Nou ja, onopvallend...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, hij gaat verder heel onopvallend door het leven.
VanMoof heeft een nieuw model met geīntegreerd slot, maar helaas is die alleen in 28" verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil er dan wel zo'n "ov-fiets-slot" op, die zijn praktisch
Dat klopt, je zou hem eerder als ex-commando kwalificeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, je zou zo niet direct zeggen dat hij bicycle repair man is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat klopt, je zou hem eerder als ex-commando kwalificeren.
Tjeempie, in Rotterdam parkeren en denken dat je dan niet bekeurd wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heeft de timmerman / schilder eindelijk een nieuwe deur geplaatst (oude deur was half vermolmd...). De vorige keer dat hij voor de (oude) deur stond, had hij een deur meegenomen die 10 cm te kort was.Hij had dat ding helemaal afgelakt en alles, had 'ie 'm verkeerd ingemeten.
En ditmaal heeft hij een parkeerboete gekregen van ¤ 52,-. Denk niet dat onze deur nog veel winst gaat opleveren.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:04 schreef Isegrim het volgende:
Tot 09:00 is het gratis. Hij was er voor 09:00. En daarna is hij het vergeten omdat hij zo druk was met het afhangen van onze deur.
Is dat eigenlijk een foto van jezelf, in je usericon?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een foto van jezelf, in je usericon?
Lijkt me onpraktisch. (Waar laat je die paal als je fietst?) ZIjn die mensen nog nooit op de fietsenstalling van een station geweest? Waar je je fiets niet tegen een paal zet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
VanMoof heeft een nieuw model met geīntegreerd slot, maar helaas is die alleen in 28" verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lijkt me onpraktisch. (Waar laat je die paal als je fietst?) ZIjn die mensen nog nooit op de fietsenstalling van een station geweest? Waar je je fiets niet tegen een paal zet?
Er staat in kleine lettertjes onderaan 'pole not included'.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lijkt me onpraktisch. (Waar laat je die paal als je fietst?) ZIjn die mensen nog nooit op de fietsenstalling van een station geweest? Waar je je fiets niet tegen een paal zet?
Fijn je te treffenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Reya het volgende:
He Causa, lang niet gesproken.
Isegrim *knuffie doet*quote:
Waar/wat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Causa het volgende:
Singlecoil, Alicey.. 'k heb Alicey ff chatuitnodiging gestuurd,
Alles wel goed?quote:eind middag ofzo ff verder bespreken.
Wil graag mailen maar ben zo moe van het zkh vanmorgen, krijg m'n neer te pennen gegevens niet bij elkaar. Chatje zal wel werken denk
Ik zie alleen die chat request nergens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:45 schreef Causa het volgende:
Ja alles is goed hoorIk heb de hele middag om uit te rusten en thee te drinken.
Zin in morgen
zie pb'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie alleen die chat request nergens.Waar heb je die gedaan?
Een soort kuisheidsgordel voor mannen? Laat het de gezinsleden maar niet horen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef SingleCoil het volgende:
oh, dus die kon er nog niets eens vanaf, voor 599?
Maar serieus: zo'n ingebouwd slot is natuurlijk alleen praktisch als je je fiets ook daadwerkelijk tegen een paal zet. En dat gebeurt in de praktijk toch haast nooit? Mijn fiets stond altijd in het fietsenrek, zowel op het station, bij de sportschool als thuis voor de deur, en dan heb je toch niks aan zo'n ingebouwd paalslot?
Ik neem trouwens afstand van de term "paalslot", het is mij te suggestief.
Die kabels zijn snel doorgezaagd, hebben we gemerkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een soort kuisheidsgordel voor mannen? Laat het de gezinsleden maar niet horen.
De sloten zoals op OV fietsen zitten zijn ideaal. Van die gewone hoefijzer-sloten zoals op een fiets zitten, maar dan ook nog met een geintergreerde kabel. En als je 2 van die sloten hebt, kan je ook de kabel van de ene fiets in het slot van de andere fiets doen. En dan dus 2 fietsen "om" een boom vastzetten
Dan zit er ook altijd nog een gewone beugel door de spaken heen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die kabels zijn snel doorgezaagd, hebben we gemerkt.
Da's dan wel alweer iets beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zit er ook altijd nog een gewone beugel door de spaken heen...
En een paar landmijnen er omheen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:39 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn volgende slot zit met een hardstalen beugelslot aan de gevel vast...
En een Parker Hale 85 voor als ze toch weten weg te komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:46 schreef Reya het volgende:
Ik zou de hele nacht met mijn SPAS op wacht gaan staan.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:10 schreef Isegrim het volgende:
Sexual Harassment Panda?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn kleine tijgertjes geboren in Blijdorp.
Dat lijkt me niet direct een goed teken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:15 schreef Reya het volgende:
[..]
De konijntjes zijn daar nogal lyrisch van.
Nee, ik maak me ook zorgen. Zometeen gaan ze mij nog dagvaarden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet direct een goed teken.
Oh, ik kan je wel een keer dagvaarden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:20 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben nog nooit gedagvaard. Ik laat wel regelmatig klanten dagvaarden.
Nee hoor, dat is niet nodig. Ik kan iets verzinnen en je daarom dagvaarden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:32 schreef Isegrim het volgende:
Moet je wel eerst een goede reden bedenken. Je kunt niet zomaar iemand dagvaarden natuurlijk.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet nodig. Ik kan iets verzinnen en je daarom dagvaarden.
Nee, ze worden er niet blij van. Aan jou echter om dat ter zitting te gaan melden. Nouja, dan wordt de vordering verder afgewezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik weet alleen niet of rechters blij worden van verzonnen dagvaardingen.
Seksuele intimidatie, uiteraard.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Ik weet alleen niet of rechters blij worden van verzonnen dagvaardingen.
Reya is regelmatig getuige van seksuele intimidatie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh! Dan kunnen we jou als 'expert witness' inhuren. In je pandapak uiteraard.
Opletten! Reya is Sexual Harassment Panda!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Reya is regelmatig getuige van seksuele intimidatie?
quote:getuige-deskundige
ge` tui - ge-des` kun - di - ge de -woord getuige-deskundigen recht iem. die als getuige is opgeroepen bij een proces vanwege zijn algemene deskundigheid op een bep. terrein en dus niet vanwege zijn bijzondere kennis betreffende het door de rechtbank te beoordelen feit
Dat is wel een erg leuke foto. Daar zou je haast denken dat Alicey lief en beschaafd isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:13 schreef Reya het volgende:
[ afbeelding ]
Ik acht dit een erg intimiderende gezichtsuitdrukking.
Ja dat is maar goed ook, want ik wil mij zo onderhand omkleden.quote:
Dat ben ik soms ook wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is wel een erg leuke foto. Daar zou je haast denken dat Alicey lief en beschaafd is
Nicequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Besteld![]()
En 25% korting gekregen op het totaal bedrag toen ik een offerte aanvroeg
Ik ga er ook erg blij mee zijnquote:
+ geen monteur nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:20 schreef Isegrim het volgende:
En het toffe van die keuken is, dat het allemaal losse elementen zijn en dat je ze dus kunt meenemen als je verhuist.
mooi slinger de bbq nou maar snel aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Gave keuken LHO, allemaal RVS zo te zien ?
Wat voor blad komt erop ?
Wij zijn bezig om ons dakterras wat in te richten met planten.
Vanmiddag al 200 liter tuinaarde gebruikt.
En we hebben 3 druivenplanten
Zie mijn kas topic! Er komt geen blad opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Gave keuken LHO, allemaal RVS zo te zien ?
Wat voor blad komt erop ?
Wij zijn bezig om ons dakterras wat in te richten met planten.
Vanmiddag al 200 liter tuinaarde gebruikt.
En we hebben 3 druivenplanten
Ja goed topic idd !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zie mijn kas topic! Er komt geen blad op
Wijn maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja goed topic idd !
Ik heb net 3 druivenplanten geplant in een flinke pot en die staat voortaan flink in de zon.
Ik heb benieuwd, wel leuk hoor
Wat ben je allemaal gaan kopen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:57 schreef Vogue het volgende:
Zo, net half Rotterdam leeggekochtIets teveel uitgegeven, hou geen geld meer over voor de rest van de maand...
Oh en voor de mensen die net zo goed begrijpend kunnen lezen als Isegrim: Ik bedoelde dus dat er geen blad op de keuken kwam (Industriële keuken, volledig RVSquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zie mijn kas topic! Er komt geen blad op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |