Net was je nog tevreden met de situatie!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef BramPowert het volgende:
Niemand leeft met mij mee. Ik ben zielig.
Het gaat om mijn vis, niet om haarquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Net was je nog tevreden met de situatie!
MAKE UP YOUR MIND!!!
Het was mijn favoriete visquote:
Wat voor vis?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Het gaat om mijn vis, niet om haar![]()
[..]
Het was mijn favoriete vis
Het riekt allebei naar visquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Het gaat om mijn vis, niet om haar![]()
[..]
Het was mijn favoriete vis
Elvis Vis (voor de Harry Jekkers liefhebbersquote:
Maar alleen doodgepikt of ook nog opgegeten?quote:
Opengehaald en toen voor dood achtergelatenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar alleen doodgepikt of ook nog opgegeten?
Anders zou ik dat beest aanklagen voor doodslag!
Dat dit kan in nederlandquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Opengehaald en toen voor dood achtergelatenAls ik hem zie, zal ik hem eens flink de waarheid zeggen
En dan ook nog zo'n onschuldige visquote:
quote:
Je weet dat een gewone post ook als een TVP telt?quote:
Ik zie alleen maar pluspunten... ik hoop over een paar jaar bij de 'rijken' te horen. en met een beetje moeite en wilskracht kan iedereen daartoe behoren. van mij mogen de uitkeringen gehalveerd worden en de studiefinanciering in zijn geheel een lening worden. mensen moeten gemotiveerd worden om te werken, wie dat niet wil of 'kan' doet het dan maar met veel minder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met rechts niet hoor. Zakkenvullers tot en met en uitvinders van geldklopperijen als de JSF
Rechts is altijd voor de rijkeren van een land geweest, niet voor de rest.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:15 schreef BramPowert het volgende:
[..]
[..]
Je weet dat een gewone post ook als een TVP telt?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pluspunten... ik hoop over een paar jaar bij de 'rijken' te horen. en met een beetje moeite en wilskracht kan iedereen daartoe behoren. van mij mogen de uitkeringen gehalveerd worden en de studiefinanciering in zijn geheel een lening worden. mensen moeten gemotiveerd worden om te werken, wie dat niet wil of 'kan' doet het dan maar met veel minder.
En de jsf stond ik ook niet achter, maar het heeft wel veel werk opgeleverd
Ik ben Bram en ik lijk op Woody Woodpecker.quote:
Zo flut dat Morthill himself niet eens de moeite doet om ze te weerleggen? Holy...quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:44 schreef Morthill het volgende:
[..]je standpunten zijn prima, maar je argumenten flut.
Posting in epic thread.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zo flut dat Morthill himself niet eens de moeite doet om ze te weerleggen? Holy...
Maar geld maakt je leven wel een stuk makkelijker. Ik ben blij dat ik eten kan krijgen door geld in de winkel te geven. Of dat ik in een fatsoenlijk huis kan leven (met natuurlijk wel wat extra's: TV bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:
Echte rijkdom vind je niet in geld. Ik geloof dat geluk is om iets te doen te hebben en om iets of iemand lief te hebben.
Daarom denk ik dat meer mensen aan het werk zouden moeten. Omdat het veel beter voor je is dan thuis zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |