Goed lezen Greysquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
En ze zijn niet tot over de knie. Zo klinken ze hoerig
EDIT: ah fak
Maarre...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:Zal ik morgen m'n All-Stars of m'n witte laarzen tot-de-knie aan doen naar werk?
Dan zijn het lieslaarzenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed lezen Greys
[..]
Maarre...
als ze bij jou tot je knie zijn, zijn ze bij Ll vast wel tot OVER de knie
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
En wat een trieste tt...![]()
Ik verwachtte minstens iets met Ll en dameslaarzen
Primaquote:
Ing was besmettelijkquote:
quote:
Dan krijg je het ook!quote:
Het is al snel minder triest dan de ttquote:
Misschien was zijn post nog niet af, maar drukte hij per ongeluk op invoeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is al snel minder triest dan de tt
Zeg eh...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was zijn post nog niet af, maar drukte hij per ongeluk op invoeren.
Minder triest als de TT... in triestheid doet vermoeden.
Bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor nieuwtjes over Tombo's rammel-liefdesleven
ga ik hier niet melden heurquote:
Nee, en er komt ook geen OP zeker? Die mods van tegenwoordig...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
zeg dit gaat niet helpen hoor die TT verandert niet
Ik vind 'm prima. Al die mensen moeten gewoon 'Ssshhhht' met dr gemekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou weer triest aan de TT![]()
Die vorige vond ik te kusjekroel
Ik twijfel nog een beetje.... eigenlijk. Jij bent al best streng van jezelf en als je er dan ook nog van die laarzen bij hebquote:
Tót wel jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor nieuwtjes over Tombo's rammel-liefdesleven
En ze zijn wel TOT de knie toch Greys?
Nou, deze vind ik ook wel heul braaf eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou weer triest aan de TT![]()
Die vorige vond ik te kusjekroel
okee okee...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima. Al die mensen moeten gewoon 'Ssshhhht' met dr gemekker
Do tell dat lucht opquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje.... eigenlijk. Jij bent al best streng van jezelf en als je er dan ook nog van die laarzen bij heb
Heb medelijden met mij; ik heb een kutdag
Ik heb er ook nog een zweep bij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje.... eigenlijk. Jij bent al best streng van jezelf en als je er dan ook nog van die laarzen bij heb
Heb medelijden met mij; ik heb een kutdag
Die hebben het drukquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Nee, en er komt ook geen OP zeker? Die mods van tegenwoordig...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima. Al die mensen moeten gewoon 'Ssshhhht' met dr gemekker
Doe even een Youtubeje erbij, dan kijken we meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef creno het volgende:
Is de act van Croatie eigenlijk net zoiets als T.A.T.U. ? Een pro-lesbische act ?
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe even een Youtubeje erbij, dan kijken we mee
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe even een Youtubeje erbij, dan kijken we mee
Heb je evenquote:
Oh bah...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je even
Het ergste is dat we klassiek zijn opgelicht (en ik kijk nog wel elke maandag dingetje hertzenberger) en kunnen fluiten naar een kleine zesduizendeuro (als ik het niet als herkenbaar bedrag schrijf, dan vind ik het minder erg). Dit keer had ik er dan weer niets mee te maken (gelukkig maar, want ik was eerder de lul), maar ik mag wel voor de kosten opdraaien. Verder is mijn compu naar de klote (was ie eerder ook al drie keer) en baal ik ervan dat ik nu op een interim-pc moet werken en redelijk onthand ben omdat ik een deel van mijn programma;s niet heb en voor mijn dokumenten steeds op de backup moet zijn. Daarnaast wil ik graag afscheid nemen van onze grootste leverancier, maar het is nogal een stap (en ik wil hem een hak zetten) en ik kom niet zo lekker uit de verf. Daar bovenop: heb ik vandaag moeten besluiten een medewerker een soort van te ontslaan nog voor ie helemaal was aangenomen, wegens niet te missen luiheid en snordrukkerij sinds hij weet dat we hem zullen aannemen. Als klap op de vuurpijl moeten we morgen een systeem installeren bij een klant wiens winkel overmorgen opengaat, maar de daarvoor benodigde machine is door DHL naar de fucking USA gestuurd in plaats van naar ons. Tot slot heb ik migraine (maar nu ik het zo lees, kan dat met het voorgaande te maken hebben).
En ik doe niet aan alinea's en zulks, zodat jullie het herkennen als een vervelend stukje tekst en het dus ook gewoon kunnen overslaan
Ze lopen een beetje raar, maar ik zou eventueel overwegen er lesbisch voor te wordenquote:
Echt, bij de eerste twee regels viel ik al in slaap.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je even
Het ergste is dat we klassiek zijn opgelicht (en ik kijk nog wel elke maandag dingetje hertzenberger) en kunnen fluiten naar een kleine zesduizendeuro (als ik het niet als herkenbaar bedrag schrijf, dan vind ik het minder erg). Dit keer had ik er dan weer niets mee te maken (gelukkig maar, want ik was eerder de lul), maar ik mag wel voor de kosten opdraaien. Verder is mijn compu naar de klote (was ie eerder ook al drie keer) en baal ik ervan dat ik nu op een interim-pc moet werken en redelijk onthand ben omdat ik een deel van mijn programma;s niet heb en voor mijn dokumenten steeds op de backup moet zijn. Daarnaast wil ik graag afscheid nemen van onze grootste leverancier, maar het is nogal een stap (en ik wil hem een hak zetten) en ik kom niet zo lekker uit de verf. Daar bovenop: heb ik vandaag moeten besluiten een medewerker een soort van te ontslaan nog voor ie helemaal was aangenomen, wegens niet te missen luiheid en snordrukkerij sinds hij weet dat we hem zullen aannemen. Als klap op de vuurpijl moeten we morgen een systeem installeren bij een klant wiens winkel overmorgen opengaat, maar de daarvoor benodigde machine is door DHL naar de fucking USA gestuurd in plaats van naar ons. Tot slot heb ik migraine (maar nu ik het zo lees, kan dat met het voorgaande te maken hebben).
En ik doe niet aan alinea's en zulks, zodat jullie het herkennen als een vervelend stukje tekst en het dus ook gewoon kunnen overslaan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je even
Gelukkig mocht je rest overslaan van Eliesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt, bij de eerste twee regels viel ik al in slaap.
En het allerergste is dat dit maar de helft is, maar de rest is te herkenbaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh bah...
Wat een narigheid bij elkaar...erop!
Als het goed is wel. Zaterdag sowieso dacht ik, en dan heb ik een bruiloft, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het allerergste is dat dit maar de helft is, maar de rest is te herkenbaar![]()
Goed, volgend onderwerp: zon van het weekend??
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Klote Elies, hopelijk valt alles uiteindelijk beetje op zn plek.
Toen ik nog jong was werkte ik in slagerij en hadden we apparaten van jullie
Eerstvolgende keer dat ik je zie, pak ik je voor straf plat op je bek en knijp ik keihard in je kontquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
Echt, bij de eerste twee regels viel ik al in slaap.
Ontslaan is nooit leuk. Maar we hebben inderdaad gelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
sorry dat was meer over de laatste zin
![]()
Jemig zeg jij doet aan 1 day big mess?
Dat ontslaan heb je groot gelijk inhoe veel meds dat al niet doen
![]()
En weer een keer getild hoe dat dan?? Niet dat ik de vorige keer op het huge bedrag na heb meegekregen.
Wbt de rest, niet alles kan tegelijk en niet alles komt door jou en erover piekeren haalt die machine niet hierheen en geeft jou geen kans die leverancier een lesje te leren, komt tijd komt raad.
Gawd wat zou ik jou haten al je de laatste zin tegen mij zei want dar kun je niets mee
Inderdaad: Bwhoeoeoeowoaewaeawaquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:12 schreef Loveless85 het volgende:
Klote Elies, hopelijk valt alles uiteindelijk beetje op zn plek.
Toen ik nog jong was werkte ik in slagerij en hadden we apparaten van jullie
quote:
Oh, misschien heb ik daar ook wel mee gewerktquote:
Je ESF-zoonquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Ll, bejaarde!![]()
GB!
DirkHaaaaaaaa!![]()
Eliesjeeeeeeee!
Tombolalalalaaaaaaaaa![]()
Nog iemand vergeten?
Wanneer is die volgende meet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat ik je zie, pak ik je voor straf plat op je bek en knijp ik keihard in je kont![]()
[..]
Ontslaan is nooit leuk. Maar we hebben inderdaad gelijk
Getild... door iemand die het tot kunst heeft verheven om met een goed verhaal en goed voorbereid spullen af te nemen om ze vervolgens niet te betalen. En daar kun je je in de vaart der volkeren bijna niet tegen wapenen.
Ik haat je niet hoor; je hebt helemaal gelijk. Enige jammere is dat het wel allemaal aan mij is om op te lossen. Misschien morgen dan maar
Ik ken de machine van binnen en van buiten, weet de naam/plaats/functie/code/prijs van elk onderdeel, kan redelijk beredeneren wat een piepje/kraakje/gebrekje/probleem voor oorzaak en oplossing heeft. Maar ik heb nog nooit in mijn leven ook maar een plakje van iets gesnedenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
Oh, misschien heb ik daar ook wel mee gewerkt
Ik was allrounder; brooddoos, kassaslet, en vlees- en kaasmuts
Ja, dat kwam rottiger uit mijn toetsenbord dan de bedoeling was.quote:
Over een maand of 2 toch?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:24 schreef Greys het volgende:
Ll, bejaarde!![]()
GB!
DirkHaaaaaaaa!![]()
Eliesjeeeeeeee!
Tombolalalalaaaaaaaaa![]()
Nog iemand vergeten?
Vrij grote kans dat ik dan spoedig bij je op de stoep sta.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerstvolgende keer dat ik je zie, pak ik je voor straf plat op je bek en knijp ik keihard in je kont![]()
Hmm 19 juni 19 juli oh dat moet lukken.quote:
Ah waarschuw je even wanneer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrij grote kans dat ik dan spoedig bij je op de stoep sta.
Zijn jullie ook van de weegjes dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inderdaad: Bwhoeoeoeowoaewaeawa![]()
![]()
[..]
Uiteraard
[ afbeelding ]
Hmmmmmmm, nou, vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat kwam rottiger uit mijn toetsenbord dan de bedoeling was.
Maar omdat mijn liefdesleven geheel niet triest is, maakt dat de TT al helemaal niet triest. Pik je die uitleg?
Paddo is boos, die heeft nu geen foto gezien van jouw catsuit/ding.quote:
Mwwwwwwwwwwwwah! *klapzoen*quote:
Huh?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm 19 juni 19 juli oh dat moet lukken.
Jeezz dan zit ik nu tot juli zowat vol en juli is wel heel Fok gerelateerd
Owquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwwwwwwwwwwwwah! *klapzoen*
Ik ben nog even aan het eten![]()
En hadden jullie deze al gezien?
Jij & het pashokje!
Oh heb alleen een foto van zittend? Die mag ze wel zien hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paddo is boos, die heeft nu geen foto gezien van jouw catsuit/ding.
Paar weken geleden vroeg ik aan jou de link... vrouwen onthouden dat... en gooien het voor je poten... had ze het aan? Ik in mijn onschuld: Ja.
Maar geen pic.
Kijk dan even in dat pashokjestopicquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet gaan slapen, maar ik heb nog geen zin
Yups... (van die weegjes die in de USA worden afgeleverd... die weegjes dus)quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:38 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn jullie ook van de weegjes dan?
Die voor de markt ook?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups... (van die weegjes die in de USA worden afgeleverd... die weegjes dus)
Ja daaaaaag, verraaierquote:
Oh myquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk dan even in dat pashokjestopic
WhoehoehoeeeeeeNiet om de OP hoor, maar om een post een stukje verder.
Alle weegjes die prijsberekenend zijn (nou ja, alle... die tot 60kg in elk geval)quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:43 schreef Ml-etje het volgende:
Die voor de markt ook?
Best kans dat ik er ook mee heb gewerkt dan
Ergens is er toch iets misgegaan als je dat a) doet en daar b) foto's / filmpjes van maaktquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Kijk dan even in dat pashokjestopic
WhoehoehoeeeeeeNiet om de OP hoor, maar om een post een stukje verder.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Alle weegjes die prijsberekenend zijn (nou ja, alle... die tot 60kg in elk geval)
Wees welkom hoor; we leggen de loper uit!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
Vrij grote kans dat ik dan spoedig bij je op de stoep sta.
Beetje wel héquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens is er toch iets misgegaan als je dat a) doet en daar b) foto's / filmpjes van maakt
Niet, het gaat pas mis bij C: Het plaatst op internet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ergens is er toch iets misgegaan als je dat a) doet en daar b) foto's / filmpjes van maakt
Ja he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze zijn niet herkenbaar, dus ze hebben mazzel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Niet, het gaat pas mis bij C: Het plaatst op internet.
Kan daar dan óók even een filmpje van komen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wees welkom hoor; we leggen de loper uit!
Ik ook. En ik dacht: mooi was die tijd toen ik jong en onbezonnen wasquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:50 schreef Greys het volgende:
Ja he?
Maar stiekem moest ik heel hard lachen toen ik bij die post kwam![]()
Hihihiiiiiiiiiiihihi.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht: mooi was die tijd toen ik jong en onbezonnen was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik zou uit de buurt blijven; voor je het weet doe ik het bij jou ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
Kan daar dan óók even een filmpje van komen?
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand gepepen heb in een pashokjequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiiiiihihi.
Doe je dat soort dingen nu niet meer dan Elies?![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook. En ik dacht: mooi was die tijd toen ik jong en onbezonnen was
Het is toch best een wonder dat er zoveel mensen uberhaupt de middelbare leeftijd bereikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:Er schoten bij mij ook een paar momentjes door mijn hoofd.
Toch al weer een jaar of 8 geleden, en dan ben je plots oud. Jij niet.
Best wel ja. Ik heb gisteren weer wat geleerd over het puberbrein.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is toch best een wonder dat er zoveel mensen uberhaupt de middelbare leeftijd bereiken
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst iemand gepepen heb in een pashokje![]()
![]()
Dan ben ik net gevaarlijk-afquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik heb gisteren weer wat geleerd over het puberbrein.
Tot je 22e ben je eigenlijk levensgevaarlijk.
Goodbye!quote:
Ik vond je dit weekend redelijk onschadelijk.quote:
Pepen in een pashokje?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou uit de buurt blijven; voor je het weet doe ik het bij jou ook
Bedoel ik! Die miniatuur van ons: wilde naar een optreden, maar mocht niet. Besloot toen de oeroude truc te doen (ik zeg tegen pappa dat ik bij vriend slaap en tegen pappa/mamma-vriend zeggen we dat we hier slapen) en op de fiets alsnog 's avonds samen erheen. Best een goed verhaal. Tot je hoort dat het 75 km verderop was, dan is het ineens een briljant verhaalquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
Best wel ja. Ik heb gisteren weer wat geleerd over het puberbrein.
Tot je 22e ben je eigenlijk levensgevaarlijk.
Ah ja, actie en consequentie: kortsluiting!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bedoel ik! Die miniatuur van ons: wilde naar een optreden, maar mocht niet. Besloot toen de oeroude truc te doen (ik zeg tegen pappa dat ik bij vriend slaap en tegen pappa/mamma-vriend zeggen we dat we hier slapen) en op de fiets alsnog 's avonds samen erheen. Best een goed verhaal. Tot je hoort dat het 75 km verderop was, dan is het ineens een briljant verhaal
Yups.... 75km heen, 75km terug. Om 19:00 weg, om 7:00 waren ze weer thuis. Echt, als er iets gebeurd was, hadden we ons de rest van ons leven afgevraagd wat ze in hemelsnaam dáár dedenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:07 schreef Cat22 het volgende:
Ah ja, actie en consequentie: kortsluiting!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Issie gaan fietsen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wat een ellende zeg.
Hopelijk morgen migrainevrij en alle problemen in een dag opgelost![]()
Verstandig. Je weet nooit wie er nu weer met een camera in de buurt isquote:En voor de rest peep ik niet pashokjes
Doorzettingsvermogen hadden ze in ieder geval wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups.... 75km heen, 75km terug. Om 19:00 weg, om 7:00 waren ze weer thuis. Echt, als er iets gebeurd was, hadden we ons de rest van ons leven afgevraagd wat ze in hemelsnaam dáár deden
En gevoel voor richtingquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef Cat22 het volgende:
Doorzettingsvermogen hadden ze in ieder geval wel.![]()
Maar waaaat een stunt!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups.... 75km heen, 75km terug. Om 19:00 weg, om 7:00 waren ze weer thuis. Echt, als er iets gebeurd was, hadden we ons de rest van ons leven afgevraagd wat ze in hemelsnaam dáár deden
Ik ook, ik had alleen een erg vooruitstrevende vriendinquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat soort dingen nooit gedaan of gedurfd. Ik was een voorbeeldig kind.
Ik was ook zo'n bravert. Op één of twee feestjes na waarop iets teveel gedronken werd heb ik weinig uitgehaald.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb dat soort dingen nooit gedaan of gedurfd. Ik was een voorbeeldig kind.
Als ik haar niet had gehad was ik ook een braafje, maar ja...quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was ook zo'n bravert. Op één of twee feestjes na waarop iets teveel gedronken werd heb ik weinig uitgehaald.
Braaf is het nieuwe stout.
Ik vind t een mooi liedje maar ik vind hem niet zoquote:
Heb je je videocamera mee dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij kent mij niet goed genoeg das duidelijkAls ik het zo lees wil hij je juist beter leren kennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik het zo lees wil hij je juist beter leren kennen...
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die Ml, oversekst typje. Ik wilde gewoon even wat meer van haar weten in een wat rustigere setting
Zie, dat zei ik alquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:51 schreef Loveless85 het volgende:
Die Ml, oversekst typje. Ik wilde gewoon even wat meer van haar weten in een wat rustigere setting
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik het zo lees wil hij je juist beter leren kennen...
Goed bezig!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Loveless85 het volgende:
Ml-etje is nogal bezig daar op dat toilet, al 16 minuten weg
Het gaat niet uit mijn kopquote:
Geen Mac in de buurt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:33 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel trek in een coupe vers mokka ijsFlurry!
oeoeoeoeoeoeoeoeoehquote:
Nehquote:
oh wacht, dat is natuurlijk gewoon de enige die ze kan verstaanquote:
Flurry stroopwafel is niet meer toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
NehEn ik zit op mijn werk.
Maar ik regel het vanavond wel, komt wel goed
Probablyquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wacht, dat is natuurlijk gewoon de enige die ze kan verstaan
Any Flurry will doquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Flurry stroopwafel is niet meer toch?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Er bestaat bij mijn weten ook nu een Lion Flurryquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]jij bent makkelijk!
heeeeeeeeeeeeeeeee....
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd hoe het gaat vallen in Oslo, dit nummer!
Ghehe.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heeftie d'r keeltje even gesmeerd?
Dat is ook wel weer waar... Mmmm, misschien haal ik er straks een... of B&J natuurlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Er bestaat bij mijn weten ook nu een Lion Flurry![]()
En er bestond ook al een Orio Flurry![]()
Kortom, ik kan me niet voorstellen dat de Flurry die er nu is NIET lekker is
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ah nee joh, je gaat dinsdag en donderdag toch ook al wel gewoon kijken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Voor mij de enige reden om te kijken denk ik.
Dat ben je ook. Je bent een speciáál kind.quote:
Nu laat je het klinken of ik mongool benquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Dat ben je ook. Je bent een speciáál kind.
Nee, dit ging nou eens écht over Flurries.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Dat ben je ook. Je bent een speciáál kind.
ho ho ho!quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu laat je het klinken of ik mongool ben![]()
Je bent heelquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu laat je het klinken of ik mongool ben![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
Van 'die andere' Flurry is er maar één echte natuurlijk en daar voldoet geen ander![]()
Zo. Gaat ie weer nu?![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar... Mmmm, misschien haal ik er straks een... of B&J natuurlijk![]()
[..]Hou es opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:
*aaiquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ik ben een 'bijzonder en speciaal kind'
WIl je mun adres?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeerlijk... Een wich... of een hele bak...
Ja. Wanna play?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwijl je helemaal onder en ga overal in knijpen. Want dat mag je ongestraft als 'bijzonder en speciaal kind'quote:
* Checkt Greys' FoBoquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwijl je helemaal onder en ga overal in knijpen. Want dat mag je ongestraft als 'bijzonder en speciaal kind'
En waar erger je je het meest aan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alle drie eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar erger je je het meest aan?
'bijzonder'?
'speciaal'?
'kind'?
Ik vind je wel schattig hoor!
Lig hier dubbel gewoon, hoe moet ik dat weer uitleggen *zuchtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kwijl je helemaal onder en ga overal in knijpen. Want dat mag je ongestraft als 'bijzonder en speciaal kind'
heb ik alquote:
oh bahquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Huh wat oh jaquote:
eh ja hoor... Ik neem wel een tweeling van 2 mee, dat vind je wel leuk toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat oh jawij hebben zon en een terras en tuinstoelen enenenenen? Ja voldoende?
Ik heb dat alleen met Flurriesquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dan rammelt Ml ook na afloop. Zo gaat dat toch met vrouwen, ze zien kinderen en ze willen meteen hebben hebben hebben
Nee ik heb dat ook. Al ben ik dan geen vrouw.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Flurries
Ben ik raar?
Van die ijs-flurries? offeh....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met Flurries
Ben ik raar?
Yup!quote:
Fakquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want van zoenen word je zwangerTrue story
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja want van zoenen word je zwangerTrue story
Ja? Je krijgt geen ruzie met een zekere heer G. als je bij die andere flurry meteen denkt; hebben hebben hebbenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Yup!
En met een andere flurry. Maar dan in enkelvoud ipv meervoud, anders krijg ik ruzie![]()
Welnee. Heer G gooide afgelopen vrijdag nog vrolijk mijn koffer bij Flurry in de auto hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja? Je krijgt geen ruzie met een zekere heer G. als je bij die andere flurry meteen denkt; hebben hebben hebben?
Hoezo perse afgelopen weekend? Misschien ben ik al maanden zwanger zonder dat ik het weet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja? Is er veel verwerkt afgelopen weekend dan?
Ik weet niet wat jij afgelopen weekend met Greys hebt gedaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Ja? Is er veel verwerkt afgelopen weekend dan?
Ben er niet en ik rammel nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh ja hoor... Ik neem wel een tweeling van 2 mee, dat vind je wel leuk toch?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Heer G gooide afgelopen vrijdag nog vrolijk mijn koffer bij Flurry in de auto hoor
Hmzzz....
Straks ben je per ongeluk al bevallen zelfs!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo perse afgelopen weekend? Misschien ben ik al maanden zwanger zonder dat ik het weet.
Omdat ik het laatste jaar wel eens gezoend heb. Ik wist het niet. Echt niet
*man is danquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dan rammelt Ml ook na afloop. Zo gaat dat toch met vrouwen, ze zien kinderen en ze willen meteen hebben hebben hebben
Met je bovenste lippen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
Hoe moet je veilig zoenen dan? Zodat je niet zwanger raakt?
De arme manquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Heer G gooide afgelopen vrijdag nog vrolijk mijn koffer bij Flurry in de auto hoor
Hmzzz....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De arme manEn nog tips geven over hoe het het beste in te pakken viel...
Wat is daar 'arm' aan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde de 'hmzzz' meer als 'hij gooide wel erg vrolijk mijn zooi in de auto, was vast blij dat ik een weekend weg was'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, dat is te doen dan, denk ikquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De arme manEn nog tips geven over hoe het het beste in te pakken viel...
Strikje eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ja maar...quote:
Met Ben&Jerry, Australian, Flurries, gesuikerde melk, slagroom, chocoladesaus en wafeltjes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
Ja!
Of ik van jouquote:Ik kan ook zwanger van jou zijn hoor ik net!
Arme man dat hij jou een weekend moest missen en helemaal verloren was. Elk besef van tijd en plaats was hij kwijt. Wat moet hij eten, en wanneer? Hoe moet het met die 2 mormels die er rond lopen? etc. etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is daar 'arm' aan dan?
Ik bedoelde de 'hmzzz' meer als 'hij gooide wel erg vrolijk mijn zooi in de auto, was vast blij dat ik een weekend weg was'
Weeee jullie gebeente als dat in mijn vakantie valtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met Ben&Jerry, Australian, Flurries, gesuikerde melk, slagroom, chocoladesaus en wafeltjes.
[..]
Of ik van jou
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar...
Als dat dan mislukt dan is Greys ineens zwanger van de een of andere kruk...
Hou opppppppppquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Met Ben&Jerry, Australian, Flurries, gesuikerde melk, slagroom, chocoladesaus en wafeltjes.
quote:Of ik van jou
Dat gaat bij mij bij 1 avond al misquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme man dat hij jou een weekend moest missen en helemaal verloren was. Elk besef van tijd en plaats was hij kwijt. Wat moet hij eten, en wanneer? Hoe moet het met die 2 mormels die er rond lopen? etc. etc.
En dan nog vrijdag vol goede hoop jouw logeerspulletjes bij mij in de auto mikken
The horror. Ik laat me niet uit over het mogelijk uiterlijk van het kind. Maar dat je wel vast Ritalin kan bestellen lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:31 schreef Greys het volgende:Hoe zou dat er uit komen te zien, een kind van ons twee?
Oh ik hoor het al, jij bent net zo goed in het aanpraten van een schuldgevoel als dat hij dat was, vlak voordat ik weg gingquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Arme man dat hij jou een weekend moest missen en helemaal verloren was. Elk besef van tijd en plaats was hij kwijt. Wat moet hij eten, en wanneer? Hoe moet het met die 2 mormels die er rond lopen? etc. etc.
En dan nog vrijdag vol goede hoop jouw logeerspulletjes bij mij in de auto mikken
HALLLLLEEEEEEEEEEELUUUUUUUUUUJAAHHquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]Hoe zou dat er uit komen te zien, een kind van ons twee?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of tegelijk! Tweelingen in verschillende buiken!quote:Of ik van jou
Ik zou er eentje nemen met blauwe teennagels als ik jou was.quote:
Ow ja, van die gekleurde spikkeltjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Hou oppppppppp![]()
![]()
![]()
(En van die nootjes en gekleurde spikkeltjes?)
Wat het ook wordt; het gaat enorme tetten hebbenquote:Hoe zou dat er uit komen te zien, een kind van ons twee?
Of blauw ondergoedquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er eentje nemen met blauwe teennagels als ik jou was.
Als eerbetoon aan Lena
mwah, - en - is + he... Dus twee van die adhd'ers kunnen ook een heel rustig kind krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
The horror. Ik laat me niet uit over het mogelijk uiterlijk van het kind. Maar dat je wel vast Ritalin kan bestellen lijkt me duidelijk
arme jongen als je een zoon krijgtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Wat het ook wordt; het gaat enorme tetten hebben
Landal weekend met jullie kind over 18 jaar en 9 maanden?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:33 schreef ElisaB het volgende:
Wat het ook wordt; het gaat enorme tetten hebben
Owja, dat het zo'n sneuneuzige droeftoeter wordtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
mwah, - en - is + he... Dus twee van die adhd'ers kunnen ook een heel rustig kind krijgen
Ik hoor net dat de kans groot is dat het een zoon wordt. Dus wmb no prob; afspraak staat!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
Landal weekend met jullie kind over 18 jaar en 9 maanden?
Rustig had ze het over hé.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, dat het zo'n sneuneuzige droeftoeter wordt
Dan wil Erik wel denk ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de kans groot is dat het een zoon wordt. Dus wmb no prob; afspraak staat!
Preeeeeeejs de loordquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:32 schreef Ml-etje het volgende:
HALLLLLEEEEEEEEEEELUUUUUUUUUUJAAHH
Denk het ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wil Erik wel denk ik
Hoewel....quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Dan wil Erik wel denk ik
Dat is nou weer beetje jammer. We zouden geen foto's van het weekend online zetten hé. Denk dat Erik dit niet leuk zal vindenquote:
Jouw tieten behoren alleen hem toe? Hmmm...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Dat is nou weer beetje jammer. We zouden geen foto's van het weekend online zetten hé. Denk dat Erik dit niet leuk zal vinden
Jeweettogquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jouw tieten behoren alleen hem toe? Hmmm...
Heeeeeee, die beschrijving komt me bekend voor...quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rustig had ze het over hé.
En voor dat soort mensen heb je weer internet (fora, twitter, blogs, sociale media, noem het maar op), die zijn weer heel druk online en dan IRL zitten ze een beetje de kat uit de boom te kijken
Wanneer zou dat gelden dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
en als + & + - is dan zal dat wellicht ook voor de tetten gelden. Dus krijg je een dochter met een A cupje
SSsshhhhtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wanneer zou dat gelden dan?
Voor zover ik weet is het nog altijd +
+ en + is ++quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
en als + & + - is dan zal dat wellicht ook voor de tetten gelden. Dus krijg je een dochter met een A cupje
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef Crutch het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, als ze op de grond hangenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ouch![]()
Hoe groter hoe beter houdt ook gewoon op bij een bepaald punt hé
Wat ga je lunchen?quote:
Oh ja jij bent vanmiddag vrij natuurlijk. Lekker hoor met dit weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook trek, maar ik moet nog even een uurtje.
watwat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja ik ga misschien ook weer studeren
Oeh! Waarvoor?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja ik ga misschien ook weer studeren
Dat kan je al!quote:
Na Sjef Koelkast is dat een eitje, dat gaat vast goed komen!quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
Eitjes mogen niet in de vriezer. Die van jou wellicht wel als je ze nog wat langer wil conserveren, maar kippen-eieren niet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |