abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81635911
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef WSquater het volgende:

[..]

Maar geld maakt je leven wel een stuk makkelijker. Ik ben blij dat ik eten kan krijgen door geld in de winkel te geven. Of dat ik in een fatsoenlijk huis kan leven (met natuurlijk wel wat extra's: TV bijvoorbeeld).

Je hebt wel gelijk, maar een leven waarin je geen of niet genoeg geld hebt lijkt me ook niet echt fijn.
Natuurlijk geldt daar een bepaald minimum voor! En vanuit mijn positie is het makkelijk praten...

Echt een te schattig kindje naast me in de trein
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:08:34 #177
111656 Poit
12-08-12
pi_81636018
Bij mij ook, ze praat alleen een beetje hard, dacht dat ze voor me zat, zit ze drie stoelen verder
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_81636072
Dit mannetje heeft wimpers van 110 cm en is verliefd op mijn mac...

Maar hij heeft wel een poepluier
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:15:06 #179
111656 Poit
12-08-12
pi_81636264
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef GameBabe het volgende:
Dit mannetje heeft wimpers van 110 cm en is verliefd op mijn mac...

Maar hij heeft wel een poepluier
Hihi,
Poepluier!
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_81636401
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:15 schreef Poit het volgende:

[..]

Hihi,
Poepluier!
Hé poep is niet grappig als het te dichtbij is!!

Maar ja ik heb monsterhonger en ben bijna op de plaats van bestemming
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81636691
Tering heb bijna gewoon een heel topic gemist, klote vergadering ook in de pauze
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81636841
Ik ga dadelijk maar eens Lost kijken en Skate 3 spelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81637334
wat is NCIS LA een schijtserie echt in elk opzicht ruk
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81637808
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:41 schreef Morthill het volgende:
wat is NCIS LA een schijtserie echt in elk opzicht ruk
NipTuck

Noem me homo, maar ik vind het nog steeds een vette serie
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81638022
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:53 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Noem me homo
Homo
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:04:35 #186
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81638248
Disjfa
Hij is er bijna nooit meer, maar à ls hij er is...!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_81638392
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Disjfa
Hij is er bijna nooit meer, maar à ls hij er is...!
Dan maakt hij inderdaad echt kwaliteitsposts
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_81638434
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef disjfa het volgende:

[..]

Homo
On a secret roof concealed by the mist, lies a deadly sniper with disjfa looking through the scope....
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:41:42 #189
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81640066
A wild disjfa appears...

... disjfa uses sarcasm!

Forum User is defeated!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_81640401
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
A wild disjfa appears...

... disjfa uses sarcasm!

Forum User is defeated!
Internet uses revive...

... disjfa uses snore!

Forum User is vaporized!
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81640411
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
A wild disjfa appears...

... disjfa uses sarcasm!

Forum User is defeated!
hahahahahahahaha!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:53:06 #192
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81640677
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef Nebo het volgende:

[..]

Internet uses revive...

... disjfa uses snore!

Forum User is vaporized!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:06:59 #193
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81641410
Spankmeistah uses diepzinnige filosofie
......SC is confused.
.....SC hurt itself in its confusion.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81641692
Ik stel voor om elkaar helemaal af te zeiken in deze stijl
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81641800
Kutzooooooiii ! Krijg ik ineens geen geluid meer op de tv. Gistere nog perfect via HDMI en de laptop, 24 zitten kijken.

Nu niks :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81641927
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kutzooooooiii ! Krijg ik ineens geen geluid meer op de tv. Gistere nog perfect via HDMI en de laptop, 24 zitten kijken.

Nu niks :/
Klinkt lullig, maar staan je speakers aan/heb je niets gemute? Heb ik af en toe ook last van
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:34:09 #197
258885 Solique
I Kill You !
pi_81643015
Gdomme drukte vandaag op werk, halve dag aan het bellen en rondlopen geweest om dingen op te lossen of aan te passen. Heb zelfs trek in bier gekregen, straks na de koffie maar 1 of 2 pakken.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_81643088
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Klinkt lullig, maar staan je speakers aan/heb je niets gemute? Heb ik af en toe ook last van
Haha nee geluid staat vol open, op de tv en op de laptop!

Heb die HDMI output ook als standaardapparaat staan, en mooiste is als ik iets afspeel, dan zie je in dat geluids ding van windows(bij de klok) dat er wel iets gebeurt, maar op de tv hoor ik niks
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:12:23 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81645408
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Ik ben Bram en ik lijk op Woody Woodpecker.
Ik doe Woody Woodpecker na is het toch



Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 19 mei 2010 @ 21:18:10 #200
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81645744
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik doe Woody Woodpecker na is het toch




_!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')