Natuurlijk geldt daar een bepaald minimum voor! En vanuit mijn positie is het makkelijk praten...quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef WSquater het volgende:
[..]
Maar geld maakt je leven wel een stuk makkelijker. Ik ben blij dat ik eten kan krijgen door geld in de winkel te geven. Of dat ik in een fatsoenlijk huis kan leven (met natuurlijk wel wat extra's: TV bijvoorbeeld).
Je hebt wel gelijk, maar een leven waarin je geen of niet genoeg geld hebt lijkt me ook niet echt fijn.
Hihi,quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Dit mannetje heeft wimpers van 110 cm en is verliefd op mijn mac...
Maar hij heeft wel een poepluier
Hé poep is niet grappig als het te dichtbij is!!quote:
NipTuckquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef Morthill het volgende:
wat is NCIS LA een schijtserieecht in elk opzicht ruk
Homoquote:
Dan maakt hij inderdaad echt kwaliteitspostsquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Disjfa
Hij is er bijna nooit meer, maar à ls hij er is...!
On a secret roof concealed by the mist, lies a deadly sniper with disjfa looking through the scope....quote:
Internet uses revive...quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
A wild disjfa appears...
... disjfa uses sarcasm!
Forum User is defeated!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
A wild disjfa appears...
... disjfa uses sarcasm!
Forum User is defeated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef Nebo het volgende:
[..]
Internet uses revive...
... disjfa uses snore!
Forum User is vaporized!
Klinkt lullig, maar staan je speakers aan/heb je niets gemute? Heb ik af en toe ook last vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kutzooooooiii ! Krijg ik ineens geen geluid meer op de tv. Gistere nog perfect via HDMI en de laptop, 24 zitten kijken.
Nu niks :/
Haha nee geluid staat vol open, op de tv en op de laptop!quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Klinkt lullig, maar staan je speakers aan/heb je niets gemute? Heb ik af en toe ook last van
Ik doe Woody Woodpecker na is het tochquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik ben Bram en ik lijk op Woody Woodpecker.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doe Woody Woodpecker na is het toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |