Leukste wedstrijd van afgelopen seizoenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:30 schreef Tallie1982 het volgende:
Krijg nu nog kippenvel als ik naar deze wedstrijd kijk
maar ja ...
http://www.telegraaf.nl/t(...)geert_Afellay__.htmlquote:Ook Sevilla begeert Afellay
AMSTERDAM - Naast Hamburger SV staat PSV-middenvelder Ibrahim Afellay ook in de belangstelling van Sevilla. HSV heeft echter al een bod uitgebracht op de PSV-er en zijn overgang naar de Duitse club lijkt een formaliteit. Toch zijn PSV en het 'kamp Afellay' minder stellig.
De Noord-Duitsers dingen al twee jaar naar de gunst van de Marokkaanse Nederlander, meldden zich vorige week zondag inderdaad bij Tiny Sanders en Jan Reker en deden een openingsbod. Het bedrag - negen miljoen euro - wordt in Eindhoven als 'te mager' bestempeld en Afellay twijfelt op dit moment nog of hij zijn loopbaan wel in Hamburg wil voortzetten. HSV heeft voor komend seizoen nog geen trainer en greep naast Europees voetbal. Eljero Elia en Joris Mathijsen zullen de komende dagen benutten om het talent alsnog over de streep te trekken.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vond de overklassing van een seizoen eerder (6-2) toch echt een stuk leuker
Misschien biedt Sevilla meer. Lijkt me voor Afellay ook een stuk aantrekkelijker. Champions League spelen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:36 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)geert_Afellay__.html
Fraaie foto bij het bericht....(dat is dus Labyad)
Wij weten allemaal dat Afellay van extreem belang was voor PSV, gewoon de hoofdprijs proberen te vangen en een waardige (kijken jullie mee PSV?) vervanger voor dat geld naar Eindhoven halen...quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:30 schreef Darker-Than-L het volgende:
Ja PSV zou nu eigenlijk een beetje kunnen shoppen kijken wie meer bied dan die 9 miljoen, hoewel ik dat meer dan redelijk vind voor een speler met 1 jaar contract.
Ruilen voor van Bommelquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de vermeende interesse van Bayern München? Van Gaal mag dit jaar gaan investeren en ik geloof dat hij had gezegd dat Afellay een potentiële aankoop zou zijn.
Ja dat is zo, het onderste uit de kan proberen te halen inderdaad. Hoewel ik niet denk dat het PSV overkomt moet met wel oppassen dat het geen de Guzmannetje wordt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat Afellay van extreem belang was voor PSV, gewoon de hoofdprijs proberen te vangen en een waardige (kijken jullie mee PSV?) vervanger voor dat geld naar Eindhoven halen...
quote:
quote:'PSV doet Tiago Correia aanbieding'
20 mei 2010
Volgens media in Portugal heeft PSV de talentvolle Tiago Correia een aanbieding gedaan. D pas 19-jarige buitenspeler was afgelopen seizoen een van de revelaties in de tweede divisie van Portugal. De speler van E. Amadora is in Portugal beter bekend als Bebé. Hij kan echter ook naar meer clubs in Portugal.
quote:AZ moet topspelers verkopen en gaat naar begroting van 25 miljoen
Vrijdag, 21 mei 2010 om 07:32
De curatoren van DSB hebben het reddingsplan van AZ rond. Alleen de rechter-commissaris moet de constructie, waarbij de aandelen in een stichting terechtkomen, nog goedkeuren. Dat meldt De Telegraaf.
Wat er precies in het plan staat is nog niet bekend: op 1 juni zullen de ideeën met de buitenwereld gedeeld worden. In ieder geval is duidelijk dat AZ een aantal topspelers moet verkopen en dat de afgetreden landskampioen met een begroting van ongeveer 25 miljoen euro gaat werken.
DSB was jarenlang de belangrijkste sponsor van AZ, maar ging eerder dit seizoen failliet. Dirk Scheringa probeerde zijn bedrijf destijds al te redden met de verkoop van enkele topspelers, maar dit plan vond geen doorgang. In de zomer moeten er nu alsnog grote namen weg.
Slecht gedaan van PSVquote:
quote:Lens naar PSV, Marcellis naar AZ
Uitgegeven: 21 mei 2010 12:10
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 12:38
EINDHOVEN - PSV en AZ hebben vrijdag overeenstemming bereikt over de transfers van Jeremain Lens en Dirk Marcellis.
Lens gaat van AZ naar PSV, terwijl Marcellis de omgekeerde weg bewandelt. Beide spelers moeten nog wel tot een akkoord komen met hun nieuwe werkgever.
De 22-jarige Lens speelt sinds 2005 voor AZ, dat hem tussentijds een seizoen verhuurde aan NEC. De aanvaller maakt deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het wereldkampioenschap.
Marcellis, die ook 22 jaar is, maakte in 2007 zijn debuut in het eerste elftal van PSV in de Champions Leaguewedstrijd tegen Liverpool. De Limburger speelde tot nu toe twee interlands voor Oranje. Onder leiding van hoofdtrainer Fred Rutten kwam Marcellis afgelopen seizoen nauwelijks aan spelen toe bij PSV.
Als ze betere vervangers voor Marcellis kunnen halen, vind ik het niet zo erg. Laat ze maar werk van die Marcelo maken. Die klinkt wel goed. Aan de andere kant... Marcelo en Marcellis in het centrum klinkt wel als een leuk duoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:24 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Slecht gedaan van PSV. Die ***Salcido staat al drie jaar te blunderen, en hij staat nog steeds in de basis ook. Slechte zaak...
Eigenlijk zouden het woord 'inzicht' en de naam van Amrabat überhaupt niet eens in één zin mogen....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:54 schreef Neoktheone het volgende:
Goede vleugelspeler met veel meer inzicht dan Amrabat.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106678quote:'Rutten wil transfersom Afellay gebruiken voor El Hamdaoui'
Jeremain Lens staat voor een transfer naar PSV en is mogelijk niet de enige aanvaller van AZ die de overstap naar Eindhoven maakt. Mounir el Hamdaoui staat hoog op de verlanglijst van Fred Rutten, die vrijdagmorgen hoorde dat AZ haar topspelers moet verkopen van de curatoren. PSV wil daar van profiteren.
El Hamdaoui moet volgens het Eindhovens Dagblad zeven miljoen euro kosten; een bedrag dat PSV niet klaar heeft staan. Wanneer Ibrahim Afellay wordt verkocht hoopt Rutten dit geld echter direct te kunnen investeren. De spelmaker staat in de belangstelling van Sevilla en Hamburger SV en laatstgenoemde heeft negen miljoen euro voor Afellay over. De international wil een vertrek uit Eindhoven niet uitsluiten.
PSV vond het bod te mager, maar de kans is aanwezig dat de Utrechter alsnog verkocht zal worden, aangezien zijn contract in de zomer van 2011 afloopt. Een behoorlijk deel van de transfersom wil Rutten vervolgens investeren in El Hamdaoui. De 25-jarige Rotterdammer heeft er drie jaar in Alkmaar opzitten en scoorde 48 keer in 81 competitieduels.
mja en toch weet ik het niet.. ik ben niet zo gecharmeerd van El Hamdaoui.. Als je AZ toch leeg wilt plukken haal dan Schaars..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=106678
Rutten heeft leuke plannen! Goede voetballer als vervanger voor Afellay.
PSV-AZ vergeten? Schaars werd volledig weggespeeld door Afellay, nee dank je!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja en toch weet ik het niet.. ik ben niet zo gecharmeerd van El Hamdaoui.. Als je AZ toch leeg wilt plukken haal dan Schaars..
Afgelopen seizoen vergeten? Die AZ mocro heeft niks meer gepresteerd dit seizoenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
PSV-AZ vergeten? Schaars werd volledig weggespeeld door Afellay, nee dank je!
20 goals toch? Ben ook niet helemaal objectief in deze. Had voor de komst van deze man gepleit in de zomer van 2007, alleen toen kregen we Koevermans die nog eens iets duurder wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen vergeten? Die AZ mocro heeft niks meer gepresteerd dit seizoen
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel hij gescoord heeft. Van wat ik gezien heb is het flink minder geworden vergeleken met vorig seizoen. Maar ik kijk praktisch alleen samenvattingen van AZquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:27 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
20 goals toch? Ben ook niet helemaal objectief in deze. Had voor de komst van deze man gepleit in de zomer van 2007, alleen toen kregen we Koevermans die nog eens iets duurder was.
Ok, maar ook Europees viel Schaars flink door de mand; het is gewoon een matige versie van Van Bommel. Eigenlijk was Lens de enige die overeind bleef. Ja, ook El Hamdaoui schoot tekort.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten hoeveel hij gescoord heeft. Van wat ik gezien heb is het flink minder geworden vergeleken met vorig seizoen. Maar ik kijk praktisch alleen samenvattingen van AZ
Maar het is natuurlijk belachelijk om op basis van 1 wedstrijd Schaars af te schrijven. Dat snap je zelf ook wel
Omdat, als we verder niks gaan verkopen, een flink verlies gaan lijden over afgelopen seizoen?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:32 schreef jpg97 het volgende:
Hoe kan PSV nou geen geld hebben voor El Hamdadinges...?
Na verkoop van Lazovic bijvoorbeeld?
quote:Brands technisch manager bij PSV
Uitgegeven: 21 mei 2010 14:24
Laatst gewijzigd: 21 mei 2010 14:34
ALKMAAR - Marcel Brands is vanaf komend seizoen technisch manager bij PSV. De Eindhovenaren nemen de 48-jarige oud-profvoetballer over van AZ, waar Brands directeur voetbalzaken was.
Brands voerde die functie bij de Alkmaarders sinds 2005 uit. Hij ondertekent een vierjarig contract bij PSV.
Het is nog niet bekend wie Brands bij AZ opvolgt. ''We zijn op zoek naar een nieuwe directeur voetbalzaken'', aldus Toon Gerbrands, die directeur algemene zaken is, op de website van AZ.
Voetbalzaken
''AZ is namelijk een club die altijd werkt vanuit structuren. De nieuwe directeur voetbalzaken moet goed in het profiel van AZ passen.''
''Ik ben AZ veel dank verschuldigd'', aldus Brands. ''Mede door de vrijheid die ik binnen de club kreeg, kan ik deze volgende stap in mijn carričre maken.''
President-commissaris Frits Schuitema van PSV is blij met de komst van Brands. ''Met Brands als technisch manager en algemeen directeur Tiny Sanders hebben we een sterk complementair team waarin PSV heel veel vertrouwen heeft'', zegt hij.
Hebben we Farfan weer teruggekocht?!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:40 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Omdat, als we verder niks gaan verkopen, een flink verlies gaan lijden over afgelopen seizoen?!
Alleen maar spelers gekocht (Vukovic, Ooijer, Manolev, Farfan, Lens, Hutchinson) en alleen Lazovic verkocht (en ja ook Marcellis, maar daar kregen we Lens voor terug -4 a 5 miljoen gok ik. En Brechet, Mendez e.d. hebben natuurlijk erg weinig opgeleverd).
En dan ook nog Reis afschrijven en EL i.p.v. CL wat heel veel scheelt natuurlijk. Op dit moment staat de balans op zo'n -10 miljoen over dit seizoen als 'educated guess'.
Haha, typte waarschijnlijk Farfan, omdat we de komst van Engelaar met de termijnen die nog openstonden bij Schalke m.b.t. Farfan verrekend hebbenquote:
Is ook. Beetje spannender maken dan het is (maar natuurlijk ook de interesse voor El Hamdaoui niet uitvlakken).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Valt toch mee. De TD en 1 speler, en 1 speler juist de andere kant opgestuurd.
De mogelijke komst van El Hamdaoui is door Brands zojuist op PSV.tv al wel uitgevlaktquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:37 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Is ook. Beetje spannender maken dan het is (maar natuurlijk ook de interesse voor El Hamdaoui niet uitvlakken).
Dat wil in het voetbal niks zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
De mogelijke komst van El Hamdaoui is door Brands zojuist op PSV.tv al wel uitgevlakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |