Ehm, ja, wij hebben een zwempakje van DPAM voor Ko en dat bevalt heel goed, maar dat is niet zo'n UV beschermend pak. McLaura heeft er zo een....quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:44 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, had jij nou laatst zo'n zwempakje voor Ko? Bevalt dat?
dpam.... hmm.... * mikoxx vraagt: wie gaat er bestellen bij DPAM?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:48 schreef oeke het volgende:
[..]
Ehm, ja, wij hebben een zwempakje van DPAM voor Ko en dat bevalt heel goed, maar dat is niet zo'n UV beschermend pak. McLaura heeft er zo een....
Zijn ze ook stevig genoeg om buiten rond te scharrelen? Want daarvoor moet ik echt heel nodig wat hebben voor Senna!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef oeke het volgende:
Hier Miss. Echt hele leuke modellen.![]()
Wel aan de prijs, maar het is wel goede kwaliteit.
En nu hij ook buiten rondscharrelt wil ik zijn voetjes wel een beetje beschermen.
Oh kijk nou! Je zonnestraaltjequote:Op woensdag 30 juni 2010 19:54 schreef oeke het volgende:
Even voor Huup:
[ afbeelding ]
En bijpassende slofjes van Babypaws, ze zijn lekker open voor het warme weer.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wel, ze zijn van soepel leer. Maar ze zullen misschien wel na een paar maanden slijten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Zijn ze ook stevig genoeg om buiten rond te scharrelen? Want daarvoor moet ik echt heel nodig wat hebben voor Senna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |