quote:Op maandag 24 mei 2010 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nieuwe myspace-bevestiging: http://www.myspace.com/starkey
Nee dit is precies goed. Mag wel iets later beginnen maar och.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:26 schreef frame-saw het volgende:
Dit weer
op Lowlands?
![]()
Of is dat wat te warm (het is hier 26 graden ofzo).
Heerlijk met het zonnetje uit je tentje gebrand worden na een lange, zware nachtquote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee dit is precies goed. Mag wel iets later beginnen maar och.
Idd dat was echt een hel. Met 25+ een kilometer lopen met een sporttas en een rugtas op je rug en ook nog 2 tassen vasthouden. Ik dacht dat ik dood ging daar en 't nooit meer zou halen tot de kaartcontrolequote:Op maandag 24 mei 2010 15:00 schreef zonisdegod het volgende:
dit weet is perfecto. Alleen als je vanaf je auto/bij de ingang loopt naar je camping mag het wel gaan briezen plz
Wat nam je eerst mee wat je nu niet mee zou nemen?quote:Op maandag 24 mei 2010 15:06 schreef julian6 het volgende:
[..]
Idd dat was echt een hel. Met 25+ een kilometer lopen met een sporttas en een rugtas op je rug en ook nog 2 tassen vasthouden. Ik dacht dat ik dood ging daar en 't nooit meer zou halen tot de kaartcontrole
Dit jaar iig flink wat minder spullen mee
wat zij zegt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het weer zoals het vorig jaar op Pinkpop en Rock Werchter was hoef ik niet trouwens.Vier dagen 30 graden ofzo.
paar kilo etenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat nam je eerst mee wat je nu niet mee zou nemen?
even het LL topic bijlezen uiteraard.quote:
quote:
ik ook, de tweede keerquote:Op maandag 24 mei 2010 15:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
daarom heb ik altijd een steekwagentje bij me
Goeie tip, onthouden.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hahha paar kilo eten wtf. Was je van plan te bezuinigen op eten op lowlandsquote:
In ieder geval minder kleding. Neem aan de andere kant wel meer blikken bier mee.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wat nam je eerst mee wat je nu niet mee zou nemen?
Neuh , t eten was ook niet van mijquote:Op maandag 24 mei 2010 15:44 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
hahha paar kilo eten wtf. Was je van plan te bezuinigen op eten op lowlands
ik vind dat echt een dikke no-no om te doen. Eten is echt scrumptious
Die hielp niet bij mij.quote:Op maandag 24 mei 2010 15:36 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ho ho ho. heb een teringhekel aan slapen in een tent. de warmte en an dat gezeikquote:Op maandag 24 mei 2010 17:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan festivals!
Oh.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ho ho ho. heb een teringhekel aan slapen in een tent. de warmte en an dat gezeik
De muziek , het liggen in het gras en dat soort dingen vind ik heerlijk
En dude, wat denk je zelf..Blink 182Daarvoor zet ik principes opzij
Mijn vrienden proberen mij te overtuigen dat een kliko toch echt de shit isquote:Op maandag 24 mei 2010 15:36 schreef Byte_Me het volgende:
uiteraard jij wint voor alles wel watquote:Op maandag 24 mei 2010 17:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh.Ik heb kaarten gewonnen. Met wie ga je?
Haha uiteraard met Hester.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
uiteraard jij wint voor alles wel wat
Ga met een paar maten en mn meis. jij zeker met hester?
Lonneke ging ook hoorde ik ?
Niet als je 'm tot de nok toe vol doet met bier. Dan moet je op trap gaan uitdelenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:34 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mijn vrienden proberen mij te overtuigen dat een kliko toch echt de shit is
ik zou nog bier met dr gaan drinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 17:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha uiteraard met Hester.
Yes klopt, maar zij gaat met andere mensen.
werd eens tijdquote:
Hoe heet je?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Mistaken het volgende:
Ja, die ene Lonneke he!
Daar ben ik vroeger verliefd op geweest.![]()
Nu heb ik iets met Hester!
Doe ik niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar een andere Hester.![]()
Sinds wanneer ga je met twee Hesters om?
Ontbijt met bier, appel en krentenbollen. Voor de rest geteerd op de 100 euri aan eetgeld van m'n oudersquote:Op maandag 24 mei 2010 15:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Neuh , t eten was ook niet van mij
had zelf eierkoeken bij me. dat was t wel. ohja en brood.
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:33 schreef Mistaken het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar een andere Hester.![]()
Sinds wanneer ga je met twee Hesters om?
Knieën. Ja die zijn leuk.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:59 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ontbijt met bier, appel en krentenbollen. Voor de rest geteerd op de 100 euri aan eetgeld van m'n ouders![]()
Oh en ik had een kuttas. De week na lowlands zo'n backpacker ding gekocht bij de kringloop, dan kan ik m'n troep tenminste in 1x kwijt. Loopt ook wel wat lekkerder qua kniën (Zoals Mexicaantje weet).
Vorig jaar gedaan (eerste keer Lowlands) elke avond om 9 uur beginnen en overdag lekker bandjes kijken, gratis eten en drinken en nog wat geld nagestuurd krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Haunter het volgende:
[..]
Horecauitzendbureaus zetten mensen op de campingsupermarkt, dat is zowel halve dagen werken als halve dagen Lowlands.... en uitbetaald krijgen! Maarja, gewoon een kaartje overruled dit allemaal wel
zou ik ook verliefd op wordenquote:Op maandag 24 mei 2010 18:31 schreef Mistaken het volgende:
Ja, die ene Lonneke he!
Daar ben ik vroeger verliefd op geweest.![]()
Nu heb ik iets met Hester!
bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10026quote:Snow Patrol, Mark Lanegan, Henry Rollins, Deadmau5, De Jeugd Van Tegenwoordig, Kate Nash, Die Antwoord, Erol Alkan, Ellie Goulding, Marina & The Diamonds, Band of Skulls, Laura Marling, Darwin Deez, Flying Lotus, Holy Fuck, Jaga Jazzist, The Bear That Wasn't, School Is Cool, Vermin Twins, Harvey Quinnt, The Black Box Revelation, Goose, The Tellers, Meuris, Flip Kowlier, Isbells, The Aggrolites, Thrice, Ash, Uffie, Proxy, Biffy Clyro, Minus The Bear, Miike Snow, Stornoway, Shameboy, Balthazar, Fanfarlo, Skindred, Sound Of Stereo, The Van Jets, Matt & Kim, Mintzkov, And So I Watch You From Afar, Superlijm, Pulled Apart By Horses, Blue October, Chapel Club, French Horn Rebellion, Kapitan Korsakov, Frightened Rabbit, Netsky, Eat Lions, Nosaj Thing, The Tallest Man on Earth, The Soft Pack, Tinie Tempah, Washed Out, Alain Johannes, Dominique Young Unique, Surfer Blood, VILLA, Paranoiacs, The Bookhouse Boys, Toro y Moi, We Have Band, Hurts, Funeral Party, Drums Are For Parades, The Go Find en The Sore Losers.
Laura Marlingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
Damn, wat een nieuwe namen weer voor Pukkelpop.Zit weer heel wat leuks tussen wat door mag naar LL.
[..]
bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10026
Ik ken er eerlijk waar maar twee. Snow Patrol en de JvT. Dit wordt veel ontdekken dit jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
Damn, wat een nieuwe namen weer voor Pukkelpop.Zit weer heel wat leuks tussen wat door mag naar LL.
[..]
bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10026
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik ken er eerlijk waar maar twee. Snow Patrol en de JvT. Dit wordt veel ontdekken dit jaar.
In welke grot verblijf jij de rest van het jaar dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik ken er eerlijk waar maar twee. Snow Patrol en de JvT. Dit wordt veel ontdekken dit jaar.
Goose! Betekent dit een nieuw album? Goose was echt vet in 2007quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou gooi Proxy, Alkan, Band Of Skulls, Kate Nashen Goose sowieso maar door naar LL.
Goosequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Goose! Betekent dit een nieuw album? Goose was echt vet in 2007
Die ene in Limburg. Binnenkort maar eens wat muziek opzoeken, ik wil vooral wat pittig vlotte muziek horen, punk, metal, etc. Iets als Blink is helemaal te gek, Snow Patrol is me weer te traag. Suggesties?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In welke grot verblijf jij de rest van het jaar dan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Hpzone het volgende:
pittig vlotte muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |