die van die grietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die van mij of van die dame uit Fortaleza?
D'r ondertitel ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:05 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
die van die griet
en Fortaleza verklaart al een heleboel trouwens ....
Pics, om dat echt goed te kunnen beoordelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:37 schreef fancyyx het volgende:
[..]
mijn familie komt uit santa Martha (Caribische kust) maar ik heb op dit moment ook wat familie in bogota wonen.
Ik weet niet of ik een zuid amerikaans uiterlijk heb.ik heb donkerbruin haar,een beetje hetzelfde als colombianen en groene ogen. maar ik ben gewoon blank ,(in de zomer word ik wel bruin natuurlijk,en ik denk ook wel als ik daar dan heen ga dat ik een tintje heb. maar ik denk dat mensen wel zien,dat ik iets niet zuid amerikaans heb.
In nederland zien mensen wel altijd,dat ik een achtergrond heb maar ze kunnen niet 1-2-3 zeggen wat.
ik heb wel eens gehoord Indonesië en Algerije. terwijl die 2 soorten mensen totaal niet op elkaar lijken.
In nederland wonen ook weinig zuid amerikaanse mensen,dus zullen ze een braziliaan waarschijnlijk voor een marokaan aanzien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |