Soms was er ook een Pidgeot net als in de seriequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja maar dat duurde wel lang man totdat je een wilde Butterfree vangt. De hele tijd fucking Kakuna's en Metapods in dat kankerbos![]()
.
Ik ging altijd naar de Safari om Glitch City te makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef o.us het volgende:
Wie ging hier naar de Safari om Pokémons te vangen?
Daar kon je Scythers vangen toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef o.us het volgende:
Ik heb verhalen gehoord maar nooit één gezienquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Soms was er ook een Pidgeot net als in de serie
Sowieso Dratiniquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef o.us het volgende:
Rare candy's spammen op Magikarp.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Het trainen tot Gyarados kost gewoon te veel tijd.
Je moest er erg veel geduld voor hebben jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb verhalen gehoord maar nooit één gezien.
Volgens mij is het gewoon een Urban Legend man.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:36 schreef Skonk het volgende:
[..]
Je moest er erg veel geduld voor hebben ja
Oh het was Pidgeottoquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een Urban Legend man.
Herkenbaar, god wat had ik daar een spijt vanquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef Skylark. het volgende:
De eckte pakten natuurlijk Charmander, zodat de 1e 2 gyms en de Diglett + Rock tunnel moeilijker waren.
Idd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd kut dat je die aanvallen als Flash etc niet kon afleren aan pokemon.
Had je twee keuzes of voor die dingen een kut pokemon mee nemen of een attack slot van je sterkere pokemon misbruiken.
Wat???quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik begin altijd met Mew en waardeer hem op tot level 80 waarna ik alle points in Dexterity doe, samen met wat +5 agility gloves en genoeg mana pots bij me heb
Je kon ook in inverted colors spelen door A of B + een richting in te houden als het spel opstartte, dat werkte nog beterquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Herkenbaar, god wat had ik daar een spijt van
Maar aan het eind van de rit was mijn Charizard wel een echte baas
Toen ik door de rock tunnel heen moest, had ik nog geen flash.
Contrastratio van mijn gameboy op zijn max gezet, kon je het nog net zien
Je had toch de move remover of was dat pas in Silver en Gold?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd kut dat je die aanvallen als Flash etc niet kon afleren aan pokemon.
Had je twee keuzes of voor die dingen een kut pokemon mee nemen of een attack slot van je sterkere pokemon misbruiken.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik begin altijd met Mew en waardeer hem op tot level 80 waarna ik alle points in Dexterity doe, samen met wat +5 agility gloves en genoeg mana pots bij me heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |