Dat ben ik soms ook wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is wel een erg leuke foto. Daar zou je haast denken dat Alicey lief en beschaafd is
Nicequote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Besteld![]()
En 25% korting gekregen op het totaal bedrag toen ik een offerte aanvroeg
Ik ga er ook erg blij mee zijnquote:
+ geen monteur nodigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:20 schreef Isegrim het volgende:
En het toffe van die keuken is, dat het allemaal losse elementen zijn en dat je ze dus kunt meenemen als je verhuist.
mooi slinger de bbq nou maar snel aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Gave keuken LHO, allemaal RVS zo te zien ?
Wat voor blad komt erop ?
Wij zijn bezig om ons dakterras wat in te richten met planten.
Vanmiddag al 200 liter tuinaarde gebruikt.
En we hebben 3 druivenplanten
Zie mijn kas topic! Er komt geen blad opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:37 schreef junkiexp het volgende:
Gave keuken LHO, allemaal RVS zo te zien ?
Wat voor blad komt erop ?
Wij zijn bezig om ons dakterras wat in te richten met planten.
Vanmiddag al 200 liter tuinaarde gebruikt.
En we hebben 3 druivenplanten
Ja goed topic idd !quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zie mijn kas topic! Er komt geen blad op
Wijn maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja goed topic idd !
Ik heb net 3 druivenplanten geplant in een flinke pot en die staat voortaan flink in de zon.
Ik heb benieuwd, wel leuk hoor
Wat ben je allemaal gaan kopen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:57 schreef Vogue het volgende:
Zo, net half Rotterdam leeggekochtIets teveel uitgegeven, hou geen geld meer over voor de rest van de maand...
Oh en voor de mensen die net zo goed begrijpend kunnen lezen als Isegrim: Ik bedoelde dus dat er geen blad op de keuken kwam (Industriėle keuken, volledig RVSquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zie mijn kas topic! Er komt geen blad op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |