Goed lezen Greysquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
En ze zijn niet tot over de knie. Zo klinken ze hoerig
EDIT: ah fak
Maarre...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:Zal ik morgen m'n All-Stars of m'n witte laarzen tot-de-knie aan doen naar werk?
Dan zijn het lieslaarzenquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed lezen Greys
[..]
Maarre...
als ze bij jou tot je knie zijn, zijn ze bij Ll vast wel tot OVER de knie
Ja ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
En wat een trieste tt...![]()
Ik verwachtte minstens iets met Ll en dameslaarzen
Primaquote:
Ing was besmettelijkquote:
quote:
Dan krijg je het ook!quote:
Het is al snel minder triest dan de ttquote:
Misschien was zijn post nog niet af, maar drukte hij per ongeluk op invoeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is al snel minder triest dan de tt
Zeg eh...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien was zijn post nog niet af, maar drukte hij per ongeluk op invoeren.
Minder triest als de TT... in triestheid doet vermoeden.
Bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor nieuwtjes over Tombo's rammel-liefdesleven
ga ik hier niet melden heurquote:
Nee, en er komt ook geen OP zeker? Die mods van tegenwoordig...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
zeg dit gaat niet helpen hoor die TT verandert niet
Ik vind 'm prima. Al die mensen moeten gewoon 'Ssshhhht' met dr gemekkerquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou weer triest aan de TT![]()
Die vorige vond ik te kusjekroel
Ik twijfel nog een beetje.... eigenlijk. Jij bent al best streng van jezelf en als je er dan ook nog van die laarzen bij hebquote:
Tót wel jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
TVP voor nieuwtjes over Tombo's rammel-liefdesleven
En ze zijn wel TOT de knie toch Greys?
Nou, deze vind ik ook wel heul braaf eigenlijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
Wat is er nou weer triest aan de TT![]()
Die vorige vond ik te kusjekroel
okee okee...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima. Al die mensen moeten gewoon 'Ssshhhht' met dr gemekker
Do tell dat lucht opquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje.... eigenlijk. Jij bent al best streng van jezelf en als je er dan ook nog van die laarzen bij heb
Heb medelijden met mij; ik heb een kutdag
Ik heb er ook nog een zweep bij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje.... eigenlijk. Jij bent al best streng van jezelf en als je er dan ook nog van die laarzen bij heb
Heb medelijden met mij; ik heb een kutdag
Die hebben het drukquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
Nee, en er komt ook geen OP zeker? Die mods van tegenwoordig...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm prima. Al die mensen moeten gewoon 'Ssshhhht' met dr gemekker
Doe even een Youtubeje erbij, dan kijken we meequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:00 schreef creno het volgende:
Is de act van Croatie eigenlijk net zoiets als T.A.T.U. ? Een pro-lesbische act ?
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe even een Youtubeje erbij, dan kijken we mee
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe even een Youtubeje erbij, dan kijken we mee
Heb je evenquote:
Oh bah...quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je even
Het ergste is dat we klassiek zijn opgelicht (en ik kijk nog wel elke maandag dingetje hertzenberger) en kunnen fluiten naar een kleine zesduizendeuro (als ik het niet als herkenbaar bedrag schrijf, dan vind ik het minder erg). Dit keer had ik er dan weer niets mee te maken (gelukkig maar, want ik was eerder de lul), maar ik mag wel voor de kosten opdraaien. Verder is mijn compu naar de klote (was ie eerder ook al drie keer) en baal ik ervan dat ik nu op een interim-pc moet werken en redelijk onthand ben omdat ik een deel van mijn programma;s niet heb en voor mijn dokumenten steeds op de backup moet zijn. Daarnaast wil ik graag afscheid nemen van onze grootste leverancier, maar het is nogal een stap (en ik wil hem een hak zetten) en ik kom niet zo lekker uit de verf. Daar bovenop: heb ik vandaag moeten besluiten een medewerker een soort van te ontslaan nog voor ie helemaal was aangenomen, wegens niet te missen luiheid en snordrukkerij sinds hij weet dat we hem zullen aannemen. Als klap op de vuurpijl moeten we morgen een systeem installeren bij een klant wiens winkel overmorgen opengaat, maar de daarvoor benodigde machine is door DHL naar de fucking USA gestuurd in plaats van naar ons. Tot slot heb ik migraine (maar nu ik het zo lees, kan dat met het voorgaande te maken hebben).
En ik doe niet aan alinea's en zulks, zodat jullie het herkennen als een vervelend stukje tekst en het dus ook gewoon kunnen overslaan
Ze lopen een beetje raar, maar ik zou eventueel overwegen er lesbisch voor te wordenquote:
Echt, bij de eerste twee regels viel ik al in slaap.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je even
Het ergste is dat we klassiek zijn opgelicht (en ik kijk nog wel elke maandag dingetje hertzenberger) en kunnen fluiten naar een kleine zesduizendeuro (als ik het niet als herkenbaar bedrag schrijf, dan vind ik het minder erg). Dit keer had ik er dan weer niets mee te maken (gelukkig maar, want ik was eerder de lul), maar ik mag wel voor de kosten opdraaien. Verder is mijn compu naar de klote (was ie eerder ook al drie keer) en baal ik ervan dat ik nu op een interim-pc moet werken en redelijk onthand ben omdat ik een deel van mijn programma;s niet heb en voor mijn dokumenten steeds op de backup moet zijn. Daarnaast wil ik graag afscheid nemen van onze grootste leverancier, maar het is nogal een stap (en ik wil hem een hak zetten) en ik kom niet zo lekker uit de verf. Daar bovenop: heb ik vandaag moeten besluiten een medewerker een soort van te ontslaan nog voor ie helemaal was aangenomen, wegens niet te missen luiheid en snordrukkerij sinds hij weet dat we hem zullen aannemen. Als klap op de vuurpijl moeten we morgen een systeem installeren bij een klant wiens winkel overmorgen opengaat, maar de daarvoor benodigde machine is door DHL naar de fucking USA gestuurd in plaats van naar ons. Tot slot heb ik migraine (maar nu ik het zo lees, kan dat met het voorgaande te maken hebben).
En ik doe niet aan alinea's en zulks, zodat jullie het herkennen als een vervelend stukje tekst en het dus ook gewoon kunnen overslaan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb je even
Gelukkig mocht je rest overslaan van Eliesquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Echt, bij de eerste twee regels viel ik al in slaap.
En het allerergste is dat dit maar de helft is, maar de rest is te herkenbaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh bah...
Wat een narigheid bij elkaar...erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |