Splash about..quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef Estrys het volgende:
Iemand nog een adresje voor een leuke luier zwembroek? Ben bezig met de vakantie inkopen![]()
Van de week op een missie geweest: waterschoenen
Ik wil niet de normale plastic dingen met dat gespje want dat is bij meneer niet te doen. Mijn man krijgt ze niet aan bij hem want dat gespje is teveel gepriegel voor hem. Ik heb ze in maatje 19 en die zijn nog 3 maten te groot lijkt wel, terwijl Seb maat 21 heeft.
Ik was bij de prenatal en daar hadden ze dus surfschoenen. Maar niet in maat 21 en ze konden ze ook niet meer bestellen. Online bij prenatal hadden ze nog wel. Kwamen ze binnen, krijg ik met geen mogelijkheid zijn voetje er in. Hoge wreef en strakke schoen, is geen goede combi. Maatje 24 kon hij wel in komen, maar ja drie maten te grootDus op pad.
Eerst nog van die sandaaltjes van Teva gepast. Maar daar liep Seb op alsof hij zwemvliezen aan had
Daarbij heeft hij een enorme fascinatie voor tenen, dus ging hij de hele tijd aan zijn tenen voelen.![]()
Vond ze wel leuk staan.
Nou heeft seb ook van die (nep)Crocs, maar daar krijgt hij blaren van (iemand anders ook dat probleem?) Toen vond ik bij de Schoenenreus van Puma waterschoenen. Vrij hoog, lijken op crocs alleen niet met een bandje over de hiel maar dicht.Hij liep er zo op weg en wilde ze niet meer uit. Niet briljant mooi maar wel functioneel.
ja ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Het is weer sale bij DPAMfree shipping.
Zijn er nog geinteresseerden?
Uhmmm..maar als het free shipping is, dan zou het toch onlogisch zijn om 1 grote bestelling te plaatsen en die hier met extra verzendkosten weer te verdelen?? Dan kan iedereen toch beter voor zich bestellen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Het is weer sale bij DPAMfree shipping.
Zijn er nog geinteresseerden?
Op zich wel, maar het is pas graties vanaf ¤100!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef Poppedein het volgende:
Uhmmm..maar als het free shipping is, dan zou het toch onlogisch zijn om 1 grote bestelling te plaatsen en die hier met extra verzendkosten weer te verdelen?? Dan kan iedereen toch beter voor zich bestellen?
Zit dat een beetje die Happy Nappy? Vind ze wel enorm lelijkquote:
Ehm, ja, wij hebben een zwempakje van DPAM voor Ko en dat bevalt heel goed, maar dat is niet zo'n UV beschermend pak. McLaura heeft er zo een....quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, had jij nou laatst zo'n zwempakje voor Ko? Bevalt dat?
dpam.... hmm.... * mikoxx vraagt: wie gaat er bestellen bij DPAM?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Ehm, ja, wij hebben een zwempakje van DPAM voor Ko en dat bevalt heel goed, maar dat is niet zo'n UV beschermend pak. McLaura heeft er zo een....
Zijn ze ook stevig genoeg om buiten rond te scharrelen? Want daarvoor moet ik echt heel nodig wat hebben voor Senna!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
Hier Miss. Echt hele leuke modellen.![]()
Wel aan de prijs, maar het is wel goede kwaliteit.
En nu hij ook buiten rondscharrelt wil ik zijn voetjes wel een beetje beschermen.
Oh kijk nou! Je zonnestraaltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Even voor Huup:
[ afbeelding ]
En bijpassende slofjes van Babypaws, ze zijn lekker open voor het warme weer.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, ze zijn van soepel leer. Maar ze zullen misschien wel na een paar maanden slijten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Zijn ze ook stevig genoeg om buiten rond te scharrelen? Want daarvoor moet ik echt heel nodig wat hebben voor Senna!
Fransen wel blijkbaar.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:52 schreef happyme28 het volgende:
Groeien die babies maar 7 cm in een half jaar? Anyway, ik gok het maar op 6mois dan.
Jij pmt gewoon iedereen wat je van die gene krijgt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:06 schreef Keshet het volgende:
De kleding van iedereen die me tot nu toe ge-pm'ed () heeft staan in m'n shoppingcart.
Hoe worden dit soort dingen normaal gesproken afgehandeld qua verzendkosten en geld overmaken etc.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |