Meyde raakte al snel geblesseerd aan zijn lies. "PSV is van mening dat het belangrijk voor Andy is dat hij wekelijks wedstrijden kan spelen. Dat kan PSV hem niet bieden", zegt algemeen directeur Jan Reker.
Van der Meyde is dankbaar met de kans die hij in Eindhoven heeft gekregen. "Hij heeft een herstart gemaakt in zijn carričre en kijkt uit naar volgend seizoen", laat hij bij monde van zijn zaakwaarnemer weten.
Jammer hij had nog zo veel te brengen aan kwaliteit en professionaliteitquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
![]()
Beter investeren ze in een jonge, talentvolle speler.
Dat is verder ook niet verrassend ofzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
![]()
Tsja, wat gaat er met Manco gebeuren? Schijnt toch niet te kunnen aarden in NL en dus weg te gaan? Verder komt Nijland nog terug natuurlijk. Maar dat vind ik nou typisch een type Nilis die je graag in een 4-4-2 systeem langs een explosieve veelscorende spits moet zetten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:50 schreef Rucebo het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat Isaksson volgend jaar de deur uit moet (contract tot 2012) als PSV er nog iets voor wil vangen. Bovendien zal Isaksson in de salaris schaal een stuk hoger zitten dan die jonge Belg. (dacht dat ie op de 1.9 mln zat, een van de meest verdienende spelers bij PSV) Bij een goeie vervanger en interesse van een andere club misschien deze zomer al.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Snap ook niet dat er weer een nieuwe keeper bij moet, om op de bank te zetten?
Het contract van Kromkamp is toch ontbonden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:03 schreef Rucebo het volgende:
Hopelijk speelt Salcido een goed WK en kunnen ze hem verkopen. Als ze er ook maar iets voor vangen, zou ik hem laten gaan. (Maar ik erger mij dan ook al enkele seizoenen aan deze prutser). Van Kromkamp mogen ze wat mij betreft het contract ontbinden. Niemand gaat daar geld voor betalen en een meerwaarde zie ik hem ook niet meer worden...
Ik snap het aantrekken van Mignolet ook niet, zeker voor zo'n redelijk fors bedrag. In Cassio zie ik echter geen toekomstige eerste doelman voor PSV, dus die mogen ze wel weg doen...
Nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het contract van Kromkamp is toch ontbonden?
PSV had hier toch interesse in? Misschien kunnen ze hem een jaartje huren...quote:Papierwinkel blokkeert Man Utd-transfer Chicharito
Manchester United betaalde bijna tien miljoen euro voor zijn diensten, maar het is onzeker of de club komend seizoen al kan beschikken over Javier Hernandez. De papierwinkel is een obstakel.
Man Utd rondde de transfer van Hernandez enkele maanden geleden al af, maar wacht nog steeds op een werkvergunning voor de 21-jarige Mexicaan van Chivas Guadelajara. In eerste instantie werd die niet toegewezen, waardoor de nummer twee van de Premier League moet hopen op groen licht in het hoger beroep.
Of Hernandez, bijgenaamd Chicharito (kleine erwt), zijn werkvergunning dan krijgt valt nog te bezien. Hij voldoet niet aan de normale eisen, die stellen dat een speler van buiten de EU tenminste 75% van de interlands van zijn land moet hebben gespeeld tijdens de afgelopen twee jaar. Om die reden gooit Man Utd het over een andere boeg: de exceptionele kwaliteiten van de spits.
Hernandez introduceerde zich afgelopen weekend alvast aan het Engelse publiek in het oefenduel Mexico-Engeland. Als hij geen werkvergunning krijgt zal Man Utd hem in eerste instantie moeten verhuren. De spits lijkt zeker van een plek in de WK-selectie van zijn land.
Dat heb ik ook gelezenquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat dacht ik, net als Zonneveld.
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Afellay speelt goed in Oranje vandaag
Viel me ook al op ja. Heeft echt prima kwaliteiten voor de linksbuiten positie als je dat zo ziet... En wat staat ie bij PSV? Controlerende middenvelderquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Afellay speelt goed in Oranje vandaag
Volgend jaar denk ik dat Pieters gaat doorbreken, maar waarom ze Anita hebben uitgeprobeerdquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, waarom hebben ze eigenlijk nooit Pieters geprobeerd als linksback bij oranje? Veel slechter dan Anita en Braafheid kan het niet zijn lijkt me
Liet op zijn goal na ook niet veel bijzonders zien deze wedstrijd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
PSV had hier toch interesse in? Misschien kunnen ze hem een jaartje huren...
quote:André Ooijer keert mogelijk terug bij Roda JC. De verdediger van PSV, die vorige week te horen kreeg dat zijn aflopende contract in Eindhoven niet wordt verlengd, staat in de belangstelling van zijn voormalig werkgever. “Hij staat inderdaad in ons bestand”, zegt trainer Harm van Veldhoven van Roda in AD/Sportwereld.
De Limburgers zagen Arnold Kruiswijk een contract tekenen bij SC Heerenveen en zijn daarom op zoek naar een nieuwe centrumverdediger. De 35-jarige Ooijer is een kandidaat: hij kan vertrekken uit Eindhoven en is al bekend met Roda. In het verleden speelde hij al 2,5 jaar voor de club, voordat hij naar PSV vertrok.
In Eindhoven bleef Ooijer 8,5 jaar en na een uitstapje bij Blackburn Rovers keerde hij afgelopen zomer terug. De 53-voudig international tekende een contract voor één jaar en zag deze niet verlengd worden, waardoor hij op zoek moet naar een nieuwe werkgever. Roda kan uitkomst bieden, terwijl eerder Excelsior-trainer Alex Pastoor al zijn interesse bekendmaakte.
Lekker duo met Toyboyquote:Marcus Berg lijkt volgend seizoen niet voor Hamburger SV te gaan spelen. De Noord-Duitsers zien nog wel toekomst in de Zweed, maar willen de aanvaller voor een jaar verhuren. Volgens AD/Sportwereld wil Berg zich echter graag bewijzen aan de nieuwe trainer Armin Veh.
Veh werd eerder deze week aangesteld als opvolger van de Nederlander Ricardo Moniz en is op zoek naar een nieuwe aanvaller. Hij heeft met Ruud van Nistelrooij, Mladen Petric en Paolo Guerrero al drie centrumspitsen in zijn selectie en zij krijgen momenteel de voorkeur. Berg zou verhuurd kunnen worden.
De 23-jarige aanvaller werd vorig jaar overgenomen van FC Groningen en stond toen ook in de belangstelling van Ajax en PSV. HSV probeert nu Ibrahim Afellay los te weken van laatstgenoemde club, maar het is nog onduidelijk of het Berg in die deal wil betrekken. De Zweed scoorde in zijn eerste jaar vier keer in dertig Bundesliga-duels.
ik hoop alleen niet dat PSV akkoord gaat dan met het huren van hem.. dan moet ie mijns inziens ook een definitieve overstap maken, anders heeft het geen meerwaarde om hem in de eventuele deal te betrekken lijkt me..quote:
Dan zal het wel een ruil worden. Denk niet dat HSV met veel minder dan 9 miljoen tevreden is voor Berg. Zeker gezien hij nog een contract tot 2014 heeft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik hoop alleen niet dat PSV akkoord gaat dan met het huren van hem.. dan moet ie mijns inziens ook een definitieve overstap maken, anders heeft het geen meerwaarde om hem in de eventuele deal te betrekken lijkt me..
zou ik op zich helemaal niks op tegen hebben..quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan zal het wel een ruil worden. Denk niet dat HSV met veel minder dan 9 miljoen tevreden is voor Berg. Zeker gezien hij nog een contract tot 2014 heeft.
Tsja, weinig zal hij niet vragen..quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:21 schreef Neoktheone het volgende:
Denken jullie niet dat Berg bij HSV een salaris krijgt die meteen tot de topsalarissen bij PSV zou horen? Denk niet dat hij genoegen neemt met minder. Ik zou niets tegen een komst van Berg hebben, maar ik acht die kans niet bijster groot.
Site doet het niet bij mijquote:Op donderdag 27 mei 2010 16:32 schreef Cocu het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=107246
Ik weet niet of dit echt is, maar het ziet er wel goed uit!
Wsl. kost hij minimaal 2 keer het salaris van de grootverdieners die PSV nu in huis heeft. Dat zal geen haalbare kaart zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, weinig zal hij niet vragen..
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=107309quote:PSV is niet concreet, maar staat wel open voor een eventuele hereniging met DaMarcus Beasley. Volgens zaakwaarnemer Lyle Yorks hadden de Eindhovenaren in januari al belangstelling. "Ik heb veel gesprekken achter de rug. Ik heb inderdaad ook met PSV gesproken, maar dat zijn alleen informatieve gesprekken geweest. Er is niets concreets." Beasley is na zijn verblijf bij Glasgow Rangers in Schotland transfervrij. (Daily Record)
Geen echte vooruitgang. Bij Rangers heeft hij het niet al te best gedaan ook...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=107309
Weet niet wat ik hier van moet vinden. Ik heb die Beasley eigenlijk nooit veel gevonden, weet verder ook niet hoe hij bij glasgow heeft gepresteerd.
quote:Peter Swinkels nieuwe voorzitter RvC, vertrek Frits Schuitema
Frits Schuitema treedt af als voorzitter van de RvC van PSV en wordt opgevolgd door Peter Swinkels. Ook wordt de raad uitgebreid met twee leden, de heren Henk Kivits (algemeen directeur Stage Entertainment) en Hans van Breukelen namens de Vereniging PSV. De heer Arthur van der Poel zal in de nu zeskoppige RvC van PSV ook nog een termijn aanblijven.
Niet moeilijk doen dan als er straks financiele problemen zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:06 schreef ganzenherder het volgende:
Eindelijk weer een voetbal-minded persoontje in de RvC in plaats van zo'n persoontje die alleen waarde hecht aan het financiele aspect van het voetbal en PSV. Ik werd de laatste tijd een beetje gek van het gebrek aan besef dat je met minimale investeringen geen reele kans maakt om kampioen te worden. Altijd maar voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten mentaliteit. Hopelijk wordt dat minder nu![]()
Nou laten we het zo zeggen. Doordat de RvC meerdere jaren heeft geweigerd echt flink te willen investeren in de selectie is PSV al 2 seizoenen op een rij CL misgelopen. En juist dat feit zorgt voor de financiele problemen. Financiele problemen leiden vaak tot een sportieve malaise maar andersom geldt het zeker ook, zeker in het geval van PSV.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Niet moeilijk doen dan als er straks financiele problemen zijn.
Dat laatste klopt wel, maar van onverantwoorde investeringen wordt niemand wijzer. Als PSV Messi en Robinho had kunnen halen, dan hadden ze dat echt wel gedaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Nou laten we het zo zeggen. Doordat de RvC meerdere jaren heeft geweigerd echt flink te willen investeren in de selectie is PSV al 2 seizoenen op een rij CL misgelopen. En juist dat feit zorgt voor de financiele problemen. Financiele problemen leiden vaak tot een sportieve malaise maar andersom geldt het zeker ook, zeker in het geval van PSV.
PSV gaat nu echt niet opeens met geld strooien en echt geen 10+ miljoenen in een speler investeren lijkt me.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef Halcon het volgende:
Dat laatste klopt wel, maar van onverantwoorde investeringen wordt niemand wijzer.
quote:
Bril-jant! Nee, echt. Het intrappen van open deuren is weer een niveautje hoger getild.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat laatste klopt wel, maar van onverantwoorde investeringen wordt niemand wijzer. Als PSV Messi en Robinho had kunnen halen, dan hadden ze dat echt wel gedaan.
Ik denk dat je beter als punt van kritiek kunt aanmerken de omslag van het halen van spelers met restwaarde naar het halen van oudere spelers zonder restwaarde. PSV moet het hebben van zijn functie als handelshuis, niet van het bij elkaar rapen van een veredeld bejaardentehuis.
Je hebt anders geen zinnig weerwoord, commissaris Buitendam.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 01:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bril-jant! Nee, echt. Het intrappen van open deuren is weer een niveautje hoger getild.
Daarbij wil ik als serieuze post wel melden dat ik het héél opmerkelijk vind dat Hansie is opgenomen met toch een behoorlijk belangrijke functie. Iemand die hier meer info over heeft, want het komt bij mij binnen als donderslag bij heldere hemel. Het komt wel binnen als zéér aangename verassing overigens.
Supporters tevreden stellen met een PSV'er in de RvC?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt anders geen zinnig weerwoord, commissaris Buitendam.![]()
Hans van Breukelen.Je hoort ´m weleens op TV en hij geeft weleens toespraken. Het is mij een raadsel wat PSV met deze paljas moet.
Gelukkig hoor ik dat jij een echte man van de club bent, dus mocht de top van PSV hier meelezen dan zullen ze het hoe dan ook in overweging nemen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hans van Breukelen.Je hoort ´m weleens op TV en hij geeft weleens toespraken. Het is mij een raadsel wat PSV met deze paljas moet.
Ik heb niets met PSV, maar reageer gewoon in dit topic. Als jij dat nu ook eens op inhoudelijke wijze zou doen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik dat jij een echte man van de club bent, dus mocht de top van PSV hier meelezen dan zullen ze het hoe dan ook in overweging nemen.
Klopt, maar van Raay komt natuurlijk niet terug als voorzitter maar gewoon als adviseur. Het is gewoon een clubicoon. Het voelt gewoon goed als hij weer betrokken is. Dat geeft het warme PSV aan, iets wat ik toch heb gemist de laatste jaren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:02 schreef Halcon het volgende:
Dat gedoe met van Raay klinkt me toch een beetje in de oren als een roep in Arnhem om de terugkeer van Karel Aalbers. Prima sportieve prestaties, maar dat had wel z'n weerslag op de financiele situatie.
Paljas? De keeper die beslissende strafschoppen stopte in finales waardoor PSV de EC1 en het NL11tal het EK won? En de man die jaren lang zo belangrijk voor PSV is geweest?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 18:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat je niets met PSV hebt komt niet geheel onverwacht met die nietszeggende onzin die je ligt te verkopen. Als je van Breukelen een paljas noemt en hier en daar wat vergelijkingen strooit met Karel Aalbers, dan houdt het toch vlug op.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb niets met PSV, maar reageer gewoon in dit topic. Als jij dat nu ook eens op inhoudelijke wijze zou doen...
Overeenstemming tussen de clubs is er. Hij moet nu alleen nog met PSV over z'n salaris praten, maar NL elftal ging even voor.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, heeft PSV Lens nu al binnenDuurt wel lang
Ahh Oké, thanks!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overeenstemming tussen de clubs is er. Hij moet nu alleen nog met PSV over z'n salaris praten, maar NL elftal ging even voor.
Gelukkig speelt Afellay als het goed is wel in Zuid-Afrikaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:09 schreef Buitendam het volgende:
Nu Engelaar en Lens af zijn gevallen schijnt dat wel nadelig te zijn voor PSV. Op welke manier kon ik niet vinden, maar je schijnt er als club wel financieel op vooruit gaat, zodra je spelers in Oranje spelen. Nu werd dat wel gecompenseerd door Luc van Agt en Arno Philips die tot de staf van Oranje horen.
Nice
Tsja, de concurrentie is moordend.. Het wk is ook een risico, slecht spelen kan ook nadelig zijn..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:13 schreef Buitendam het volgende:
Dat mag ik verdomme toch hopen na de wedstrijd tegen Mexico. Als ie wat wedstrijden kan meespelen zou dat ook zomaar eens wat miljoenen kunnen schelen op de transfermarkt.
1e helft vooralquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Afellay als het goed is wel in Zuid-Afrika
Denk het niet, tenzij er iets met Robben gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef Tallie1982 het volgende:
1e helft vooralzou hij in de basis staan bij NL ?
quote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Denk het niet, tenzij er iets met Robben gaat gebeuren.
Van der Vaart/Sneijder staan toch hoger in rangorde, maar ik denk dat Afellay zeker wel gelijk staat met Babel voor die linksbuiten positie.
Ik denk dat hij wel minuten gaat maken, Bert is erg over hem te spreken heb ik begrepen. Wat zou het geweldig zijn als hij toch een keer de winnende zou scorenquote:Op zondag 30 mei 2010 00:20 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Denk het niet, tenzij er iets met Robben gaat gebeuren.
Van der Vaart/Sneijder staan toch hoger in rangorde, maar ik denk dat Afellay zeker wel gelijk staat met Babel voor die linksbuiten positie.
Gelukkig maarquote:Op zondag 30 mei 2010 00:56 schreef Beerdepo het volgende:
[..]
Update: 'Robben had wat last van zijn heup en stopte uit voorzorg'
Zaterdag, 29 mei 2010 om 23:01 | Wed ¤ 50 euro gratis op wedstrijden
Arjen Robben heeft de training van het Nederlands elftal zaterdagavond geblesseerd moeten verlaten. De ernst van de blessure en de aard van de klachten van de Bayern München-speler zijn nog niet bekend. Dit meldt het Algemeen Dagblad. Joris Mathijsen deed sowieso niet mee aan de oefensessie. De verdediger van Hamburger SV kampt met knieklachten.
/
Mathijsen kreeg om die reden rust van bondscoach Bert van Marwijk. Het is voor de Oranje-trainer niet te hopen dat de kwetsuur van Robben ernstig is. De vleugelspeler van de Duitse dubbelwinnaar moet in staat worden geacht om op het WK in Zuid-Afrika een sleutelrol te vervullen in het Nederlands elftal.
De gehele selectie verscheen wel op het veld om te poseren voor een fotosessie, maar verder had Van Marwijk te maken met een uitgedunde spelersgroep. Robin van Persie en Ryan Babel lieten namelijk al eerder een deel van de training schieten. Vanwege een enkel- en hamstringblessure nam het duo uit de Premier League geen risico.
Update 23:01 uur: 'Robben had wat last van zijn heup en stopte uit voorzorg'
De blessure van Arjen Robben is niet ernstig. De Oranje-international verliet zaterdag de training van het Nederlands elftal met een op dat moment onbekende blessure. De schade valt echter mee. "Hij had een beetje last van zijn heup en is daarom uit voorzorg eerder gestopt", verklaarde een woordvoerder van de KNVB. "Er is niet veel aan de hand.'' Ook Bert van Marwijk was snel gerustgesteld. "Arjen was wat stijfjes. Daarom is hij eerder gestopt."
Had ik het over de voetballer van Breukelen of over de van Breukelen in zijn post-actieve carriere tijdperk?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Paljas? De keeper die beslissende strafschoppen stopte in finales waardoor PSV de EC1 en het NL11tal het EK won? En de man die jaren lang zo belangrijk voor PSV is geweest?
Je kunt denken dat hij niet geschikt is voor deze functie, maar een 'paljas' is het in ieder geval niet.
Ik krijg trouwens het idee dat PSV goed bezig is!![]()
edit: Oh wacht, jij bent geen PSV supporter. Dat verklaart een hoop![]()
Als je moeite hebt met een mening die niet in je door tunnelvisie gedomineerde straatje past, kun je ook verkassen naar bijvoorbeeld Noord Korea. Daar weten ze wel raad met meningen die niet mainstream zijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat je niets met PSV hebt komt niet geheel onverwacht met die nietszeggende onzin die je ligt te verkopen. Als je van Breukelen een paljas noemt en hier en daar wat vergelijkingen strooit met Karel Aalbers, dan houdt het toch vlug op.
Daarnaast weet jij niet in hoeverre ik inhoudelijk reageer, want je komt hier nooit. Maar je leest vast altijd mee, hč?Of je reageert waarbij je waarde toevoegt aan het topic, of je flikkert gewoon op. Nu ben je ruimte aan het opvullen met troep.
Teletekst:quote:
Enohquote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teletekst:
Bij Slowakije - Kameroen melden ze dat Enoh (Ajax) (jaja, dat wordt er nog bij vermeld ook)gescoord heeft.
Bij Zweden - Bosnie heeft Toivonen gescoord, maar dat is dan ineens niet interessant
Het is voor Ola gewoon mooi een doelpunt te makenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:48 schreef Halcon het volgende:
Zweden - Bosnie is dan ook een potje tussen landen die niet op het WK aanwezig zijn en Kameroen zit ook nog eens in de poule bij Nederland. Ik zou er niet meteen zo Calimero over doen eigenlijk...
Dat is het ook, maar ik begrijp de keuze om die goal van Enoh wel expliciet te vermelden en die van Toivonen niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is voor Ola gewoon mooi een doelpunt te maken
Tsja, ik laat de troll achterwegequote:Op zondag 30 mei 2010 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar ik begrijp de keuze om die goal van Enoh wel expliciet te vermelden en die van Toivonen niet.
Kom jij nou hier alleen maar om te etteren? Niks beters te doen?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:48 schreef Halcon het volgende:
Zweden - Bosnie is dan ook een potje tussen landen die niet op het WK aanwezig zijn en Kameroen zit ook nog eens in de poule bij Nederland. Ik zou er niet meteen zo Calimero over doen eigenlijk...
Tuurlijk gaat hij minuten maken, maar het ging over de basisplaats he. Verwacht wel dat Afellay een uurtje gaat spelen in totaal.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:59 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat hij wel minuten gaat maken, Bert is erg over hem te spreken heb ik begrepen. Wat zou het geweldig zijn als hij toch een keer de winnende zou scoren
Daar moet je je niet druk over maken, die calimero tijd hebben we wel gehad toch?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef Zorro het volgende:
Teletekst:
Bij Slowakije - Kameroen melden ze dat Enoh (Ajax) (jaja, dat wordt er nog bij vermeld ook)gescoord heeft.
Bij Zweden - Bosnie heeft Toivonen gescoord, maar dat is dan ineens niet interessant
Ik maak me niet druk, ik word alleen weer bevestigd in de prioriteiten van teletekst.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:32 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat hij minuten maken, maar het ging over de basisplaats he. Verwacht wel dat Afellay een uurtje gaat spelen in totaal.
[..]
Daar moet je je niet druk over maken, die calimero tijd hebben we wel gehad toch?
Shit, ze zijn erachter. Nu gaat iedereen het doen: niet zeiken...quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente hoor je ook nooit publiekelijk zeiken, misschien is dat ook wel slim
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, ik word alleen weer bevestigd in de prioriteiten van teletekst.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar ik begrijp de keuze om die goal van Enoh wel expliciet te vermelden en die van Toivonen niet.
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!
*KUCH*roze ajaxbrilletje*KUCH*
Teletekst=NOS=Studio Ajaxquote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teletekst:
Kan gebeurenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ook niet maar het kwam er per ongeluk uit toen ik hoeste
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je moeite hebt met een mening die niet in je door tunnelvisie gedomineerde straatje past, kun je ook verkassen naar bijvoorbeeld Noord Korea. Daar weten ze wel raad met meningen die niet mainstream zijn.
Heb ook met Ajax niets. Maar een vermelding van een goal van een tegenstander van Nederland op het WK op NOS teletekst begrijp ik wel. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!
*KUCH*roze ajaxbrilletje*KUCH*
Oh ja, een echte Calimero redeneert dat iedereen die niet in de PSV-polonaise loopt Ajacied is. Helaas voor jou, zo simpel is de wereld niet. Niet iedereen die weleens een pizza vreet, is Italiaan.quote:
Jawel dames en heren het woord is weer gevallen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
Calimero
Gelukkig niet nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
Niet iedereen die weleens een pizza vreet, is Italiaan.
Maar jongen toch. Ga je nu werkelijk iedereen benaderen om te kijken of ze een beetje willen happen. Als het topic vol is, dan plempt men er gewoon weer een nieuwe tegenaan. En als je die vol gerost hebt met je onzin dan komt er wéér een nieuwe. Voeg iets aan het topic toe, of flikker op. Het is geen moderne wiskunde, echt niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oh ja, een echte Calimero redeneert dat iedereen die niet in de PSV-polonaise loopt Ajacied is. Helaas voor jou, zo simpel is de wereld niet. Niet iedereen die weleens een pizza vreet, is Italiaan.
QFTquote:Op zondag 30 mei 2010 19:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar jongen toch. Ga je nu werkelijk iedereen benaderen om te kijken of ze een beetje willen happen. Als het topic vol is, dan plempt men er gewoon weer een nieuwe tegenaan. En als je die vol gerost hebt met je onzin dan komt er wéér een nieuwe. Voeg iets aan het topic toe, of flikker op. Het is geen moderne wiskunde, echt niet.
Yep. Ik begin steeds beter te begrijpen waarom men weleens de vergelijking maakt met Calimero.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zorro de eierschaal komt hier kleinzerig doen. Niet vreemd dat daar wat van gezegd wordt toch? Sommige PSV'ers hier zijn wel erg snel op hun teentjes getrapt?
Wie is zorro de eierschaal?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zorro de eierschaal komt hier kleinzerig doen. Niet vreemd dat daar wat van gezegd wordt toch? Sommige PSV'ers hier zijn wel erg snel op hun teentjes getrapt?
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Teletekst:
Valt wel mee, hij heeft aardig z'n best kunnen doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:43 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sommige PSV'ers hier zijn wel erg snel op hun teentjes getrapt?
quote:Mignolet verkiest Sunderland boven PSV
Simon Mignolet heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Sunderland. De Belgische doelman staat op het punt van het tekenen van een vijfjarig contract, meldt The Journal.
Mignolet staat hoog op het verlanglijstje van PSV, maar lijkt te kiezen voor een avontuur in Engeland. De Belgische doelman tekent volgens de krant een vijfjarig contract bij Sunderland. The Black Cats moeten nog wel tot een akkoord komen met Sint-Truiden, de huidige club van de goalie.
"Simon heeft een keuze gemaakt. Hij wil voor Sunderland tekenen. Het is nu aan de clubs om er zo snel mogelijk uit te komen", vertelt de zaakwaarnemer van Mignolet, Nico Vaesen, in gesprek met de krant. "Hij had verschillende opties, maar hij heeft besloten voor Sunderland te kiezen. Ik denk dat de clubs dicht bij een akkoord zijn. Ik denk dat we op 99 procent zitten."
In Sunderland moet Mignolet de strijd aangaan met Craig Gordon, de nummer één van de club. Ondanks het feit dat trainer Steve Bruce Mignolet gewaarschuwd heeft dat de Schotse doelman voorlopig eerste keus blijft, wil Mignolet voor zijn kans gaan in de Premier League.
"Craig is een hele goede doelman, maar Bruce heeft aangegeven op zoek te zijn naar een doelman die de druk op Craig kan opvoeren. Ik heb Simon gezegd dat hij zijn kansen moet pakken wanneer die er komen. Hij is aan hem om zijn waarde te bewijzen. Hij krijgt misschien wat wedstrijden in de League Cup en moet zich op de trainingen laten zien", aldus Vaesen.
Bron: voetbalprimeur
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=107691quote:Van Persie sluit niet uit dat Afellay basisplaats krijgt
Robin van Persie sluit niet uit dat Ibrahim Afellay op het aankomende WK een basisplaats krijgt. De aanvaller is zoals bekend enorm enthousiast over de spelmaker van PSV, die volgens Van Persie toe is aan een stap hogerop. “Vier jaar geleden kwam ik er net bij en stond ik op het WK ineens in de basis. Dat kan bij Afellay ook gebeuren”, zei Van Persie in NUSport.
Afellay lijkt op het aankomende WK genoegen te moeten nemen met een plek op de bank, aangezien Arjen Robben, Wesley Sneijder, Dirk Kuyt en Rafael van der Vaart de voorkeur krijgen. Ook Eljero Elia en Ryan Babel kunnen dan nog in de lijn achter Van Persie spelen, maar de Rotterdammer hoopt op een samenwerking met de PSV-er: “Ik heb een klik met Ibrahim, een connectie. Die is er vanaf het eerste moment geweest."
"Daarnaast maakt hij nu ook een hele goede ontwikkeling door”, vervolgde Van Persie. “Volgens mij wist iedereen dat hij heel goed was, maar nu neemt hij zijn spel naar the next level. Dat kan nog leuk worden de aankomende week. Ik ben bevoorrecht dat ik zowel bij mijn club als mijn land omringd word door spelers die voetbal begrijpen. Met dat soort artiesten in het veld is voetbal voor mij een feestje.”
"Ik ben blij dat ik in Nederland ben geboren en niet over de grens", besloot de aanvalsleider. "Een club kan je uitzoeken, een nationaal elftal niet. We mogen echt heel blij en trots zijn dat we met zo'n klein landje zoveel goede voetballers voortbrengen."
ja daar hoop ik eigenlijk wel op..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:11 schreef jpg97 het volgende:
Of misschien dat v. Persie hem kan aanbevelen bij Arsenal. En dat PSV er flink wat centjes voor vangt
Dat zou mijns inziens het beste zijn. Afellay kan op die manier verder groeien dan het niveau van de eredivisie en PSV heeft weer wat extra ruimte om te investeren in nieuwe kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:11 schreef jpg97 het volgende:
Of misschien dat v. Persie hem kan aanbevelen bij Arsenal. En dat PSV er flink wat centjes voor vangt
Arsenal is toch een club die vaak voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:11 schreef jpg97 het volgende:
Als een dubbeltje op de eerste rij een aantal miljoentjes meer dan die 9 van HSV betekent, dan mogen zij rustig op die eerste rij plaatsnemen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:21 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Arsenal is toch een club die vaak voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten?
Waarschijnlijk bied Arsenal dan 7,5mquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als een dubbeltje op de eerste rij een aantal miljoentjes meer dan die 9 van HSV betekent, dan mogen zij rustig op die eerste rij plaatsnemen.
http://www.fcupdate.nl/vo(...)ig-contract-bij-psv/quote:Lens ondertekent vijfjarig contract bij PSV
De overgang van Jeremain Lens van AZ naar PSV is afgerond. De rappe flankspeler tekende dinsdag een contract dat hem voor de eerstkomende vijf seizoenen verbindt aan de Brabantse ploeg. Lens doorstond eerder op de dag de medische keuring.
“Ik ben hier hartstikke blij mee”, was de reactie van de 22-jarige Lens op het nieuws op PSV TV. “Ik heb echt veel zin om hier in Eindhoven aan de slag te gaan. Ik hoop me hier te kunnen doorontwikkelen. In de voorbereiding hoop ik duidelijkheid te krijgen over op welke positie ik me moet richten.”
Lens behoorde tot de voorselectie van Oranje voor het WK in Zuid-Afrika. De laatste schifting overleefde hij niet, maar zijn transfer naar PSV verzacht veel. “Uiteindelijk sta ik hier. De teleurstelling dat ik niet mee mocht naar het WK, wordt goedgemaakt door mijn overgang naar PSV”, besloot de oud-speler van NEC en AZ.
Dit bericht geeft hoop. Eindelijk iemand die het snaptquote:Brands: 'prioriteit ligt bij spits en centrum van verdediging'
1 juni 2010
Marcel Brands is vandaag officieel begonnen als technisch manager van PSV. Hij moet direct aan de slag om versterkingen te halen voor de selectie. Volgens Brands liggen de prioriteiten bij versterking van de spitspositie en het centrum van de verdediging.
3 mio moest hij kosten? Lijkt me dat PSV dat geld wel beter kan besteden dan aan een keeper van Sint Truiden.quote:
Veel beter..!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Heb inderdaad liever dat een club als Man. City zich voor Afellay meldt. Overigens hoop ik dat PSV zijn aandacht wat betreft keepers nu naar Zoet verlegt
Goed nieuws van Lens trouwens, maar dat was geen verrassing meer natuurlijk.quote:Brands: 'prioriteit ligt bij spits en centrum van verdediging'
Marcel Brands is vandaag officieel begonnen als technisch manager van PSV. Hij moet direct aan de slag om versterkingen te halen voor de selectie. Volgens Brands liggen de prioriteiten bij versterking van de spitspositie en het centrum van de verdediging.
quote:PSV heeft rechtsback van Real Madrid op het oog
PSV heeft aan Real Madrid laten weten belangstelling te hebben voor Daniel Opare. De rechterverdediger moet in Eindhoven de strijd aangaan met Stanislav Manolev, weet AS te melden.
De 19-jarige Opare wist bij Real Madrid nooit door te dringen tot een wedstrijd in de hoofdmacht. Dankzij vele blessureleed en de hevige concurrentie in de Spaanse hoofdstap bleef een debuut uit.
PSV is niet de enige club die de verdediger wil halen. Volgens de Spaanse krant zitten ook Bursaspor, Club Brugge, Liverpool, West Ham United, Olympique Lyon en VfL Wolfsburg achter hem aan.
Volgens mijn baas schijnt hij in potentie beter te zijn dan Gomes, geen idee wat ik er verder van moet denken maar hij is er heilig van overtuigd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:39 schreef Lemming22 het volgende:
Ik snap die interesse voor Mignolet ook niet zo. Is dat nu zo'n uitzonderlijke keeper dat die gehaald moet worden? Met Isaksson staat er een degelijke eerste keeper (met gebreken, maar absoluut geen prioriteit om te vervangen) en daarnaast hebben we nog Cassio en Zoet. Die drie miljoen kunnen veel beter bijgelegd worden in het bedrag voor een scorende spits. Gelukkig ziet Brands dat ook;
Goed nieuws van Lens trouwens, maar dat was geen verrassing meer natuurlijk.
Beetje jammer alleen dat hij vaak zo'n blind paard is..quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:21 schreef BruggiKeane het volgende:
Die rechtsback vind ik dan weer onnodig. Manolev is gewoon een goede back, zie ik liever een verdediger en een spits erbij komen.
Goed lezen he, in potentie kan hij het zijn. Weet ook niet of ik het moet geloven, maar PSV zit niet voor niets achter hem aan denk ik.quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter dan Gomes?
Dan moet het wel een akelige baas zijn.
Ja okequote:Op woensdag 2 juni 2010 22:02 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Goed lezen he, in potentie kan hij het zijn. Weet ook niet of ik het moet geloven, maar PSV zit niet voor niets achter hem aan denk ik.
quote:Van Bommel geeft (nogmaals) aan terug te willen keren bij PSV
2 juni 2010 Ben RTL
Van Bommel heeft zijn toekomst bij Bayern aan dat van Van Gaal opgehangen. In zijn column voor de Sport Bild geeft van Bommel aan niet meer onder een andere trainer bij Bayern te willen spelen. Dit was ook de reden waarom hij zijn contract maar met 1 jaar wilde verlengen. Zowel het contract van van Bommel als dat van Gaal loopt op 30 juni 2011 af. Daarbij merkt van Bommel op dat hij zijn oude club PSV heeft beloofd om daar zijn carričre af te sluiten.
Van Bommel is een man! Tof dat hij zich aan de belofte houd.quote:
Hij is nog niet terug hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:24 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Van Bommel is een man! Tof dat hij zich aan de belofte houd.
Eigenlijk heb ik wel wat meer vertrouwen in van Bommel dan in van Nistelrooij. Dat hij zijn contract met 1 jaar heeft verlengt is daar een voorbeeld van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is nog niet terug he
Ruud zei ook terug te willen, speelt nu voor HSV
Ik denk niet dat Bursaspor veel geld te makken heeft...quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Een vriend van me vertelde dat Fanatik.com.tr meldt dat Bursaspor een bod heeft gedaan op Koevermans. Er staan geen bedragen bij, ik ben benieuwd of het echt waar is
Link: http://fanatik.ekolay.net(...)etail_244_179362.htm
Zijn wel kampioen geworden (dus CL), zullen toch wel iets te besteden hebben dan. Bovendien.. Koefje zal ook hooguit 3 miljoen kosten lijkt me (en dan ben ik nog optimistisch).quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bursaspor veel geld te makken heeft...
Ik kan me niet voorstellen dat Koevermans daar zin in heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Zijn wel kampioen geworden (dus CL), zullen toch wel iets te besteden hebben dan. Bovendien.. Koefje zal ook hooguit 3 miljoen kosten lijkt me (en dan ben ik nog optimistisch).
En dan is ie 36??quote:
Dit zal wel een vd weinige mogelijkheden tot een (fatsoenlijk) avontuur in het buitenland zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Koevermans daar zin in heeft.
Van Nistelrooij, judasquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:17 schreef mediaconsument het volgende:
Eigenlijk heb ik wel wat meer vertrouwen in van Bommel dan in van Nistelrooij. Dat hij zijn contract met 1 jaar heeft verlengt is daar een voorbeeld van.
QFTquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:59 schreef Zapper het volgende:
[..]
Van Nistelrooij, judas![]()
Van Bommel, PSV'er
Ja dat is wel erg oud, en ik zie in hem geen tweede cocuquote:
Een tweede Cocu bestaat dan ook gewoon nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel erg oud, en ik zie in hem geen tweede cocu
Je ziet ze steeds meer zo af en toe eens in de stad. Ik denk dat de brabantse gezelligheid oud spelers toch wel aantrekt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:19 schreef Frederik_Rikandel het volgende:
Vandaag Arouna Kone zien lopen bij de Piazza in Eindhoven...
Inderdaad!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een tweede Cocu bestaat dan ook gewoon niet
Ik kan daar wel inkomen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is echt m'n all-time PSV held
Ook die van mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Precies. Romario mogen we ook niet vergeten.quote:
Goede speler voor PSV. Alleen dat 'als opvolger van Afellay' snap ik niet, want hij speelt toch op andere posities dan Ibi.quote:'PSV concretiseert belangstelling voor El Hamdaoui'
Mounir El Hamdaoui heeft over belangstelling niet te klagen. Volgens het Eindhovens Dagblad is de interesse van PSV weer opgelaaid. Onduidelijk is echter of de Brabanders aan de vraagprijs van zeven miljoen euro kunnen voldoen.
PSV ziet in El Hamdaoui de ideale opvolger van Ibrahim Afellay, die voor een transfer naar Hamburger SV staat. Mocht die overgang daadwerkelijk plaatsvinden, dan lijkt El Hamdaoui net als Marcel Brands en Jeremain Lens van Alkmaar naar Eindhoven te verhuizen.
Naast PSV heeft ook Sevilla wel oren naar de komst van de 25-jarige El Hamdaoui. In Spanje moet de middenvelder/aanvaller de opvolger worden van Luis Fabiano, die twee weken geleden al aangaf dat zijn vertrek erg waarschijnlijk is. De Braziliaan moet zo'n twintig miljoen euro opleveren.
quote:'Mignolet kost Sunderland anderhalf miljoen'
Sunderland betaalt voor de komst van Simon Mignolet zo'n anderhalf miljoen euro, zo meldt Het Nieuwsblad zaterdag. Volgens de Belgische krant is de Engelse ploeg tot een akkoord gekomen met VV Sint-Truiden.
Daarnaast zou Sint-Truiden een percentage op een eventuele doorverkoop ontvangen. De pas twintigjarige Mignolet kan bij de nummer tien van de Engelse Premier League een contract voor vijf jaren tekenen.
Mignolet kende dit seizoen zijn doorbraak onder de lat bij Sint-Truiden. De jonge sluitpost keepte maar liefst 39 wedstrijden en maakte indruk op onder meer PSV en Sunderland. De voorkeur van de Belg ging uit naar Engeland, waardoor PSV achter het net vist.
Doet ie goed!quote:Ibrahim Afellay strikt Playmate
AMSTERDAM - Oranje-speler Ibrahim Afellay heeft een liefdesrelatie met Playmate Dorien Rose.
'Ze gaan al een aantal maanden met elkaar', bevestigen diverse bronnen. 'Dorien en Ibrahim hebben elkaar leren kennen bij wederzijdse vrienden. Hij was laatst ook al op het Playmate-feestje in Club Rex in Hilversum, maar toen heeft hij zich erg op de achtergrond gehouden.'
Veel mannen zullen er wel op kwijlen, maar mij niet gezien (even gegoogled)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef Kper_Norci het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)aymate__.html?p=25,1
[..]
Doet ie goed!
Deze held ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:48 schreef mediaconsument het volgende:
Precies. Romario mogen we ook niet vergeten.
Vind er ook geen zak aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veel mannen zullen er wel op kwijlen, maar mij niet gezien (even gegoogled)
PSV wint het niet van Sevilla.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Goede speler voor PSV. Alleen dat 'als opvolger van Afellay' snap ik niet, want hij speelt toch op andere posities dan Ibi.
&
[..]
Ik las overal dan PSV 3 miljoen zou moeten betalen![]()
Ja, als je kan kiezen tussen spelen bij een subtopper in Spanje met een dik contract, of bruto de helft van het netto salaris wat Sevilla biedt spelen voor de nummer 3 in Nederland, dan is het logisch dat je voor de laatste optie kiest.quote:
Hier past alleen maar een:quote:Op zondag 6 juni 2010 00:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, als je kan kiezen tussen spelen bij een subtopper in Spanje met een dik contract, of bruto de helft van het netto salaris wat Sevilla biedt spelen voor de nummer 3 in Nederland, dan is het logisch dat je voor de laatste optie kiest.
Sevilla of PSV? Meeste spelers kiezen dan voor Sevilla. Deed Kone toch ook?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hier past alleen maar een:Kijk ook even naar de historie en het toekomstperspectief in het betreffende land enzo
![]()
En inderdaad, jij bent wel echt aan het trollen zeg. Rot gewoon lekker op.
En hoe doet Kone het nou? En bij Sevilla verdient hij echt geen 4 miljoen netto hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 01:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Sevilla of PSV? Meeste spelers kiezen dan voor Sevilla. Deed Kone toch ook?
PSV is afgelopen seizoen 3e geworden. Dit jaar geen CL en volgend jaar is het maar de vraag of ze CL spelen. Spaanse competitie is voor veel spelers interessanter dan de Nederlandse competitie.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En hoe doet Kone het nou? En bij Sevilla verdient hij echt geen 4 miljoen netto hoor![]()
En Sevilla is inderdaad altijd een subtopper. Verliest van CSKA Moskou in de CL. PSV speelt altijd om het kampioenschap in Nederland.
Dus financieel gezien wel vooruitgang, maar sportief gezien ook? Ik betwijfel het.
edit: Waarom reageer ik ook op deze trollquote:Op zondag 6 juni 2010 01:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
PSV is afgelopen seizoen 3e geworden. Dit jaar geen CL en volgend jaar is het maar de vraag of ze CL spelen. Spaanse competitie is voor veel spelers interessanter dan de Nederlandse competitie.
Verleden heb je niet veel aan natuurlijk. Het gaat om de kansen voor komend seizoen. Bv Afellay zou PSV best inruilen voor HSV. Dan is het niet raar dat El Hamdaoui kiest voor Sevilla i.p.v. PSV. Ik vind dat geen getroll, maar meer 'n realistische inschatting.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Afgelopen jaar ja. En over het algemeen? Je moet natuurlijk niet kijken naar 1 jaar.
Klopt, alleen je argumenten kloppen niet helemaal. Het (niet) maken van voldoende speelminuten zou bijvoorbeeld ook een argument zijn om de stap hogerop nog even uit te stellen. Maar goed, we zullen het zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Verleden heb je niet veel aan natuurlijk. Het gaat om de kansen voor komend seizoen. Bv Afellay zou PSV best inruilen voor HSV. Dan is het niet raar dat El Hamdaoui kiest voor Sevilla i.p.v. PSV. Ik vind dat geen getroll, maar meer 'n realistische inschatting.
Volgens mij zijn de meeste spelers behoorlijk overtuigd van zichzelf. Over het algemeen vinden ze allemaal dat ze geweldig zijn, dat ze moeten spelen en dat ze ook het niveau in een zwaardere competitie en/of bij een grotere club wel aan kunnen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt, alleen je argumenten kloppen niet helemaal. Het maken van voldoende speelminuten zou bijvoorbeeld ook een argument zijn om de stap hogerop nog even uit te stellen. Maar goed, we zullen het zien.
Het verleden heb je wel wat aan, zegt vaak wat over de toekomst en je wilt toch ook graag spelen voor een club met wat aanzien in het land waar je speelt lijkt me.
Vind het beide nietszeggende clubs. Zou nog eerder voor Ajax gaan spelen. De presteren ook al jaren niets maar hebben tenminste nog een clubhistorie en horen ieder jaar mee te doen om het kampioenschap.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste spelers behoorlijk overtuigd van zichzelf. Over het algemeen vinden ze allemaal dat ze geweldig zijn, dat ze moeten spelen en dat ze ook het niveau in een zwaardere competitie en/of bij een grotere club wel aan kunnen.
Zou je dan in Engeland gaan spelen voor Nottingham Forest i.p.v. pak 'm beet Sunderland ?
Ooijer ging bv. ook voor Blackburn spelen. Na een x-aantal jaren wil je weleens wat anders dan de Nederlandse competitie en wat geld scheppen. Niet iedereen is in de wieg gelegd voor clubs als Manchester United, Real Madrid en Inter Milaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind het beide nietszeggende clubs. Zou nog eerder voor Ajax gaan spelen. De presteren ook al jaren niets maar hebben in eigen land tenminste nog een clubhistorie en horen ieder jaar mee te doen om het kampioenschap.
Tuurlijk, is ook niks op tegen hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ooijer ging bv. ook voor Blackburn spelen. Na een x-aantal jaren wil je weleens wat anders dan de Nederlandse competitie en wat geld scheppen. Niet iedereen is in de wieg gelegd voor clubs als Manchester United, Real Madrid en Inter Milaan.
Vandaar dat ik het dus niet raar zou vinden als Afellay voor HSV gaat spelen i.p.v. PSV en El Hamdaoui voor Sevilla i.p.v. PSV.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook niks op tegen hoor.
Daar ging het helemaal niet om. Om even jouw post te quoten:quote:Op zondag 6 juni 2010 01:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vandaar dat ik het dus niet raar zou vinden als Afellay voor HSV gaat spelen i.p.v. PSV en El Hamdaoui voor Sevilla i.p.v. PSV.
Hij kan best voor Sevilla kiezen hoor, maar verwacht niet dat hij meteen 3x zo veel gaat verdienen. Ze zijn natuurlijk niet achterlijk bij Sevilla en hij zal zich ook daar nog enigszins moeten bewijzen. En de kans dat PSV de komende jaren nog eens landskampioen wordt schat ik toch wel wat hoger in dan dat Sevilla hetzelfde doet in Spanje.quote:Ja, als je kan kiezen tussen spelen bij een subtopper in Spanje met een dik contract, of bruto de helft van het netto salaris wat Sevilla biedt spelen voor de nummer 3 in Nederland, dan is het logisch dat je voor de laatste optie kiest.
Hoeveel spelers uit de Nederlandse competitie zijn er nou echt bij grote clubs doorgebroken die niet van PSV, Ajax of Feyenoord kwamen voordat ze uit Nederland vertrokken? Elia is goed op weg maar ik moet nog zien of hij het echt gaat redden.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:54 schreef Halcon het volgende:
Hij zal in Sevilla behoorlijk wat meer verdienen. Belastingtechnisch zijn er voor voetballers ook wel verschillen tussen Nederland en Spanje. Dat speelt ook allemaal mee.
Ik weet niet of Kone tevreden is. Hij zal vooraf er best van overtuigd zijn geweest dat hij het ging maken bij Sevilla. Dat is elke voetballer normaalgesproken bij een transfer.
Weinig natuurlijk, maar dat is niet raar. Verschil tussen de Nederlandse competitie en grotere competities is levensgroot en het verschil tussen Nederlandse provincieclubs en grote clubs in het buitenland is zo mogelijk nog veel groter. Kruiswijk werd ook weleens genoemd bij bv. de top 3, maar die mislukte bij Anderlecht en Kromkamp bij Villareal. Neemt niet weg dat dit soort spelers voor PSV, Ajax en Feyenoord vaak niet te halen zijn en een grote buitenlandse club, een mooi contract in het buitenland en een zware competitie in het buitenland toch interessanter vinden dan de Nederlandse Top 3.quote:Op zondag 6 juni 2010 05:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel spelers uit de Nederlandse competitie zijn er nou echt bij grote clubs doorgebroken die niet van PSV, Ajax of Feyenoord kwamen voordat ze uit Nederland vertrokken? Elia is goed op weg maar ik moet nog zien of hij het echt gaat redden.
We zullen het wel zien. Voor vd Vaart bijvoorbeeld was HSV de perfecte tussenstap naar de absolute top, dus het is zeker wel mogelijk. Hij had zijn plafond in Nederland dan ook al bereikt voordat jij vertrok. En misschien moeten bepaalde spelers ook wel gewoon genoegen nemen met clubs als HSV of Sevilla, niet iedereen kan immers bij Real en Manchester op de loonlijst komen te staan.
Hangt er natuurlijk vanaf, hoogste divisie of meedoen om het kampioenschapquote:Op zondag 6 juni 2010 01:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meeste spelers behoorlijk overtuigd van zichzelf. Over het algemeen vinden ze allemaal dat ze geweldig zijn, dat ze moeten spelen en dat ze ook het niveau in een zwaardere competitie en/of bij een grotere club wel aan kunnen.
Zou je dan in Engeland gaan spelen voor Nottingham Forest i.p.v. pak 'm beet Sunderland ?
Ben altijd meer van de uitshirts geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
en wat vinden we van het nieuwe thuis-shirt?
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)van-PSV-20102012.htm
Voor v/d Vaart en v. Persie zou een overgang naar PSV dan ook geen échte verbetering zijn geweest, die zaten in Nederland al aan hun top (Feyenoord deed toen ook nog mee). Als je dan toch hogerop wil is een club als HSV zeker een goede keuze. En je kunt er uiteraard lekker cashen. Om het kampioenschap strijden doe je bij HSV alleen normaalgesproken niet, en dat is jammer.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weinig natuurlijk, maar dat is niet raar. Verschil tussen de Nederlandse competitie en grotere competities is levensgroot en het verschil tussen Nederlandse provincieclubs en grote clubs in het buitenland is zo mogelijk nog veel groter. Kruiswijk werd ook weleens genoemd bij bv. de top 3, maar die mislukte bij Anderlecht en Kromkamp bij Villareal. Neemt niet weg dat dit soort spelers voor PSV, Ajax en Feyenoord vaak niet te halen zijn en een grote buitenlandse club, een mooi contract in het buitenland en een zware competitie in het buitenland toch interessanter vinden dan de Nederlandse Top 3.
v/d Vaart en Van Persie werden voor hun vertrek naar het buitenland ook genoemd bij PSV, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. V/d Vaart heeft achteraf een verstandige keuze gemaakt, al geloof ik dat de interesse van echt grote clubs destijds niet heel concreet was. Een tussenstap bij bv. HSV is dan verstandig. Toch iets hoger niveau dan Nederland en je kunt je in dat land in de kijker spelen bij grotere clubs.
Speelt Stoch niet op dezelfde positie als Dzsudzsak? Dan zal die transfer wel van de baan zijn. Godver.....quote:Chelsea verkoopt 'kampioen' Stoch aan Fenerbahçe
10/06/2010 16:29
Miroslav Stoch vervolgt zijn carričre in Turkije. De aanvaller annex middenvelder van Chelsea tekende donderdag een vierjarig contract bij Fenerbahçe. Stoch werd het afgelopen seizoen door Chelsea verhuurd aan FC Twente.
De 20-jarige Slowaak levert de club uit Londen zes miljoen euro op, weet Voetbal International. Stoch, die zich momenteel met het nationale elftal van Slowakije voorbereidt op het WK, kwam vorig seizoen 32 keer in actie voor FC Twente en was tien keer trefzeker. Een van zijn doelpunten maakte Stoch in de met 2-0 gewonnen kampioenswedstrijd van FC Twente tegen NAC Breda.
Ook Galatasaray had belangstelling voor Stoch, maar de club van trainer Frank Rijkaard zag de Slowaak uiteindelijk voor rivaal Fenerbahçe kiezen.
Eerder werd al duidelijk dat Stoch door Chelsea niet nog een seizoen aan FC Twente verhuurd zou worden. De Slowaak wilde immers zijn nog een jaar doorlopende contract niet verlengen. Een verkoop was dus noodzakelijk voor de Londense club.
Volgens mij liggen salarissen (voor de topspelers) daar hoger dan in Nederland. Het niveau is vergelijkbaar met dat in Nederland.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat is er zo geweldig aan de turkse competitie?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Welk vak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:00 schreef FL_Freak het volgende:
Vandaag bericht gehad. Volgend jaar seizoenskaart op west
Niet rood genoeg naar mijn idee maar dat kan door de foto komen, ook hadden die blokjes niet gehoeven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:48 schreef Bos81 het volgende:
Nottingham Forest nikszeggende club?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vind het beide nietszeggende clubs. Zou nog eerder voor Ajax gaan spelen. De presteren ook al jaren niets maar hebben tenminste nog een clubhistorie en horen ieder jaar mee te doen om het kampioenschap.
[teluiomtezoekenmodus aan] Dat heb ik nog niet gehoord, wanneer spelen ze? Misschien dat ik ook even langs kom fietsen dan!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Verrek ze oefenen tegen Geldrop. Misschien dat ik daar wel heen ga
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)fenprogramma-PSV.htmquote:Op vrijdag 11 juni 2010 07:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
[teluiomtezoekenmodus aan] Dat heb ik nog niet gehoord, wanneer spelen ze? Misschien dat ik ook even langs kom fietsen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |