daarvoor ga ik niet het buitenlandquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef B3nn0 het volgende:
Ik zou ook zeker naar Zuid Amerika gaan. Cocaine is daar spotgoedkoop gek!
wat leuk colombia,daar komt mijn familie vandaan,maar omdat colombia,economisch een slecht land toendertijd was hebben ze zich verplaatst naar de antillen. waar in colombia,woon je?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef Strani het volgende:
Ik woon in Colombia en je lijkt me van harte welkom maar ik vraag me af of de scholen hier wel weten om te gaan met een buitenlandse leerling. In de VS hebben ze daar hele programma's voor lijkt me maar of dat hiet ook zo is?
Hoe oud ben je trouwens, TS?
Interessant. Jammer dat Colombia er niet bij staat. Venezuela is dan ook kwa levensstijl het dichtstbij maar zoals meneerbanaan al zei is dat wellicht niet de beste optie momenteel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef fancyyx het volgende:
[..]
wat leuk colombia,daar komt mijn familie vandaan,maar omdat colombia,economisch een slecht land toendertijd was hebben ze zich verplaatst naar de antillen. waar in colombia,woon je?
ik ben nu 15, ik wil in de zomer 2011 een high school doen. op http://www.afs.nl/high_school_programma-13.pagina staat dat deze landen allemaal mogelijk zijn.
mijn familie komt uit santa Martha (Caribische kust) maar ik heb op dit moment ook wat familie in bogota wonen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant. Jammer dat Colombia er niet bij staat. Venezuela is dan ook kwa levensstijl het dichtstbij maar zoals meneerbanaan al zei is dat wellicht niet de beste optie momenteel.
Ik woon in Bogotá. Waar kwam jouw familie vandaan? Als je er in elk geval Colombiaans uitziet zou het dat al wat makkelijker voor je maken om alleen in Zuid Amerika te vertoeven.
hoezo wilde jij eigenlijk in colombia wonen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:39 schreef Strani het volgende:
In Bogotá wonen veel mensen met relatief lichte ogen, bruin haar en lichte huid. Mijn zwager is er zoeen. Vaak komen ze uit een departement als Boyacá, waar de Indianen er van oudsher licht uitzagen (iets dat de meeste mensen niet weten).
Mijn vrouw komt hier vandaan, Bogota.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hoezo wilde jij eigenlijk in colombia wonen?
jawel maar dit ligt zo dicht bijelkaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:47 schreef wesp40 het volgende:
Wat ik niet zo makkelijk in je OP uit elkaar kan houden is het stuk over het Caribbean en het andere stuk over Zuid-Amerika. De twee zijn aparte gebieden toch?
Dat je op vakantie was in het caribbean kan ik wel waarderen maar wat heeft dat dan zozeer te maken met het leven in een andere land in zuid-amerika? Zijn er geen verschillen dan?
Brazilianen hebben meestal toch niet dat "bloempot-tondeuse"-kapsel met kokosgel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:37 schreef fancyyx het volgende:
ik heb wel eens gehoord Indonesië en Algerije. terwijl die 2 soorten mensen totaal niet op elkaar lijken.
In nederland wonen ook weinig zuid amerikaanse mensen,dus zullen ze een braziliaan waarschijnlijk voor een marokaan aanzien
quote:Op maandag 24 mei 2010 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brazilianen hebben meestal toch niet dat "bloempot-tondeuse"-kapsel met kokosgel?
quote:Op maandag 24 mei 2010 16:44 schreef Strani het volgende:
Gezien je, lijkt het, vooral geinteresseerd bent in buitenleven dan kan je een stad Bogota in elk geval van je lijstje schrappen. Hier is het net iets te koud voor dat soort zaken. Je komt dan toch terecht aan de Zuid-Amerikaanse kust of een eiland.
Inderdaad, het ligt heel hoogquote:Op maandag 24 mei 2010 16:54 schreef fancyyx het volgende:
[..]
bogota ligt toch heel dichtbij de venaar,dan is het toch heel warm?
ik heb weleens iemand hoen zeggen dat het altijd heel warm daar is. w\
ligt bogota hoog gelegen? want dan snap ik wel dat het koud is
het valt wel mee qua warmte dus..quote:Op maandag 24 mei 2010 16:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Inderdaad, het ligt heel hoogOp 2600 meter om precies te zijn.
De gemiddelde dagtemperatuur is hier ongeveer 19 graden. Als je een uur of twee van Bogota vandaan zit kan dat al boven de 30 graden liggen.
Oh ja familie is absoluut een stuk belangrijker dan in Nederland. Daar wen je op zich snel genoeg aan maar je moet ook niet bang zijn het gewoon te zeggen als je geen zin hebt in één of andere familie-gebeurtenis. (Met een goed excuus, natuurlijk).quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef fancyyx het volgende:
[..]
het valt wel mee qua warmte dus..
is familie nou heel belangrijk daar,is het daar zeg maar alles?
heel anders dan in nederland??
Hier in NL heb ik vrijwel geen contact met familie hier, maar als ik bijvoorbeeld mijn colombiaanse familie heb op de antillen,doen ze alles voor je, 10 x knuffelen etc,ze koken alles voor je. zulke dingen ben ik echt niet gewend
Als je maar geld geeft....quote:Op maandag 24 mei 2010 17:21 schreef fancyyx het volgende:
[..]
het valt wel mee qua warmte dus..
is familie nou heel belangrijk daar,is het daar zeg maar alles?
heel anders dan in nederland??
Hier in NL heb ik vrijwel geen contact met familie hier, maar als ik bijvoorbeeld mijn colombiaanse familie heb op de antillen,doen ze alles voor je, 10 x knuffelen etc,ze koken alles voor je. zulke dingen ben ik echt niet gewend
Als je 2 weken all inclusive Costa Brava achter de rug hebt overleefd, dan overleef je Siberie ook wel in de winter.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:50 schreef qwerty_x het volgende:
Om in TS sferen te blijven: ik was laatst op vakantie in Spanje en dat leven lijkt me wel wat, dus ik zit te denken om in Rusland te gaan wonen. Is het daar trouwens koud in de winter ?
die van die grietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die van mij of van die dame uit Fortaleza?
D'r ondertitel ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
die van die griet
en Fortaleza verklaart al een heleboel trouwens ....
Pics, om dat echt goed te kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:37 schreef fancyyx het volgende:
[..]
mijn familie komt uit santa Martha (Caribische kust) maar ik heb op dit moment ook wat familie in bogota wonen.
Ik weet niet of ik een zuid amerikaans uiterlijk heb.ik heb donkerbruin haar,een beetje hetzelfde als colombianen en groene ogen. maar ik ben gewoon blank ,(in de zomer word ik wel bruin natuurlijk,en ik denk ook wel als ik daar dan heen ga dat ik een tintje heb. maar ik denk dat mensen wel zien,dat ik iets niet zuid amerikaans heb.
In nederland zien mensen wel altijd,dat ik een achtergrond heb maar ze kunnen niet 1-2-3 zeggen wat.
ik heb wel eens gehoord Indonesië en Algerije. terwijl die 2 soorten mensen totaal niet op elkaar lijken.
In nederland wonen ook weinig zuid amerikaanse mensen,dus zullen ze een braziliaan waarschijnlijk voor een marokaan aanzien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |