abonnement Unibet Coolblue
pi_83211501
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb dacht ik wel de jongensvariant gezien, badjas en zwembroek .
ik dacht het ook gezien te hebben ja! Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel goed gekeken heb dus misschien was het wat anders.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83211754
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb dacht ik wel de jongensvariant gezien, badjas en zwembroek .
Oh, dan was ik te hard aan het schreeuwen het stond alsof het alleen maar voor meisjes was in de folder.

ah die onderbroekjes zijn echt enorm leuk ik had de jongetjesvariant in 86/92 was het kleinst dacht ik, dus kan ik echt nog een hele poos weg leggen, maar kon ze niet laten liggen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:54:54 #178
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83211997
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:52 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh, dan was ik te hard aan het schreeuwen het stond alsof het alleen maar voor meisjes was in de folder.

ah die onderbroekjes zijn echt enorm leuk ik had de jongetjesvariant in 86/92 was het kleinst dacht ik, dus kan ik echt nog een hele poos weg leggen, maar kon ze niet laten liggen.
Wil je dat ik even voor je kijk?

S heeft diezelfde maat nu aan, met 2 jr en 2,5 mnd. En laten we zeggen dat het lekker ruim zit bij haar billetjes .
pi_83213023
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Wil je dat ik even voor je kijk?

S heeft diezelfde maat nu aan, met 2 jr en 2,5 mnd. En laten we zeggen dat het lekker ruim zit bij haar billetjes .
Als je er toch komt; heel graag! (maar je hoeft er niet speciaal voor langs te gaan hoor) en als ze een jongenszwembroekje mt 74 hebben van die Gouden Boekjes mag je die wel voor me meenemen!
Hebben ze alleen maar andere maten dan hoeft het niet

Ow, dan kan ik dat ondergoed nog heeeel lang wegleggen ja
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 23 juni 2010 @ 21:09:38 #180
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83213110
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Als je er toch komt; heel graag! (maar je hoeft er niet speciaal voor langs te gaan hoor) en als ze een jongenszwembroekje mt 74 hebben van die Gouden Boekjes mag je die wel voor me meenemen!
Hebben ze alleen maar andere maten dan hoeft het niet

Ow, dan kan ik dat ondergoed nog heeeel lang wegleggen ja
Doe ik, zwembroek maat 74 .
pi_83339249
*spam*

Als je wilt adverteren kan je je wenden tot forum@fok.nl

[ Bericht 88% gewijzigd door BE op 26-06-2010 22:34:31 ]
pi_83340454
Smafolk heeft echt zulke leuke dingen!
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 10:30:35 #183
5428 crew  miss_sly
pi_83480311
Het is weer sale bij DPAM free shipping.
Zijn er nog geinteresseerden?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83480655
Ik heb al even snel gekeken maar k vond er nog niet echt iets tussenstaan wat mn interesse trok.
Ja schoenen wel, maar goed, ik weet het niet zo met schoenen, maten enzo en wat is geschikt voor wanneer, dat idee. Dus dat komt een andere keer wel.

Deze vond ik leuk





en





Nog maar heel eventjes en dan ga ik zelf kijken bij een heuse DPAM
zul je zien dat het kei tegenvalt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83480778




Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 10:46:59 #186
5428 crew  miss_sly
pi_83480982
Ik wilde dus ook graag schoentjes, sandaaltjes. Idd vind ik het wel lastig om schoenen online te bestellen, maar ik moet echt wat hebben!

Die zijn ook heel leuk, huuo
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83481312
Die schoentjes
Geweldig!

maar ik doe niet mee dpammen Want eerst maar even t kind op de wereld zetten en kijken hoeveel ik dan nodig heb aan kleren.. Want heb op zich aardig wat
pi_83482310
Iemand nog een adresje voor een leuke luier zwembroek? Ben bezig met de vakantie inkopen

Van de week op een missie geweest: waterschoenen
Ik wil niet de normale plastic dingen met dat gespje want dat is bij meneer niet te doen. Mijn man krijgt ze niet aan bij hem want dat gespje is teveel gepriegel voor hem. Ik heb ze in maatje 19 en die zijn nog 3 maten te groot lijkt wel, terwijl Seb maat 21 heeft.

Ik was bij de prenatal en daar hadden ze dus surfschoenen. Maar niet in maat 21 en ze konden ze ook niet meer bestellen. Online bij prenatal hadden ze nog wel. Kwamen ze binnen, krijg ik met geen mogelijkheid zijn voetje er in. Hoge wreef en strakke schoen, is geen goede combi. Maatje 24 kon hij wel in komen, maar ja drie maten te groot Dus op pad.

Eerst nog van die sandaaltjes van Teva gepast. Maar daar liep Seb op alsof hij zwemvliezen aan had
Daarbij heeft hij een enorme fascinatie voor tenen, dus ging hij de hele tijd aan zijn tenen voelen.
Vond ze wel leuk staan.

Nou heeft seb ook van die (nep)Crocs, maar daar krijgt hij blaren van (iemand anders ook dat probleem?) Toen vond ik bij de Schoenenreus van Puma waterschoenen. Vrij hoog, lijken op crocs alleen niet met een bandje over de hiel maar dicht. Hij liep er zo op weg en wilde ze niet meer uit. Niet briljant mooi maar wel functioneel.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:31:59 #189
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83482729
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:20 schreef Estrys het volgende:
Iemand nog een adresje voor een leuke luier zwembroek? Ben bezig met de vakantie inkopen

Van de week op een missie geweest: waterschoenen
Ik wil niet de normale plastic dingen met dat gespje want dat is bij meneer niet te doen. Mijn man krijgt ze niet aan bij hem want dat gespje is teveel gepriegel voor hem. Ik heb ze in maatje 19 en die zijn nog 3 maten te groot lijkt wel, terwijl Seb maat 21 heeft.

Ik was bij de prenatal en daar hadden ze dus surfschoenen. Maar niet in maat 21 en ze konden ze ook niet meer bestellen. Online bij prenatal hadden ze nog wel. Kwamen ze binnen, krijg ik met geen mogelijkheid zijn voetje er in. Hoge wreef en strakke schoen, is geen goede combi. Maatje 24 kon hij wel in komen, maar ja drie maten te groot Dus op pad.

Eerst nog van die sandaaltjes van Teva gepast. Maar daar liep Seb op alsof hij zwemvliezen aan had
Daarbij heeft hij een enorme fascinatie voor tenen, dus ging hij de hele tijd aan zijn tenen voelen.
Vond ze wel leuk staan.

Nou heeft seb ook van die (nep)Crocs, maar daar krijgt hij blaren van (iemand anders ook dat probleem?) Toen vond ik bij de Schoenenreus van Puma waterschoenen. Vrij hoog, lijken op crocs alleen niet met een bandje over de hiel maar dicht. Hij liep er zo op weg en wilde ze niet meer uit. Niet briljant mooi maar wel functioneel.
Splash about..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:32:53 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83482754
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Het is weer sale bij DPAM free shipping.
Zijn er nog geinteresseerden?
ja ik
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83485551
Ohhh Huups, de beide laatste schoentjes uit je posts vind ik vooral om te smullen!! Ik hoop voor je dat je ze tegenkomt in la France!
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef miss_sly het volgende:
Het is weer sale bij DPAM free shipping.
Zijn er nog geinteresseerden?
Uhmmm..maar als het free shipping is, dan zou het toch onlogisch zijn om 1 grote bestelling te plaatsen en die hier met extra verzendkosten weer te verdelen?? Dan kan iedereen toch beter voor zich bestellen?
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:35 #192
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83485724
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef Poppedein het volgende:

Uhmmm..maar als het free shipping is, dan zou het toch onlogisch zijn om 1 grote bestelling te plaatsen en die hier met extra verzendkosten weer te verdelen?? Dan kan iedereen toch beter voor zich bestellen?
Op zich wel, maar het is pas graties vanaf ¤100!
Ik kijk even op de site en kom er nog op terug Miss!
A grand adventure has begun.
pi_83485909
oehhhh...jadawiesiknie!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83486280
Oooh ik heb via een webshop van die leren slofjes gekocht voor dochterlief! Waren daar spotgoedkoop.. kreeg ze net binnen en zijn zoooo tof! Dus ik even verder googlen (mijn shop had maar 3 soorten ) en kwam deze site tegen!

slofjes

Moest ik natuurlijk even delen geen verzendkosten zo ik kan zien, en echt leren slofjes!! Ik wil ze allemaal
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:01:03 #195
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_83486411
Dan ga je hier waarschijnlijk helemaal los Orea!
A grand adventure has begun.
pi_83486484
alleen zijn die slofjes van mij iets voordeliger geprijsd
pi_83486613
Die slofjes
die bobuxjes ...Ik moet gewoon die girafjes, tijgertjes en aapjes hebben voor in zn kamer!!

[ Bericht 56% gewijzigd door Sonnetje85 op 30-06-2010 13:12:13 ]
pi_83486983
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Splash about..
Zit dat een beetje die Happy Nappy? Vind ze wel enorm lelijk
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_83503914
Even voor Huup:


En bijpassende slofjes van Babypaws, ze zijn lekker open voor het warme weer.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 20:40:16 #200
5428 crew  miss_sly
pi_83506285
ow, die slofjes zijn ook leuk, oeke waar heb je die vandaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')