Wat een hit in de zomer toentertijd! Krijg er altijd een goed gevoel bij als ik dit nummer hoorquote:
Hopen dat Eels komt hoor. 30 augustus is hij al wel in Paradiso, misschien dat daar op een of andere manier de geruchten vandaan komen...quote:
En nu bij gamma een slaapzak voor 6 euro, ik haal er morgen eentjequote:Op donderdag 20 mei 2010 23:06 schreef vaasinbloem het volgende:
Deze komt deze week binnen, thanks voor de gene die hem hier postte![]()
Das net geweest!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:20 schreef onderjas het volgende:
Hoi,
Rond welke tijd kwamen vorig jaar extra kaartjes vrij?
Doei.
vetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:43 schreef Angel-A het volgende:
Ik zocht nog een kaartje voor mijn vriendje en heb toen meegedaan aan Lowlands bij je thuis. Filmpje gemaakt en ik heb vandaag 2 kaarten gewonnen!
Subforum ná PPquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Mr.DD het volgende:
Waar blijven die Alpha namen?
En wat was dat gerucht nou dat er iets zou gebeuren tijdens/op Pinkpop?
Depeche Mode-geruchtenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:57 schreef Byte_Me het volgende:
ik hoorde een gerucht dat depeche mode zou komen dit jaar. klopt dat?
heb ze vorig jaar op pinkpop ook al gemist
toen kwam krezip ze vervangen
mijn eenpersoonsmeet is elk jaar geslaagd hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 11:29 schreef guitarist het volgende:
Is er dit jaar ook weer een meet op donderdag? (die waarschijnlijk weer keihard gaat falen)
En dan denken dat er nog een plekje in de tent over is, maar dan blijkt dat er niemand staat omdat op dat punt al het zweet van het dak naar beneden drupt.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:45 schreef julian6 het volgende:
die 24 uurs tent is ook echt stampvol op donderdagavond, een meet heeft dan niet veel kans van slagen
quote:
Ik ook niet. Heb nou niet echt de behoefte om op Lowlands allemaal mensen te gaan lopen zoeken in een overvolle 24-uurs tent alleen omdat ze regelmatig voorbij komen in een topic waar ik reageer.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sowieso snap ik het hele willen meeten op Lowlands niet echt. Maar dat kan aan mij liggen.
waarom denk je dat die meet immer faaltquote:Op zondag 23 mei 2010 15:35 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb nou niet echt de behoefte om op Lowlands allemaal mensen te gaan lopen zoeken in een overvolle 24-uurs tent alleen omdat ze regelmatig voorbij komen in een topic waar ik reageer.
Waarom wordt 'ie überhaupt nog opgezet dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:25 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
waarom denk je dat die meet immer faalt
traditiequote:Op zondag 23 mei 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom wordt 'ie überhaupt nog opgezet dan?
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Haunter het volgende:
Voor de mensen zonder kaartje die toch nog een beetje Lowlands willen meemaken:
http://lowlandsvrijwilliger.nl/
Je moet vrouw zijn?quote:Via lowlandsvrijwilliger.nl van Stichting HOES kun jij je handen uit de mouwen steken op Lowlands 2010.
dat er mensen zijn die dat doenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Haunter het volgende:
Horecauitzendbureaus zetten mensen op de campingsupermarkt, dat is zowel halve dagen werken als halve dagen Lowlands.... en uitbetaald krijgen! Maarja, gewoon een kaartje overruled dit allemaal welquote:Op zondag 23 mei 2010 20:37 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat er mensen zijn die dat doen
je moet zo te zien 5 dagen 6 a 8 uur werken. in het slechtste geval werk je dus 40 uur. ga dan 40 uur betaald werken ergens anders en ga normaal naar lowlands
wat staat er op dat bord over drugsbeleidquote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Haunter het volgende:
maar ik had het over dat vrijwilligers werk. het bedrijf daarachter zal zn zakken wel lekker vullenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Haunter het volgende:
[..]
Horecauitzendbureaus zetten mensen op de campingsupermarkt, dat is zowel halve dagen werken als halve dagen Lowlands.... en uitbetaald krijgen! Maarja, gewoon een kaartje overruled dit allemaal wel
Ik zou dat echt niet kunnen. Jij zit de hele dag geld te verdienen voor iemand anders terwijl je zelf niks vangt, steeds weer. Nee ik koop m'n kaartje wel gewoonquote:Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar ik had het over dat vrijwilligers werk. het bedrijf daarachter zal zn zakken wel lekker vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |