Nou ja, onopvallend...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, hij gaat verder heel onopvallend door het leven.
VanMoof heeft een nieuw model met geīntegreerd slot, maar helaas is die alleen in 28" verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wil er dan wel zo'n "ov-fiets-slot" op, die zijn praktisch
Dat klopt, je zou hem eerder als ex-commando kwalificeren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou ja, je zou zo niet direct zeggen dat hij bicycle repair man is.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat klopt, je zou hem eerder als ex-commando kwalificeren.
Tjeempie, in Rotterdam parkeren en denken dat je dan niet bekeurd wordt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag heeft de timmerman / schilder eindelijk een nieuwe deur geplaatst (oude deur was half vermolmd...). De vorige keer dat hij voor de (oude) deur stond, had hij een deur meegenomen die 10 cm te kort was.Hij had dat ding helemaal afgelakt en alles, had 'ie 'm verkeerd ingemeten.
En ditmaal heeft hij een parkeerboete gekregen van ¤ 52,-. Denk niet dat onze deur nog veel winst gaat opleveren.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:04 schreef Isegrim het volgende:
Tot 09:00 is het gratis. Hij was er voor 09:00. En daarna is hij het vergeten omdat hij zo druk was met het afhangen van onze deur.
Is dat eigenlijk een foto van jezelf, in je usericon?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef Reya het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk een foto van jezelf, in je usericon?
Lijkt me onpraktisch. (Waar laat je die paal als je fietst?) ZIjn die mensen nog nooit op de fietsenstalling van een station geweest? Waar je je fiets niet tegen een paal zet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
VanMoof heeft een nieuw model met geīntegreerd slot, maar helaas is die alleen in 28" verkrijgbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lijkt me onpraktisch. (Waar laat je die paal als je fietst?) ZIjn die mensen nog nooit op de fietsenstalling van een station geweest? Waar je je fiets niet tegen een paal zet?
Er staat in kleine lettertjes onderaan 'pole not included'.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Lijkt me onpraktisch. (Waar laat je die paal als je fietst?) ZIjn die mensen nog nooit op de fietsenstalling van een station geweest? Waar je je fiets niet tegen een paal zet?
Fijn je te treffenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Reya het volgende:
He Causa, lang niet gesproken.
Isegrim *knuffie doet*quote:
Waar/wat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Causa het volgende:
Singlecoil, Alicey.. 'k heb Alicey ff chatuitnodiging gestuurd,
Alles wel goed?quote:eind middag ofzo ff verder bespreken.
Wil graag mailen maar ben zo moe van het zkh vanmorgen, krijg m'n neer te pennen gegevens niet bij elkaar. Chatje zal wel werken denk
Ik zie alleen die chat request nergens.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:45 schreef Causa het volgende:
Ja alles is goed hoorIk heb de hele middag om uit te rusten en thee te drinken.
Zin in morgen
zie pb'squote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie alleen die chat request nergens.Waar heb je die gedaan?
Een soort kuisheidsgordel voor mannen? Laat het de gezinsleden maar niet horen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef SingleCoil het volgende:
oh, dus die kon er nog niets eens vanaf, voor 599?
Maar serieus: zo'n ingebouwd slot is natuurlijk alleen praktisch als je je fiets ook daadwerkelijk tegen een paal zet. En dat gebeurt in de praktijk toch haast nooit? Mijn fiets stond altijd in het fietsenrek, zowel op het station, bij de sportschool als thuis voor de deur, en dan heb je toch niks aan zo'n ingebouwd paalslot?
Ik neem trouwens afstand van de term "paalslot", het is mij te suggestief.
Die kabels zijn snel doorgezaagd, hebben we gemerkt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een soort kuisheidsgordel voor mannen? Laat het de gezinsleden maar niet horen.
De sloten zoals op OV fietsen zitten zijn ideaal. Van die gewone hoefijzer-sloten zoals op een fiets zitten, maar dan ook nog met een geintergreerde kabel. En als je 2 van die sloten hebt, kan je ook de kabel van de ene fiets in het slot van de andere fiets doen. En dan dus 2 fietsen "om" een boom vastzetten
Dan zit er ook altijd nog een gewone beugel door de spaken heen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Die kabels zijn snel doorgezaagd, hebben we gemerkt.
Da's dan wel alweer iets beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan zit er ook altijd nog een gewone beugel door de spaken heen...
En een paar landmijnen er omheen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:39 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn volgende slot zit met een hardstalen beugelslot aan de gevel vast...
En een Parker Hale 85 voor als ze toch weten weg te komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:46 schreef Reya het volgende:
Ik zou de hele nacht met mijn SPAS op wacht gaan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |